Teraz krótko omówię zasady każdej z klas:
a) wojownik - atakuje wszystkie jednostki na 3 kratki szerokości przed nim,
b) strzelec - może strzelać na 3 kratki długości przed nim,
c) mag - atakuje na 2 kratki w dowolną stronę,
d) obrońca - atakuje 1 wybranego wroga obok siebie,
e) zabójca - doskakuje na 2 kratki do wroga,
f) wspierający - atakuje na 2 kratki w dowolną stronę,
Każda klasa będzie miała od 5 do 10 postaci (zależne od pomysłów na postacie).
Rozgrywka:
a) Każdy z graczy dostaje po 5 kart postaci z talii,
b) Gracz który zaczyna musi wystawić do gry co najmniej 1 postać, pokazać jej kartę i ustawić na planszy obok zamku. Następnie jeśli gracz rozpoczynający chce zakończyć turę to następny gracz (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) rozpoczyna swoją turę,
c) Tura dzieli się na:
1) Dobranie karty postaci z talii
2) Wystawienie postaci na planszę
3) Ruch
4) Atak
d) Atakowanie wrogiej jednostki:
1) Jeśli PS naszej postaci są większe niż PŻ wrogiej postaci to wroga postać zostaje zdjęta z planszy,
2) Jeśli PS naszej postaci są mniejsze niż PŻ wrogiej postaci to nakładamy na kartę postaci atakowanej znacznik obrażeń adekwatny do ilości PS postaci atakującej,
e) Jeśli gracz straci wszystkie postaci i nie będzie mógł nic wystawić to przegrywa,
f) Po skończonej rozgrywce wszyscy gracze z szacunkiem gratulują wygranej zwycięzcy (

Mam nadzieje że dobrze przedstawiłem wam założenia gry, a sama gra przypadnie wam do gustu i pomożecie mi w jej tworzeniu.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!