Eldritch Horror - warianty
- uyco
- Posty: 1064
- Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 162 times
- Been thanked: 26 times
Eldritch Horror - warianty
przeszukując internet natknąłem sie na taki film: http://youtu.be/7iV-M8OV4Cs. moze kogoś zainteresuje, niektóre pomysły na pierwszy rzut oka całkiem fajne, warto by przetestować.
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 19 sty 2016, 11:42
- Lokalizacja: Kielce
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Bardzo podoba mi się urozmaicenie rozgrywki dotyczące tajemnic w talii mitów (zasada nr 2), myślę że jutro ze swoją ekipą przetestuje ten wariant rozgrywki, szczególnie że stajemy w szranki z Cthulhu, także czeka nas bój w ekstraklasie.uyco pisze:przeszukując internet natknąłem sie na taki film: http://youtu.be/7iV-M8OV4Cs. moze kogoś zainteresuje, niektóre pomysły na pierwszy rzut oka całkiem fajne, warto by przetestować.
- Shin Ryu
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
- Lokalizacja: Piła
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Ja myślałem o 3 żetonach Skupienia (zamiast 2; "do trzech razy sztuka").
Drugi motyw to przydzielanie Obrażeń i Poczytalności Sprzymierzeńcom - 1/1 dla zwykłego i 2/2 dla Unikatowego (zasada podebrana z karcianki Horror w Arkham). Jak przekroczy limit to ginie i go odrzucasz
Drugi motyw to przydzielanie Obrażeń i Poczytalności Sprzymierzeńcom - 1/1 dla zwykłego i 2/2 dla Unikatowego (zasada podebrana z karcianki Horror w Arkham). Jak przekroczy limit to ginie i go odrzucasz

- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 431 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Wtasowanie w talię mitów zadań do wykonania brzmi bardzo ciekawie. A jeszcze ciekawiej mieszane ruchy postaci podczas tury akcji. W naszej ostatniej grze na 4 osoby klimat po prostu padł ze względu na niemoc poradzenia sobie z wylosowaną zagadką nr 1 przez wiele tur oraz statyczność, czyli dwie wady, których rozwiązanie może leżeć po stronie tych wariantów.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
- Shin Ryu
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 mar 2013, 16:08
- Lokalizacja: Piła
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Też tak gramy, do kitu jest gdy każdy musi jechać po kolei według wskazówek zegara. Jednakże w fazie Spotkań to już po koleikastration pisze:A jeszcze ciekawiej mieszane ruchy postaci podczas tury akcji.

Fajny motyw nowej Akcji z BGG:
Ulepszenie - zbierasz Żetony Plugastwa za zrobienie różnych rzeczy (takie XP/PD), a potem wydajesz je na przeróżne ulepszenia, tkże personalne dla chyba każdej postaci w grze. Bardzo ciekawie to wygląda i może się przydać na ekstremalnym poziomie trudności

https://boardgamegeek.com/filepage/1374 ... ent-action
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 431 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Koniecznie daj znać, jak poszło. Co innego teoria, a co innego praktyka ogrania, a chwilowo nie mam możliwości.bulaxyz82 pisze:Bardzo podoba mi się urozmaicenie rozgrywki dotyczące tajemnic w talii mitów (zasada nr 2), myślę że jutro ze swoją ekipą przetestuje ten wariant rozgrywki, szczególnie że stajemy w szranki z Cthulhu, także czeka nas bój w ekstraklasie.uyco pisze:przeszukując internet natknąłem sie na taki film: http://youtu.be/7iV-M8OV4Cs. moze kogoś zainteresuje, niektóre pomysły na pierwszy rzut oka całkiem fajne, warto by przetestować.
Za to na pewno wdrożę wariant mieszanych ruchów postaci w fazie wykonywania akcji (nie spotkań). Ostatecznie przekonany.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
- Muleq
- Posty: 713
- Rejestracja: 13 cze 2018, 21:44
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 205 times
- Been thanked: 217 times
Re: Eldritch Horror - warianty
Po wielu srogich łomotach postanowiliśmy również trochę zmodyfikować zasady:
1. Za każdym razem gdy brama zostaje zamknięta licznik zagłady cofa się o 1 - większa motywacja do zamykania bram
2. Za każdym razem gdy postać ginie licznik zagłady postępuje o 1, każda kolejna postać to +2, +3 itd - większa motywacja do utrzymania postaci przy życiu.
3. Znacznik skupienia dodaje +1 do rzutu kostką, kolejny znacznik +2 czyli sukces jest na 4 albo na 3, z drugiej strony żeby nie było za łatwo akcję skupienia można wykonać tylko na polu bez potworów.
Niezależenie od naszych modyfikacji ilość łomotów się nie zmieniła
1. Za każdym razem gdy brama zostaje zamknięta licznik zagłady cofa się o 1 - większa motywacja do zamykania bram
2. Za każdym razem gdy postać ginie licznik zagłady postępuje o 1, każda kolejna postać to +2, +3 itd - większa motywacja do utrzymania postaci przy życiu.
3. Znacznik skupienia dodaje +1 do rzutu kostką, kolejny znacznik +2 czyli sukces jest na 4 albo na 3, z drugiej strony żeby nie było za łatwo akcję skupienia można wykonać tylko na polu bez potworów.
Niezależenie od naszych modyfikacji ilość łomotów się nie zmieniła

Re: Eldritch Horror - warianty
Super dzięki.Shin Ryu pisze: ↑28 sty 2018, 17:08Też tak gramy, do kitu jest gdy każdy musi jechać po kolei według wskazówek zegara. Jednakże w fazie Spotkań to już po koleikastration pisze:A jeszcze ciekawiej mieszane ruchy postaci podczas tury akcji.
Fajny motyw nowej Akcji z BGG:
Ulepszenie - zbierasz Żetony Plugastwa za zrobienie różnych rzeczy (takie XP/PD), a potem wydajesz je na przeróżne ulepszenia, tkże personalne dla chyba każdej postaci w grze. Bardzo ciekawie to wygląda i może się przydać na ekstremalnym poziomie trudności
https://boardgamegeek.com/filepage/1374 ... ent-action
Re: Eldritch Horror - warianty
A jest może szansa żeby ktoś to przełożył na nasz język oczywiście językiem pisanym w eldritch horror?SickMind pisze: ↑25 lip 2020, 10:57Super dzięki.Shin Ryu pisze: ↑28 sty 2018, 17:08Też tak gramy, do kitu jest gdy każdy musi jechać po kolei według wskazówek zegara. Jednakże w fazie Spotkań to już po koleikastration pisze:A jeszcze ciekawiej mieszane ruchy postaci podczas tury akcji.
Fajny motyw nowej Akcji z BGG:
Ulepszenie - zbierasz Żetony Plugastwa za zrobienie różnych rzeczy (takie XP/PD), a potem wydajesz je na przeróżne ulepszenia, tkże personalne dla chyba każdej postaci w grze. Bardzo ciekawie to wygląda i może się przydać na ekstremalnym poziomie trudności
https://boardgamegeek.com/filepage/1374 ... ent-action