Re: Star Wars Armada
: 25 sty 2016, 09:53
Gdyby robili takie same statki, to ta gra była by raczej nudna, prawda? każdy ze statków ma swoje zalety i gra się nimi inaczej, ale żadnego z nich nie nazywałbym przegiętym.
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Przecież w tej chwili właśnie tak jest ;PMichałku pisze:Gdyby robili takie same statki, to ta gra była by raczej nudna, prawda? każdy ze statków ma swoje zalety i gra się nimi inaczej, ale żadnego z nich nie nazywałbym przegiętym.
A Tactical Expert?;)aryss pisze:Jak złożyłeś 9 kostek na Home One ?
Bo ja mam tak:
80 Ass Cruiser: 4 czerwone
Rozkaz: 1 czerwona
Ackbar: 2 czerwone
Enhanced Armament: 1 czerwona
Wiec wyszlo mi 8 [emoji14]
Teoretycznie dodatkowa kostka moglaby byc z Defiance
Tactical Expert jedynie co daje to mozliwosc zmiany rozkazu na koncentracje ognia ( an ie podwojnego z niego bonusy) czyli dodac mozesz 1 kostke z puli ( i uwzglednialem to powyzej ).Rocy7 pisze:A Tactical Expert?;)aryss pisze:Jak złożyłeś 9 kostek na Home One ?
Bo ja mam tak:
80 Ass Cruiser: 4 czerwone
Rozkaz: 1 czerwona
Ackbar: 2 czerwone
Enhanced Armament: 1 czerwona
Wiec wyszlo mi 8 [emoji14]
Teoretycznie dodatkowa kostka moglaby byc z Defiance
I dlaczego Defiance to juz nie Home One? Moge tej karty uzyc na tym okrecie, wiec jest to zgodne z zasadami.
to jeden z moich ulubionych buildow [emoji14]aryss pisze: Mozesz miec rownie dobrze 2x MC80 w rozpiscie, 1 Defiance i 1 Home One. [emoji14]
O 19 w czwartek w Paradox bedzie rozgrywka.Maxxx76 pisze:Czy ktoś w najbliższym czasie w Warszawie planuje zrobić demonstrację Armady? Przymierzam się do zakupu, ale chciałbym najpierw zagrać
To potwierdza teze z analizy taktycznej na http://www.belloflostsouls.net/2015/11/ ... drons.htmlMichałku pisze:Mam wrażenie, że ludzie generalnie wystawiają mało myśliwców i taka flota jak najbardziej może działać... Dopóki nie trafisz na morze bombowców po drugiej stronie, albo co gorsza Firebombę. Wtedy jesteś w d..pie
Dlatego mimo wszystko warto zainwestować chociaż w minimalną obronę przeciwko bombowcom.
Własna grafika (coś z netu) + wydruk w punkcie usługowym na materiale banerowym. Koszt ok. 60 PLN a czasami nawet mniej.Maxxx76 pisze:Czy macie/znacie jakieś niedrogie źródło mat do Armady?
Playmaty widziałem
polecam grafiki z Hubble, ale warto użyć plikóww dużej rozdzielczości.Banan2 pisze: Własna grafika (coś z netu) + wydruk w punkcie usługowym na materiale banerowym. Koszt ok. 60 PLN a czasami nawet mniej.
Pozdrawiam
Rola eskadr zależy od przeciwnika, mogą być dość skuteczne jeśli przeciwnik nie wziął osłony i znajdzie sie w ich zasięgu.Maxxx76 pisze:Jak postrzegacie rolę eskadr? Macie jakieś wypróbowane zestawienia?
W Armadzie nie istnieją grupy eskadr ani okrętów (to nie Halo ani Firestorm), każdy szwadron działa oddzielnie i niezależnie jedynie aktywujesz je po 2. Jedyna strategia jaka istnieje dotyczy głównie wykorzystania unikalnych szwadronów, oficerow i tytułów okretów dla poszczególnych frakcji.Maxxx76 pisze:Chodziło mi bardziej o strategie tworzenia grup eskadr, poruszania, atakowania... Ze strony rebelii i ze strony imperium
kompletnie nie opłacalne taktycznie. W praktyce atakujesz ten cel który możesz. Zanim odpowiednio ustawisz szwadrony do opisanego przez Ciebie ataku przeciwnik, albo je zniszczy mysliwcami, obrona PPLot albo ucieknie . Nie mówiąc o tym, iż przy prędkości okrętów 3 i więcej taki atak jest w zasadzie nie do zrealizowania.sirwei pisze:Proste i