Slay the spire - czy kupować?

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Zielone
Posty: 6
Rejestracja: 26 lut 2020, 09:46
Has thanked: 5 times

Slay the spire - czy kupować?

Post autor: Zielone »

Hej:)
Jestem zupełnie zielona w kickstartery, dotychczas kupowałam jedynie gry z polskich wspieraczek (i sklepów oczywiście). Mam na radarze tytuł Slay the spire i waham się czy go wesprzeć. Cena nie jest niska, nie chcę zatem zaliczyć wtopy :) Mam kilka pytań, mam nadzieję, że pomożecie :)
Czy sądzicie, że ten tytuł ktoś wyda po polsku? Z tego co się orientuję to nie zostało nigdzie to zapowiedziane, ale może warto się wstrzymać i poczekać na rodzime wydanie? Nie proszę oczywiście o wróżby z fusów w tym temacie, tylko o takie historyczne spojrzenie bardziej doświadczonych userów KSa - Slay ufundował się bardzo dobrze, czy wczesniejsze hity kickstatera trafiały na polski grunt czy jest różnie?
Czy w przypadku zakupu na kickstarterze musze się liczyć z jakimiś ukrytymi dodatkowymi kosztami? Gra + wysyłka i coś jeszcze (vat czy inny haracz)?
Pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8777
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2686 times
Been thanked: 2362 times

Re: Slay the spire - czy kupować?

Post autor: Curiosity »

VAT i wysyłkę trzeba doliczyć, piszą o tym w kampanii.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4532
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1366 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: Slay the spire - czy kupować?

Post autor: Hardkor »

Mała szansa, że ktoś to w PL wyda, bo nie jest to duże wydawnictwo. Najlepiej dac taktycznego dolara i czekać, aż otworzą PM. Może do tego czasu będzie więcej informacji.