Dead Man's Hand
O grze:
Skirmish osadzony w klimatach dzikiego zachodu. W 2024 roku po kampanii na KS powstała odświeżona wersja Redux.
Pierwotnie do gry produkowano metalowe modele, a za półoficjalne tereny robiły produkty firmy 4Ground.
W 2024 roku do oferty trafiły najpierw plastikowe modele, a po kampanii KS również plastikowe budynki.
Liczba graczy: 2-4
Ciekawe linki:
- Strona gry: BGG, KS
Dead Man's Hand ( Stuart McCorquodale, Mark Wheatley)
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5839
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1706 times
- Been thanked: 1857 times
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5839
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1706 times
- Been thanked: 1857 times
Re: Dead Man's Hand ( Stuart McCorquodale, Mark Wheatley)
Na grupie FB gry padła ze strony wydawcy sugestia odnośnie tego jak grać solo:
Zastanawiam się też, na ile mogłyby się tu sprawdzić rozwiązania z gier CDG typu:
https://boardgamegeek.com/boardgame/329 ... olo-system
Źródło: Komentarz wydawcy pod postem na prywatnej grupieTry it as is. The way that initiative works is transferrable to solo play. With regard to the cards in the hand, you may try playing it blind but just revealing the top card when one is spent. So, rather than having a number of cards in the hand to choose from for each side, each side just has one that it can see at a time.
Zastanawiam się też, na ile mogłyby się tu sprawdzić rozwiązania z gier CDG typu:
https://boardgamegeek.com/boardgame/329 ... olo-system