IV Kwartał
Magia i Myszy: Opowieści z Mrocznej Kniei
Długo wyczekiwany dodatek do Magii i Myszy. Zupełnie nowa, wielka kampania pełna przygód zarówno dobrze znanych Wam bohaterów, jak i całkiem nowych członków zespołu. Do tego mnóstwo elementów i iście epicki rozmach.
Dodruki:
MAGIA I MYSZY III/IV KWARTAŁ
BRAK KONKRETNEGO TERMINU:
GEN 7
Kolejna Gra Rozdroży. Tym bardziej gracze rzuceni są na kosmiczną "barkę" wiozącą kolonistów z Ziemi na nową, nieznaną planetę. To, co wydarzy się po drodze - w dużej mierze zależeć będzie od decyzji graczy.
Kampania w grze toczy się na przestrzeni siedmiu epickich i rozległych scenariuszy, w których wszystkie wybory będą miały konsekwencję i w ostateczności mogą doprowadzić nie tylko do różnych zakończeń, ale także odmiennego charakteru rozgrywki.
Dodajcie do tego arcyciekawą historię (chyba najlepszą jaką "czytałem" w planszówce) oraz hybrydową mechanikę łączącą w sobie najlepsze cechy euro (dice-placement/resource management) z ameri (walka/niespodziewane wydarzenia/sojusze) i mamy zupełnie nietuzinkową grę, którą warto poznać.
COMANAUTS
Kolejna po Pluszowych Opowieściach gra "zaklęta w księdze". Tym razem graczom przyjdzie spenetrować umysł osoby pozostającej w śpiączce. Comanauts to wielowątkowa przygoda dla nieco bardziej zaawansowanych graczy, której różnorodność i bogactwo fabularne powinno zaspokoić nawet najbardizej wymagających z Was.
Mechanika znana z Pluszowych Opwowieści została tutaj rozszerzona i uzupełniona nowymi elementami, żeby dostosować rozgrywkę do wymagań wytrawnych planszówkowiczów.
LUMERIA (GRA W PRZYGOTOWANIU)
Kolejna, długowyczekiwana z naszych "własnych" gier, nad którą prace powoli kończymy. Lumeria to taktyczna gra bitewno-karciana dla dwóch graczy, w której gracze wcielają się w antyczne bóstwa walczące o dominację przy pomocy armii swoich popleczników i fantastycznych stworzeń.
Jeśli chodzi o mechanikę to mamy tutaj dość mocno odwzorowany charakter scenariuszowych gier bitewnych. Gracze delegują na pole bitwy jednostki dysponujące różnorodnymi umiejętnościami i odpowiednio nimi manewrując starają się wykonywać zadania określone w scenariuszach. Także w skrócie: połączenie bitewniaka i karcianki z ograniczoną brakiem doboru kart losowością, zróżnicowanym charakterem frakcji i jednostek, boskimi mocami, grą "scenariuszową" oraz sprytnym elementem balansowania rozgrywki, który zapobiega powstaniu tzw. "kuli śnieżnej".
Staraliśmy się żeby gra miała na tyle proste zasady, żeby spokojnie mogli zagrać rodzice z dziećmi, a jednocześnie dawała dużą dozę możliwości taktycznych i strategicznych, żeby wyjadacze czuli satysfakcje z rozgrywki. (Ale nie liczcie na poziom złożoności Mage Warsa


GRA NIESPODZIANKA
Tutaj na pewno pojawi się co najmniej jeszcze jedna świetna i epicka gra, ale czekamy wciąż na określenie terminów - wtedy się pochwalimy

ROK 2020
I/II kwartał
CENTURY GOLEM
CENTURY GOLEM EASTERN MOUNTAINS