Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Po 1 spotkani 1/3 kampanii za nami. Kolejne za tydzień . Jest wciąż jedno wole miejsce i można dołączyć do kampanii. Użyjemy mechanizmu do tworzenia gildii od razu na level 2.
Sam chciałem to zaproponować. Postacie z dodatku chyba jednak nie sa tak dobrze zbalnsowane jak w podstawce. Może odrobinę lepiej gra sie KoT-em jak jest 4 graczy, ma wiecej potencjalnych celów.
balif pisze:Po 1 spotkani 1/3 kampanii za nami. Kolejne za tydzień . Jest wciąż jedno wole miejsce i można dołączyć do kampanii. Użyjemy mechanizmu do tworzenia gildii od razu na level 2.
Chętnie bym dołączył ale nie znam Arcadii. Wprowadziłby mnie ktoś.
Zapraszam. Zasady wytłumaczę w 20 min przed grą. Arkadie zaczynamy o 18.
puciek2 pisze:
balif pisze:Po 1 spotkani 1/3 kampanii za nami. Kolejne za tydzień . Jest wciąż jedno wole miejsce i można dołączyć do kampanii. Użyjemy mechanizmu do tworzenia gildii od razu na level 2.
Chętnie bym dołączył ale nie znam Arcadii. Wprowadziłby mnie ktoś.
Pogrzebałem trochę w opiniach na temat mojej niezabijanej małpy i tylko Amulet of Retribution jest uważany za OP. Ludzie maja różne pomysły żeby go osłabić, myślę że można zmienić ten przedmiot z permanent w boost i wyczerpywać jeżeli chcemy żeby zadał rany.
balif pisze:Pogrzebałem trochę w opiniach na temat mojej niezabijanej małpy i tylko Amulet of Retribution jest uważany za OP. Ludzie maja różne pomysły żeby go osłabić, myślę że można zmienić ten przedmiot z permanent w boost i wyczerpywać jeżeli chcemy żeby zadał rany.
A co robicie z krasnoludem w ciężkim pancerzu? Bo też zjada wszystko dotykiem.
balif pisze:Pogrzebałem trochę w opiniach na temat mojej niezabijanej małpy i tylko Amulet of Retribution jest uważany za OP. Ludzie maja różne pomysły żeby go osłabić, myślę że można zmienić ten przedmiot z permanent w boost i wyczerpywać jeżeli chcemy żeby zadał rany.
A co robicie z krasnoludem w ciężkim pancerzu? Bo też zjada wszystko dotykiem.
Na szczęście nie załapał się do żadnej gildii u nas. Rozwiązaniem mogło by być nieprzymusowy Guard Reaction. Standardowo gracz po prawej podejmował by decyzję czy wykonać atak.
balif pisze:Na szczęście nie załapał się do żadnej gildii u nas. Rozwiązaniem mogło by być nieprzymusowy Guard Reaction. Standardowo gracz po prawej podejmował by decyzję czy wykonać atak.
Hmm, właśnie się dowiedziałem że Guard jest przymusowy to Spike robi się jeszcze gorszy
balif pisze:Na szczęście nie załapał się do żadnej gildii u nas. Rozwiązaniem mogło by być nieprzymusowy Guard Reaction. Standardowo gracz po prawej podejmował by decyzję czy wykonać atak.
Hmm, właśnie się dowiedziałem że Guard jest przymusowy to Spike robi się jeszcze gorszy
Hehe czyli był OP pomimo nie wymuszenia Guard Reaction . Może osłabić go poprzez dodanie właściwości którą ma Amulet of Retribution czyli może zadać maksymalnie tyle ran wrogowi ile ten wyrzucił hitów. Drugi pomysł to zamienić że każdy wybuch to hit a nie wound wtedy cel może użyć kości obrony. Druga opcja może wywołać nieskończoną walkę gdy np Monkey Queen skopiuje zdolność Spike.
Widzę że skoro z nim takie problemy to chyba wydrukuję karty dodatkowych herosów i podmienię statsy Spike na jednego z nich np Yun-a