(Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

(Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Cześć! Tu Kamil, Kierownik Projektu i Marketingu w Archon Studio. :D

Pojawiam się tutaj (i mam nadzieję, że zostanę na dłużej) w związku z naszymi nadchodzącymi projektami planszówkowymi. Zacznę od Master of Orion: Ad Astra na podstawie kultowej serii komputerowej Master of Orion - protoplasty gatunku 4X. Kampania crowdfundingowa najprawdopodobniej wystartuje w styczniu 2025 roku na Gamefoundzie: https://gamefound.com/en/projects/archo ... n-ad-astra

Więcej nt. samej gry można dowiedzieć się z naszych blogów: https://archon-studio.com/blog/moo-1

Warto również wspomnieć, że nawiązaliśmy ponownie współpracę z Bethesdą i pracujemy nad planszowymi adaptacjami Quake'a i Dishonored. ;) Podejrzewam, że pewnie wielu z Was będzie zainteresowanych tym faktem, więc również odsyłam do naszego bloga: https://archon-studio.com/blog/archon/a ... nouncement

Jeśli chcecie być na bieżąco z tymi projektami, warto zapisać się do newslettera: www.archon-studio.com/newsletter

Przypominam też, że już 5 listopada otwieramy Pledge Manager do drugiej kampanii HoMM III: The Board Game, więc jeśli ktoś przegapił samą kampanię live, nic straconego! Od 5 listopada wciąż można będzie do niej dołączyć.

Trzymajcie się i, jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie!
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2984
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 935 times
Been thanked: 420 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Gromb »

Witaj na forum i trzymam kciuki za nadchodzące projekty.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Gromb pisze: 17 paź 2024, 14:32 Witaj na forum i trzymam kciuki za nadchodzące projekty.
Dzięki! Master of Orion zapowiada się naprawdę nieźle, a mamy jeszcze kilka asów w rękawie na ten i przyszły rok. ;)
Beerior
Posty: 91
Rejestracja: 26 maja 2020, 10:13
Has thanked: 288 times
Been thanked: 29 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Beerior »

To skorzystam z okazji - wczoraj niespodziewanie dostałem maila od "contact@homm3boardgame.com" odnośnie kampanii, to wasze czy phishing?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Beerior pisze: 18 paź 2024, 01:05 To skorzystam z okazji - wczoraj niespodziewanie dostałem maila od "contact@homm3boardgame.com" odnośnie kampanii, to wasze czy phishing?
To nasze. Ankieta pokampanijna :)
Vaspher
Posty: 117
Rejestracja: 07 lis 2022, 11:11
Has thanked: 276 times
Been thanked: 22 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Vaspher »

Hej Kamil!
Mam dwa pytania do Archon Studio:
1. Gdzieś obiło mi się o uszy, że produkcja Waszych produktów odbywa się w Polsce. Czy to dotyczy wszystkich produktów czy jakiejś ich części? Czy może w ogóle coś mi się pomieszało i produkcja odbywa się standardowo w Chinach?
2. Czy rozważacie jako stretch goal albo add-on dwuwarstwowe galaktyki do MoO (takie jak w Voidfall)? Czy raczej nie sądzicie, że będą one potrzebne i galaktyka nie rozpadnie się pod wpływem szturchnięcia stołu? :D
Dzięki!
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Vaspher pisze: 18 paź 2024, 09:22 Hej Kamil!
Mam dwa pytania do Archon Studio:
1. Gdzieś obiło mi się o uszy, że produkcja Waszych produktów odbywa się w Polsce. Czy to dotyczy wszystkich produktów czy jakiejś ich części? Czy może w ogóle coś mi się pomieszało i produkcja odbywa się standardowo w Chinach?
2. Czy rozważacie jako stretch goal albo add-on dwuwarstwowe galaktyki do MoO (takie jak w Voidfall)? Czy raczej nie sądzicie, że będą one potrzebne i galaktyka nie rozpadnie się pod wpływem szturchnięcia stołu? :D
Dzięki!
Cześć! :)

ad 1. W przypadku HoMM, owszem, produkcja odbywa się w Chinach. Zmieniamy jednak podejście do tego tematu i chcemy, by Master of Orion był całkowicie produktowany w Polsce. Figurki z kolei (a może i więcej komponentów), produktowane będą w naszej własnej fabryce - tak jak cała nasza seria Dungeons & Lasers związana z terenami i figurkami do gier RPG.

ad 2. Z tego co mi wiadomo, nie mamy na ten moment podobnych rozwiązań w planach. Mogę jednak zapewnić, że MoO będzie znakomitą grą. Jacek Karpowicz wykonał przy niej kawał świetnej roboty, a do tego jako konsultanta mamy Jasona Matthews - czyli autora dobrze znanego Twilight Struggle (https://boardgamegeek.com/boardgame/123 ... t-struggle). Zresztą, zobacz jak ciekawie wygląda sam prototyp:

Obrazek
Vaspher
Posty: 117
Rejestracja: 07 lis 2022, 11:11
Has thanked: 276 times
Been thanked: 22 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Vaspher »

Dzięki za szybką odpowiedź!
1. Super! Jestem pod wrażeniem, że całość chcecie wyprodukować tutaj, jestem ciekaw cen pledge’y w takim razie :D Ale to też świetny argument, żeby wesprzeć MoO w czasie kampanii.
2. Jasne, rozumiem. No właśnie oglądam wszystkie zdjęcia prototypu na jakie uda mi się wpaść w sieci :D I czy gdzieś w Polsce będzie okazja zobaczyć/zagrać na tym prototypie przed kampanią w styczniu?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Vaspher pisze: 18 paź 2024, 11:05 Dzięki za szybką odpowiedź!
1. Super! Jestem pod wrażeniem, że całość chcecie wyprodukować tutaj, jestem ciekaw cen pledge’y w takim razie :D Ale to też świetny argument, żeby wesprzeć MoO w czasie kampanii.
2. Jasne, rozumiem. No właśnie oglądam wszystkie zdjęcia prototypu na jakie uda mi się wpaść w sieci :D I czy gdzieś w Polsce będzie okazja zobaczyć/zagrać na tym prototypie przed kampanią w styczniu?
Michał Tukan, PM projektu, właśnie mi potwierdził, że najprawdopodobniej będzie taka opcja podczas AleGramy w Gdańsku - 16-17 listopada. :)
Awatar użytkownika
Wildcard
Posty: 667
Rejestracja: 18 lut 2024, 12:42
Has thanked: 438 times
Been thanked: 254 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Wildcard »

MoO wyglada super :D Mozesz zdracic jaki jest sredni czas rozgrywki na 4 graczy ( i wiecej jesli to mozliwe ;) ?
Bardziej to podchodzi pod TI4 czy zdecydowanie krocej?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Wildcard pisze: 18 paź 2024, 12:17 MoO wyglada super :D Mozesz zdracic jaki jest sredni czas rozgrywki na 4 graczy ( i wiecej jesli to mozliwe ;) ?
Bardziej to podchodzi pod TI4 czy zdecydowanie krocej?
Trzeba przyjąć około 45-60 minut na gracza. Gra w więcej niż 4 graczy będzie możliwa - taką opcję wprowadzą rozszerzenia.
Jeśli to porównywać, to bardziej do Eclipse, niż do TI4.
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Hej. Będzie można gdzieś przetestować MoO? Szykujecie się na konwenty z prezentacją?
baradnor
Posty: 143
Rejestracja: 04 mar 2022, 11:14
Has thanked: 59 times
Been thanked: 18 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: baradnor »

Ja mam pytania odnośnie Dishonored, bo bardzo lubię to IP.
1. Czy to będzie dungeon crawler ze skomplikowanymi drzewkami rozwoju czy raczej prosta turlanka w stylu Wolfensteina? J
2. ak zostaną rozwiązane mechaniki run, kościanych amuletów i chaosu?
3. Ilu będzie typów wrogów w podstawce, bo w grze komputerowej typów nie ma zbyt dużo.
4. Bardzo proszę dajcie misję na wzór Clockwork Mansion z dwójki :).
5. Rozumiem, że będziecie z tym najpierw na KS?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Leinadus pisze: 18 paź 2024, 12:57 Hej. Będzie można gdzieś przetestować MoO? Szykujecie się na konwenty z prezentacją?
Tak jak pisałem wyżej - podczas AleGramy w Gdańsku, 16-17 listopada ;)
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

baradnor pisze: 18 paź 2024, 13:14 Ja mam pytania odnośnie Dishonored, bo bardzo lubię to IP.
1. Czy to będzie dungeon crawler ze skomplikowanymi drzewkami rozwoju czy raczej prosta turlanka w stylu Wolfensteina? J
2. ak zostaną rozwiązane mechaniki run, kościanych amuletów i chaosu?
3. Ilu będzie typów wrogów w podstawce, bo w grze komputerowej typów nie ma zbyt dużo.
4. Bardzo proszę dajcie misję na wzór Clockwork Mansion z dwójki :).
5. Rozumiem, że będziecie z tym najpierw na KS?
Dzięki za pytania, ale to jeszcze nieco za wcześnie, bym mógł odpowiedzieć na większość z nich. Na pewno z jakiś czas będziemy mogli do nich wrócić. Teraz jestem w stanie jedynie zapowiedzieć, że na pewno będzie kampania crowdfundingowa i większe szanse są na to, że odbędzie się ona na Gamefoundzie, niż na Kickstarterze. ;)
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Kamil_Archon pisze: 18 paź 2024, 13:27
Leinadus pisze: 18 paź 2024, 12:57 Hej. Będzie można gdzieś przetestować MoO? Szykujecie się na konwenty z prezentacją?
Tak jak pisałem wyżej - podczas AleGramy w Gdańsku, 16-17 listopada ;)
A coś więcej? Np. we Wrocławiu? ;)
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 719
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1364 times
Been thanked: 331 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: JollyRoger90 »

Leinadus pisze: 18 paź 2024, 13:37
Kamil_Archon pisze: 18 paź 2024, 13:27
Leinadus pisze: 18 paź 2024, 12:57 Hej. Będzie można gdzieś przetestować MoO? Szykujecie się na konwenty z prezentacją?
Tak jak pisałem wyżej - podczas AleGramy w Gdańsku, 16-17 listopada ;)
A coś więcej? Np. we Wrocławiu? ;)
To ja się zapytam od razu o Warszawę :)
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

JollyRoger90 pisze: 18 paź 2024, 14:15
Leinadus pisze: 18 paź 2024, 13:37
Kamil_Archon pisze: 18 paź 2024, 13:27

Tak jak pisałem wyżej - podczas AleGramy w Gdańsku, 16-17 listopada ;)
A coś więcej? Np. we Wrocławiu? ;)
To ja się zapytam od razu o Warszawę :)
We Wrocławiu nie, ale może uda się coś podczas WawaGra zorganizowac :)
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 1284
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 18 times
Been thanked: 106 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Leinadus »

Kamil_Archon pisze: 18 paź 2024, 14:19
JollyRoger90 pisze: 18 paź 2024, 14:15
Leinadus pisze: 18 paź 2024, 13:37

A coś więcej? Np. we Wrocławiu? ;)
To ja się zapytam od razu o Warszawę :)
We Wrocławiu nie, ale może uda się coś podczas WawaGra zorganizowac :)


Spoiler:
Chrostek84
Posty: 87
Rejestracja: 20 lip 2010, 18:28
Has thanked: 6 times
Been thanked: 30 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Chrostek84 »

A kiedy będą rozpatrywane reklamacje/dosyłane brakujące elementy do HOMM 3 ?
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

Chrostek84 pisze: 20 paź 2024, 03:16 A kiedy będą rozpatrywane reklamacje/dosyłane brakujące elementy do HOMM 3 ?
Reklamacje są regularnie rozpatrywane, a brakujące/zniszczone elementy wysyłane do backerów. Jest tego trochę, dlatego też czas oczekiwania może być nieco dłuższy. Jedyne co mogę zrobić, to przeprosić i poprosić o cierpliwość. Wszystko zostanie ogarnięte.
Awatar użytkownika
Maleficii
Posty: 57
Rejestracja: 09 maja 2023, 11:32
Has thanked: 25 times
Been thanked: 17 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Maleficii »

Kamil_Archon pisze: 17 paź 2024, 14:29 Trzymajcie się i, jeśli macie jakieś pytania, śmiało piszcie!
Czy jest jakaś szansa na gameplay z prototypu MoO w sieci ? Wygląda trochę na Clash w kosmosie.
Awatar użytkownika
walkingdead
Posty: 2325
Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
Has thanked: 276 times
Been thanked: 683 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: walkingdead »

GameTroll nagrał rozgrywkę z Archon Studio u nich w siedzibie.
menelobej
Posty: 456
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 104 times
Been thanked: 247 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: menelobej »

Taka uwaga po obejrzeniu gameplaya z Master of Orion - na wstępie dobrze by było wytłumaczyć podstawowe zasady i mechanizmy gry, bo takie omawianie ich na bieżąco, do tego jak gospodarz streama czyli GameTroll nie znał też zasad w pełni, to bardzo zaburza to odbiór materiału. Poza tym, warto pokazywać zbliżenia na poszczególne karty i żetony i ich treść, bo niekoniecznie były one omawiane podczas rozgrywki. Dla mnie odbiór tego materiału to było takie 4/10, więcej Waszego śmiechu i pogaduszek niż przekazu z gry.
Kamil_Archon
Posty: 25
Rejestracja: 17 paź 2024, 12:58
Been thanked: 25 times

Re: (Oficjalny) Archon Studio - plany wydawnicze

Post autor: Kamil_Archon »

menelobej pisze: 23 paź 2024, 01:32 Taka uwaga po obejrzeniu gameplaya z Master of Orion - na wstępie dobrze by było wytłumaczyć podstawowe zasady i mechanizmy gry, bo takie omawianie ich na bieżąco, do tego jak gospodarz streama czyli GameTroll nie znał też zasad w pełni, to bardzo zaburza to odbiór materiału. Poza tym, warto pokazywać zbliżenia na poszczególne karty i żetony i ich treść, bo niekoniecznie były one omawiane podczas rozgrywki. Dla mnie odbiór tego materiału to było takie 4/10, więcej Waszego śmiechu i pogaduszek niż przekazu z gry.
Tym zazwyczaj się cechują live streamy ;p Spokojnie, wczoraj był u nas Zaku, ogrywał Oriona, by dobrze poznać zasady. Z tego co wiem, niebawem na jego kanale powinien ukazać się materiał. :) Pojawią się też materiały od zagranicznych youtuberów.
ODPOWIEDZ