Combat Commander: Vietnam - GMT Games (Stephen Rangazas & Non-Breaking Space)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Otorek
Posty: 922
Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 311 times
Been thanked: 521 times

Combat Commander: Vietnam - GMT Games (Stephen Rangazas & Non-Breaking Space)

Post autor: Otorek »

Obrazek
Starting from the view that the heart of CC is Chad’s random scenario generator (RSG) design, Combat Commander: Vietnam captures the immense diversity of units, regions, and periods during the Indochina conflicts from 1961-1975. We harnessed the ingenuity of the RSG system and extensive research of perspectives from all sides to provide one of the most representative depictions of the Vietnam War (plus Laotian and Cambodian civil wars) to date. Whether famous or lesser-known, comprehensive coverage of nearly all relevant units, engagements, and periods is provided by 6 factions, 24 scenarios, a full RSG system, and a new Campaign mode tailored to fit the Vietnam War. For additional coverage we could not cram into the already stuffed base game box, Battle Packs and an expansion are already being devised. We are happy to introduce players to the first step in the broader Vietnam Experience of games by adapting a classic wargaming system to explore the dynamics of small-unit engagements.
Game Designers: Stephen Rangazas & Non-Breaking Space
Original System Designer: Chad Jensen
Game Developer: Joe Dewhurst
Series Developer: Kai Jensen

No to GMT dorzuciło do pieca. Nowy Combat Commander w Wietnamie. Dostajemy do tego 24 scenariusze, generator scenariuszy i zupełną nowość czyli tryb kampanii gdzie mamy symulować miesiąc operacji naszej jednostki. 8 kampanii do wyboru, jest też generowana losowo. Wygląda na to, że oprawa graficzna/styl map zostanie zachowany i będzie przypominał poprzednie odsłony. Tutaj sam nie wiem czy to dobrze czy źle, niby czytelnie, ale dobitnie staroszkolnie, chyba chciałbym jednak odświeżenia.

Można dołączyć do P500 pod adresem:
https://www.gmtgames.com/p-1160-combat- ... etnam.aspx
Jednak na pewno się na tym nie zaoszczędzi, a gra pewnie za chwile przekroczy próg, więc wsparcie nie jest jakieś krytyczne w tym przypadku, bo szykuje się best seller.
Skywarden
Posty: 211
Rejestracja: 10 wrz 2013, 11:15
Been thanked: 7 times

Re: Combat Commander: Vietnam - GMT Games (Stephen Rangazas & Non-Breaking Space)

Post autor: Skywarden »

Po Great War Commander graficznie ten temat jest dla mnie gorszy niż szkło w oczy.

Może kiedyś zatrudnią grafika. Bo ten to im pewnie każdą łodygę ryżu rysował oddzielnie. Jeden pixel w dół i trzy w górę….
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5707
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 344 times
Been thanked: 1007 times
Kontakt:

Re: Combat Commander: Vietnam - GMT Games (Stephen Rangazas & Non-Breaking Space)

Post autor: raj »

Artykuł o CCV. Musze przyznać, że się zainteresowałem i jest spora szansa, że kupię.

https://insidegmt.com/a-vietnam-rsg-cap ... er-system/
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
ODPOWIEDZ