Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1113
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 80 times
Been thanked: 203 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Koshiash »

Jestem już po restarcie C1, które zawaliłem przez Doom jakoś w 2/3, przy czym pierwsze podejście było walką z terminologią i popełniłem masę błędów, chociaż poznałem wyższe lvl pierwotniaków. W drugim podejściu jest lepiej, jestem w połowie cyklu, Hekaton i Labiryntauros na lvl2, jedno spotkanie z piramidowym klocem, trzy spotkania z ptakiem. Twierdzę, że dość, by wyrobić sobie jakąś opinię, przynajmniej na temat C1 (tak, wspomniałem wcześniej o kilkunastu godzinach, ale to poważne niedoszacowanie, pewnie uzbierało się już z 50).

Jestem pod ogromnym wrażeniem konstrukcji fabuły i podróż Argo sama w sobie jest rewelacyjnym doświadczeniem. Walki jednak męczą, nie dlatego że są trudne (chociaż bywają), ile ze względu na dysproporcję pomiędzy liczbą elementów wymagających ogarniania, a realnym ich znaczeniem dla przebiegu powtarzalnych starć. Ostatecznie i tak wszystko sprowadza się do tego, czy Bóg Kości będzie dla nas przychylny, czy nie. I to właśnie jest miejsce dla uproszczeń, a nawiązuję do Łowców ze względu na tommyray, który odważnie dowodził, że bez mechaniki ATO są do bani :lol: .

Moje pytanie o porównanie z KDM było na serio, bo bazując jedynie na suchym przejrzeniu zasad odniosłem wrażenie, że ATO rozwija mechanikę starć właśnie o te elementy, które uznaję za niepotrzebnie przekombinowane.

Ps. Traumy potrafią namieszać, jednak wynika z nich jedynie dodatkowy aspekt losowości, której zadowalającą dozę otrzymuję już z kości i BP. Raz dostajesz ranę i giniesz. Innym razem dostajesz ranę i konkretny stan. Wreszcie równie dobrze możesz zyskać darmowy atak. Nie, nie uważam tego za znaczące rozwinięcie paska życia. Wyjątkiem są dla mnie Obole, bo te wzbudzają emocje.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4684
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 313 times
Been thanked: 1127 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

Koshiash pisze: 27 sty 2025, 08:40
Praktycznie wszystkie dodane elementy do systemu KDM usprawniają walke. W KDM wciąż masz karty, zamiast traumy masz tabele ran i rzucasz na to co się stało postaci, masz teren i zamiast na triskelionach notujesz parametry ołówkiem na kartce. Jak tu ci się nie podoba to tam jest gorzej..
Los będzie zawsze decydował ale ilość wpływu na prawdopodobieństwo jest sporo. Zarządzasz fate I kiedy warto go użyć, masz rerolle, zarządzasz tokenami opening i break modyfikując twoje prawdopodobienstwo, masz wpływ na karty AI I BP na stosie, które modyfikują to prawdopodobieństwo. Sprzęt jaki masz, ustawienie tytanów, kolejność ich atakowania, ocena tego co może być na stosie AI, BP to wszystko są rzeczy jakie na to wpływają i wyniki walk osoby idącej na YOLO a takiej, która dogłębnie to analizuje mogą być podobne w jednej walce przez skrajne rzuty kośćmi ale w perspektywie wielu walk Twoje kombinowanie lub jego brak drastycznie przełoży się na wyniki.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
skiba
Posty: 412
Rejestracja: 13 kwie 2018, 07:17
Has thanked: 36 times
Been thanked: 277 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: skiba »

Ja właśnie też zacząłem kilka dni temu C1 od nowa i naszła mnie pierwsza myśl - Line of Sight dla Primordiali to jakaś wydmuszka, to prawnie nigdy nie działa, bo ciężko jest się przed Primordialem schować.

Czy zawsze tak jest czy to tylko charakterystyka C1?

Za pojedynczą kolumną nie da się schować, bo Primordial ma rozmiar 2x2 kwadraciki, więc zawsze jakąś linię między narożnikami pól zajmowanych przez Tytana i Primordiala poprowadzimy. Dla innych Primordiali labirynt nie wydaje się być problemem, bo przez niego widzą. W C1 zostaje jeszcze w sumie kafelek miasta, może czasem faktycznie uda się nawiać i za nim schować, ale przez to jest wysoce prawdopodobne, że odsuniemy się za daleko od sceny walki i finalnie stracimy kolejną rundę na gonienie ekipy.
Boîte à Jeux: ilu2112
BGA: mskiba
BoardGameGeek: mskiba
TTA: ilu2112
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12794
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3930 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

Koshiash pisze: 27 sty 2025, 08:40 Moje pytanie o porównanie z KDM było na serio, bo bazując jedynie na suchym przejrzeniu zasad odniosłem wrażenie, że ATO rozwija mechanikę starć właśnie o te elementy, które uznaję za niepotrzebnie przekombinowane.
ATO rozwija mechanike starc z KDM o kooperacje - w KDM kazdy sobie rzepke skrobie, tutaj MUSISZ myslec o calej turze razem z innymi graczami, wystawiac sobie, dobierac sprzet pod konkretne starcia, bo inaczej jest smutek, zal i zwatpienie
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4684
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 313 times
Been thanked: 1127 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

skiba pisze: 27 sty 2025, 08:59 Ja właśnie też zacząłem kilka dni temu C1 od nowa i naszła mnie pierwsza myśl - Line of Sight dla Primordiali to jakaś wydmuszka, to prawnie nigdy nie działa, bo ciężko jest się przed Primordialem schować.
Tytan będący w blindspot na vantage point I za terenem nie jest "In Sight". Ma to więc zastosowania.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
skiba
Posty: 412
Rejestracja: 13 kwie 2018, 07:17
Has thanked: 36 times
Been thanked: 277 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: skiba »

brazylianwisnia pisze: 27 sty 2025, 09:46
skiba pisze: 27 sty 2025, 08:59 Ja właśnie też zacząłem kilka dni temu C1 od nowa i naszła mnie pierwsza myśl - Line of Sight dla Primordiali to jakaś wydmuszka, to prawnie nigdy nie działa, bo ciężko jest się przed Primordialem schować.
Tytan będący w blindspot na vantage point I za terenem nie jest "In Sight". Ma to więc zastosowania.
No super, z czego w C1 większość terenów to małe kolumny, a za małą kolumną na ogól nie da się schować ;-) Chodzi mi tylko o to, że z początku myślałem, że to "in sight" będzie miało turbo duże znaczenie, będzie się tym żonglowało itd. A faktycznie to wychodzi obecnie tak, że liczy się głównie "in front" albo "priority marker", raczej mało mi się zdarza, żeby faktycznie dało się sensownie zniknąć z LoS.
Boîte à Jeux: ilu2112
BGA: mskiba
BoardGameGeek: mskiba
TTA: ilu2112
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12794
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3930 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

skiba pisze: 27 sty 2025, 11:29 No super, z czego w C1 większość terenów to małe kolumny, a za małą kolumną na ogól nie da się schować ;-) Chodzi mi tylko o to, że z początku myślałem, że to "in sight" będzie miało turbo duże znaczenie, będzie się tym żonglowało itd. A faktycznie to wychodzi obecnie tak, że liczy się głównie "in front" albo "priority marker", raczej mało mi się zdarza, żeby faktycznie dało się sensownie zniknąć z LoS.
Da sie wyjsc poza zasieg ataku, szczegolnie jak masz reflex
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

skiba pisze: 27 sty 2025, 08:59 Ja właśnie też zacząłem kilka dni temu C1 od nowa i naszła mnie pierwsza myśl - Line of Sight dla Primordiali to jakaś wydmuszka, to prawnie nigdy nie działa, bo ciężko jest się przed Primordialem schować.

Czy zawsze tak jest czy to tylko charakterystyka C1?

Za pojedynczą kolumną nie da się schować, bo Primordial ma rozmiar 2x2 kwadraciki, więc zawsze jakąś linię między narożnikami pól zajmowanych przez Tytana i Primordiala poprowadzimy. Dla innych Primordiali labirynt nie wydaje się być problemem, bo przez niego widzą. W C1 zostaje jeszcze w sumie kafelek miasta, może czasem faktycznie uda się nawiać i za nim schować, ale przez to jest wysoce prawdopodobne, że odsuniemy się za daleko od sceny walki i finalnie stracimy kolejną rundę na gonienie ekipy.
Faktycznie wydaje mi się, że LoS ma ogólnie mniejsze znaczenie (przynajmniej w C1) niż np. kierunek ustawienia primordiala (tj. front/back), ale też uważam, że są dosyć istotne zastosowania.
Są miasta, za którymi można się schować. I przez nie można przechodzić, więc jasne, można być za daleko, ale uważam, że mając broń range/dodatkowe kroki można łatwo dogonić primordiala.
W prawie każdym timeline battle występuje dodatkowy terren. U nas często wypadał np. shell który jest wielkim klocem 3x3 i obstaclem, więc również można się schować.
Faktycznie byk i Temenos mają LoS przez labirynty, ale Hekaton już nie. A płytki wypadają z Traum, więc też można się schować.

Wielokrotnie zdarzyło nam się uratować tytana na Danger 8-9 chowając go za miastem czy własnie innym terenem.
Ale też wydaje mi się, że trochę jest to intencyjny design, że LoS jest taki mniej istotny. Ciekawy jestem co dalsze cykle oferują.
Awatar użytkownika
skiba
Posty: 412
Rejestracja: 13 kwie 2018, 07:17
Has thanked: 36 times
Been thanked: 277 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: skiba »

japanczyk pisze: 27 sty 2025, 11:32 Da sie wyjsc poza zasieg ataku, szczegolnie jak masz reflex
Ja nie piszę o Out of Reach Evade. OOR Evade ma się nijak do Line of Sight :)
Boîte à Jeux: ilu2112
BGA: mskiba
BoardGameGeek: mskiba
TTA: ilu2112
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

skiba pisze: 27 sty 2025, 11:58
japanczyk pisze: 27 sty 2025, 11:32 Da sie wyjsc poza zasieg ataku, szczegolnie jak masz reflex
Ja nie piszę o Out of Reach Evade. OOR Evade ma się nijak do Line of Sight :)
Zagraj cykl trzeci i zadaj ponownie pytanie o LoS.
Gra w każdym cyklu eksploruje inne mechaniki i stawia akcent na inne rzeczy.
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5823
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1693 times
Been thanked: 1851 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Mr_Fisq »

tommyray pisze: 27 sty 2025, 12:16 Zagraj cykl trzeci i zadaj ponownie pytanie o LoS.
Gra w każdym cyklu eksploruje inne mechaniki i stawia akcent na inne rzeczy.
Już po 100h mechanika LoS zaczyna odgrywać znaczącą rolę :mrgreen:
Sprzedam: Czerwcowe obniżki (m.in.: Królestwa Północy, SPQR Deluxe, League of Dungeoneers)
Przygarnę: Zone Wars, Agricola: Torfowisko (pierwsze wydanie PL)
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4684
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 313 times
Been thanked: 1127 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

skiba pisze: 27 sty 2025, 11:29
brazylianwisnia pisze: 27 sty 2025, 09:46
skiba pisze: 27 sty 2025, 08:59 Ja właśnie też zacząłem kilka dni temu C1 od nowa i naszła mnie pierwsza myśl - Line of Sight dla Primordiali to jakaś wydmuszka, to prawnie nigdy nie działa, bo ciężko jest się przed Primordialem schować.
Tytan będący w blindspot na vantage point I za terenem nie jest "In Sight". Ma to więc zastosowania.
No super, z czego w C1 większość terenów to małe kolumny, a za małą kolumną na ogól nie da się schować ;-) Chodzi mi tylko o to, że z początku myślałem, że to "in sight" będzie miało turbo duże znaczenie, będzie się tym żonglowało itd. A faktycznie to wychodzi obecnie tak, że liczy się głównie "in front" albo "priority marker", raczej mało mi się zdarza, żeby faktycznie dało się sensownie zniknąć z LoS.
Tak jak napisałem - masz jeszcze blind spot I vantage point. In front zawiera w sobie też in sight. Schowanie lepszego tytana za miastem na 1-2 tury też czasem może się przydać. Nie ma ogromnego znaczenia ale ma swoje zastosowania.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Co do samych walk to jak dla mnie idea Hekatrap jest uciążliwa i trochę niepotrzebna ja po jednej walce sobie to zhomerulowalem do rzutu kostka K10 i przy 1-2 umierał mi tytan podejmowałem 2 fate i olewalem potem potencjalna możliwość zdobycia uniq eq i core .

Druga sprawa to są 3 karty grave traumy powodujące natychmiastowa śmierć.. dla mnie lekko z dupy i mogli dać zamiast tego chociaż obola.. jak się ma pecha to na dzień dobry może tak paść tytan .
Void
Posty: 308
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 20 times
Been thanked: 139 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Void »

Sixshot pisze: 27 sty 2025, 12:34 Co do samych walk to jak dla mnie idea Hekatrap jest uciążliwa i trochę niepotrzebna ja po jednej walce sobie to zhomerulowalem do rzutu kostka K10 i przy 1-2 umierał mi tytan podejmowałem 2 fate i olewalem potem potencjalna możliwość zdobycia uniq eq i core .

Druga sprawa to są 3 karty grave traumy powodujące natychmiastowa śmierć.. dla mnie lekko z dupy i mogli dać zamiast tego chociaż obola.. jak się ma pecha to na dzień dobry może tak paść tytan .
Nie wiem jak dalej co do Hekatrap bo my w C1 story 3B i doom 3A jesteśmy ale na chwilę obecną
Spoiler:
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@Sixshot
Tak jak pisze Void, po rozpatrzeniu usuwamy z gry. To motyw na raz, max dwa w C1, nie jest ciągłą mechaniką.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4684
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 313 times
Been thanked: 1127 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

Sixshot pisze: 27 sty 2025, 12:34 Co do samych walk to jak dla mnie idea Hekatrap jest uciążliwa i trochę niepotrzebna ja po jednej walce sobie to zhomerulowalem do rzutu kostka K10 i przy 1-2 umierał mi tytan podejmowałem 2 fate i olewalem potem potencjalna możliwość zdobycia uniq eq i core .

Druga sprawa to są 3 karty grave traumy powodujące natychmiastowa śmierć.. dla mnie lekko z dupy i mogli dać zamiast tego chociaż obola.. jak się ma pecha to na dzień dobry może tak paść tytan .
Śmierć z grave trauma jest zrozumiała. Niektórzy za to wywalają nagła śmierć z Major Trauma właśnie z powodu losowości.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Raztel
Posty: 59
Rejestracja: 08 lis 2023, 19:23
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Raztel »

Cykl 1 ukończony z
Spoiler:
dostał wpierdziel aż miło, kryty siadały, obole wpadały, dostał łupania że hej, pora na mini dodatek a potem Cykl 2 i pewnie teatr by odblokować tytana
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Tak się zapytam niewinnie nowych Argonautów - a znaleźliście
Spoiler:
? 8)
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1113
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 80 times
Been thanked: 203 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Koshiash »

tommyray pisze: 30 sty 2025, 19:45 Tak się zapytam niewinnie nowych Argonautów - a znaleźliście
Spoiler:
? 8)
Aż wy-bgg-owałem i faktycznie są mikroskopijne kody w miejscach, którym nie ma najmniejszej potrzeby się przyglądać. Cóż, zagadki od CTG to to nie są, ale chociaż próbowali :lol: .
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Wiele tytułów nie ma nawet cienia próby takich easter eggów. Dla każdego Lore Divera to są fantastyczne rzeczy do odkrywania.
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1113
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 80 times
Been thanked: 203 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Koshiash »

Nie przeczę i wdzięcznym za cynk, bo do głowy by mi nie przyszło oglądanie kart z lupą w dłoni :wink: .
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

U mnie Teatr do przodu , ptak i temenos lvl 2 ubici więc i nagrody fajne są. Generalnie Teatr super pomysł, bo można sobie właśnie ugrać te eq którego się nieudało w kampanii a i niema spiny że tytan umrze. Z drugiej strony nasunęło mi się kilka pytań Np co z w przypadku gdy Umrze tytan z condition Fused Soul , lub wylosuje kartę obol ta +18 ?

Przy okazji kilka pytań
Spoiler:
Logicbreaker - jak dostanie z obola Awakening i bonus atak to potem może i tak ze skilla zaatakować dodatkowo ( jak się da ) Moim zdaniem tak ,ale pytanie jak robicie ?

Skyseer i jej gear - wydaje mi się ,że każda postać może używać tego gearu mimo że wygląda ,że jest tylko dla niej ..ale może się mylę ?

Jak rozgrywacie killjoy Pursuera w teatrze ? - usuwa ? nie usuwa ? Jak dla mnie usuwa i to jest jeden z nielicznych interakcji Teatr vs Kampania.

Teraz się zastanawiam czy tego Onwards Oddysay grac czy olać bo to jakoś tak wygląda średnio jak dla mnie i trochę chyba jednak sztuczny przedłużacz.
Rience
Posty: 66
Rejestracja: 14 sty 2020, 18:21
Has thanked: 25 times
Been thanked: 12 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Rience »

Sixshot pisze: 02 lut 2025, 10:19 Jak rozgrywacie killjoy Pursuera w teatrze ? - usuwa ? nie usuwa ? Jak dla mnie usuwa i to jest jeden z nielicznych interakcji Teatr vs Kampania.
Oczywiście, że nie usuwa. To byłoby niezgodne zarówno z instrukcją (teatr nie ma wpływu na kampanię, chyba że element mówi wyraźnie, że jest inaczej - tu nic nie jest napisane, że konsekwencje przenoszą się z teatru), ani fabularnie
Spoiler:
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Sixshot pisze: 02 lut 2025, 10:19 U mnie Teatr do przodu , ptak i temenos lvl 2 ubici więc i nagrody fajne są. Generalnie Teatr super pomysł, bo można sobie właśnie ugrać te eq którego się nieudało w kampanii a i niema spiny że tytan umrze. Z drugiej strony nasunęło mi się kilka pytań Np co z w przypadku gdy Umrze tytan z condition Fused Soul , lub wylosuje kartę obol ta +18 ?
Przy okazji kilka pytań
Spoiler:
Myślę że powinno się stosować zasadę - co w Teatrze to w Teatrze. Chyba nie powinno się przenosić odblokowanego H. do regularnej gry.
Logicbreaker - jak dostanie z obola Awakening i bonus atak to potem może i tak ze skilla zaatakować dodatkowo ( jak się da ) Moim zdaniem tak ,ale pytanie jak robicie ?
Nie ma obostrzeń w tym wypadku. Jego zdolność jest niezależną od innych mechanik.
Skyseer i jej gear - wydaje mi się ,że każda postać może używać tego gearu mimo że wygląda ,że jest tylko dla niej ..ale może się mylę ?
Tak. Nie ma przypisanego sprzętu do określonego tytana.
Jak rozgrywacie killjoy Pursuera w teatrze ? - usuwa ? nie usuwa ? Jak dla mnie usuwa i to jest jeden z nielicznych interakcji Teatr vs Kampania.
Nic się nie niszczy. To teatr wyobraźni/pamięci w końcu. Nie ma takiego przełożenia. Tracisz w walce ale realnie już nie.
Teraz się zastanawiam czy tego Onwards Oddysay grac czy olać bo to jakoś tak wygląda średnio jak dla mnie i trochę chyba jednak sztuczny przedłużacz.
Onward Odyssey - jest ok, ale nie jest konieczne. To bonus kontent który w teorii miał pomóc finansowo w kontekście wysyłek pierwszego druku. Dla mnie to trochę poszerzenie Lore, i to jest ciekawe, gameplayowo jest poprawnie. Pozwala na podbicie paru statystyk na start kolejnej kampanii i nie jest konieczne, gra nie była projektowana z myślą o takim dodatku, to jest naprawdę bonus kontent.
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Spoiler:
Spoiler:
ODPOWIEDZ