Strona 13 z 41

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 10:15
autor: brazylianwisnia
Shadow ma steal ale nie ma innych rzeczy. Jak w Untamed trafisz generator sporej ilości aemberu to też można powiedzieć że za silny. Tak jest z każdym rodem. Ta gra sprawia wrażenie że zawsze to przeciwnik ma mocniejsze karty choć prawdopodobnie to nieprawda.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 10:24
autor: kozz84
Ja czekam na polskie wydanie głównie dlatego, że może w końcu trafię na karciankę stricte pvp, w którą zagra moja żona. Wszystko co do tej pory próbowaliśmy miało albo zbyt dużo negatywnej interakcji albo zbyt skomplikowane zasady (próbowaliśmy Netrunner, Doomtown, Bluemoon, Star wars lcg, Star Wars Destiny, Gra o tron).

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 10:39
autor: guslarz
Wiadomo już może dokładnie kiedy Keyforge będzie dostępny w sklepach?

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 11:06
autor: zakwas
guslarz pisze: 13 lis 2018, 10:39 Wiadomo już może dokładnie kiedy Keyforge będzie dostępny w sklepach?
15 listopada.

Niektóre sklepy już mają, ale premiera jest właśnie wtedy.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 12:27
autor: brazylianwisnia
kozz84 pisze: 13 lis 2018, 10:24 Ja czekam na polskie wydanie głównie dlatego, że może w końcu trafię na karciankę stricte pvp, w którą zagra moja żona. Wszystko co do tej pory próbowaliśmy miało albo zbyt dużo negatywnej interakcji albo zbyt skomplikowane zasady (próbowaliśmy Netrunner, Doomtown, Bluemoon, Star wars lcg, Star Wars Destiny, Gra o tron).
U mnie tak samo. Liczę że kobieta się przekona. Na półce czeka jeszcze GOT którego jest fanka. Zobaczymy jak to pójdzie a jak nie to mocno liczę na wspomniane granie online. Dla mnie to będzie rewolucja. Skanuje QR kod i pykam sobie online, okazjonalnie pograć z drugą polowka/bratem/kuzynem i od święta pojechać na jakoś event.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 12:49
autor: rattkin
brazylianwisnia pisze: 13 lis 2018, 12:27 mocno liczę na wspomniane granie online.
Z tym graniem online (oficjalnym kanałem), to bym się specjalnie nie napalał. Garfieldowi się wypsnęło, że "że coś takiego kiedyś (ultimately) będzie", ale FFG nie wspomniało o tym ani razu, a wg tego co mi wiadomo, nie ma na razie żadnych oficjalnych planów w tej materii. Nie zrobili nigdy wcześniej pełnoprawnej karcianki w wersji cyfrowej, a tego uproszczonego LOTR single player dłubią od roku i jeszcze z bety to nie wyszło. Przy dodaniu do tego multiplayer, to taki czas spokojnie można mnożyć przez 1.5 - 2. Gdyby mieli granie online, to by to reklamowali na lewo i prawo. Jeśli kiedykolwiek dodadzą, to najpierw muszą zbadać, czy rynek chwyci i czy hajs się zgadza, dopiero wtedy będą siadać/wynajmować do developmentu. Od tego miejsca +rok conajmniej, jak sądzę.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 13:05
autor: brazylianwisnia
Nie chwala się tym bo to pewnie w planach na 2020.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 14:33
autor: zakwas
W którymś filmie od FFG mówili nawet, że apka ma tylko służyć zarządzaniu kolekcją i nie jest nastawiona na granie online.

Niestety, bo to byłby czad absolutny.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 14:52
autor: EmilYo
Azriel pisze: 13 lis 2018, 07:40 W spoilerze "ciekawsze" nazwy ;)
Co jest niepoprawnie politycznego w pierwszej nazwie? "Chłopiec, który uderzył Niebo z bani". Nie popadajmy w skrajności.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 15:01
autor: brazylianwisnia
zakwas pisze: 13 lis 2018, 14:33 W którymś filmie od FFG mówili nawet, że apka ma tylko służyć zarządzaniu kolekcją i nie jest nastawiona na granie online.

Niestety, bo to byłby czad absolutny.
Na starcie. Autor gry powiedział że docelowo będziesz skanowal kod i grał online.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 15:18
autor: kozz84
Reddit na razie jest zalewany durnymi nazwami talii.
Spoiler:
Geniale z punktu widzenia marketingowego. Jeżeli ffg tego nie schrzani to myślę, że mają coś wyjątkowego i co może przyjąć się szerzej.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 15:39
autor: Azriel
EmilYo pisze: 13 lis 2018, 14:52
Azriel pisze: 13 lis 2018, 07:40 W spoilerze "ciekawsze" nazwy ;)
Co jest niepoprawnie politycznego w pierwszej nazwie? "Chłopiec, który uderzył Niebo z bani". Nie popadajmy w skrajności.
Ależ mi w zupełności te nazwy nie przeszkadzają. Chciałem tylko podzielić się znaleziskami :) Gdybym miał deck ze zbanowaną nazwą, który by mi się podobał, to i tak bym go nie wymieniał ;)

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 22:22
autor: zakwas
brazylianwisnia pisze: 13 lis 2018, 15:01
zakwas pisze: 13 lis 2018, 14:33 W którymś filmie od FFG mówili nawet, że apka ma tylko służyć zarządzaniu kolekcją i nie jest nastawiona na granie online.

Niestety, bo to byłby czad absolutny.
Na starcie. Autor gry powiedział że docelowo będziesz skanowal kod i grał online.
Nie pomnę, ale to chyba bardziej było, że „chciałby”. ;)

A tutaj w 10:09 o skanowaniu kodów: https://youtu.be/a3F07NCUAaA

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 22:28
autor: brazylianwisnia
Powiedzial:
"Ultimately You'll be able to play it online" I to z taka pewnościa że zapewne coś jest ustalone za kulisami.

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 22:29
autor: zakwas
Wrzuciłem wyżej jeszcze link do innego filmiku. Nie ma co gdybać. Będzie to będzie. Ja czekam na swoje decki. ;)

Re: Keyforge

: 13 lis 2018, 22:54
autor: brazylianwisnia
Zobaczymy jak wyjdzie ale nie wróżę dużego sukcesu żadnej karciane która nie ma trybu online. Takie mamy czasy a konkurencja już to robi.

Re: Keyforge

: 14 lis 2018, 06:06
autor: Azriel
Garfield mówił też, że w Keyforge nie ma możliwości zagrywania kart w trakcie tury przeciwnika m. in. dlatego, że mając już doświadczenie z przenoszenia Magica na komputery, chcieli uniknąć problemów z tym związanych.

Re: Keyforge

: 14 lis 2018, 08:38
autor: Olgierdd
Nazwy Archonów to czasem takie złoto, że wyczuwam syty rynek kolekcjonerski oparty tylko na nich :)

Re: Keyforge

: 15 lis 2018, 16:10
autor: Brylantino
No mi w pierwszym decku trafił się: "Raczej Rubaszny Wiktor" i "Ovar Nieprawdopodobnie Różowy" :P

Re: Keyforge

: 15 lis 2018, 23:39
autor: rattkin
Na KeyforgeGame zarejestrowane 20k decków. Wow.

A co do online play - no, nie wiem...

https://www.youtube.com/watch?v=a3F07NC ... u.be&t=612

Re: Keyforge

: 16 lis 2018, 00:33
autor: brazylianwisnia
Te dwie wersje się nie kluca. Autor mówi że docelowo będzie można rejestrować decki do grania online a tutaj odpowiadają że nie można grać onlibe(w domyśle teraz). W obecnych czasach wydaje mi się to konieczne. Teraz jest hype i dużo graczy ale za rok nie będzie tak różowo i jak cześć graczy przestanie grać to mogą pociągnąć za sobą grupę która by kupowała dalej ale nie ma z kim grać.

To Garfield przyszedł do FFG z pomysłem na grę i wątpię by teraz olali temat. Szczególnie że karcianki online robią sporo kasy. Spodziewam się że taka funkcjonalność pojawi się pod koniec przyszłego roku lub w 2020.

Re: Keyforge

: 16 lis 2018, 08:27
autor: donmakaron
Co by nie tylko narzekać na nazwy decków generowane przez komputer - moi Inventive Aristotle i Racer Hurricane (!) są całkiem spoko.

Re: Keyforge

: 16 lis 2018, 09:07
autor: hipcio_stg
brazylianwisnia pisze: 16 lis 2018, 00:33 Te dwie wersje się nie kluca. Autor mówi że docelowo będzie można rejestrować decki do grania online a tutaj odpowiadają że nie można grać onlibe(w domyśle teraz). W obecnych czasach wydaje mi się to konieczne. Teraz jest hype i dużo graczy ale za rok nie będzie tak różowo i jak cześć graczy przestanie grać to mogą pociągnąć za sobą grupę która by kupowała dalej ale nie ma z kim grać.

To Garfield przyszedł do FFG z pomysłem na grę i wątpię by teraz olali temat. Szczególnie że karcianki online robią sporo kasy. Spodziewam się że taka funkcjonalność pojawi się pod koniec przyszłego roku lub w 2020.
Jak dla mnie to wszystkie gry planszowe powinny mieć w automacie wersję elektroniczną i wlepkę w instrukcji z kluczem do gry online. Wtedy sprzedaż gier mogła podskoczyć nawet u graczy, którzy nie mają ekipy do grania w dany tytuł, lub w ogóle nie mają ekipy.

Re: Keyforge

: 16 lis 2018, 14:30
autor: MsbS
Dopiero co rozegrałem moją pierwszą partię KF (online, u mnie Logos+Sanctum+Mars, przeciwnik Logos+Shadows+Dis). I faktycznie jak pisali niektórzy recenzenci - przez całą grę czułem, że przeciwnik ma lepszy deck. Znacznie więcej potworusów wystawiał, u mnie przez chwilę tylko miałem 3 na stole, przeważnie 1. Mógł reapować do woli. Ale przegrałem 3 do 2 (więc wcale nie żenująco nisko), udało mi się kilka satysfakcjonujących combosów trzasnąć, raz uratować się przed przegraną podnosząc koszt ostatniego klucza i jednocześnie kradnąc 1 AEmber, no i rzecz jasna zrobić kilka debilizmów w stylu atakowanie Elusive'a jedynym moim stworem.
Podoba mi się - jeszcze nie poukładałem tej gry w głowie, ale będę próbował dalej.

Re: Keyforge

: 16 lis 2018, 14:39
autor: Brylantino
Warto pamiętać, że fun z grania w realu rośnie o 100% w porównaniu do tego online ;)