W ogóle nie rozpatrujesz żadnych ikon na fioletowej karcie, jedynie żeby przedłużyć combo ją zagrywasz.osimaru pisze: ↑06 kwie 2025, 18:01 Bies ma na karcie efekt, że fioletowe karty nie mają żadnego efektu (ale mogą być używane jako przedłużenie kombinacji). Dobrze rozumiem, że w tej sytuacji nie rozpatrujemy kompletnie żadnych symboli z fioletowej karty, czy np. symbole na przedłużeniach w takiej sytuacji działają?
Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
- ave.crux
- Posty: 1900
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 919 times
- Been thanked: 1481 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
Pytanie dotyczy zaawansowanej karty akcji z dodatku „Na tropie …” - Bitewny trans.
Moja interpretacja była taka, że przykładowo chcąc skorzystać z mutagenu „jeśli w twojej kombinacji znajdują się 2 karty koloru np niebieskiego” to zagrywając w tej kombinacji niebieską kartę i w którymś miejscu Bitewny trans, to mogę ją traktować jako niebieską kartę i tym samym skorzystać z efektu mutagenu?
Skoro tekst na karcie mówi, że ta karta może przyjąć dowolny kolor, to mogę ją w zależności od sytuacji traktować jako niebieską, czerwoną, jakąkolwiek?
Czy to nadużycie i w tekście chodzi o to że mogę ją tylko połączyć z dowolnym kolorem przedłużenia karty, którą ją poprzedza?
Moja interpretacja była taka, że przykładowo chcąc skorzystać z mutagenu „jeśli w twojej kombinacji znajdują się 2 karty koloru np niebieskiego” to zagrywając w tej kombinacji niebieską kartę i w którymś miejscu Bitewny trans, to mogę ją traktować jako niebieską kartę i tym samym skorzystać z efektu mutagenu?
Skoro tekst na karcie mówi, że ta karta może przyjąć dowolny kolor, to mogę ją w zależności od sytuacji traktować jako niebieską, czerwoną, jakąkolwiek?
Czy to nadużycie i w tekście chodzi o to że mogę ją tylko połączyć z dowolnym kolorem przedłużenia karty, którą ją poprzedza?
- ave.crux
- Posty: 1900
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 919 times
- Been thanked: 1481 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
Nie możesz jej traktować jako niebieską. To szara karta, która może otrzymać dowolne przedłużenie
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
Dobra, a co w sytuacji, kiedy pierwsza karta w kombinacji ma kilka przedłużeń, np. niebieskie z obrażeniami, zielone z tarczą i czerwone z rzutem kością i do niej zagrywam ten Bitewny trans? Wybieram sobie z jakiego efektu przedłużenia korzystam, czy aktywują się wszystkie efekty przedłużeń tej poprzedzającej karty?
- ave.crux
- Posty: 1900
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 919 times
- Been thanked: 1481 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old world - pytania o zasady
Wybierasz jeden
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.