- Co drugi element tarana zadaje dwa obrażenia [1+2+1 ...]
- Najeźdca startuje z 12 punktami chwały.
- Wariant dla bardziej doświadczonych : w fazie wymarszu deklarujemy obrońcy, których wymarszy użyjemy. Rozdziela klepsydry, a dopiero PO TYM najeźdca prowadzi wymarsz. Trzeba główkować, co chciałby zrobić najeźdca, zamiast zwyczajnego reagowania na zaistniałą już sytuację.
Stronghold
- macike
- Posty: 2308
- Rejestracja: 07 cze 2007, 18:24
- Lokalizacja: Wrocław
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
- tomuch
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 154 times
- Been thanked: 176 times
Re: Stronghold
Co myślicie o tym wariancie?Matio.K pisze:- Najeźdca startuje z 12 punktami chwały.
Osobiście przychylam się do wariantu znalezionego w komentarzach na rebelu i go testuję:
Ten wariant podoba mi się ze względu na to, że w przypadku zaciekłej obrony i tak możliwa jest walka prawie do samego końca. Przy normalnych zasadach obrońca w 7 rundzie już jest prawie bezpieczny, a w 8 to już ze spokojem może oglądać całą planszę i liczyć namalowane na niej ludziki...Proponowany rebalans (2 zasady do zmiany):
- Najeźdźca rozpoczyna 10 pkt chwaly, obronca z 4(za czyny niehonorowe), co runde obronca zyskuje 1 punkt chwały (zmiana: wczesniej zabierał punkt chwaly najeźdźcy). // Zabieranie 1 punktu najezdzcy i dawanie go obroncy - jak prosto policzyc to 2 pkt przewagi na ture, po zmianach 1.
- Straż honorowa teraz od 6 rundy zabiera 1 punkt chwały i umieszcza na swoim polu (zamiast generować. - tutaj wkracza straz honorowa i powoli zaczyna rosnac przewaga obroncy.
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%