Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@HorribleNick
Szanuj swoich Argonautów, którzy odeszli na „emeryturę”, bo nie wiesz [……..]
Serio - trzymaj ich osobno, zapisane co jak mieli. Mogą być bardzo, ale to bardzo przydatni…

Z tymi story card to trochę loteria, faktycznie taki przypadek jest nieciekawy z tym marnowaniem progresu, trochę niefortunnie. Ja też na ostatnim oddechu łapałem ostatnie progresy (a ostatni kończący doom to w ogóle w 80tym dniu lądując w Knossos).

A co do tych unlocków od Temenosa - łączyłbym. Nie pamiętam aby tego typu rzeczy były tylko dostępne jak akurat trafisz w dany próg. Muszę to sprawdzić.
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Ja zacząłem 2gi cykl i jestem po pierwszej walce z Niecheanem, Cyklopem i Chimera. ..póki co dzień 6..No są inne odczucia niż z cyklu 1 chociaż póki co nie jest jakos mega ciężko ,ale to może dlatego że zrobiłem trochę Teatr i moja drużyna pierścienia jest dość mocna już na dzień dobry. Tj
Spoiler:
póki co O strat...no ale to dopiero początek to się okaże co i jak. Swoją drogą walki z Niecheanem przypominają mnie trochę dragon balla i walki z jakimś antagonistą który czuje się tak pewnie że nas lekceważy ..nie mnie jednak mam ochotę skopać jego tyłek. No i oczywiście jestem ten dobry i humana +1 już mam za kryta w cyklopa ;)
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@Sixshot brawo, brawo, dobre tempo! ale o regule nerfu sprzętu z jedynki pamiętasz?
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

tommyray pisze: 07 lut 2025, 20:26 @Sixshot brawo, brawo, dobre tempo! ale o regule nerfu sprzętu z jedynki pamiętasz?
Pamiętam tyle ,że bronie to mam z C2 / ascendent te co wymieniłem wyżej dla każdego więc tyle co jakieś stare zbroje i supporty zostały i te 2 fate za ich użycie przeżyje jakoś.
Dhel
Posty: 932
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 629 times
Been thanked: 574 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Dhel »

Właśnie się tak zastanawiam, jak cykl 2 i zero strat? :shock:
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

10 dzień dopiero.. za chwilę 1 walka z Burdenem mnie czeka.

Żeby nie było...walka z N to Skyseerka skończyła z 4 ambrozji więc było bliski a w pierwsza walka to trwa szybko ,a już tyle narozrabiał. Potem z Cyklopem 2 tytanów Rage na 9 .. więc też blisko i trzeba uważać ale sam cyklop ..więcej frustracji jest z kart Frenzy / hatered i tych jego dziwnych ruchów że tu ucieka tu atak na wszystkich przylegających ..nikogo niema no to rutyna na wszystkich ..chociaż rutyne ma akurat ciekawa bo idzie się pozbyć uchodźcy co zajmuje miejsce ..nie chce wiedzieć dlaczego ;)
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@Dhel - to nowe pokolenie Argonautów :roll:
Ale zobaczymy później :twisted:
Raztel
Posty: 59
Rejestracja: 08 lis 2023, 19:23
Has thanked: 10 times
Been thanked: 12 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Raztel »

Ja zacząłem wczoraj cykl 2, na cyclonusie kryty wchodziły że hej a potem zrobił przerzut i jeden tytan z trauma która miała reflex wbudowany w przepaść xddddd zabolała bardzo jego utrata, trochę straszy jak łatwo wpadają doom tokeny czy to normalne w tym cyklu? XD
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Raztel pisze: 07 lut 2025, 21:58 Ja zacząłem wczoraj cykl 2, na cyclonusie kryty wchodziły że hej a potem zrobił przerzut i jeden tytan z trauma która miała reflex wbudowany w przepaść xddddd zabolała bardzo jego utrata, trochę straszy jak łatwo wpadają doom tokeny czy to normalne w tym cyklu? XD
Normalne. Pierwsze podejście potrafi dać w kość. Ja 5 doom zyskałem na twarz zanim doszło do Day 1. Spróbuj to przebić :D
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Dzień 16
Jestem po pierwszej walce z Burdenem.. ten to dopiero jest wymyślny i ptak sie może przy nim schować. Wspinaczka alpejska na sam szczyt się niestety nie powiodła i zakończyła śmiercią jednego z tytanów ,ale pierwsze koty za płoty i mam pewne przemyślenia jak z nim grać kolejne podejście.

Druga sprawa to jestem też po drugiej walce z Cyklopem i wyglądała ona zupełnie inaczej niż pierwsza walka ... tym razem poszło fatalnie tak fatalnie że musiałem. użyć łzy syzyfa żeby prócz najlepszych tytanów nie padł jeszcze Argonauta przy okazji.. no te cyklop niby nic ,a tu sobie zaciągał po kolei tytanów w kozi róg i weź go ganiaj po mapie z tymi rzekami..miałem ubitych 2 tytanów, Argonaute i wbite tylko 2 rany...więc idzie łza i powtarzana walka poszła znacznie lepiej tylko jeden tytan padł no i cyklop w końcu też. Nie wolno lekceważyć cyklopa. Za chwilę pierwsza walka z 2lvl i się zastanawiam kogo wybrać ..
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Oho, zaczyna się 8), Sparta wita.
Jak c2 zrobisz za pierwszym podejściem to nie uwierzę :D

U mnie burden dopiero w C3. A na razie MT i ponowny finał c2, ot dla kurażu przed c3, bo trochę zardzewiałem a trening musi być. Może OmniMan udzieli mi paru lekcji zanim wyruszę do Delf…

Maybe this time the coin will land on its edge…
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Spoiler:
Cyklop lvl 2 pokonany na farcie początkowe osłabiające krytyki, potem szczęśliwe traumy, obol wlazł a potem jeszcze awekening więc obeszło się bez strat tytanów. Walki jak walki zaczynam się obawiać bardziej o kadłub i załogę.. jestem obecnie na początku story 2A ..doom jeszcze 1B ,ale kadłub na 3 i załoga na 2 do tego uchodźcy , gram na humanity póki co jest +1 ..korzystam z Save ile wlezie ..analizuje techy wspomagające które by się najbardziej przydały, zobaczymy co z tego będzie. Swoją drogą nie mogę nigdzie znaleźć techa jak przepływać na takich jakby taśmociągach ? ( 3 kreski ale poziome ) ..jest tylko tech do tych rzek pod prąd... No zagmatwana ta mapa i chyba faktycznie przejść C2 za pierwszym razem to trzeba mieć farta... Pewnie jeszcze się okaże że kadłub i załoga to nie jedyny problem ;)..no nic zobaczymy gdzie dopłynę
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Ten Tech jest sytuacyjny - możesz go zdobyć po ukończeniu jednego z Hubów. Ja np. w swoim drugim playthrough go nie miałem…
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Bdw ..jak traktujecie Negocjacje w mieście ? Bo to tak nie do końca jest jasne czy można zrobić tylko raz Nego z wybranego typu w ciągu dnia i koniec. Czy po razi jedno Nego ale tyle ile mamy techow ,w jednej turze. Póki co grałem ,że tylko 1 wybrane Nego ,ale się teraz zastanawiam bo jest kilka różnych fajnych i jak by można było robić kilka różnych na raz to to zmienia postać rzeczy ...już nie wspominając że ciężko spotkać miast w tych kanałach Sparty
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

Skończylismy cykl I
Spoiler:
Będę myśleć nad houserulem progres tokenów, bo ta mechanika jest fajna, ale fakt, że niektóre story card nie pozwalają ich zbierać jest fatalne.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4686
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 313 times
Been thanked: 1127 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: brazylianwisnia »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 09:25 Skończylismy cykl I
Spoiler:
Będę myśleć nad houserulem progres tokenów, bo ta mechanika jest fajna, ale fakt, że niektóre story card nie pozwalają ich zbierać jest fatalne.
Myślę, że zamysł jest taki by nie pompować zbyt szybki Inward tylko iść trybem zrównoważonym. Jak ktoś pakuje dużo w Inward na początku to jest za to karany. Pakowanie w inward nas wzmacnia odblokowujac różne rzeczy więc bez takiego czegoś jest to najsensowniejsze by rushowac te unlocki bo szybciej będziemy mocniejsi. Dzięki temu, że później będziemy je marnować trochę jest to bat aby był sens jednak trochę wstrzymywac Inward.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12797
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3931 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 09:25 Skończylismy cykl I
Spoiler:
Będę myśleć nad houserulem progres tokenów, bo ta mechanika jest fajna, ale fakt, że niektóre story card nie pozwalają ich zbierać jest fatalne.
Musze powiedziec, ze dziwnie sie to czyta jak wspominam nasza przeprawe z Temenosem (lvl1) na sam koniec, która sromotnie przegralismy. Skad tyle Rage u Tytanow na start walki? z wyborow? (juz nie pamietam jak to sie rozgrywalo, bo C1 konczylismy rok temu)
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

brazylianwisnia pisze: 10 lut 2025, 09:35 Myślę, że zamysł jest taki by nie pompować zbyt szybki Inward tylko iść trybem zrównoważonym. Jak ktoś pakuje dużo w Inward na początku to jest za to karany. Pakowanie w inward nas wzmacnia odblokowujac różne rzeczy więc bez takiego czegoś jest to najsensowniejsze by rushowac te unlocki bo szybciej będziemy mocniejsi. Dzięki temu, że później będziemy je marnować trochę jest to bat aby był sens jednak trochę wstrzymywac Inward.
Przez całą grę położyliśmy 2 tokeny na Inward gdy mieliśmy wybór Story <> Inward (na samym początku), wszystkie kolejne kladliśmy tylko gdy nie mogliśmy ich położyć na story, bo ich nie zbierała. Nie mieliśmy zbyt wyboru i do tego pije najbardziej. Jeśli mam story card które nie zbiera ich, to musze je klasc na Inward. Jak mam Inward już zmaksowany, to bede je wyrzucac do smieci.
Gdybym sobie wcześniej je dawał na story, to po prostu wczesniej bym dostal karte ktora ich nie zbiera. Na wielu kartach doom jest coś takiego, ze nadwyżka sie przelewa dalej.
japanczyk pisze: 10 lut 2025, 09:47 Musze powiedziec, ze dziwnie sie to czyta jak wspominam nasza przeprawe z Temenosem (lvl1) na sam koniec, która sromotnie przegralismy. Skad tyle Rage u Tytanow na start walki? z wyborow? (juz nie pamietam jak to sie rozgrywalo, bo C1 konczylismy rok temu)
Spoiler:
tommyray
Posty: 2159
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 951 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Bardzo dziwne co HorribleNick piszesz.
No szkoda, że nie dostaliście po dupie jak większość śmiertelników :D

W sumie jak ze dwa lata na starym discordzie siedzę i były tam różne sprawozdania to takich cudów nie widziałem. Poza tym ludzie naprawdę wiele rzeczy potrafili się dowiedzieć długo po fakcie, że nie ogarnęli tego lub owego. W sumie możnaby rzecz - gratulacje?

Jedna rzecz to te progresy u was. Dziwne, możliwe, chciałoby się powiedzieć - proof or didn't happen... Druga rzecz to taki boost do Rage na koniec, serio? Farciarze.
I tylko jeden raz Pursuer? TZO?? To aż woła, że coś nie tak w całym cyklu. Ale spoko, przynajmniej nie graliście jak geniusz na Discordzie, który się pyta grając już 3 cykl, dlaczego te Primordiale tak słabo trafiają tylko na 9+/10+... :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1119
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 80 times
Been thanked: 203 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Koshiash »

Cóż, mi finałowy temenos się upiekł, nie musiałem w ogóle z nim walczyć ze względu na wybory fabularne. Nie powiem, ucieszyło mnie to, bo co myślę o walkach w ATO to już wyraziłem. :mrgreen:
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

No Pursuer tylko 1 raz na cały cykl to aż podejrzane. Bo trochę jest tych kart adversary oraz jest jedna z 2 ma ikonami ,która wraca po każdej walce .Tak samo awakeningn i nimfy powoduje przesunięcie ,a jak niema adversary na mapie to przywołanie z jednej ikonki. Co do Temenosa to zależy jak leży nam o ile na początku cyklu sprawiał solidny łomot to na finał nie stanowił już problemu,
Spoiler:
akasha_wl
Posty: 189
Rejestracja: 08 sie 2019, 23:10
Has thanked: 27 times
Been thanked: 20 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: akasha_wl »

Obecnie jesteśmy na 42 dniu i również mieliśmy tylko jedną walkę z Pursuerem, więc jest to jak najbardziej możliwe. Teraz też ma do nas z pięc kafelków, więc szybko nas nie złapie. Wystarczy po prostu trochę farta na dociągu kart ekploracji i takie manewrowanie Argo, by ciągle się od niego odsuwać. Co prawda przez pierwsze kilka ruchów (na samym początku) zapomnieliśmy, że ma on piorytet w przesuwaniu się poziomo (jeśli droga poziomo i pionowo jest taka sama), ale myśle, że niewiele by to zmieniło.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12797
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3931 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

akasha_wl pisze: 10 lut 2025, 11:54 Obecnie jesteśmy na 42 dniu i również mieliśmy tylko jedną walkę z Pursuerem, więc jest to jak najbardziej możliwe
40 dzien, a koniec kampanii to jednak spora roznica
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

Jezeli ktoś z Was ma chwilę prześledzić to bylbym wdzięczny
Spoiler:
Jeśli chodzi o te Rage, to praktycznie wszystkie wygenerowane były w historii prowadzącej do finału, nawet nie jakieś adventure przed (1 Rage mial dodatkowo party leader), więc trochę dziwie się, że tak designerzy to zostawili, bo jest to dośc prawodpodobna ściezka.

Jeśli chodzi o Pursuera, myślę, że ze względu na trasę i fakt, że się nie wracaliśmy, to nie miał zbytnich skrótów. Kilka razy mając dowolnośc wyboru kierunku wybieraliśmy taki, żeby pursuer tracił dodatkowy krok.
Jeśli dobrze rozumiem, jeśli nie ma go na mapie, to symbole z nimf i godformów nie działają, bo musi być podwójny?
Spoiler:
Minus jest taki, że wchodzimy w II cykl majac Earthshakera, Mazerunnera i jakies przeciętne patterny, a z tego co widziałem to mieliście jeszcze jakiś nowych. Także spodziewałbym się szybkiego łomotu na start.
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Spoiler:
To nie jest tak ,że sobie możesz przesuwać Adversary jak chcesz tylko on priorytetyzuje z tego co pamiętam w pierwszej kolejności poprzeczne przemieszczanie. Druga sprawa to Adversarz może przejść no przez ląd jak ma bliżej ,a nie płynąć jak Argo , symbole z godfornow i nimf pomimo że jest tylko jeden znaczek to przywołują adwersarza i to jest w instrukcji napisane.

Co do C2 to proponuję pierw zrobić teatr i odblokować sobie Skyseer
ODPOWIEDZ