Strona 1 z 1

I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 08 kwie 2013, 22:58
autor: palladinus
Tylko altanka, jeszcze długo po tym jak opustoszała, nie mogła otrząsnąć się z tego, co działo się w jej wnętrzu – rycerze walczący na śmierć o skrawek ziemi, gromady elfów i krasnoludów uwijające się jak w ukropie, miasta, które zaludniały się w mgnieniu oka, kornwalijscy górnicy oraz ich żony sprzedające aromatyczne paszteciki, kowboje, którzy zrobią wszystko za garść dolarów, a między tym wszystkim biegające lemingi. I trolle. Czające się za rogiem trolle…

http://ciekawegry.wordpress.com/2013/04 ... 3-za-nami/

Obrazek

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 11 kwie 2013, 15:43
autor: elprzybyllo
Czad.
Sam sobie czasem marzę o takim (pół)maratonie.

A jaką ważną zasadę pominęliście w Belfort?
Mi się strasznie ta gra podoba, a z gildiami interakcyjnymi to już w ogóle rozwija skrzydła.

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 11 kwie 2013, 15:47
autor: palladinus
O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.

Mamy nadzieję, że uda nam się to powtórzyć nie raz, stąd ta jedynka z przodu :)

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:09
autor: Bea
Świetna relacja z "Działconu", fajnie się czyta :)

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:26
autor: KubaP
palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:37
autor: palladinus
KubaP pisze:
palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?
Gracz posiadający największą liczbę odpowiednich robotników na odpowiednich polach (elf->las, krasnolud->kamieniołom itd.) jako jedyny, otrzymuje dodatkowo jeden zasób.

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:40
autor: KubaP
palladinus pisze:
KubaP pisze:
palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?
Gracz posiadający największą liczbę odpowiednich robotników na odpowiednich polach (elf->las, krasnolud->kamieniołom itd.) jako jedyny, otrzymuje dodatkowo jeden zasób.
Nie doczytałem tego O.o

A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:50
autor: palladinus
KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 11:56
autor: KubaP
palladinus pisze:
KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.
Pełna zgoda. Ja już mam ze 3-4 partie za sobą bez tej zasady :////

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 12:37
autor: palladinus
KubaP pisze:
palladinus pisze:
KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.
Pełna zgoda. Ja już mam ze 3-4 partie za sobą bez tej zasady :////
Najgorsze jest to, że jest o tym na karcie gracza :)

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 12:41
autor: KubaP
O matko, jest. :shock: :shock: :shock:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 19 kwie 2013, 12:43
autor: palladinus
KubaP pisze:O matko, jest. :shock: :shock: :shock:
My się zorientowaliśmy, zdaje się, że po kilku turach, ale nie chcieliśmy zmieniać zasad w trakcie gry.

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

: 01 maja 2013, 21:11
autor: palladinus
Już niedługo relacja z kolejnego Działconu. Tym razem było 16 godzin grania non-stop!