Od wczoraj mamy Logix i w trakcie rozgrywki nasunęły się taki wątpliwosci:
1) czy przesuwać można tylko skrajnie położone kule? Czy można tak przesunąć, że np. dwie kule zostana odłączone od całości? W instrukcji na str 7, rys 4 - czy można przesunąć w inne miejsce czerwoną kulę i wtedy żołta zostanie odizolowana?
2) przy grze na 4 osoby czy dwóch graczy może układać wzór z kulek tego samego koloru?
Logix - pytanie o zasady
- MichalStajszczak
- Posty: 9798
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 556 times
- Been thanked: 1619 times
- Kontakt:
Re: Logix - pytanie o zasady
1) W instrukcji nie ma żadnego przepisu, nakazującego utrzymanie "spójności" układu kulek. Stąd wynika (moim zdaniem), że takie "rozłączenie" jest dopuszczalne.
2) Nie jest istotne, z jakiego koloru się układa. Można chyba nawet celowo udawać, że się buduje coś innego, po to by zmylić przeciwników. Istotne jest tylko, z jakiego koloru nie wolno budować.
Jeżeli komuś taka interpretacja się nie podoba, to w instrukcji jest następujace zdanie:
Gracze moga modyfikować zasady gry, ale wszelkie zmiany należy ustalić przed jej rozpoczęciem
2) Nie jest istotne, z jakiego koloru się układa. Można chyba nawet celowo udawać, że się buduje coś innego, po to by zmylić przeciwników. Istotne jest tylko, z jakiego koloru nie wolno budować.
Jeżeli komuś taka interpretacja się nie podoba, to w instrukcji jest następujace zdanie:
Gracze moga modyfikować zasady gry, ale wszelkie zmiany należy ustalić przed jej rozpoczęciem
Re: Logix - pytanie o zasady
Właśnie też zwróciłam uwagę na to ostatnie zdanie. Autor oprócz zawartych reguł dał graczom wręcz zachętę do zmiany reguł
.
Napisałam do "Alexandra"

Napisałam do "Alexandra"
