Parkur

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Parkur

Post autor: Diesel »

Obrazek
Fanpage: https://www.facebook.com/PARKUR.ShowJumping
Link do kampanii: https://wspieram.to/PARKUR
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 13 lis 2014, 15:14 przez Diesel, łącznie zmieniany 27 razy.
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Parkour

Post autor: schizofretka »

Witamy. Na jakim etapie jest gra? Jeśli to wczesny prototyp, to proponuję przenieść wątek do działu pomysły/idee. Jeśli reguły są już uformowane, to może coś więcej napiszesz? Na razie nie bardzo wiadomo o czym rozmawiać.


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour

Post autor: Diesel »

Gra jest w zasadzie skończona i ograna (jak do tej pory większość testerów było niezwiązanych z planszówkami -> pasjonaci jeździectwa, znajomi czy całkiem przypadkowi ludzie). Jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. Jak już wspominałem grę tworzyłem dla siebie. Po drodze w procesie twórczym wzięła udział Patrycja i sporo wniosła w zbudowanie klimatu. Wydajemy dlatego iż podczas rozgrywek okazało się że frajdę z niej czerpie ktoś więcej niż sami autorzy.
(Mnie planszówkowy świat zdążył już wciągnąć na dobre więc to dodatkowa motywacja)

Niuanse są takie że ja jestem tym który buja w obłokach. Chciałbym wypasione drewniane pudełko i wszelkie inne na maxa dopieszczone detale. Tory na których będzie odbywała się rozgrywka mają być jak najwierniejszym odwzorowaniem tych z prawdziwych zawodów. Upieram się by przeszkody były miniaturami prawdziwych przeszkód a sama plansza zbudowana między innymi z tego samego piasku na którym odbywał się rzeczywisty turniej. Taaak wiem jak to brzmi ;P Ale Patrycja twardo stąpa po ziemi i w zasadzie, tutaj jest najlepsza odpowiedź na Twoje pytanie schizofretka. Dyskutujemy jak ostatecznie gra zostanie wydana :)

Na zdjęciu poniżej zajawka mojej wizji. Pewnie z powodów ekonomicznych nie uda się nam tego zrobić aż tak perfekcyjnie - ale na stołach turniejowych czemu nie? notabene mam fajny pomysł jak w rywalizacji mogą jednocześnie brać udział wszyscy posiadający grę.
Obrazek
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 347
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 25 times
Been thanked: 29 times

Re: Parkour

Post autor: Dr_Kecaj »

Mam nadzieję, że oprócz oglądania recenzji/videorecenzji i ogrania kilku gier śledziłeś również wątki polskich gier wydawanych poprzez platformy crowdfundingowe. Ogrom pracy związany jest z ufundowaniem gry, a i błędów się mnóstwo popełnia (co pokazuje historia), więc warto się z tym zapoznać

Powodzenia :)
Kupię Szczura rogatego PL
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour

Post autor: Diesel »

Mam do Was pilne pytanie:
Ponieważ prototyp będzie do ogrania na Pionku w ten weekend (14-15 czerwca) w Gliwicach. Czy ktoś z was wybiera się i pomógłby zorganizować turniej? Chcę przetestować system turniejowy dla tej gry.
Niestety nie mam możliwości dotarcia osobiście do Gliwic. Zrewanżuje się jakoś za pomoc :)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2014, 12:04 przez Diesel, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka

Post autor: Diesel »

Cześć, w minioną sobotę ruszyliśmy z akcją na https://wspieram.to/PARKUR
Doradzano nam, by założyć nowy temat na forum, w którym będzie wszystko 'marketingowo grało', uważam jednak że te wcześniejszych kilka postów to pamiątka z powstawania gry, która powinna zostać - nawet jeśli teksty nie były najwyższych lotów a niektóre zamiary zbyt naiwne ;)

Zwracam się dzisiaj o Was do dalszą pomoc, dostajemy feedback że na stronie projektu na w.to brakuje sporo ważnych z punktu widzenia odbiorcy informacji.
Piszcie proszę bez hamulców czego Wam brakuje, i jakie macie wątpliwości - dzięki temu udoskonalimy stronę kampanii.

PS: Może być w formie hejtu, ja akurat uważam że nasz polski talent do wynajdywania wszystkie tego co nie działa i krytykowania to dobro narodowe :D

Udanego tygodnia!
Dawid.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2014, 12:21 przez Diesel, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5246
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Gambit »

Brak wizualizacji komponentów gry może być problemem. Wiele osób wspiera grę oczami. Tu dostajemy tylko prototyp obrazka na pudełku, zdjęcie figurek, którymi się inspirowaliście i koniec.
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Diesel »

Dzięki Gambit za pierwszą odpowiedź, z wizualizacją figurek plan był taki, przez pierwszy tydzień na fejsie zbieramy pomysły na figurki, następnie wydruk tego co wybierzmy i demo na stronie (planowo na 10 dni przed końcem kampanii) - ale chyba faktycznie nie jest to zbyt trafiony pomysł..
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
Lord Voldemort
Posty: 866
Rejestracja: 17 sty 2006, 16:45
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 2 times
Been thanked: 23 times
Kontakt:

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Lord Voldemort »

Diesel pisze:Dzięki Gambit za pierwszą odpowiedź, z wizualizacją figurek plan był taki, przez pierwszy tydzień na fejsie zbieramy pomysły na figurki, następnie wydruk tego co wybierzmy i demo na stronie (planowo na 10 dni przed końcem kampanii) - ale chyba faktycznie nie jest to zbyt trafiony pomysł..
0 zł zebrane gdy kampania trwa juz 2 dni (prawie 10% całego zakładanego czasu) to nie wygląda zbyt dobrze, mówiąc delikatnie.
Nie mam zamiaru pisać, co bym poprawił na Waszym miejscu, bo na niektóre rzeczy i tak jest chyba za późno.

Jak widać, chyba nikt nie chce kupować "konia w worku". Wizualizacje figurek i przeszkód zapowiadają się wyśmienicie. Jakbyście zagwarantowali taką samą jakość komponentów w pudełku (obiecać to za mało, trzeba pokazać próbkę), to wspieram bez wahania (przepisy i zasady gry zawsze można poprawiać później).
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: ghostartur »

Czekam niecierpliwie na prototypy figurek :D .
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 317 times
Been thanked: 347 times

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: tomb »

Czy śledziliście losy innych polskich projektów planszówkowych na wspieram.to? Tam twórcami byli ludzie ze światka (Magnaci, Pan Lodowego Ogrodu), a gry i tak borykały się z wieloma problemami.
Tutaj mamy do czynienia z twórcami spoza kręgu geeków, więc projekt spotka się zapewne ze sporą rezerwą.

Wizualizacja jest przydatna, tu koledzy powyżej na pewno mają rację, ale warto trochę rozwinąć info o samej grze. Zdaję sobie sprawę, że gra nie jest ukończona, ale macie ograną wersję prototypową i może pomógłby przykładowy fragment rozgrywki.
Na razie o rozgrywce wiem, że:
1 - muszę się wykazać umiejętnościami, skupieniem i mieć odrobinę szczęścia, a wszystko pod presją czasu - czyli dużo zależy ode mnie,
2 - w swoim ruchu rzucam kośćmi, które determinują ruch konia i zachowanie jeźdźca - czyli nic nie zależy ode mnie,
3 - w grze, prócz toru przeszkód i konia, jest masa żetonów - trudno coś z tego wywnioskować, prócz tego, że jest ich dużo, więc wiadomo (niby), za co się płaci.

Parę miesięcy temu napisałeś, Diesel, że gra ograna jest, ale nie przez graczy planszówkowych. Łącząc to z waszą poza planszówkową prowieniencją i mechaniką opartą na rzucie kośćmi... Cóż, może być ciężko znaleźć wsparcie u geeków.

Dajcie więcej argumentów, poza obietnicą dobrej zabawy. Na tym forum są ludzie, dla których dobra zabawa przy planszówce to "znój powszedni".
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Diesel »

Parę miesięcy temu napisałeś, Diesel, że gra ograna jest, ale nie przez graczy planszówkowych. Łącząc to z waszą poza planszówkową prowieniencją i mechaniką opartą na rzucie kośćmi... Cóż, może być ciężko znaleźć wsparcie u geeków.
Gra zrodziła się i powstała dla środowiska jeździeckiego i dla jego promocji, nie oznacza to że olewamy zainteresowanych projektem spoza jeździeckiego świata -wręcz przeciwnie! myślę że społeczność geekowską najbardziej powinna zainteresować ta cześć projektu którą roboczo nazwałem PLANSZÓWKI 2.0 Może ktoś mi wyjaśni dlaczego żadne wydawnictwo tego jeszcze nie zrobiło? Dla przykładu, kilka miesięcy napomknąłem Tycjanowi o.. albo nie! opisze zrealizowany juz prototyp. Co prawda bazuje na znanym tytule komputerowym ale tu chodziło tylko o sprawdzenie koncepcji. Przenieśliśmy Heartstorm (który posłużył jako dawca) na stół, daliśmy plansze wyposażoną w odbiorniki, tradycyjne talie zastąpiliśmy kartami rfid (te same którymi wielu z nas posługuje się w pracy) dzięki temu uzyskaliśmy szybki system dający możliwość identyfikacji kart. Gdy wykładasz swoją kartę, z głośniczka zamontowanego w planszy grany jest efekt dźwiękowy z gry. Gra automatycznie przelicza ataki i aktualizuje parametry na wyświetlaczu.

Zgoda, to była mocno okrojona wersja, wyglądała paskudnie ponieważ zrobiliśmy ja na dostępnych dla wszystkich technologiach jak arduino ALE DZIAŁAŁA!
I czy tylko mnie kręci taka wizja planszówek? :D możliwości tak naprawdę jest mnóstwo i to już dziś. Jasne takie gry na początku będą kosztowały 400-500zł później by staniały.. i to jest własnie ta druga część projektu skierowana do środowiska geekowskiego - powstanie wydawnictwa które będzie wydawało tego typu gry. Nie spotkałem do tej pory ani jednej osoby ze środowiska geekowskiego której na te wizje nie otworzyły by się szerzej oczy. Nawet Ci którzy murem stoją za analogową wersją planszówek i nie znoszą wersji tabletowych przyznali że to jest pominięte w rozwoju gier planszowych ogniowo.

Każda duża śmiała idea miała swój początek, często w przydomowym warsztacie :) Mam nadzieje że udało mi się przekonać całe środowisko geekowskie że tak naprawdę najwięcej zależy własnie od Was bo to własnie z polski może wyjść inspiracja na naprawdę nowoczesne planszówki

..a dlaczego zaczynamy od wydania gry Parkur? bo to pierwsze dziecko :) To pierwsza stworzona gra od której wszystko się zaczęło.. Cała miłość do jeździectwa jaki i na poważnie do rozrywki jaką są gry planszowe. Mogę zdradzić, że i w tej grze będzie nuta nowoczesności - elektroniczne brami czasu które automatycznie będą startowały i zatrzymywały czas naszego przejazdu.



Dzięki za rady, wszystko czytam i wyciągam wnioski - dziś wieczorem z chłopakami z materialination pogadamy o próbnych wydrukach figurek do kampanii :)
PS: Mam świadomość że wiele niejasności wynika z mojej (jak na razie) nie umiejętnej komunikacji intencji - uczę się :P

EDIT//
Idea crowdfundingu ostatnio nieco się zatarła, traktujemy ją na moje oko zbyt zbyt mocno jako formę przedsprzedaży. Uważam że crwodfunding to przede wszystkim wspieranie śmiałych idei. I zawsze w mniejszym czy większym stopniu będzie to kupowanie kota w worku. Wydawanie poprzez crowdfunding gotowego w pełni ukończonego produktu to jakiś dziwny trend wyciągania od klientów kasy. Crowdfunding nie istnieje dla mnie bez pierwiastka CROWD którym przesiąka proponowana prze autorów projektu idea.
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
Lord Voldemort
Posty: 866
Rejestracja: 17 sty 2006, 16:45
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 2 times
Been thanked: 23 times
Kontakt:

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Lord Voldemort »

OK, mozna zrozumiec czemu nikt z geekow gry nie wspiera. Ale na co czekaja jezdzcy? Where is the crowd?
Awatar użytkownika
Fiszu
Posty: 197
Rejestracja: 01 mar 2010, 18:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Fiszu »

temat, mnie zainteresował, ze 2 egzemplarze wziąłbym na prezenty,
ale dla mnie jako planszówkowicza jednak jest trochę za mało informacji.
W jakiej skali będą te figurki?
Czy gwarantujecie że będą figurki, czy dopuszczacie możliwość zmiany figurki na tekturki...
Gra z figurkami w małym nakładzie, do tego jeszcze ładnie malowanymi za 119zł, to dobra cena (jeśli nie będą w rozmiarze 10mm, tylko większym np 28mm)
ale jak mają to być kartonki, to cóż...

I czy przewidujecie instrukcje w języku angielskim?
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: ghostartur »

Łe, jak to figurki malowane? :cry:
Awatar użytkownika
Karit
Posty: 1486
Rejestracja: 13 wrz 2012, 21:15
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Parkour

Post autor: Karit »

Diesel pisze:Gra jest w zasadzie skończona i ograna (jak do tej pory większość testerów było niezwiązanych z planszówkami -> pasjonaci jeździectwa, znajomi czy całkiem przypadkowi ludzie).
Czy grę testowali już może trochę bardziej "doświadczeni w planszówkach" testerzy?
Subiektywnie mówiąc - moje opinie o grach są w 100% obiektywne

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
Dr_Kecaj
Posty: 347
Rejestracja: 21 sie 2013, 13:34
Has thanked: 25 times
Been thanked: 29 times

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Dr_Kecaj »

Diesel pisze: Mam nadzieje że udało mi się przekonać całe środowisko geekowskie że tak naprawdę najwięcej zależy własnie od Was bo to własnie z polski może wyjść inspiracja na naprawdę nowoczesne planszówki
z tego co widze to jednak Ci się nie udało.
Kampania wygląda jakbyście nie przemyśleli wszystkiego. Troszkę się pośpieszyliście nie badając rynku.
Ale głowa do góry! Każde NIE przybliża was do TAK.
Kupię Szczura rogatego PL
Yorick
Posty: 67
Rejestracja: 09 mar 2014, 23:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Yorick »

Na razie sprawa zbyt ryzykowna ale potencjał jest.
Brakuje:
- sprzedaży konceptu gry a nie tylko pomusłu "gra o koniach" - gameplay choćby prototypu
- nie znam zasad
- nie znam komponentów
Krótko mówieąc nie wiem co kupuję... na 99,99% skończy się to anulowaniem kampani i mam nadzieję powrotem do niej gdy już komponenty, zasady i wygląd ogólny będzie zfinalizowany - wtedy chętnie zobaczę...

Dla przykładu - projekt jednoosobowy, który maiał super oprawę i odniósł duży sukces w kampanii do której trafił już dojrzały:
https://www.kickstarter.com/projects/14 ... t-system-0
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: BartP »

Czegoś nie kumam, padło pytanie o mechanizmy, a w kolejnym poście gospodarz rozwinął temat elektroniki (czy też elektryki) w grach planszowych, rozpoznawania elementów gry poprzez RFID, głośniczki w planszy itd. Ok, i co dalej? Coś w ten deseń jest w Parkour?
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Diesel »

Fiszu pisze:ale dla mnie jako planszówkowiczą jednak jest trochę za mało informacji.
Już pracuje nad tym i poprawimy.
Fiszu pisze:I czy przewidujecie instrukcje w języku angielskim?
Tak, dodatkowo w instrukcji będzie broszurka wprowadzająca do świata jeździeckiego. Nie kawałek papieru którego nawet się nie czyta ale ma to wprowadzić do gry ponieważ znając zasady wg których rozgrywane są prawdzie zawody mamy opanowane 50% zasad potrzebnych do rozgrywki drugie 50% to opanowanie mechaniki. By to fajnie wyszło zajmie się tym Polski Związek Jeździecki i Polska Agencja Promocji Jeździectwa.
Fiszu pisze:Czy gwarantujecie że będą figurki, czy dopuszczacie możliwość zmiany figurki na tekturki...
Jeśli projekt się powiedzie będą to na 100% figurki, wszak są one podstawą gry. Szerokość około 5cm, moze więcej by fajnie się prezentowały i szczegółowość nie ucierpiała.
ghostartur pisze:Łe, jak to figurki malowane?
Tak naprawdę to wszyscy raczej naciskają na to by były to już figurki pomalowane, gotowe do gry - ale nie widzę problemu mogę przesłać w wersji MAKE :D
karit pisze:Czy grę testowali już może trochę bardziej "doświadczeni w planszówkach" testerzy?
Z grą pojawialiśmy się gdzie była okazja, tam gdzie nie mogliśmy dotrzeć wysyłaliśmy jeden z prototypów. To własnie po testach ogranych przez 'doświadczonych' graczy zrezygnowaliśmy z planszy zastępując ją żetonami ruchu. Dzięki temu mając komplet figurek nie jesteśmy ograniczeni do jednego toru na planszy ale możemy budować własne parkury. Na przykładzie figurek z imprezy jeździeckiej cavaliada, dysponując kompletem figurek mamy możliwość ułożenia wszystkich torów na których odbywały się starty podczas imprezy.

Testy trwały 10 miesięcy, i osobiście uważam że wycisnęliśmy naprawdę sporo przerabiając rożne pomysły, od karcianek do eurogier by na końcu w zasadzie wrócić do szybkiej i przyjemnej chyba jednak imprezówki.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2014, 19:37 przez Diesel, łącznie zmieniany 6 razy.
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
piton
Posty: 3421
Rejestracja: 13 lut 2011, 22:15
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 1177 times
Been thanked: 627 times
Kontakt:

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: piton »

BartP pisze:Czegoś nie kumam, padło pytanie o mechanizmy, a w kolejnym poście gospodarz rozwinął temat elektroniki (czy też elektryki) w grach planszowych, rozpoznawania elementów gry poprzez RFID, głośniczki w planszy itd. Ok, i co dalej? Coś w ten deseń jest w Parkour?
podbijam, jak wygląda mechanika / jest jakiś 'prototyp' instrukcji?

z Waszego opisu na Wspieram mi wygląda to na grę typu Formula(D).
Czyli rzucamy kostkami i kombinujemy jak mozemy najszybciej i przy jak na mniejszych startach przejechać tor. Zamiast zakrętów będą przeszkody w 3-D.
Dlatego warto dać duuuużo więcej opisu.
Każda gra ma cenęęę, trzeba po prostu pytać, a nie czaić się z kwiatami... GrY na SpRZedaŻ

może nie najlepiej, ale jakotako-> YT dżentelmeni przy stole <-czasem cośtam powiem
Awatar użytkownika
Diesel
Posty: 90
Rejestracja: 31 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Olsztyn/Inowrocław

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: Diesel »

BartP pisze:Coś w ten deseń jest w Parkour?
Taka, pierwsza nasza przymiarka do elektronicznego gadżetu w planszówce. Dodamy to jako jeden z progów( w cenie 119 nie wyrobilibyśmy się)
Zobacz jak to się odbywa podczas prawdziwych zawodów: http://youtu.be/DLfhhiyHiQs?t=1m34s w momencie kiedy zawodnik przekracza pierwsza bramkę czasu zaczyna być naliczany czas, czas zatrzymuje się gdy przejedzie ostatnią bramkę. Tak samo gadżet będzie działał w grze. Do tego po drodze 'zbierasz' po 4 punkty karne za każdą zrzutkę. Wygrywa zawodnik z najmniejsza ilością pkt karnych i najlepszym czasem.
z Waszego opisu na Wspieram mi wygląda to na grę typu Formula(D).
Czyli rzucamy kostkami i kombinujemy jak mozemy najszybciej i przy jak na mniejszych startach przejechać tor. Zamiast zakrętów będą przeszkody w 3-D
.
Tak, całkiem celne porównanie - nakręcimy filmik z rozgrywki i będzie wszystko jasne w 3 minuty :D
Ciekawy świata.. planszówkowego ;)
Nie odmówię rozgrywki w dobrym towarzystwie, daj znać na fb: https://www.facebook.com/DawidSzatkowski
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: ghostartur »

Cena 119zł za pomalowane figurki z wieloma detalami jest naprawdę atrakcyjna ;) .
gregor_1313
Posty: 35
Rejestracja: 03 lip 2011, 20:05
Lokalizacja: Poznań

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: gregor_1313 »

Jak zauważył BartP
BartP pisze:Czegoś nie kumam, padło pytanie o mechanizmy, a w kolejnym poście gospodarz rozwinął temat elektroniki (czy też elektryki) w grach planszowych, ...
kilkakrotnie padło pytanie o zasady lub mechanizmy gry i ani razu nie dostaliśmy odpowiedzi.
Mam nadzieje, że zapowiedziany filmik rzuci światło na mechanikę.

Sam jeżdżę konno i chętnie zagrałbym w grę o skokach, ale to co jest aktualnie zaprezentowane na wpieram.to i opisy na forum w ogóle mnie nie przekonują że warto.

Pozdrawiam i czekam na końkrety :D
Awatar użytkownika
syfon
Posty: 209
Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Parkour - planszowa gra jeździecka (kampania na wspieram

Post autor: syfon »

Przyłączam się do prośby o instrukcję i/lub filmik z przynajmniej ogólnym opisem mechaniki. Jak dla mnie może być nawet tłumaczone na kasztanach i patykach ale bez tego nie ma szans na wsparcie.

Prototypy elementów gry również by się przydały. To nie musi być finalny produkt, wystarczy wizualizacja (ale nie zdjęcie które inspirowało). Chciałbym (i pewnie nie tylko ja) zobaczyć planszę, karty itp, bo ich jakość (grafiki/ergonomia/czytelność) będzie świadczyć o profesjonaliźmie autorów i stopniu zaawansowania prac.

Tematyka jest dla mnie bardzo odległa (boję i brzydzę się koni :) ) ale bardzo chętnie zobaczyłbym rodzimą nowoczesną grę wyścigową.

Dodatkowo zaznaczę że jeżeli konie będą miały lasery na czołach i wyrzutnie rakiet, a przeszkodami będą kolce i lawa to macie mój hajs.
ODPOWIEDZ