This War of Mine - zasady, wątpliwości
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
This War of Mine - zasady, wątpliwości
Witam, jestem po rundzie samouczka i naszły mnie na początku takie pytania:
1. W jakiej kolejności rozpatrujemy ataki? Pomijam fakt który jest opisany że najpierw się strzela potem idą ataki na broń biała lub wręcz. Chodzi o kolejność, czy liczymy to jednocześnie? Na zasadzie rzucam 2 kośćmi żółtymi i jedna szarą za wroga (dwóch atakujących bronią biała oraz jeden atakujący wręcz), potem rzucam za swoje jednostki wszystkimi kośćmi i przydzielam obrażenia jednocześnie?
2. Co się dzieje z mieszkańcami napotkanymi podczas przeszukiwania lokacji? Wszyscy są aktywni cały czas dopóki jestem w tej lokacji? Zastanawia mnie to gdyż jest tylko kilka żetonów wrogów i może pewnie tego zabraknąć. Czy wtedy nie ciągnę nowych?
3. Czy przed kradzieżą chroni nas tylko deska?
4. W fazie świtu (o ile dobrze pamietam nazwę) ciągniemy jedna kartę która mówi kto i jak nas zaatakował/ okradł. Jeśli jest info o tym ze odrzucamy X przedmiotów o najwyższej wartości, to przy wartości 8, jest to 8 najdroższych przedmiotów, czy wartość łączna ich oznaczona żółta cyfra?
5. Mam wrażenie ze cała gra doprzebiega podczas fazy wyprawy, potem to już dość szybko leci. Czy macie takie odczucia?
6. Podczas przeszukiwania lokacji, często mamy karty które mówią o pozytywnym rozpatrzeniu karty, chodzi tutaj o to że mogę iść szukać dalej i przechodze kolejnej karty? A co w przypadku jak nie można spełnić jakiś wymogów? Kończę wyprawę czy anuluje efekt karty i zwiedzam dalej?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
1. W jakiej kolejności rozpatrujemy ataki? Pomijam fakt który jest opisany że najpierw się strzela potem idą ataki na broń biała lub wręcz. Chodzi o kolejność, czy liczymy to jednocześnie? Na zasadzie rzucam 2 kośćmi żółtymi i jedna szarą za wroga (dwóch atakujących bronią biała oraz jeden atakujący wręcz), potem rzucam za swoje jednostki wszystkimi kośćmi i przydzielam obrażenia jednocześnie?
2. Co się dzieje z mieszkańcami napotkanymi podczas przeszukiwania lokacji? Wszyscy są aktywni cały czas dopóki jestem w tej lokacji? Zastanawia mnie to gdyż jest tylko kilka żetonów wrogów i może pewnie tego zabraknąć. Czy wtedy nie ciągnę nowych?
3. Czy przed kradzieżą chroni nas tylko deska?
4. W fazie świtu (o ile dobrze pamietam nazwę) ciągniemy jedna kartę która mówi kto i jak nas zaatakował/ okradł. Jeśli jest info o tym ze odrzucamy X przedmiotów o najwyższej wartości, to przy wartości 8, jest to 8 najdroższych przedmiotów, czy wartość łączna ich oznaczona żółta cyfra?
5. Mam wrażenie ze cała gra doprzebiega podczas fazy wyprawy, potem to już dość szybko leci. Czy macie takie odczucia?
6. Podczas przeszukiwania lokacji, często mamy karty które mówią o pozytywnym rozpatrzeniu karty, chodzi tutaj o to że mogę iść szukać dalej i przechodze kolejnej karty? A co w przypadku jak nie można spełnić jakiś wymogów? Kończę wyprawę czy anuluje efekt karty i zwiedzam dalej?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Pomijając kwestię broni palnej wszystko odbywa się równocześnie.raiden25 pisze: 1. W jakiej kolejności rozpatrujemy ataki? Pomijam fakt który jest opisany że najpierw się strzela potem idą ataki na broń biała lub wręcz. Chodzi o kolejność, czy liczymy to jednocześnie? Na zasadzie rzucam 2 kośćmi żółtymi i jedna szarą za wroga (dwóch atakujących bronią biała oraz jeden atakujący wręcz), potem rzucam za swoje jednostki wszystkimi kośćmi i przydzielam obrażenia jednocześnie?
Jak na razie nie miałem sytuacji, żeby karta mieszkańców została rozwiązana tak, że po jej rozstrzygnięciu była jeszcze potrzeba korzystania z żetonów. Ale dopiero zaczynam przygodę z grą więc pytanie pozostawiam otwarte...raiden25 pisze: 2. Co się dzieje z mieszkańcami napotkanymi podczas przeszukiwania lokacji? Wszyscy są aktywni cały czas dopóki jestem w tej lokacji? Zastanawia mnie to gdyż jest tylko kilka żetonów wrogów i może pewnie tego zabraknąć. Czy wtedy nie ciągnę nowych?
Deska, strażnik którego postawiliśmy i jego broń, niektóre karty akcji specjalnych.raiden25 pisze: 3. Czy przed kradzieżą chroni nas tylko deska?
To jest faza intruzów (w fazie świtu dociągasz kartę losu). Jak mamy odrzucić 8 przedmiotów, to odrzucamy właśnie taką ich liczbę, wybierając w pierwszej kolejności te o najwyższej wartości.raiden25 pisze: 4. W fazie świtu (o ile dobrze pamietam nazwę) ciągniemy jedna kartę która mówi kto i jak nas zaatakował/ okradł. Jeśli jest info o tym ze odrzucamy X przedmiotów o najwyższej wartości, to przy wartości 8, jest to 8 najdroższych przedmiotów, czy wartość łączna ich oznaczona żółta cyfra?
Wszystko zależy, co się wydarzy. Czasami podczas dnia wyjdzie "Zderzenie z rzeczywistością", którego rozpatrzenie zajmuje nieco czasu lub zastanawiamy się, co wybudować. Innym razem faza świtu zajmuje nieco czasu, bo trzeba pokombinować, kogo leczyć.raiden25 pisze: 5. Mam wrażenie ze cała gra doprzebiega podczas fazy wyprawy, potem to już dość szybko leci. Czy macie takie odczucia?
Możesz podać konkretny przykład? nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem.raiden25 pisze: 6. Podczas przeszukiwania lokacji, często mamy karty które mówią o pozytywnym rozpatrzeniu karty, chodzi tutaj o to że mogę iść szukać dalej i przechodze kolejnej karty? A co w przypadku jak nie można spełnić jakiś wymogów? Kończę wyprawę czy anuluje efekt karty i zwiedzam dalej?
Teraz pytanie ode mnie, czy w dowolnym momencie można przerwać wyprawę bez sprawdzania wszystkich kart? Czy, jak już zaczniemy sprawdzać talię nieznanego, to trzeba brnąć do końca?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
Na dole każdej karty pisze, że możesz zakończyć przeszukiwanie poza kartami zdarzenie z rzeczywistością.
- michal2014
- Posty: 274
- Rejestracja: 08 lut 2014, 15:37
- Lokalizacja: Piaseczno koło Warszawy
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 16 times
Re: This War of Mine
Karty miejsca.
Co oznaczają z prawej górnej strony kart oznaczenia: Otwarta przestrzen( na czerwono) a potem gruz, kraty.
Czy to oznacza ze aby rozpatrzyć ta kartę ( wejsc na to pole) musze miec ze sobą łopatę i wytrych ?
Co oznaczają na kartach napisy w prawym dolnym rogu: średnie, male, duże ?
Co oznaczają z prawej górnej strony kart oznaczenia: Otwarta przestrzen( na czerwono) a potem gruz, kraty.
Czy to oznacza ze aby rozpatrzyć ta kartę ( wejsc na to pole) musze miec ze sobą łopatę i wytrych ?
Co oznaczają na kartach napisy w prawym dolnym rogu: średnie, male, duże ?
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
są to słowa klucz w niektórych kartach przeszukiwania. jeśli na karcie miejsca masz słowo np: zablokowane drzwi i w karcie przeszukiwania masz słowo zablokowane drzwi to rozpatrujesz efekt jeśli nie pobierasz następną kartę przeszukiwania
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
a znaczek w prawym dolnym rogu mówi chyba tylko o wielkości lokacji. możliwe że w którymś paragrafie trzeba wskazać jaka jest wielkość lokacji ale nie trafił mi się jeszcze taki
- michal2014
- Posty: 274
- Rejestracja: 08 lut 2014, 15:37
- Lokalizacja: Piaseczno koło Warszawy
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 16 times
Re: This War of Mine
Dziękuję. Zauważyłem, że wielu rzeczy nie ma w instrukcji i FAQ, po prostu należy grać tak jak zapisane
w dzienniku, a reszta zasad sama wychodzi w trakcie rozpatrywania kart itp.
Nowatorskie podejście do zasad.

OK, gram dalej.
Pozdrawiam.
w dzienniku, a reszta zasad sama wychodzi w trakcie rozpatrywania kart itp.
Nowatorskie podejście do zasad.

OK, gram dalej.
Pozdrawiam.
- michal2014
- Posty: 274
- Rejestracja: 08 lut 2014, 15:37
- Lokalizacja: Piaseczno koło Warszawy
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 16 times
Re: This War of Mine
Na karcie LOSU miałem zapisane, aby usunąć z kartę miejsca z napisem ŚREDNIE.marcindlubacz pisze:a znaczek w prawym dolnym rogu mówi chyba tylko o wielkości lokacji. możliwe że w którymś paragrafie trzeba wskazać jaka jest wielkość lokacji ale nie trafił mi się jeszcze taki
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Racja, umknęło mi to, dzięki!marcindlubacz pisze:Na dole każdej karty pisze, że możesz zakończyć przeszukiwanie poza kartami zdarzenie z rzeczywistością.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: This War of Mine
Jaka jest różnica między lekami a lekami ziołowymi. Na kartach losu jest, że podnosi się poziom choroby jeśli nie ma się leków/leków ziołowych. To rozumiem. Obniża się poziom jak są leki. (Jak rozumiem TYLKO leki a nie leki ziołowe). Następnie wszystkie leki się odrzuca ( zarówno leki jak i leki ziołowe?? Tak przynajmniej się wydaje). Jest jedna karta, gdzie odrzuca się tylko leki ziołowe ( to też rozumiem)
Reasumują leki ziołowe nie leczą tylko powsztrzymują przez jakiś czas postęp choroby a leczą (obiżają poziom ) tylko zwykłe leki. Dobrze myślę, czy coś pogmatwałem.
Off top mode on: Gierka zajebiaszcza tylko by się przydała normalna instrukcja, lub najlepiej podział na dwie wzorem ffg bo zgłupieć można.
Reasumują leki ziołowe nie leczą tylko powsztrzymują przez jakiś czas postęp choroby a leczą (obiżają poziom ) tylko zwykłe leki. Dobrze myślę, czy coś pogmatwałem.
Off top mode on: Gierka zajebiaszcza tylko by się przydała normalna instrukcja, lub najlepiej podział na dwie wzorem ffg bo zgłupieć można.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Dokładnie tak samo rozumiem. Leki ziołowe jedynie powstrzymują rozwój choroby.sugai pisze:Jaka jest różnica między lekami a lekami ziołowymi. Na kartach losu jest, że podnosi się poziom choroby jeśli nie ma się leków/leków ziołowych. To rozumiem. Obniża się poziom jak są leki. (Jak rozumiem TYLKO leki a nie leki ziołowe). Następnie wszystkie leki się odrzuca ( zarówno leki jak i leki ziołowe?? Tak przynajmniej się wydaje). Jest jedna karta, gdzie odrzuca się tylko leki ziołowe ( to też rozumiem)
Reasumują leki ziołowe nie leczą tylko powsztrzymują przez jakiś czas postęp choroby a leczą (obiżają poziom ) tylko zwykłe leki. Dobrze myślę, czy coś pogmatwałem.
Off top mode on: Gierka zajebiaszcza tylko by się przydała normalna instrukcja, lub najlepiej podział na dwie wzorem ffg bo zgłupieć można.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
Re: This War of Mine
Ogólnie już zrozumiałem kwestie swoich wątpliwości z pierwszego posta w czasie drugiej rozgrywki i przeczytaniu dokładnych zasad z kompendium (choć nie ma tam wszystkiego).
Mam jeszcze dwie kwestie:
1. Podczas wyprawy natrafiamy na kogoś komu możemy np. pomoc jakimś zasobem. Na zdrowy rozum mogę wspomóc ta postać zasobem który mam w stosie znalezisk a nie w swoim schowku?
2. Mały Spoiler:
Druga gra szła mi całkiem dobrze, na koniec drugiego dnia jedna z postaci dostała +2 depresji (chyba dlatego że nie miała gitary). W związku z tym że ta postać zmarła, dwie pozostałe dostały +2 depresji i tez wskoczyły na 4 poziom. Tym samym wszyscy zmarli i gra się zakończyła. Czyje niedosyt trochę. Skoro ma to odzwierciedlać rzeczywistość.... chyba ze źle zagrałem choć raczej dobrze się wczytywałem w zasady.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Mam jeszcze dwie kwestie:
1. Podczas wyprawy natrafiamy na kogoś komu możemy np. pomoc jakimś zasobem. Na zdrowy rozum mogę wspomóc ta postać zasobem który mam w stosie znalezisk a nie w swoim schowku?
2. Mały Spoiler:
Druga gra szła mi całkiem dobrze, na koniec drugiego dnia jedna z postaci dostała +2 depresji (chyba dlatego że nie miała gitary). W związku z tym że ta postać zmarła, dwie pozostałe dostały +2 depresji i tez wskoczyły na 4 poziom. Tym samym wszyscy zmarli i gra się zakończyła. Czyje niedosyt trochę. Skoro ma to odzwierciedlać rzeczywistość.... chyba ze źle zagrałem choć raczej dobrze się wczytywałem w zasady.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
1. Tak pomagamy tylko tym co udało się nam zdobyć na wyprawie.
2. Rzucałeś kośćmi na empatię czy podniosłeś od razu depresję o 2.
Ogólnie ciężka to gra cały czas czuć presję braku żywności wody snu brak materiałów zimno intruzi po prostu sporo tego nie wiem czy to wszystko nie stanie się przyczyną zniechęcenia do tej gry.
2. Rzucałeś kośćmi na empatię czy podniosłeś od razu depresję o 2.
Ogólnie ciężka to gra cały czas czuć presję braku żywności wody snu brak materiałów zimno intruzi po prostu sporo tego nie wiem czy to wszystko nie stanie się przyczyną zniechęcenia do tej gry.
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
Re: This War of Mine
Chyba rzucałem i na obu nie zdałem testu.marcindlubacz pisze: 2. Rzucałeś kośćmi na empatię czy podniosłeś od razu depresję o 2.
Ogólnie ciężka to gra cały czas czuć presję braku żywności wody snu brak materiałów zimno intruzi po prostu sporo tego nie wiem czy to wszystko nie stanie się przyczyną zniechęcenia do tej gry.
Fakt ta losowość która może poprowadzić w chwile do zakończenia nawet dobrze zapowiadającej się rozgrywki może zniechęcić.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
Pytanie. Czy po rozpatrzeniu karty Rozdział I pobieracie kartę wydarzenia czy nie? Na pozostałych kartach Rozdział II i III jest napisane, że należy pobrać kolejna kartę wydarzenia.
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
This War of Mine
Ja pobieram bo w samouczku jest napisane o zimnie które występuje dopiero na kolejnych kartach wiec raczej od razu trzeba dobrać wydarzenie i to zimno umieścić.marcindlubacz pisze:Pytanie. Czy po rozpatrzeniu karty Rozdział I pobieracie kartę wydarzenia czy nie? Na pozostałych kartach Rozdział II i III jest napisane, że należy pobrać kolejna kartę wydarzenia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Nie, nie pobieramy karty. Gdyby tak było, znalazłaby się o tym informacja. Pierwszy dzień ma być nieco lżejszy, dlatego nie ma wtedy rozpatrywanego wydarzenia.marcindlubacz pisze:Pytanie. Czy po rozpatrzeniu karty Rozdział I pobieracie kartę wydarzenia czy nie? Na pozostałych kartach Rozdział II i III jest napisane, że należy pobrać kolejna kartę wydarzenia.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
- Been thanked: 1 time
Re: This War of Mine
Obejrzałem kilka rozgrywek pełnych na youtubie i nigdzie nie pobierali po rozpatrzeniu rozdziału I następnego wydarzenia więc myślę, że zostanę przy takiej wersji.
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
Re: This War of Mine
Co się dzieje jeśli w fazie intruzów mam oddać pięć żetonów i przyjść 3 rany a nie mam żadnych żetonów? Do tego mam 3 deski. Czy deskami mogę zniwelować rany i przyjąć że nic się więcej nie dzieje bo nie ma żetonów? Czy woda, komponenty i drewno to też żetony?
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Deskami możesz zapobiec zarówno kradzieży jak i ranom. W momencie, jak faktycznie schowek masz pusty, jest to najlepsza opcja. Jeśli dobrze pamiętam, to na kartach intruzów jest info żetony/komponenty, więc wodę i drewno także ukradną.xan pisze:Co się dzieje jeśli w fazie intruzów mam oddać pięć żetonów i przyjść 3 rany a nie mam żadnych żetonów? Do tego mam 3 deski. Czy deskami mogę zniwelować rany i przyjąć że nic się więcej nie dzieje bo nie ma żetonów? Czy woda, komponenty i drewno to też żetony?
Pytanie z mojej strony- czy do elementów podatnych na kradzież w takiej sytuacji liczy się także broń trzymana przez osobę stojącą na straży?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- raiden25
- Posty: 1703
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 52 times
This War of Mine
Według mnie nie było by to logiczne. Okradli nas przez dziury w ścianach, przez nieuwagę, ale jak coś mamy przy sobie to według mnie pozostaje przy tej postaci.Bary pisze:
Pytanie z mojej strony- czy do elementów podatnych na kradzież w takiej sytuacji liczy się także broń trzymana przez osobę stojącą na straży?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: This War of Mine
Tak też grałem tłumacząc sobie dodatkowo, że ten przedmiot w danej chwili nie leży w schowku (wyjątek stanowi imo sytuacja, gdy postać na straży ginie podczas ataku zbirów).raiden25 pisze:Według mnie nie było by to logiczne. Okradli nas przez dziury w ścianach, przez nieuwagę, ale jak coś mamy przy sobie to według mnie pozostaje przy tej postaci.Bary pisze:
Pytanie z mojej strony- czy do elementów podatnych na kradzież w takiej sytuacji liczy się także broń trzymana przez osobę stojącą na straży?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: This War of Mine
Jest taka informacja. FAQ 200, podpunkt "Karty rozdziałów i celów". Pierwsza kropka mówi o tym, że po dobraniu karty rozdziału "możecie rozpocząć nowy dzień, natychmiast dobierając i rozpatrując nową kartę z talii Wydarzeń." Dodatkowo w podpunkcie "Karty wydarzeń" jest rozpatrywany przypadek kiedy karty Zrzut i Ostrzał są dobrane jako pierwsza karta Wydarzenia w grze. Odnoszą się one do wydarzeń z poprzedniego dnia (na pewno Ostrzał, bo z nim miałem do czynienia). W FAQ jest napisane, że w przypadku dobrania takiej karty jako pierwszej karty Wydarzenia należy ją zignorować (oprócz dodania chłodu). Nie miałoby to sensu jeśli miałaby być dobrana już po pierwszym dniu poprzedzonym jedynie kartą rozdziału, bo wtedy można by ją było normalnie rozpatrzeć.Bary pisze:Nie, nie pobieramy karty. Gdyby tak było, znalazłaby się o tym informacja. Pierwszy dzień ma być nieco lżejszy, dlatego nie ma wtedy rozpatrywanego wydarzenia.marcindlubacz pisze:Pytanie. Czy po rozpatrzeniu karty Rozdział I pobieracie kartę wydarzenia czy nie? Na pozostałych kartach Rozdział II i III jest napisane, że należy pobrać kolejna kartę wydarzenia.
Pytanie: jaki może być maksymalny chłód? Jest tylko sześć żetonów, a w naszej ostatniej rozgrywce już po dwóch albo maksymalnie trzech dniach chłód kazano nam dołożyć chłód ponad liczbę żetonów. W takiej sytuacji zostawia się chłód na poziomie 6? (szukałem odpowiedzi w dzienniku i FAQ, ale niewykluczone, że gdzieś mi w tym bałaganie umknęła)