Dungeoneer - Zemsta Malthorina startowy obszar

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Sandking
Posty: 265
Rejestracja: 12 maja 2010, 11:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dungeoneer - Zemsta Malthorina startowy obszar

Post autor: Sandking »

Mam wątpliwości jak to jest z Zemstą Malthorina i startowym obszarem. W talii są dwa (po jednym dla każdego dodatku). Czy więc wystawiam na początku gry dwa obok siebie, czy też jeden? Karty lokacji łączą część podziemną z nadziemną - czy to znaczy, że układa się je niezależnie od siebie i przechodzi z jednej grupy lokacji (podziemie/dzicz) do drugiej za pomocą lokacji przejściowej?

Rozumiem, że nie ma przeszkód w zasadach odnośnie łączenia dziczy i miasta bezpośrednio. Myślałem, że może wystawiać dwa początkowe obszary obok siebie i do jednego dokładać tylko miasto, a do drugiego tylko dzicz. Jak wy to rozgrywacie?

Jestem strasznie poirytowany tą grą ze względu na drobne wątpliwości i żałuję, że kupiłem akurat tą część. Gra wygląda fajnie,ale połączone dwa dodatki spać mi nie dają :)
Awatar użytkownika
FormatC
Posty: 405
Rejestracja: 27 wrz 2007, 15:39
Lokalizacja: Lodz

Re: Dungeoneer - Zemsta Malthorina startowy obszar

Post autor: FormatC »

Ja robie tak: wykladam oba wejscia do labiryntow, za bucika mozna miedzy nimi przeskoczyc (dodatkowo mozna przejsc tym przejsciem, o ktorym wspomniales), no i do dziczy dokladam dzicz, a do podziemi - podziemia. :) Nie wiem, czy ma to jakies pokrycie w zasadach, ale tak, wydaje mi sie, jest logicznie... :)
ODPOWIEDZ