DOOM - wariant solo

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Morgon
Posty: 756
Rejestracja: 13 lis 2006, 15:57
Lokalizacja: Nowa Sól, Lubuskie
Has thanked: 70 times
Been thanked: 147 times

DOOM - wariant solo

Post autor: Morgon »

DOOM to jest świetną grą zarówno w kategorii Jeden na wszystkich jak i solo, nieco już chyba jednak zapomniana bo autor nie do końca się popisał jeśli chodzi o balans przy graniu na 1 i 2 marinsów. Poprawiłem więc zasady dla gry jeden marine vs gra, ale też przy dwóch powinno to działać (nawet z dopuszczonym sprintem, bo samotny żołnierz ma skłonność do przebiegnięcia mapy jako, że aktywuje się dwukrotnie). Oto zmiany w zasadach:

- samotny żołnierz nie otrzymuje bonusu do punktów życia ani nie może wykonać akcji sprint. Nie otrzymuje kart za zabójstwa chwały ani nie korzysta z karty specjalizacji;
- demony używają talii jedynie do ujawniania obrony. Nie dobierają żadnych kart lecz otrzymują 3 żetony argentu na początku każdej rundy. Jeżeli efekt gry nakazuje dobrać kartę zamiast tego otrzymują żeton argentu;
- gracz decyduje o ruchu i atakach demonów tak aby było to jak najmniej korzystne dla żołnierza;
- żołnierz może tylko raz na rundę przejść przez teleport (brak taktyki uderz i uciekaj)

Talię demonów składałem z zestawów Pancerna Ofensywa, Krwawy Pośpiech oraz Piekielne Czarnoksięstwo. Jeżeli ktoś uważa, że demony są zbyt odporne może złożyć talię ze słabszej kombinacji kart.
Moje założenie było takie aby gra stanowiła wyzwanie.
Miłego grania:)
ODPOWIEDZ