dodatki do kupców i korsarzy

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
gitarnik
Posty: 1
Rejestracja: 30 cze 2012, 22:12

dodatki do kupców i korsarzy

Post autor: gitarnik »

mam dodatki takie jak:
2 warianty gry po polsku
-forty i porty
-wędrowni kupcy

poza tym
20 nowych kapitanów (m in Jack Sparrow, i Davy Jones ;))

dodatek terror of the deep wprowadzający potwory z głębin (m. in. syreny, krakena itp)

jakby co jestem zielony w procesie wstawiania czegos na serwer dlatego piszcie do mnie na obi_van@op.pl będe odpisywał z dodatkami do gry pozdro Łukasz
Awatar użytkownika
olocop
Posty: 359
Rejestracja: 22 wrz 2011, 13:43
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 62 times
Been thanked: 229 times

Re: dodatki do kupców i korsarzy

Post autor: olocop »

Wszystko to jest na BGG. Jeśli miałbyś przełumaczone ładnie karty kapitanów to byłbym i zainteresowany, ale 2 warianty gry po polsku sam tłumaczyłem i na BGG wrzucałem, więc ich nie potrzebuje :)
"Wojna? Kataklizm? Po co? Diabły te przysłały Europie coś, co się nazywa: Mah-jong. Mah-jong jest to taka chińska gra, w którą umiał grać dobrze jeden stuletni mandaryn, ale się wreszcie powiesił" Kornel Makuszyński, "Wycinanki",1925
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: dodatki do kupców i korsarzy

Post autor: Nataniel »

A podasz linki i krótki opis tych wariantów?
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Awatar użytkownika
olocop
Posty: 359
Rejestracja: 22 wrz 2011, 13:43
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 62 times
Been thanked: 229 times

Re: dodatki do kupców i korsarzy

Post autor: olocop »

Tu link do wariantów przetłumaczonych:

http://boardgamegeek.com/filepage/79536/mm-variants-pl

Wariant "Porty i forty" wprowadza postacie gubernatorów i żetony małych, średnich i dużych fortów. Walka z załogą fortu przebiega podobnie jak ze statkiem kapitana niezależnego (fort=statek, gubernator=kapitan). Jeśli fort nie zostaje zdobyty, umiejętności gubernatora rosną i przy następnej bitwie będzie go jeszcze trudniej pokonać. Pokonanie fortu powoduje jego częściowe zniszczenie, co przy następnych jego podbiciach będzie skutkować coraz mniejszą ilością możliwych do zdobycia dóbr.

Wariant "Podróżujący kupcy" (wędrowni kupcy) wprowadza karty i żetony kupców, którzy w ramach dodatkowej fazy będą poruszali się po planszy, wioząc towary lub złoto. Jeśli gracz pokona kupca wiozącego towary, zdobywa ładunek, a gdy wiezie on złoto, zdobywa dukaty.

I linki do potrzebnych elementów:
http://boardgamegeek.com/filepage/65040 ... hant-cards
http://boardgamegeek.com/filepage/65037 ... ort-tokens

Dodatkowi kapitanowie (karty po angielsku):

http://boardgamegeek.com/filepage/65078 ... unofficial

Jeśli chodzi o dodatek terror of the deep, to:
karty:
http://boardgamegeek.com/filepage/64622 ... ep-variant
zasady:
http://boardgamegeek.com/thread/610006/ ... ep-variant
"Wojna? Kataklizm? Po co? Diabły te przysłały Europie coś, co się nazywa: Mah-jong. Mah-jong jest to taka chińska gra, w którą umiał grać dobrze jeden stuletni mandaryn, ale się wreszcie powiesił" Kornel Makuszyński, "Wycinanki",1925
aliennowicz
Posty: 55
Rejestracja: 27 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: Kluczbork
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: dodatki do kupców i korsarzy

Post autor: aliennowicz »

Posiada ktoś może przetłumaczone karty kapitanów?
A może też jakieś swojej roboty (ładniejsze niż te z BGG) karty do dodatku portów i fortów?
ODPOWIEDZ