Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
kraken
Posty: 94
Rejestracja: 05 wrz 2011, 11:43
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 51 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości

Post autor: kraken »

Hej, może ktoś mi pomoże w wątpliwości w zasadach?
Karta pomocnika gdzie jest Market: „when you perform a Visit the market action, you may receive 1 reward from a Market area adjacent to your marker”. Czy to oznacza że mogę też użyć pola na którym stoi mój znacznik zanim go przesunę na polu marketu ?
imię: ŁUKASZ
MOJA KOLEKCJA:
https://shorturl.at/su4ns
Lomax1983
Posty: 61
Rejestracja: 22 sie 2018, 22:44
Lokalizacja: Małe Trójmiasto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 2 times

Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości

Post autor: Lomax1983 »

Na bazarze w jednej z trzech lokacji są trzy znaczniki graczy (w tym mój) to otrzymuje np. 3 tulipany koloru czerwonego. Czy muszę wziąć wszystkie 3 czy mogę zabrać tylko 1.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 1123
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 155 times
Been thanked: 945 times

Re: Wiatrakowo / Windmill Valley - pytania i wątpliwości

Post autor: Bart Henry »

Lomax1983 pisze: 09 cze 2025, 08:17 Na bazarze w jednej z trzech lokacji są trzy znaczniki graczy (w tym mój) to otrzymuje np. 3 tulipany koloru czerwonego. Czy muszę wziąć wszystkie 3 czy mogę zabrać tylko 1.
Na stronie 8. jest taki zapis:
W momencie, w którym jeden z graczy dojdzie na torze kalendarza do ostatniego pola nr IV, wywołuje to zakończenie gry (patrz str. 12). Pamiętaj, że o ile zawsze można częściowo lub całkowicie zignorować otrzymywanie różnych nagród, to nigdy nie można zignorować wywoływania końca gry.
Możesz zatem zabrać dowolną liczbę znaczników tulipanów, oczywiście nie więcej niż trzy.
ODPOWIEDZ