Zapytam jeszcze o dodatkowe frakcje, obecnie są do dodania za 30zł/jedna.
Czy planujecie to później wrzucić na sklepy (nowe frakcje)? A jeśli tak to czy cena będzie podobna?
Zapytam jeszcze o dodatkowe frakcje, obecnie są do dodania za 30zł/jedna.
Jeśli dobrze pamiętam, to każda kolejna frakcja będzie już w swoim osobnym pudełku - a'la dodatkowe frakcje z Summoner Wars. Chyba, że źle pamiętam. To wtedy nie.
Łooopanie! Tu można wziąć dowolną rozbudowaną grę cywilizacyjną i zainspirować w kontekście "jakie by tu jeszcze frakcje zrobić?" czy chociażby pierwsze z brzegu "Osadnicy: Narodziny Imperium". Ale powiedzmy sobie szczerze, że każda gra która chce się trzymać realiów historycznych i być osadzoną w kontekście ludzkiej cywilizacji, to jest skazana na takie właśnie frakcje (o ile akcja gry nie jest osadzona na jakimś lokalnym "podwórku").
Będziemy walczycDarkSide pisze: ↑14 lip 2020, 21:24 Wiadomo, że pewnie tempo kampanii nie utrzyma się, ale myslę że jak się dobrze rozkręcicie z SG to 100k pęknie jak nic
Idąc żeńskim kluczem obstawiam, że boginią wikingową będzie Freja w SG
1. Czy te 2 nowe frakcje z SG będą wydane razem w trzecim pudełku? Zakładam, że już bez trzeciej planszy i innych akcesoriów z podstawowych pudełek. Trzecie identycznych rozmiarów pudełko ładnie by się komponowało na półce z tymi dwoma podstawowymi
2. Zakładam, że po kampanii będzie jak wszędzie otwierany Pledge Manager i wtedy będzie można domawiać wszystko z kategorii "Nagrody"?
3. Czy jak już się wsparło i dopiero teraz zauważyło że jest ta akcja z #team... to można to jeszcze dopisać teraz albo gdy będzie otwarty PM?
Może mój ton w tym zakresie był nadto narzekający... Po prostu uważam, że Aztekowie (jako cywilizacja) są bardziej niszowi niż odblokowani przed chwilą Chińczycy (zobaczymy po wsparciach czy miałem rację). Fakt, że estetycznie nie są "moi" to osobny temat. Natomiast z punktu widzenia późniejszego ewentualnego wydania gry w języku angielskim, korzystne wydaje się objęcie frakcjami możliwe szerokiego spektrum cywilizacji.
Oczywiscie, zrobimy podsumowanie. Co do Chińczyków - moja ukochana (jako sinologa) frakcja, a do tego arcyciekawa, mocno odmienna koncepcja na armie.Mr_Fisq pisze: ↑14 lip 2020, 23:09Może mój ton w tym zakresie był nadto narzekający... Po prostu uważam, że Aztekowie (jako cywilizacja) są bardziej niszowi niż odblokowani przed chwilą Chińczycy (zobaczymy po wsparciach czy miałem rację). Fakt, że estetycznie nie są "moi" to osobny temat. Natomiast z punktu widzenia późniejszego ewentualnego wydania gry w języku angielskim, korzystne wydaje się objęcie frakcjami możliwe szerokiego spektrum cywilizacji.
Nowa odblokowana frakcja:
- Chińczycy - znowu na plus (już jestem ciekaw ich jednostek)
PS. Pod koniec kampanii będzie podsumowanie liczby kart w poszczególnych produktach (na potrzeby zamówienia odpowiedniej liczby koszulek)?
hej, oczywiscie rozumiem. Od samego początku informowaliśmy, że cena podstawek została ustawiona tak nisko jak to tylko możliwe biorąc pod uwagę "polskie nakłady" , dlatego żeby po kampanii nowym graczom łatwo było wejść w grę. Taka strategia i cała kampania wymusiła natomiast płatne dodatki, które cenowo zwyczajnie nie "zmiesciliyby sie" w cenie podstawki, którą płacicie - szczególnie w pierwszy dzień gdzie dochodzą jeszcze kości QW, które dostajecie za darmo. Weź pod uwagę, że m.in. tym różni sie kampania Lumerii od innych - my nie zakładamy, że żywot gry zakonczy sie na wspieraczce. On ma sie tam zacząć. Gra ma normalnie trafić do sklepów, do dystrybucji, planujemy turniejowość (a mamy na tym polu doświadczenie i sukcesy) itd itd. Nie wspominajac juz o kosztach przygotowania gry, ilustracjach, designie itd itd , które ponieślismy i - jak w kazdej innej grze podczas pierwszego druku - bedziemy sie starac odrobic. Zrozumiem, jesli nie przekonam, ale moze choc troche udalo mi sie rzucic swiatlo na to co i dlaczego pozdrawiamLeinadus pisze: ↑14 lip 2020, 23:34 Po pokazaniu dodatkowo płatnych dodatków frakcyjnych straciłem zainteresowanie kampanią. Cieszę się, że nie wsparłem od razu. Zaraz się okaże, że będzie to kolejna studnia bez dna, jak to bywa z bitewniakami, więc wolę doinwestować te co mam, niż wchodzi w kolejne.
Taki model rozumiem, ale miałem nadzieję, że jednak coś takiego nastąpi później, a nie w trakcie kampanii. Nie lubię też odblokowywania płatnych dodatków jako celów kampanii.Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 23:46hej, oczywiscie rozumiem. Od samego początku informowaliśmy, że cena podstawek została ustawiona tak nisko jak to tylko możliwe biorąc pod uwagę "polskie nakłady" , dlatego żeby po kampanii nowym graczom łatwo było wejść w grę. Taka strategia i cała kampania wymusiła natomiast płatne dodatki, które cenowo zwyczajnie nie "zmiesciliyby sie" w cenie podstawki, którą płacicie - szczególnie w pierwszy dzień gdzie dochodzą jeszcze kości QW, które dostajecie za darmo. Weź pod uwagę, że m.in. tym różni sie kampania Lumerii od innych - my nie zakładamy, że żywot gry zakonczy sie na wspieraczce. On ma sie tam zacząć. Gra ma normalnie trafić do sklepów, do dystrybucji, planujemy turniejowość (a mamy na tym polu doświadczenie i sukcesy) itd itd. Nie wspominajac juz o kosztach przygotowania gry, ilustracjach, designie itd itd , które ponieślismy i - jak w kazdej innej grze podczas pierwszego druku - bedziemy sie starac odrobic. Zrozumiem, jesli nie przekonam, ale moze choc troche udalo mi sie rzucic swiatlo na to co i dlaczego pozdrawiamLeinadus pisze: ↑14 lip 2020, 23:34 Po pokazaniu dodatkowo płatnych dodatków frakcyjnych straciłem zainteresowanie kampanią. Cieszę się, że nie wsparłem od razu. Zaraz się okaże, że będzie to kolejna studnia bez dna, jak to bywa z bitewniakami, więc wolę doinwestować te co mam, niż wchodzi w kolejne.
Ja nie do końca rozumiem takie rozwiazanie i tak. Jeżeli mówicie że kampania to dopiero początek życia gry i liczycie na więcej po jej zakończeniu to i wtedy jako rozwój gry powinny pojawiać się płatne dodatki. Ja osobiście miałem wspierać i dalej bije się z myślami czy tego nie zrobić. Ale jak przy progach z armiami nie było inf. Że będą one płatne a info że są to płatne nagrody pojawiło się dopiero pp odblokowaniu progu skutecznie mnie zniechęca. Tak jak ktoś na zagram w to napisał. Cena gry z 7 nacjami i planszą to już 250zł za sam karton inkilka kostek. Za tę cenę kupujemy scythe, 5 armii z figurkami, olbrzymia plansza, planszetki znaczniki karty, dobre kilka kg... a tu nawet plansza za którą trzeba dopłacić trzeba brać pod pachę bo nie zmieści się do pudełka. Pewnie będzie jakiś big box w celach... ale pewnie też za $... a tu screen sg gdzie nie widać że to płatny addon przed odblokowaniem...Krwawisz pisze: ↑15 lip 2020, 00:52 tylko króciutko bo w sumie jest to dość złożony proces: generalnie jest pewien pułap poniżej którego w ogóle nie opłaca się wchodzić w dodatki. Ale z drugiej strony wiemy, że dodatki są karciance potrzebne jak tlen - dlatego musieliśmy uzależnić wydanie poszczególnych dodatków od poziomu ogólnego wsparcia, żeby one w ogóle powstały. Chcieliśmy pokazać, że jeśli taki pułap nie zostanie osiągnięty to taki dodatek wyląduje w koszu. Prosta sprawa. Oczywiście przy założeniu jak najniższej ceny podstawek którą sobie przyjęliśmy. W przeciwieństiwe do innych kampanii my tych dodatków nie wyjeliśmy wcześniej z gry, żeby je potem włożyć - i to zarówno w znaczeniu dosłownym jak i ekonomicznym. Ich tam po prostu nie było i bez odpowiedniego wsparcia nigdy by na półkę nie trafiły
Dorzucić ekskluzywne jednostki, zbanowac je na turniejachKrwawisz pisze: ↑15 lip 2020, 11:05 (choć tutaj też musicie wiedzieć, że założenia gry turniejowej wykluczają exclusivy w postaci np dodatkowych jednostek bo nie może być tak, że na turnieju ktos kto gre wsparl ma cos wiecej od tego kto nie wsparl - znow klania sie odmiennosc naszej gry od calej reszty na wspieraczkach)