[Krakow] + [Gliwice/Pionek] Premiera gry "Kazaam"

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
Lord_Kristof
Posty: 110
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury
Kontakt:

[Krakow] + [Gliwice/Pionek] Premiera gry "Kazaam"

Post autor: Lord_Kristof »

Oficjalna informacja od wydawnictwa:
Wydawnictwo Wolf Fang ma przyjemność poinformować o premierze oczekiwanej od dawna rodzinnej gry „Kazaam!”. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia sklepu Smok w krakowskiej Galerii Kazimierz w sobotę, 8 III, gdzie od godziny 12.00 będzie można spotkać się z autorami, nauczyć zasad i rozegrać pokazowe partie gry. Pierwsze egzemplarze będą również dostępne w Gliwicach, na konwencie Pionek.

„Kazaam” jest rodzinną grą dla dwóch do pięciu graczy, wcielających się w uczniów alchemika Ambrosiusa. Ich zadaniem jest stworzenie sztucznej istoty – homunkulusa – z dziewięciu części ciała. W tym celu wykorzystywać będą substancje, niezbędne w alchemicznych procedurach. Nabierający kształtów stwór zaczyna pomagać swojemu stwórcy, podkradając materiały i utrudniając życie pozostałym uczestnikom rozgrywki. Gdy któryś z homunkulusów zostanie ukończony, gra kończy się, a mistrz Ambrosius ocenia wysiłki swoich podopiecznych i, przyznając punkty, decyduje o zwycięstwie.
Any time spent with games is time well spent!
http://www.bestiariusz.pl
Dość to popularne, więc w sumie czemu nie: moja kolekcja gier
Awatar użytkownika
maluman
Posty: 445
Rejestracja: 20 gru 2005, 10:25
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: maluman »

Niewiele mi brakuje, aby zarobić na miano forumowego marudy na polskie gry :) Zatem dzisiaj pierwszy krok ku nawróceniu.
Przeczytałem instrukcję do gry i koncepcja gry mi się spodobała. Bardzo ładne wydanie, ciekawy pomysł z różnymi właściwościami każdej części homunkulusa.
Wygląda na to, że gra będzie się nadawała na grę z młodziakami.
To tyle co z instrukcji, niestety mam złe doświadczenia co do tego, jak to się sprawdza w praktyce, tym niemniej napewno chętnie ją wypróbuję.
Na rebelu w komentarzach wytyka się pokemonowatość i podobieństwo do Machiny. W Machinę nie grałem, grafiki rzeczywiście są nieco infantylne, ale targetem chyba nie są starzy wyjadacze.

Jedyny, widoczny na pierwszy rzut oka problem to cena. Jest powalająca i zniechęcająca.

pozdrawiam, m.
Jesteś z Poznania? Wstąp do NAS.
Gildia Poznańskich Graczy spotykających się w Alibi: www.gramajda.pl
cannehal
Posty: 323
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: cannehal »

maluman pisze:Niewiele mi brakuje, aby zarobić na miano forumowego marudy na polskie gry
Myślę, że jest Ci jeszcze naprawdę daleko do ideału jakim jest Don Simon. ;) Z tego co obserwuję na tym forum "osobnik" ten jest jak na razie mistrzem w krytyce polskich produkcji. ;)

Pozdrawiam
edrache
Posty: 587
Rejestracja: 14 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Poznań

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: edrache »

cannehal pisze:
maluman pisze:Niewiele mi brakuje, aby zarobić na miano forumowego marudy na polskie gry
Myślę, że jest Ci jeszcze naprawdę daleko do ideału jakim jest Don Simon. ;) Z tego co obserwuję na tym forum "osobnik" ten jest jak na razie mistrzem w krytyce polskich produkcji. ;)
ale za to Don Simon ma słynny aksamitny głos. Krytyka takim głosem to nie krytyka ;)

Gra nie wygląda tak źle i mimo, że trochę przypomina pokemony, to jest ok. Cena? Może akurat ten tytuł zasługuje na taką cenę. Jak zagram to się wypowiem - ciekawe tylko kto kupi :)
Awatar użytkownika
mst
Posty: 5767
Rejestracja: 25 wrz 2007, 10:42
Lokalizacja: gliwice
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: mst »

maluman pisze:Jedyny, widoczny na pierwszy rzut oka problem to cena. Jest powalająca i zniechęcająca.
Może Wydawca starając się rozprawić z tezą, że "polska gra to słaba gra" wyciął przy okazji inną, że "polska gra to tania gra". :wink:

A coś więcej na temat samej gry może nam pewnie powiedzieć aswiech, który był jednym z jej testerów.
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
Awatar użytkownika
salmunna
Posty: 468
Rejestracja: 12 sty 2007, 23:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: salmunna »

Ja grałam w tę grę.
Nie wiem na ile została zmieniona od tego momentu, ale to do czego miałam zastrzeżenie zmienione nie zostało - grafiki.
Pokemony mnie ani ziębią ani grzeją, ale się na nich nie znam.
W związku z czym mając mały kafelek z 'czymś' nie byłam w stanie rozpoznać jaka to część ciała - ogon, łapa czy noga.
Doszło do tego, że grałam z kafelkiem przedstawiającym ogon położonym na miejscu gdzie powinna być ręka - dopiero, kiedy obok miałam inne kafelki zorientowałam się, że coś nie pasuje.
Awatar użytkownika
Majkosz
Posty: 15
Rejestracja: 30 cze 2006, 14:12
Lokalizacja: Kraków

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: Majkosz »

mst pisze:Może Wydawca starając się rozprawić z tezą, że "polska gra to słaba gra" wyciął przy okazji inną, że "polska gra to tania gra". :wink:
Tak (niestety, a może stety) jest. Nie da się robić gier o wysokim standardzie wydawniczym po 30 złotych. Cena jest uzależniona od kosztów produkcji i tyle.

Natomiast masz oczywiście rację - chcielibyśmy (i może nam się to uda?) rozprawić się z tezą iż "polskie gry mogą konkurować z niepolskimi wyłącznie ceną".

Salmunno, ranisz mi serce sądząc, że nie rozważyliśmy dokładnie Twojego spostrzeżenia ;). Zastosowaliśmy rozwiązanie inne, niż wymiana grafiki - ale powinno ono wyeliminować kwestię, o której mówisz i jednocześnie zrealizować postulat, który w raportach testerskich pojawiał się najczęściej.

(Ach, i na marginesie: wyrażany bursztynowym głosem sarkazm don Simona tnie głębiej, niźli miecze, mobilizując do jak najlepszej pracy - podobnie jak krytyka Maulmana.)

pozdrowienia serdeczne!
Awatar użytkownika
aswiech
Posty: 1014
Rejestracja: 16 sty 2007, 11:33
Lokalizacja: Myślenice/Kraków
Kontakt:

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: aswiech »

Majkosz pisze:Zastosowaliśmy rozwiązanie inne, niż wymiana grafiki
Fakt, czesci sa ponumerowane.
Co jednak nie zmienia faktu, ze grafika jest jaka jest;) Tym niemniej - rozumiem podejscie, rozumiem decyzje, zeby jej nie wymieniac i jej powod - wiec... Pasuje.
Zona juz dopytuje skadinad kiedy bedzie mogla zagrac:)
PlanShow - Srodziemie
Z PlanShow --> http://planshow.blox.pl (PlanshowB)
Czas na PlanshowC
Awatar użytkownika
Lord_Kristof
Posty: 110
Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury
Kontakt:

Re: Premiera gry "Kazaam"

Post autor: Lord_Kristof »

No, ja tylko czekam żeby móc w to pograć, bo nie miałem okazji. "Pokemonowaty" wygląd też mi się niespecjalnie podoba, ale chętnie zobaczę jak gra działa, bo pomysł jest fajowy.
Cena faktycznie wysoka, ale dopóki nie zagram, nie będę w stanie ocenić czy za wysoka. Ale w sobotę nie pogram raczej... Jeśli zobaczycie wielkiego pluszaka rozdającego ulotki - to będę ja :D
Any time spent with games is time well spent!
http://www.bestiariusz.pl
Dość to popularne, więc w sumie czemu nie: moja kolekcja gier
Loknath
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2007, 17:50
Lokalizacja: Kraków

Re: [Krakow] + [Gliwice/Pionek] Premiera gry "Kazaam"

Post autor: Loknath »

Serdecznie zapraszam do galeri zdjęć z premiery gry "Kazaam", która odbyła się w ostatnią sobotę na terenie Galerii Kazimierz w Krakowie.

Mam nadzieje że nasza najnowsza produkcja przypadnie graczom do gustu (nie tylko tym najmłodszym) i zagości na waszych stołach dostarczając dużo dobrej zabawy.

W najbliższych dniach dostępna będzie we wszystkich współpracujących z nami sklepach.

Autorem zdjęć jest Maciej "Sqva" Zasowski

http://picasaweb.google.pl/maciej.zasow ... iKazimierz
Awatar użytkownika
pomimo
Posty: 574
Rejestracja: 21 cze 2007, 22:41
Lokalizacja: Zielona Góra/ Nowa Sól
Been thanked: 5 times

Re: [Krakow] + [Gliwice/Pionek] Premiera gry "Kazaam"

Post autor: pomimo »

ten różowy futrzany homunkulus (ze zdjęć) jest słodki :lol:
ODPOWIEDZ