

Oczywiście, przejęzyczyłem (albo raczej przeklawiaturowałem) się.waffel pisze:Ja bym powiedział, że nawet lepszym miejscem od podpisu jest odpowiednie pole w profilu.
Z tego co ja wiem to te forum jest do pomocy właśnie w robieniu takich gier, a ja mam jako-takie doświadczenie w grach planszowych, a ty mi wpajasz co innego :/ nie rozumiem cie. Cieawe jak ty zaczynałeś, a może jescze nie zacząłeś?? Też na początku nic nie wiedziałeś o mechanice? Przeczytam kilka postów i będę wiedział, chyba że trafie na takich jak Ty. Pozdrosteady pisze:Bo nie masz kompletnie pomysłu na grę. Nie masz w ogóle mechaniki, ba nawet nie jestem pewien czy wiesz co to znaczy mechanika.
Masz rację, ale razem z kolegą chcieliśmy coś stworzyćmst pisze:Przytłaczającej większości użytkowników tego Forum wystarczy samo granie - wymyślaniem nowych gier zajmują się nieliczni zapaleńcy.
Wielu z nas uważa, że podstawą każdej dobrej gry, przygodowej czy nie, jest mechanika.VixinG pisze:chodzilo mi tylko o wykaz rzeczy ktore powinny byc zawarte w przygodowce. Wiem, że musi być fabuła, ciekawe zjawiska, NPC-e. To podstawy dobrej przygodowki.
Była taka gra Encore "Labirynt Śmierci". Zdobądź ją, przerób grafikę na BG/D2, wydrukuj i już. A dalej to możesz się bawić w dokładanie nowych zasad/lokacji/zdarzeń etc.To pomozecie mi trochę? chce przenieść D2, BG i Labirynt na planszę i karty do gry
Grasz już długo ale planszówek masz trochę za mało (15 to niewiele). Musisz zebrać jeszcze conajmniej 20 i wtedy możesz zacząć. I nie czytaj co piszą tutaj te trolle, mechanika nie jest ci wogóle potrzebna - pomieszaj Diablo z Balurem w Paint Shopie i napewno coś z tego będzie.VixinG pisze:W planszowki gram juz od 6 lat (mam 15) i b. chcialbym zaczac
Dam Ci SUPER poradę, zupelnie bez zadnego sarkazmu, ktorym to popisali sie przedmowcy. Kup sobie jakas gre przygodowa - na przykald Dungeoneer albo Runebound i sprobuj na poczatek ja przerobic (jak juz troche pograsz). Zrob sobie w Paint Shop Pro jakies dodatkowe karty wydarzen / zadan / postaci, wydrukuj je na drukarce i powkladaj w koszulki na karty (koszulki jak do Magica). Pobaw sie tym, kup nastepna gre i pobaw sie nia.VixinG pisze:Masz rację, ale razem z kolegą chcieliśmy coś stworzyćtakie małe coś... Takie Diablo 2 pomieszane z Baldur's Gate i Labiryntem Czarnoksieznika.
Nie sluchaj goA przede wszystkim to przejrzyj pozostałe wątki o tworzeniu gier szczególną uwagę zwracając na posty Nataniela, Lim-Dula i Don Simona. Potem pomyśl jeszcze raz czy chcesz robić przygodówkę.
- nie mam 15-stu gierGrasz już długo ale planszówek masz trochę za mało (15 to niewiele). Musisz zebrać jeszcze conajmniej 20 i wtedy możesz zacząć.
- grałem w M:tGKup sobie jakas gre przygodowa - na przykald Dungeoneer albo Runebound i sprobuj na poczatek ja przerobic (jak juz troche pograsz). Zrob sobie w Paint Shop Pro jakies dodatkowe karty wydarzen / zadan / postaci, wydrukuj je na drukarce i powkladaj w koszulki na karty (koszulki jak do Magica). Pobaw sie tym, kup nastepna gre i pobaw sie nia.
- czytacie mi w myślach(...)musisz wyjść z czymś ciekawszym niż standardowe: "karty bohaterów, loch, npc, potwory i złoto". Skoro widziałeś Magię i Miecz (czy Magiczny Miecz) to chyba nie ma sensu robić kalki, nie?:)
Najlepiej wydrukuj na papierze samoprzylepnym, a potem naklej na tekturę. Ja naklejam na osobne kartki i do gry składam razem. Temat wyrobu samoróbek był wielokrotnie poruszany na forum, poszukaj także na serwisie recenzji gry Cronberg.(i tu miałbym prośbę, bo nie wiem na czym :/)