Czy macie pomysły na modyfikowanie zasad aby kafle oazy/fatamorgany były bardziej użyteczne w rozgrywce?
Lub może inne modyfikacje?
Przebiegłe Wielbłądy
- lesar
- Posty: 595
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Przebiegłe Wielbłądy
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2015, 19:41 przez lesar, łącznie zmieniany 1 raz.
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- adikom5777
- Posty: 2234
- Rejestracja: 28 gru 2009, 08:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 14 times
Re: Przebiegłe Wielbłady
One są bardzo użytecze. Położenie kafla w strategicznym miejscu, to zawsze pierwszy ruch jaki robię.
- lesar
- Posty: 595
- Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 31 times
Re: Przebiegłe Wielbłądy
A jak tłumaczysz strategiczne miejsce?, zwłaszcza na początku gry - bo piszesz, że to pierwszy ruch jaki robisz?
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
- michalldz90
- Posty: 576
- Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 63 times
Re: Przebiegłe Wielbłądy
Przecież to lekka gra rodzinna, w której efekt końcowy chyba nie jest aż tak ważny jak sama rozgrywka, która ma dawać poporstu frajde i tak chyba jest. moim zdaniem kafle oazy/fatamorgany spełniają swoją role w 100% i nie widzę tu nic do modyfikacji. Może poporstu kup dodatek ??