Gral ktos? Widzialem tylko recenzje wideo a tak cisza.
Moze ktos ma i moze cos powiedziec
Warcard: Afganistan
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- janekbossko
- Posty: 2614
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
-
- Posty: 3944
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: Warcard: Afganistan
Podejrzewam, że brak opinii bo to przeciętna gra jest.janekbossko pisze:Gral ktos? Widzialem tylko recenzje wideo a tak cisza.
Moze ktos ma i moze cos powiedziec
Re: Warcard: Afganistan
Nie może być przeciętna! Przecież były wideorecenzje - kasa na marketing poszła więc musi być dobra
Wingmakers
-
- Posty: 3944
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: Warcard: Afganistan
oczywiścieSenaszel pisze:Nie może być przeciętna! Przecież były wideorecenzje - kasa na marketing poszła więc musi być dobra
Re: Warcard: Afganistan
Gra jest bardzo słaba.
Mamy do dyspozycji dwie talie talibowie vs polska armia. W każdej z tali znajdują się postacie o łącznej wartości punktowej 15(8 postaci u talibów 4 w polskiej armii).
Mechanika jest bardzo prosta.... i bardzo....ehm... otóż naprzeciw siebie stają dwie wyżej wymienione "ARMIE".
I zacznamy do siebie strzelać! Wybieramy kto strzela i w kogo, każda postać ma wartość ataku, która definiuje nam ilośc kart ran trafi do naszej tali wymiany ognia. Potem dorzucamy do tego zawsze 2 karty pudla i jeżeli postać posiada kamizelke to kartę kamizelki. Tasujemy to! osoba kontrolująca cel wybiera losowo 1 kartę, jeżeli jest to karta rań to mamy hita i trafiliśmy przeciwnika. Stos jest jeszcze modyfikowany przez karty wydarzeń które dobiera się na początku tury. Gra kończy się gdy ktoś "wystrzela" przeciwną armię.
Mamy do dyspozycji dwie talie talibowie vs polska armia. W każdej z tali znajdują się postacie o łącznej wartości punktowej 15(8 postaci u talibów 4 w polskiej armii).
Mechanika jest bardzo prosta.... i bardzo....ehm... otóż naprzeciw siebie stają dwie wyżej wymienione "ARMIE".
I zacznamy do siebie strzelać! Wybieramy kto strzela i w kogo, każda postać ma wartość ataku, która definiuje nam ilośc kart ran trafi do naszej tali wymiany ognia. Potem dorzucamy do tego zawsze 2 karty pudla i jeżeli postać posiada kamizelke to kartę kamizelki. Tasujemy to! osoba kontrolująca cel wybiera losowo 1 kartę, jeżeli jest to karta rań to mamy hita i trafiliśmy przeciwnika. Stos jest jeszcze modyfikowany przez karty wydarzeń które dobiera się na początku tury. Gra kończy się gdy ktoś "wystrzela" przeciwną armię.
Re: Warcard: Afganistan
Przelezała na półce chyba z półtorej roku. Zniechęcony negatywnymi opiniami, jakoś nie garnąłem się, żeby ją przetestować. No ale dziś w końcu nadszedł jej dzień.
Efekt mnie dość pozytywnie zaskoczył. Oczywiscie nie jest to nic odkrywczego ani szczegolnie ambitnego, ale jako lekka (mechanicznie), nieskomplikowana i szybka nawalanka sprawdziła się całkiem nieźle. Mechanika z tworzeniem specjalnej talii z trafieniami i pudłami i losowanie z niej wyniku całkiem nieźle się sprawdza (choć trochę za długo trwa). Siły stron wydają się dość wyrównane. Brakuje trochę kart - mogłyby być dodatkowe postacie i zdarzenie - idealnie do draftu by się przydały, ale jak rozumiem plany dodatków nie wypaliły. Trochę jest niejasności w regułach, ale da się to naprawić własnymi pomysłami.
Reasumując - zagrać i spróbować imho warto, ale z nastawieniem, że to jest własnie lekka, szybka i losowa gra a nie jakiś bardzo taktyczny Netrunner czy inny Doomtown
Efekt mnie dość pozytywnie zaskoczył. Oczywiscie nie jest to nic odkrywczego ani szczegolnie ambitnego, ale jako lekka (mechanicznie), nieskomplikowana i szybka nawalanka sprawdziła się całkiem nieźle. Mechanika z tworzeniem specjalnej talii z trafieniami i pudłami i losowanie z niej wyniku całkiem nieźle się sprawdza (choć trochę za długo trwa). Siły stron wydają się dość wyrównane. Brakuje trochę kart - mogłyby być dodatkowe postacie i zdarzenie - idealnie do draftu by się przydały, ale jak rozumiem plany dodatków nie wypaliły. Trochę jest niejasności w regułach, ale da się to naprawić własnymi pomysłami.
Reasumując - zagrać i spróbować imho warto, ale z nastawieniem, że to jest własnie lekka, szybka i losowa gra a nie jakiś bardzo taktyczny Netrunner czy inny Doomtown