japanczyk pisze: ↑06 lut 2025, 11:55
grik81 pisze: ↑06 lut 2025, 08:22
Panowie - Awaken Realms wysłał mi bez problemu jedną część (spód) pudełka od ISS Vanguard. Succubus Publishing wysłali mi jedno pudełko z pokrywką do przechowywania żetonów (to mniejsze). Czachy wymieniły ze mną walnięte pudełko - oni wysłali do mnie, a ja tym samym kartonem odesłałem do nich swoje.
Ale wciaz mowisz o PUDELKACH, a nie o wypraskach. Tobie Succubus wyslal wypraske, bo byla plaska i mala, ale mi juz reklamacji z peknietymi wypraskami nie uwzglednili.
A ty mowisz o wymianie delikatnego plastiku wielkosci calego pudelka... ktorego jedynym zadaniem jest trzymanie elementow w srodku - co sie dzieje jak stracila sztywnosc ta wypraska?
Japanczyk, ale zwróć uwagę, że AR dosyłało mi część pudełka (wieko) - przecież to też nie jest element idealny do transportu.
Ten plastik, który jest pęknięty u mnie to ta mniejsza pokrywka, nie od tej wypraski zajmującej większość pudełka.
Szczerze mówiąc moje zdanie jest takie, że gdyby ten element plastikowy wsadzić do innego pudełka i owinąć wcześniej jakąś folią lub innym wypełnieniem, ryzyko w transporcie jest minimalne.
Co to sztywności - widzisz - są różni ludzie. Jednym takie rzeczy mogą nie wadzić, a innym widok dziury i pękniętego plastiku i tego, że pokrywka się wygina przeszkadza.
I nadal będę stał na stanowisku, że idealny sposób na rozwiązywanie reklamacji w przypadku planszówek jest taki, że wydawca przeznacza jakąś część pełnych gier na takie przypadki i jak ktoś ma coś uszkodzone, otwiera całą grę i wysyła to co trzeba, a pozostałe elementy są na wypadek gdyby komuś coś innego trzeba było wymienić. Oczywiście jako, że pudełka są najbardziej narażone na uszkodzenie, powinna pojawić się również pewna partia pustych pudełek. Takie rzeczy powinny być uwzględnione przed kampanią i wrzucone jako dodatkowy koszt do każdego egzemplarza, tak żeby takich sytuacji było jak najmniej.
Jestem typem, który nie ma problemu z błędami w grach, nie mam problemu z tym, żeby dopłacać za zestawy naprawcze itp (jeśli jest to sensownie uzasadnione). Ale nie zaakceptuję takiego czegoś, że otwieram nową grę i na start dostaję w twarz uszkodzonym elementem, a do tego w momencie składania reklamacji słyszę, że się nie da bo to nie jest na tyle wysoki priorytet i najpierw trzeba wysłać ważniejsze reklamacje, a jak dla mnie zostanie pokrywka to może doślą. To bardzo słabe.