Strona 37 z 51

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 10:45
autor: BOLLO
Sarna pisze: 30 cze 2023, 10:41 Jak to się dzieje,że nie macie żadnego żetony terenu?
Hipotetycznie. Każdy pobrał jakiś tam trop. Każdy ma jakiś rozpoczęty quest i nie ma pokonanych potworów. Brak żetonów.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:00
autor: ave.crux
U mnie na 12 rozgrywek, 50% z nich wygrał pierwszy gracz. Żetony terenu czy to przy 5 czy to przy 3 graczach, nigdy się nie skończyły.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:29
autor: Hardkor
BOLLO pisze: 30 cze 2023, 10:26
Hardkor pisze: 30 cze 2023, 10:01
Jak nie ma żetonu obszaru pod zadanie to losujesz z innego obszaru. Co do balansu to ciekawie gracie, bo u nas najczęściej wygrywa pierwszy gracz :)
tak tak to wiem ale jak nie ma żadnego żetonu to nie zrobisz questa co jest generalnie słabe moim zdaniem. Co do naszej gry to tak po prostu wychodzi. Gracze się zmieniają i widać jednak że pierwszy ma pod górkę :lol:
Jakim cudem nie macie żadnego żetonu? Grałem już 10 partii i nigdy się nawet nie zbliżyłem do tego by cała kupka zniknęła.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:29
autor: PanFantomas
.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:49
autor: Termigez
Ja grałem 3 razy w trzy osoby i 1 raz w dwie osoby, i jeszcze nigdy pierwszy gracz nie wygrał, za to ostatni gracz wygrał 3/4 rozgrywek. Zwykle u nas wygląda tak, że ostatni gracz pierwszy wskakuje na poziom 2, pierwszy idzie na potwora poziomu 1, a jak jeszcze przyfarci z wydarzeniem i może kupić jakiś przedmiot za złoto (np. kuszę czy kastet) to już się zaczyna tworzyć kula śnieżna :) Dodam przy tym, że jednak ekipy zawsze był mocno mieszane, jeszcze nie grałem żeby każdy już był dobrze obeznany z zasadami, pewnie ma to tutaj znaczenie.

A gra samo w sobie jest świetna, chociaż czuję trochę rozczarowanie eliksirami i zaawansowaną walką potworów. Pierwszych używamy dużo mniej niż bym chciał, w zasadzie głównie w walce wiedźmin-wiedźmin, bo walki z potworami są jednak z reguły łatwe, zwłaszcza jak ma się 1 atak. W przypadku zaawansowanych potworów za to mam wrażenie, że ich kart jest po prostu za mało, walki nie bolą tak bardzo, jak mogłyby, bo jednak większość z nich usunie się atakiem i wchodzi tylko pasywka. Mam w planach w weekend poszukać homerules żeby te walki były trudniejsze. A z homerules, które stosujemy, to tylko wspomniany już w tym wątku, że nie można 2 razy zwiększyć reputacji zabijając potwora tego samego poziomu. Ten warunek imo powinien być od początku w grze, dziwne że przeoczyli jakie to może mieć konswekwencje i jak bezużyteczne mogą przez to być potwory 3 poziomu.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:51
autor: sqb1978
Jeśli rzeczywiście jest problem z tym, że pierwszy gracz ma większe szanse na wygraną, to zawsze można nieco zmodyfikować reguły.
Ale na potwierdzenie takiej hipotezy potrzebne byłoby pare setek lub tysięcy rozgrywek, a nie kilka.
Może na bgg da się takie informacje wyciągnąć?

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 11:56
autor: Hardkor
Termigez pisze: 30 cze 2023, 11:49 Ja grałem 3 razy w trzy osoby i 1 raz w dwie osoby, i jeszcze nigdy pierwszy gracz nie wygrał, za to ostatni gracz wygrał 3/4 rozgrywek. Zwykle u nas wygląda tak, że ostatni gracz pierwszy wskakuje na poziom 2, pierwszy idzie na potwora poziomu 1, a jak jeszcze przyfarci z wydarzeniem i może kupić jakiś przedmiot za złoto (np. kuszę czy kastet) to już się zaczyna tworzyć kula śnieżna :) Dodam przy tym, że jednak ekipy zawsze był mocno mieszane, jeszcze nie grałem żeby każdy już był dobrze obeznany z zasadami, pewnie ma to tutaj znaczenie.

A gra samo w sobie jest świetna, chociaż czuję trochę rozczarowanie eliksirami i zaawansowaną walką potworów. Pierwszych używamy dużo mniej niż bym chciał, w zasadzie głównie w walce wiedźmin-wiedźmin, bo walki z potworami są jednak z reguły łatwe, zwłaszcza jak ma się 1 atak. W przypadku zaawansowanych potworów za to mam wrażenie, że ich kart jest po prostu za mało, walki nie bolą tak bardzo, jak mogłyby, bo jednak większość z nich usunie się atakiem i wchodzi tylko pasywka. Mam w planach w weekend poszukać homerules żeby te walki były trudniejsze. A z homerules, które stosujemy, to tylko wspomniany już w tym wątku, że nie można 2 razy zwiększyć reputacji zabijając potwora tego samego poziomu. Ten warunek imo powinien być od początku w grze, dziwne że przeoczyli jakie to może mieć konswekwencje i jak bezużyteczne mogą przez to być potwory 3 poziomu.
Wtasowuj sobie zawsze te 4 specjalne ataki potwora (my tak robimy) i powinno być lepiej. Dodatkowo warto dodać petardy :)

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 12:06
autor: Pomnik
BOLLO pisze: 30 cze 2023, 09:50 Ma to sens i też o tym myślałem pierwotnie ale po 4 grach gdzie pierwszy przegrywał jakoś ta premia za bycie "pierwszym" w rozgrywce nie jest adekwatna przy setupie gry bo:
-podniesiesz max 1 atrybut w pierwszej rundzie (chyba że wygrasz w pokerze to max 2)
-poruszysz się o max 3 pola

Dodatkowo pole startowe Wiedzminów nie jest zbalansowane bo:
ostatni gracz podniesie w pierwszej rundzie przy dobrym rozdaniu kart nawet 4 atrybuty (szkoła niedzwiedzia) wskakując na 2lvl i poruszy się sporo dalej niż pierwszy gracz. Albo moja analiza jest kulawa i czegoś nie zrozumiałem z instrukcji albo jednak ostatni gracz ma łatwiej. :mrgreen:

Kolejna sprawa żetony terenu. Strona 11 jak się skończą to nie dobierasz tropu (mozesz wziac inny) a jak masz questa z tym terenem i nie ma zetonu to go nie robisz. I teraz tak powiedzmy ze walczysz z potworem i przegrywasz , mozesz pobrac jego trop ale go nie pobierasz bo go nie masz. Kolejna sprawa nigdzie w instrukcji pza stroną 26 pkt2 nie widziałem że te zetony uzyte "jakoś" się wtasowuje. Może się zatem zdarzyć że gracze puki nie pokonają danego potwora z obszaru np górskiego nie będa mogli robić zadań z tych obszarów bo nie będzie żetonów.....
Tylko w wariancie 2 osobym częściej wygrywa 2 drugi gracz.
Wg. statystyk jeśli graczy jest więcej niż 2 to zawsze większe szanse na wygraną na 1 gracz.
Langus pisze: 30 cze 2023, 10:12 Grał już ktoś może z dodatkiem "Na tropie potworów" połączonym z "Legendarne Łowy" naraz? Jeżeli tak, to jak to śmiga razem?
Bardzo dobrze, nie widzę powodu by NTP nie używać w grze z każdym innym dodatkiem tbh xD

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 12:22
autor: RUNner
W grze przygodowej, w której sporo zależy od losu, analizujecie kolejność graczy i jej wpływ na wynik? Gratuluję poczucia humoru :D
Przecież tu jest tyle zmiennych, że należałoby rozegrać z 1000 partii w tym samym składzie osobowym. Nie dość, że pozycje startowe Wiedźminów różnią się balansem, to jeszcze ich zdolności specjalne są inne. Inne też napotykają przygody o różnych konsekwencjach. Inaczej też budują swoje talie. Nie lepiej po prostu grać i sobie nie psuć zabawy tymi pseudotezami, których nie sposób udowodnić?

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 12:53
autor: Langus
Pomnik pisze: 30 cze 2023, 12:06 Bardzo dobrze, nie widzę powodu by NTP nie używać w grze z każdym innym dodatkiem tbh xD
To jasne (: Uściślając, chodziło mi o bardziej o "Legendarne łowy", czy podczas rozgrywki z tym dodatkiem, gracze polują jeszcze na zwykłe potwory, bo widzą korzyści ze zdobywanych trofeów, czy olewają potwory i idą w statystyki. W związku z tym nie byłoby znaczenia czy dołożysz NTP czy nie (:
Nie musisz odpowiadać, żeby nie spoilerować uciechy z odkrywania gry (; Jak piszesz, że razem śmiga, to spróbujemy kolejną rozgrywkę z LŁ.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 12:58
autor: Pomnik
RUNner pisze: 30 cze 2023, 12:22 W grze przygodowej, w której sporo zależy od losu, analizujecie kolejność graczy i jej wpływ na wynik? Gratuluję poczucia humoru :D
Przecież tu jest tyle zmiennych, że należałoby rozegrać z 1000 partii w tym samym składzie osobowym. Nie dość, że pozycje startowe Wiedźminów różnią się balansem, to jeszcze ich zdolności specjalne są inne. Inne też napotykają przygody o różnych konsekwencjach. Inaczej też budują swoje talie. Nie lepiej po prostu grać i sobie nie psuć zabawy tymi pseudotezami, których nie sposób udowodnić?
Kumplu, ale weź sobie meliski zaparz.
Czego nie sposób udowodnić? Że kolejność graczy może mieć znaczenie? No przecież właśnie to robią. To ze to nie jest jedyny czynnik wpływający na wynik gry to inna sprawa. Ilość graczy i używana postać też były brane pod uwagę.
Statystyk nie widziałeś ale dowalić się to pierwszy xD

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 13:01
autor: BOLLO
sqb1978 pisze: 30 cze 2023, 11:51 Jeśli rzeczywiście jest problem z tym, że pierwszy gracz ma większe szanse na wygraną, to zawsze można nieco zmodyfikować reguły.
Ale na potwierdzenie takiej hipotezy potrzebne byłoby pare setek lub tysięcy rozgrywek, a nie kilka.
Może na bgg da się takie informacje wyciągnąć?
Wierzysz w to że ta gra była testowana tysiące razy.... :mrgreen: Setki partii by przetestować "pierwszego gracza" też brzmią raczej zbyt optymistycznie.
Termigez pisze: 30 cze 2023, 11:49 a grałem 3 razy w trzy osoby i 1 raz w dwie osoby, i jeszcze nigdy pierwszy gracz nie wygrał, za to ostatni gracz wygrał 3/4 rozgrywek. Zwykle u nas wygląda tak, że ostatni gracz pierwszy wskakuje na poziom 2, pierwszy idzie na potwora poziomu 1, a jak jeszcze przyfarci z wydarzeniem i może kupić jakiś przedmiot za złoto (np. kuszę czy kastet) to już się zaczyna tworzyć kula śnieżna :) Dodam przy tym, że jednak ekipy zawsze był mocno mieszane, jeszcze nie grałem żeby każdy już był dobrze obeznany z zasadami, pewnie ma to tutaj znaczenie.
A widzisz czyli ktoś jednak potwierdza moją "spiskową hipoteze" :mrgreen:
Pomnik pisze: 30 cze 2023, 12:06 Wg. statystyk jeśli graczy jest więcej niż 2 to zawsze większe szanse na wygraną na 1 gracz.
mogę poprosić o link?
RUNner pisze: 30 cze 2023, 12:22 Nie dość, że pozycje startowe Wiedźminów różnią się balansem
Tak według mnie Niedzwiedz ma najlepiej gdy jest ostatnim graczem.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 13:06
autor: autopaga
Przecież to turbo losowa gra jest, to jakieś żarty o przewadze pierwszego gracza.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 13:17
autor: Pomnik

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 13:24
autor: ave.crux
autopaga pisze: 30 cze 2023, 13:06 Przecież to turbo losowa gra jest, to jakieś żarty o przewadze pierwszego gracza.
To oczywiste, raczej się nie spinam o to, że w moich rozgrywkach zdarza się, że to ten pierwszy gracz częściej wygrywa, bo sama zabawa jest przednia. Nie mniej jednak pamiętam, że ten pierwszy gracz często wygrywa. Dopóki nikt nie gra ciri to mi w sumie zwisa kto wygra, jak chcę grać o zwycięstwo to wyciągam grube euro:D

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 13:41
autor: Hardkor
Langus pisze: 30 cze 2023, 12:53
Pomnik pisze: 30 cze 2023, 12:06 Bardzo dobrze, nie widzę powodu by NTP nie używać w grze z każdym innym dodatkiem tbh xD
To jasne (: Uściślając, chodziło mi o bardziej o "Legendarne łowy", czy podczas rozgrywki z tym dodatkiem, gracze polują jeszcze na zwykłe potwory, bo widzą korzyści ze zdobywanych trofeów, czy olewają potwory i idą w statystyki. W związku z tym nie byłoby znaczenia czy dołożysz NTP czy nie (:
Nie musisz odpowiadać, żeby nie spoilerować uciechy z odkrywania gry (; Jak piszesz, że razem śmiga, to spróbujemy kolejną rozgrywkę z LŁ.
Tak polują, bo potwór legendarny ma stały pancerz zależnie od poziomu reputacji. W związku z tym i tak chcesz wejść na ten ostatni lub przedostatni poziom toru reputacji, aby miał tego pancerza mniej.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 14:15
autor: BOLLO
Totalnie hipotetycznie ale bedac ostatnim graczem grajac nidzwiedziem w pierwszej rundzie mamy 2lvl postaci wraz ze wszystkimi atrybutami.

Obrazek

Dziękuje ale jednak statystyka na 30 partii to jednak nie jest jakaś mega miarodajna. Co nie zmienia faktu że być może tak jest . Nie przeczę, u mnie po prostu statystyki mówią co innego. Ja nie mam z tym problemu po prostu byłem ciekaw czy ktoś to analizował pod tym względem. Ja lubię sobie pofarmić i porobić trochę questów.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 15:12
autor: farmer
Hardkor pisze: 30 cze 2023, 11:56
Termigez pisze: 30 cze 2023, 11:49 Ja grałem 3 razy w trzy osoby i 1 raz w dwie osoby, i jeszcze nigdy pierwszy gracz nie wygrał, za to ostatni gracz wygrał 3/4 rozgrywek. Zwykle u nas wygląda tak, że ostatni gracz pierwszy wskakuje na poziom 2, pierwszy idzie na potwora poziomu 1, a jak jeszcze przyfarci z wydarzeniem i może kupić jakiś przedmiot za złoto (np. kuszę czy kastet) to już się zaczyna tworzyć kula śnieżna :) Dodam przy tym, że jednak ekipy zawsze był mocno mieszane, jeszcze nie grałem żeby każdy już był dobrze obeznany z zasadami, pewnie ma to tutaj znaczenie.

A gra samo w sobie jest świetna, chociaż czuję trochę rozczarowanie eliksirami i zaawansowaną walką potworów. Pierwszych używamy dużo mniej niż bym chciał, w zasadzie głównie w walce wiedźmin-wiedźmin, bo walki z potworami są jednak z reguły łatwe, zwłaszcza jak ma się 1 atak. W przypadku zaawansowanych potworów za to mam wrażenie, że ich kart jest po prostu za mało, walki nie bolą tak bardzo, jak mogłyby, bo jednak większość z nich usunie się atakiem i wchodzi tylko pasywka. Mam w planach w weekend poszukać homerules żeby te walki były trudniejsze. A z homerules, które stosujemy, to tylko wspomniany już w tym wątku, że nie można 2 razy zwiększyć reputacji zabijając potwora tego samego poziomu. Ten warunek imo powinien być od początku w grze, dziwne że przeoczyli jakie to może mieć konswekwencje i jak bezużyteczne mogą przez to być potwory 3 poziomu.
Wtasowuj sobie zawsze te 4 specjalne ataki potwora (my tak robimy) i powinno być lepiej. Dodatkowo warto dodać petardy :)
Ja ide dalej i do puli zycia potwora wg jego karty po prostu dodaje wszystkie 4 karty specjalne - czyli nie dość że zawsze są wszystkie to potwory są też wytrzymalsze o 4 PŻ.
Dzięki temu walki są trochę większym wyzwaniem ;)

pozdr,
farm

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 15:15
autor: ave.crux
BOLLO pisze: 30 cze 2023, 14:15 Totalnie hipotetycznie ale bedac ostatnim graczem grajac nidzwiedziem w pierwszej rundzie mamy 2lvl postaci wraz ze wszystkimi atrybutami.
Spoiler:
To w ogóle jest trasa bez sensu. Abstrahując od tego, że musisz mieć jeszcze te 5 kart, które podejdą do miejscówek to jest lepsza.

Obrazek

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 15:50
autor: schen
No i tak po prawdzie nie tylko niedźwiedziem możesz wbić ten 2 poziom jeśli masz te pięć kart. Każdy z Wiedźminów jest w stanie przy pięciu ruchach zwiększyć sobie wszystkie statystyki na 2 poziom, niektórzy, jeśli pieniążki pozwolą, mogą też jedną wbić na trzeci, bo mają możliwą trasę przechodzącą przez same szkoły i miejsca treningu.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 16:23
autor: EsperanzaDMV
schen pisze: 30 cze 2023, 15:50 No i tak po prawdzie nie tylko niedźwiedziem możesz wbić ten 2 poziom jeśli masz te pięć kart. Każdy z Wiedźminów jest w stanie przy pięciu ruchach zwiększyć sobie wszystkie statystyki na 2 poziom, niektórzy, jeśli pieniążki pozwolą, mogą też jedną wbić na trzeci, bo mają możliwą trasę przechodzącą przez same szkoły i miejsca treningu.
Jakim cudem w jednym ruchu można wbić trzeci poziom, skąd tyle kasy na to?

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 16:25
autor: Hardkor
EsperanzaDMV pisze: 30 cze 2023, 16:23
schen pisze: 30 cze 2023, 15:50 No i tak po prawdzie nie tylko niedźwiedziem możesz wbić ten 2 poziom jeśli masz te pięć kart. Każdy z Wiedźminów jest w stanie przy pięciu ruchach zwiększyć sobie wszystkie statystyki na 2 poziom, niektórzy, jeśli pieniążki pozwolą, mogą też jedną wbić na trzeci, bo mają możliwą trasę przechodzącą przez same szkoły i miejsca treningu.
Jakim cudem w jednym ruchu można wbić trzeci poziom, skąd tyle kasy na to?
5 kasy. Zaczynając jako 3 albo 4 osoba masz tyle na start.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 16:36
autor: schen
EsperanzaDMV pisze: 30 cze 2023, 16:23
schen pisze: 30 cze 2023, 15:50 No i tak po prawdzie nie tylko niedźwiedziem możesz wbić ten 2 poziom jeśli masz te pięć kart. Każdy z Wiedźminów jest w stanie przy pięciu ruchach zwiększyć sobie wszystkie statystyki na 2 poziom, niektórzy, jeśli pieniążki pozwolą, mogą też jedną wbić na trzeci, bo mają możliwą trasę przechodzącą przez same szkoły i miejsca treningu.
Jakim cudem w jednym ruchu można wbić trzeci poziom, skąd tyle kasy na to?
Jako czwarty gracz masz 7 złota, to już wystarczająco by wbić 2 statystyki na 2 poziom i jedną na 3, do tego dwa darmowe wbicia zgarniasz z pól z treningu.

EDIT: Takiej trasy w sumie nie mają jedynie Niedźwiedź i Gryf.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 30 cze 2023, 20:20
autor: sqb1978
BOLLO pisze: 30 cze 2023, 13:01
sqb1978 pisze: 30 cze 2023, 11:51 Jeśli rzeczywiście jest problem z tym, że pierwszy gracz ma większe szanse na wygraną, to zawsze można nieco zmodyfikować reguły.
Ale na potwierdzenie takiej hipotezy potrzebne byłoby pare setek lub tysięcy rozgrywek, a nie kilka.
Może na bgg da się takie informacje wyciągnąć?
Wierzysz w to że ta gra była testowana tysiące razy.... :mrgreen: Setki partii by przetestować "pierwszego gracza" też brzmią raczej zbyt optymistycznie.
Nie wiem jak to testowano, zresztą nie odnoszę się do testów tylko do statystyki i danych od graczy, którzy notują swoje rozgrywki na BGG.

W ostatniej rozgrywce w Wieśka solo grałem 4 razy w kości i miałem 3 razy fulla. Czy powinienem wnioskować, że w grze solo jest łatwiej wyrzucić fulla? mniej więcej tak odbieram twierdzenia o przewadze pierwszego gracza, gdzie jest tak dużo losowości.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

: 01 lip 2023, 01:21
autor: EsperanzaDMV
schen pisze: 30 cze 2023, 16:36
EsperanzaDMV pisze: 30 cze 2023, 16:23
schen pisze: 30 cze 2023, 15:50 No i tak po prawdzie nie tylko niedźwiedziem możesz wbić ten 2 poziom jeśli masz te pięć kart. Każdy z Wiedźminów jest w stanie przy pięciu ruchach zwiększyć sobie wszystkie statystyki na 2 poziom, niektórzy, jeśli pieniążki pozwolą, mogą też jedną wbić na trzeci, bo mają możliwą trasę przechodzącą przez same szkoły i miejsca treningu.
Jakim cudem w jednym ruchu można wbić trzeci poziom, skąd tyle kasy na to?
Jako czwarty gracz masz 7 złota, to już wystarczająco by wbić 2 statystyki na 2 poziom i jedną na 3, do tego dwa darmowe wbicia zgarniasz z pól z treningu.

EDIT: Takiej trasy w sumie nie mają jedynie Niedźwiedź i Gryf.
Dobra, nie doczytałem że chodzi o jedną umiejętność na 3. poziom, myślałem że całą postać na 3lvl już w pierwszym ruchu i miałem spore "WTF" :) teraz wszystko jasne. A pytałem, bo z tego co pamiętam zasady gry solo zakładają, że by osiągnąć najlepszy wynik, trzeba wbić maksymalny poziom reputacji w 6. rundzie bodajże i miałem takie "Ale... jakim cudem?!". Do dziś nie wiem jak to jest wykonalne by skończyć grę w 6 rund.