Strona 4 z 5
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 11:48
autor: rowerzysta37
Dobra, o streach golach dowiemy się jak ruszy przedsprzedaż, chyba że Czacha się wcześniej wypowie.
A ja mam pytania dla tych już ogranych w 1cz czy 2cz.
Jak działa gra w trybie jednego gracza? Opłaca się brać dla gry solo?
I jakie dodatki brać a które można pominąć?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 13:08
autor: Zmij
rowerzysta37 pisze: ↑16 maja 2024, 11:48
Dobra, o streach golach dowiemy się jak ruszy przedsprzedaż, chyba że Czacha się wcześniej wypowie.
A ja mam pytania dla tych już ogranych w 1cz czy 2cz.
Jak działa gra w trybie jednego gracza? Opłaca się brać dla gry solo?
I jakie dodatki brać a które można pominąć?
Prowadzisz min 3 postacie sam, do ogarniecia dla doswiadczonego gracza
Pominalbym w pierwszej kolejnosci Hell Level, gra na tyle trudna ze nie ma potrzeby zwiekszac dodatkowo poziomu trudnosci. Pozostale male dodatki to dodatkowi bohaterowie wiec wg uznania ale raczej warto miec. Inferno to wg mnie obowiazkowy dodatek z nowymi scenariuszami i nowym daily nightmare
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 13:14
autor: ckbucu
Torquemada666 pisze: ↑16 maja 2024, 11:23
Jak klikasz w Admisson pledge masz informację że składa się on z Criminaly Insane oraz Core Pledge. Zobacz sobie, że w Core Pledge nie ma np. trzech Pacjentów z SG (linki mój post wyżej). Jeśli są w tym wszystkie SG to cześć ma czapkę niewidkę
Pora odwiedzić okulistę

Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 13:23
autor: manicminer
W tym momencie zakładam, że to niedorobiony screen z core boxa, który powinien mieć naniesione SG, a idąc dalej wersja czachy powinna mieć albo poprawny albo dodany screen SG osobno. Jeśli Przemek twierdzi, że będzie wszystko z tej kampanii i z następnej (nowe dodatki) to myślę, że tak będzie.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 14:17
autor: prib4
Zmij pisze: ↑16 maja 2024, 13:08
Prowadzisz 4 postacie sam, do ogarniecia dla doswiadczonego gracza.
Czekaj, czekaj - tak jak w Nova Aetas zawsze grasz 4 postaciami, bez względu na liczbę graczy? Bo muszę się przyznać, że zacząłem zerkać na ten tytuł z uwagi na dobre opinie i zachęcający opis ale fakt grania zawsze 4 postaciami od razu grę dyskwalifikuje...
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 14:43
autor: kivu
prib4 pisze: ↑16 maja 2024, 14:17
Zmij pisze: ↑16 maja 2024, 13:08
Prowadzisz 4 postacie sam, do ogarniecia dla doswiadczonego gracza.
Czekaj, czekaj - tak jak w Nova Aetas zawsze grasz 4 postaciami, bez względu na liczbę graczy? Bo muszę się przyznać, że zacząłem zerkać na ten tytuł z uwagi na dobre opinie i zachęcający opis ale fakt grania zawsze 4 postaciami od razu grę dyskwalifikuje...
Podrzucam fragment angielskiej instrukcji odnośnie ilości postaci na gracza:

Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 15:09
autor: Zmij
prib4 pisze: ↑16 maja 2024, 14:17
Zmij pisze: ↑16 maja 2024, 13:08
Prowadzisz 4 postacie sam, do ogarniecia dla doswiadczonego gracza.
Czekaj, czekaj - tak jak w Nova Aetas zawsze grasz 4 postaciami, bez względu na liczbę graczy? Bo muszę się przyznać, że zacząłem zerkać na ten tytuł z uwagi na dobre opinie i zachęcający opis ale fakt grania zawsze 4 postaciami od razu grę dyskwalifikuje...
Jak w wiekszosci tego typu gier, bardzo rzadko dungeon crawlery oferuja wariant true solo.
Male sprostowanie - jest konieczosc prowadzenia min 3 postaci a nie 4
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 15:38
autor: Avachi
Odnaleźli grafikę z SG

All-in 930zl. Ja na pewno wchodzę, w sumie tylko na to od czachy się od zeszłego roku czailem.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 16:57
autor: manicminer
Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 17:32
autor: FretkaFantastyczna
manicminer pisze: ↑16 maja 2024, 16:57
Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
Żadni nie są must have, ale każdy daje trochę smaczku.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 17:57
autor: japanczyk
manicminer pisze: ↑16 maja 2024, 16:57
Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
Absolutnie opcjonalni

To po prostu fajne postaci ze wzgledu na flavor

Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 18:36
autor: prib4
Avachi pisze: ↑16 maja 2024, 15:38
Odnaleźli grafikę z SG

All-in 930zl. Ja na pewno wchodzę, w sumie tylko na to od czachy się od zeszłego roku czailem.
Rzeczywiście, wszystko się wyjaśniło. W takim wypadku cena EB względem gamefound to petarda i aż szkoda nie brać. Jedynie mnie martwi to prowadzenie minimum 3 postaci - trzeba będzie się mocniej zaznajomić z tytułem. Przez samą cenę to korci mnie mocno.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 19:12
autor: andrzejstrzelba
Jak wygląda w tej grze rozwój postaci? Z każdym kolejnym scenariuszem mamy coraz więcej sprzętu, rozwinięte umiejętności i każdy kolejna gra to nowa część historii? Czy może coś jak w Zombicide gramy wybrany scenariusz i rozwijamy postać tylko w ramach tej jednej rozgrywki ?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 16 maja 2024, 20:21
autor: Zmij
andrzejstrzelba pisze: ↑16 maja 2024, 19:12
Jak wygląda w tej grze rozwój postaci? Z każdym kolejnym scenariuszem mamy coraz więcej sprzętu, rozwinięte umiejętności i każdy kolejna gra to nowa część historii? Czy może coś jak w Zombicide gramy wybrany scenariusz i rozwijamy postać tylko w ramach tej jednej rozgrywki ?
Jak w zombicide, nic nie przechodzi do kolejnego scenariusza
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 10:29
autor: Ayaram
Czyli, że co? Moja nie rozumieć z tymi SG, EB i innymi wynalazkami
Jak wezmę ten EB za 350 zł w przedsprzedaży, żeby przetestować grę - to tak czy siak potem dostanę resztę z "all-ina" normalnie w sklepie"?
Jeśli to faktycznie "trudniejszy, bardziej wymagający" zombicide to brzmi to zdecydowanie jak coś dla mnie więc chętnie bym spróbował, ale te przytaczane 4-5h na scenariusz brzmi jak coś bardzo nie dla mnie, więc w ciemno All-ina to może jednak nie do końca...
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 10:35
autor: ckbucu
Jakby mi ktoś powiedział, że scenariusz w Lobotomy trwa 4-5h to bym go nie kupił. Na szczęście przed zakupem nikt mi tego nie powiedział

Faktycznie, gra się długo i jedna partię mieliśmy pod 5h, ale fun w tej grze i to, jak dobrze ona angazuje graczy przy graniu jest taki, że zupełnie nie czuliśmy tego, że tyle czasu minęło. Takie coś do tej pory dały mi jedynie gry wojenne.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:18
autor: Dako
Avachi pisze: ↑16 maja 2024, 15:38
Odnaleźli grafikę z SG

All-in 930zl. Ja na pewno wchodzę, w sumie tylko na to od czachy się od zeszłego roku czailem.
Tylko zakup all-ina się zwyczajnie nie opłaca

Lepiej kupić do poniedziałku Early Bird (podstawka Lobotomia II + gratis dodatek Obłąkani Kryminaliści) i równocześnie lub do 03 czerwca dodatkowo pozostałe pudełka i będzie trochę taniej (930 pln vs 890 pln).
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:41
autor: ckbucu
Dako pisze: ↑17 maja 2024, 11:18
Avachi pisze: ↑16 maja 2024, 15:38
Odnaleźli grafikę z SG

All-in 930zl. Ja na pewno wchodzę, w sumie tylko na to od czachy się od zeszłego roku czailem.
Tylko zakup all-ina się zwyczajnie nie opłaca

Lepiej kupić do poniedziałku Early Bird (podstawka Lobotomia II + gratis dodatek Obłąkani Kryminaliści) i równocześnie lub do 03 czerwca dodatkowo pozostałe pudełka i będzie trochę taniej (930 pln vs 890 pln).
Jaką Ty matematyke tu zastosowałeś, że Ci wyszło 890?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:45
autor: Avachi
ckbucu pisze: ↑17 maja 2024, 11:41
Jaką Ty matematyke tu zastosowałeś, że Ci wyszło 890?
Bez kości, których nie ma w all-in i tak, 890zł. Jeden dodatek jest za darmo w early bird.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:47
autor: ckbucu
Avachi pisze: ↑17 maja 2024, 11:45
ckbucu pisze: ↑17 maja 2024, 11:41
Jaką Ty matematyke tu zastosowałeś, że Ci wyszło 890?
Bez kości, których nie ma w all-in i tak, 890zł. Jeden dodatek jest za darmo w early bird.
Oki, faktycznie all-in nie ma kości.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:51
autor: Seraphic_Seal
Zakładając, że ktoś chce mieć wszystkie pudełka.
Kupowane osobno z early bird - 890 zł
All in - 930 zł
Kupowane osobno bez early bird - 960 zł
Bardzo ładny ruch ze strony czachy, że do czasu zakończenia early birda nie da się kupić all in - bo ktoś by mógł przez przypadek to kupić i być niepotrzebnie 20 zł stratnym.
Kupując na części zawsze jest jeszcze ten plus, że można potem wycofać się pojedynczych elementów zamówienia.
EDIT: Niby fajnie, że zablokowali kupowanie all in, ale w sumie zostawili opcję kupienia podstawki bez early bird w takiej samej cenie xD
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 17 maja 2024, 11:59
autor: Dako
Seraphic_Seal pisze: ↑17 maja 2024, 11:51
Zakładając, że ktoś chce mieć wszystkie pudełka.
Kupowane osobno z early bird - 890 zł
All in - 910 zł
Kupowane osobno bez early bird - 960 zł
Bardzo ładny ruch ze strony czachy, że do czasu zakończenia early birda nie da się kupić all in - bo ktoś by mógł przez przypadek to kupić i być niepotrzebnie 20 zł stratnym.
Kupując na części zawsze jest jeszcze ten plus, że można potem wycofać się pojedynczych elementów zamówienia.
Doprecyzowując all in to raczej 930 pln

Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 18 maja 2024, 10:08
autor: Archmikel
Czy bliżej tej grze do Deep Madness czy Zombicide? Deep Madness uwielbiam za klimat i trudność scenariuszy. Tylko fakt że rozgrywka zajmuje zazwyczaj 3,5-4 godziny sprawia że niezbyt często ją wyciągam. Jak jest z czasem gry w Lobotomy? Wszystkie scenariusze są długie? Za to Zombicide nie zajmuje dużo czasu ale po początkowym zainteresowaniu znudziła.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 18 maja 2024, 10:28
autor: Zmij
Bardziej do Deep madness i tak, wszystkie scenariusze są długie ale za to każdy jest zupełnie inny i ciekawy a nie zrobione na lenia jak zombicide gdzie 90% to są scenariusze typu podnieś znaczniki jakiegoś koloru i uciekaj do wyjscia.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
: 18 maja 2024, 18:02
autor: FretkaFantastyczna
Zdecydowanie nie Zombicide. Zarówno fabularnie (sporo flavor tekstu i dodatkowych wyborów) jak i w rozwoju postaci. Karty z bronią, przedmiotami czy bonusami - kupa tego i czasem można fajnie pokombić.
Czas rozgrywki może być różny, nam chyba najwięcej zeszło 7 godzin. Szybko nauczyliśmy się, że zaczynamy grać raczej o 17 niż 19.