Strona 1 z 1
Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
: 08 lut 2025, 14:32
autor: kraken
Hej, może ktoś mi pomoże w wątpliwości w zasadach?
Karta pomocnika gdzie jest Market: „when you perform a Visit the market action, you may receive 1 reward from a Market area adjacent to your marker”. Czy to oznacza że mogę też użyć pola na którym stoi mój znacznik zanim go przesunę na polu marketu ?
Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
: 09 cze 2025, 08:17
autor: Lomax1983
Na bazarze w jednej z trzech lokacji są trzy znaczniki graczy (w tym mój) to otrzymuje np. 3 tulipany koloru czerwonego. Czy muszę wziąć wszystkie 3 czy mogę zabrać tylko 1.
Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości
: 09 cze 2025, 16:35
autor: Bart Henry
Lomax1983 pisze: ↑09 cze 2025, 08:17
Na bazarze w jednej z trzech lokacji są trzy znaczniki graczy (w tym mój) to otrzymuje np. 3 tulipany koloru czerwonego. Czy muszę wziąć wszystkie 3 czy mogę zabrać tylko 1.
Na stronie 8. jest taki zapis:
W momencie, w którym jeden z graczy dojdzie na torze kalendarza do ostatniego pola nr IV, wywołuje to zakończenie gry (patrz str. 12). Pamiętaj, że o ile zawsze można częściowo lub całkowicie zignorować otrzymywanie różnych nagród, to nigdy nie można zignorować wywoływania końca gry.
Możesz zatem zabrać dowolną liczbę znaczników tulipanów, oczywiście nie więcej niż trzy.