PawelWAW pisze: ↑14 sie 2021, 23:40
Nie mogłem znaleźć tematu ale jeśli takowy istnieje to ten można usunąć
Trochę nieścisłości w pierwszych 3 scenariuszach.
1. Jeśli wróg jest od nas oddalony o np.: 7 pól a ma akcję ruch 2 to nie rusza się wgl, bo nie uda mu się dotrzeć, aby sąsiadować z postacią czy rusza o te dwa pola żeby się przybliżyć do postaci i po prostu nie zaatakuje?
2. Czy lecząc się ze stanu „zatrucie” „leczenie 2” zdejmuję tylko żeton stanu czy także dodaje 2 pkt życia, i jak się to dzieje przy leczeniu przez współgracza?
Ad. 1. Jeśli istnieje pole, z którego mógłby zaatakować (zakładając, że miałby więcej ruchu), to się poruszy, żeby być bliżej i nie zaatakuje. Nie poruszy się wtedy, gdy wszystkie postacie są dla niego zablokowane, np. Gdy są otoczone przez inne potwory tak, że nie ma pola, z którego mógłby zaatakować postać.
Ad. 2. Nie ma znaczenia kto leczy, ważne co leczy. Trucizna blokuje dalsze leczenie, rana nie. Przykłady:
a) postać niezatruta i niezraniona otrzymuje Leczenie 2 -> leczy się o 2
b) postać tylko zatruta otrzymuje Leczenie 2 -> tylko ściąga z siebie truciznę (brak dalszego leczenia)
c) postać tylko zraniona otrzymuje Leczenie 2 -> ściągasz żeton rany i leczysz postać o 2
d) postać zatruta i zraniona otrzymuje Leczenie 2 -> ściągasz żetony trucizny i rany, brak dalszego leczenia