Jeśli na stos kart odrzuconych trafia karta z akcją specjalną, która wcześniej była zakrytą kartą na stole (nie zaś odrzuconą kartą z tych właśnie dobranych), to kolejny gracz może w swoim ruchu wykorzystać taką akcję.
Dzięki temu akcje specjalne pojawiają się ciut częściej, no i dochodzą czasem nieoczywiste dylematy, np. kiedy podmienić 7 "zamień dwie", tak, żeby kolejnemu graczowi nie zrobić zbyt dużego prezentu.
Sen - dodatkowe akcje specjalne
- Pan_K
- Posty: 2530
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 214 times
- Been thanked: 182 times
Re: Sen - dodatkowe akcje specjalne
Albo jak kiedy trzeba postawić piona na rzece i okazuje się, że przeciwnik już tam położył kartę, a przecież nie da się jeść śniadania bez bułki.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
- Legun
- Posty: 1850
- Rejestracja: 20 wrz 2005, 19:22
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 200 times
Re: Sen - dodatkowe akcje specjalne
Muszę przyznać, że nie nadążam za poczuciem humoru kolegi, lecz dzięki za napędzenie hajpu mojej rewolucyjnej propozycji

Najlepsze gry to te, w które wygrywa się dzięki wybitnej inteligencji, zaś przegrywa przez brak szczęścia...
Re: Sen - dodatkowe akcje specjalne
Odkopię temat. Sporo rodzinnie gramy w Sen i jedną z naszych zasad jest to, że KAŻDA dobrana karta ze stosu zakrytego MUSI trafić do naszego snu 
Teraz rozpracowujemy Smoki. Zobaczymy czy wymagają jakichś udogodnień.

Teraz rozpracowujemy Smoki. Zobaczymy czy wymagają jakichś udogodnień.
Re: Sen - dodatkowe akcje specjalne
To może nasz wariant:
Po rozdaniu kart odkładamy każdemu graczowi dodatkową, zakrytą kartę. Tej karty nie można podglądać ani wymieniać, poza dwiema akcjami specjalnymi: podejrzyj 1 oraz zamień 2. Dzięki czemu możemy komuś podrzucić trudno usuwalną dziewiątkę, czy sobie wrzucić zero, które raczej zostanie z nami do końca rundy
Poza tym 'pobudka' może być srogą niespodzianką dla budzącego.
Po rozdaniu kart odkładamy każdemu graczowi dodatkową, zakrytą kartę. Tej karty nie można podglądać ani wymieniać, poza dwiema akcjami specjalnymi: podejrzyj 1 oraz zamień 2. Dzięki czemu możemy komuś podrzucić trudno usuwalną dziewiątkę, czy sobie wrzucić zero, które raczej zostanie z nami do końca rundy
