Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Poszukuję gry, której mechanika opiera się na bezpośredniej interakcji między graczami - ma być niszczenie, wypychanie, psucie, kradzież i co tam jeszcze możemy robić wrednego, ALE:
- musi działać super na 2 i na 3 osoby,
- nie dotyczy jej problem "dwóch na jednego" lub "gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta".
Ciężar rozgrywki, tematyka, język - bez znaczenia.
- musi działać super na 2 i na 3 osoby,
- nie dotyczy jej problem "dwóch na jednego" lub "gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta".
Ciężar rozgrywki, tematyka, język - bez znaczenia.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
- Zet
- Posty: 1365
- Rejestracja: 26 paź 2006, 00:08
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 164 times
- Been thanked: 169 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Nexus Ops - na planszy jest tak ciasno, że każdy nawala się z każdym i szuka każdej okazji do punktowania, nieważne czyim kosztem. Niestety nie grałem w 2 osoby, ale na 3 działa wyśmienicie. Na 4 oczywiście też
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Tash Kalar - wariant Pojedynek lub Bitwa .
W Bitwie na 3 osoby tak sprytnie są podliczane punkty/ zadane obrażenia, że nie warto bić tylko jednego, bo się wtedy na bank przegra.
Alien Frontiers.
W Bitwie na 3 osoby tak sprytnie są podliczane punkty/ zadane obrażenia, że nie warto bić tylko jednego, bo się wtedy na bank przegra.
Alien Frontiers.
- sqb1978
- Posty: 2623
- Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 142 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Tygrys i Eufrat
Sprzedam: Mr Jack Pocket, Blokus, Strife, Forgotten Circles EN + naklejki
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
- kwiatosz
- Posty: 7874
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 417 times
- Kontakt:
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Neuroshima Hex na trzy osoby w trybie wampir
Nexus Ops moim zdaniem na 2 osoby nie działa w ogóle niestety.
Nexus Ops moim zdaniem na 2 osoby nie działa w ogóle niestety.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Dzięki za podpowiedzi. Neura jest całkiem, całkiem, oczywiście w grze na punkty, a nie na obrażenia.
Liczyłem na Nexus Ops, ale jeśli na dwóch nie, to na razie spada z listy.
EiT muszę sobie odświeżyć, zobaczę co i jak - pamiętam, że tam było sprytne punktowanie.
A o Tash Kalar cały czas myślałem jako o dwuosobówce. Mówisz, Bea, że to błąd? Nie grałem jeszcze, ale zasady wydawały mi się skrojone pod pojedynki. Muszę przeczytać wariant na trzech.
Alien Frontiers ponoć słabo działa na dwóch.
Liczyłem na Nexus Ops, ale jeśli na dwóch nie, to na razie spada z listy.
EiT muszę sobie odświeżyć, zobaczę co i jak - pamiętam, że tam było sprytne punktowanie.
A o Tash Kalar cały czas myślałem jako o dwuosobówce. Mówisz, Bea, że to błąd? Nie grałem jeszcze, ale zasady wydawały mi się skrojone pod pojedynki. Muszę przeczytać wariant na trzech.
Alien Frontiers ponoć słabo działa na dwóch.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
W Tash-Kalar na dwie osoby może być taka sytuacja, że jak jestś już na dnie to się nie podniesiesz, bo jesteś jedynym celem ataków twojego umocnionego przeciwnika. W Bitwie na 3 osoby osobno liczy się punkty za ubijanie każdego przeciwnika, a na końcu wygrywa ten kto ma najwięcej punktów za tego przeciwnika, którego mniej ubił. Tak więc upraszczając, trzeba bić wszystkich po równo. Dla mnie wariant 3 osobowy jest o niebo ciekawszy.tomb pisze:
A o Tash Kalar cały czas myślałem jako o dwuosobówce. Mówisz, Bea, że to błąd? Nie grałem jeszcze, ale zasady wydawały mi się skrojone pod pojedynki. Muszę przeczytać wariant na trzech.
Alien Frontiers ponoć słabo działa na dwóch.
Jeśli zaś chodzi o Alien Frontiers, to faktycznie lepiej działa na więcej osób, ale nie powiedziałabym, że na dwie słabo. A gra jest sama w sobie, według mnie, genialna .
- siemaziuta98
- Posty: 253
- Rejestracja: 06 kwie 2014, 20:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
A może tak Scotland Yard? W grze wcielamy się w detektywów starających się złapać złodzieja, którym jest jeden gracz.
Interakcji jest tu dużo, tak samo jak wiele zabawy. Tylko średnio chodzi na 2 osoby. Recenzje możesz obejrzeć tutaj http://wokolplanszy.blogspot.com/2015/0 ... enzja.html
Interakcji jest tu dużo, tak samo jak wiele zabawy. Tylko średnio chodzi na 2 osoby. Recenzje możesz obejrzeć tutaj http://wokolplanszy.blogspot.com/2015/0 ... enzja.html
Serdecznie zapraszam na mój planszowy blog http://wokolplanszy.blogspot.com/
- Markus
- Posty: 2466
- Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 573 times
- Been thanked: 279 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Popieram kandydaturę NEXUS OPS. tam poprostu nie ma czasu na sojusze. Napierasz aby wygrać. Punkty zdobywamy za dowolnego przeciwnika . Nie ma sentymentów
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 15:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Mechanicznie Innowacje by pasowały, tylko może tematycznie nie do .zgadza
.
- Chaaber
- Posty: 1054
- Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Ja bym powiedział, że Smallworld. Niby można się uprzeć i grać dwóch na jednego, ale to się raczej jednej z tych dwóch osób nie opłaci. Trzeba sił rozkładać równomiernie i ze względu na dynamikę zmieniania się ras jest bardzo ciekawie i nie da się nudzić. Szkoda jest nam wjeżdżać we własne rasy, dlatego też uważam, że na 3 osoby to naprawdę dobry wybór.
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 24 sty 2015, 21:20
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Kemet wpisuje się dosyć dobrze w twoje wymagania.
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Szczerze powiedziawszy rozczarowanie ostatnimi partiami Small Worlda jest powodem założenia tego wątku. Nie zawsze na trzech zawsze jest źle, ale bywa tak, że jeden gracz ustawia się w takiej pozycji, że w interesie rywali jest zawiązanie przeciwko niemu sojuszu. W dodatku może się zdarzyć, że jednemu z graczy może bardzo zależeć na pakcie, a drugiemu wcale.
Nie twierdzę, że grać się nie da, ale czasem trzeba zadbać, żeby emocje były do końca - a to już nie jest takie super.
Kemet fajny, ale ponoć na dwóch tak sobie.
O Innowacjach zapomniałem. Do rozpatrzenia.
Scotland Yard odpada - na razie tylko "każdy na każdego".
Na razie Innowacje albo Tash-Kalar.
Nie twierdzę, że grać się nie da, ale czasem trzeba zadbać, żeby emocje były do końca - a to już nie jest takie super.
Kemet fajny, ale ponoć na dwóch tak sobie.
O Innowacjach zapomniałem. Do rozpatrzenia.
Scotland Yard odpada - na razie tylko "każdy na każdego".
Na razie Innowacje albo Tash-Kalar.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Może bez niszczenia i psucia ale z wredną negatywną interakcją polecam:
Troyes
Magnum Sal
Troyes
Magnum Sal
Re: Interakcja dla 3 - bez problemu "dwóch na jednego"
Keyflower też potrafi być baaardzo wredny Działa świetnie zarówno na 2 jak i na 6 osób.
Nie ma niszczenia i psucia, ale jest podbieranie miejsc do pracy... Boli, zwłaszcza jak dopiero co sobie upgrjdnąłem kopalnię złota a tutaj mi sąsiad wpadł z ekipą górniczą i kupa, ja nie użyję tej kopalni wcale w tej rundzie
Nie ma niszczenia i psucia, ale jest podbieranie miejsc do pracy... Boli, zwłaszcza jak dopiero co sobie upgrjdnąłem kopalnię złota a tutaj mi sąsiad wpadł z ekipą górniczą i kupa, ja nie użyję tej kopalni wcale w tej rundzie
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne