lepiej bym tego nie ująłmmag pisze: ↑24 lut 2021, 12:31 Mam dziwne wrażenie, że narzekanie jest tu już uprawiane hobbystycznie na niespotykaną skalę - dla zasady/bo polskie jest "be"/bo wookie jest "be"/bo wiedźmin jest 'be". Rozumiem, że temat Wiedźmina może wywoływać emocje i dla wielu osób jest on niemal świętością i dziedzictwem narodowym - jednak mam wrażenie, że jest to już etap, na którym co by nie zostało tu pokazane i tak będzie "be".
[...]
Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Naprawdę nie widzisz różnicy między sculptem a tym artem? Bo jakby tak wyglądał sculpt to byłbym zachwycony
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Szczerze? Jakby wykonano figurkę 1:1 jak na grafice na planszetce postaci to obstawiam narzekania z gatunku "Toż to wiedźmin, czy baletnica? I po co on tak tę nóżkę podczas walki podnosi, niczym stereotypowa, nieśmiała panna składająca się do pocałunku w romantycznie filmie z połowy ubiegłego wieku... To Wiedźmin, czy Przeminęło z Wiatrem ma być?"
Więc zdecydowanie wolę to co zostało zaprezentowane - z ciekawą pozą i rzeźbioną podstawką, niż setnego standardowego, płaskiego CMON-a z rozłożonymi bezradnie rękami pod tytułem "chciałbym mieć dynamiczną pozę, ale tylko tak wejdę do formy w jednym kawałku".
Więc zdecydowanie wolę to co zostało zaprezentowane - z ciekawą pozą i rzeźbioną podstawką, niż setnego standardowego, płaskiego CMON-a z rozłożonymi bezradnie rękami pod tytułem "chciałbym mieć dynamiczną pozę, ale tylko tak wejdę do formy w jednym kawałku".
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 13:32 przez mmag, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Bingo, mmag!
Japanczyk, naprawdę o to pytasz?
Japanczyk, naprawdę o to pytasz?
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
CMON poziom Black Plague ma juz sporo za sobą - chociazby niektore figurki z The Others wygladaja duzo lepiej niz wyskakujacy z kamienia wiedźmak
A pominawszy CMON to chociazby LMS ze swoimi sculptami BRW robi lepsza robote w animacji postaci:
Spoiler:
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 34 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Chodzi Ci o pozycję wiedźmina z planszy gracza w grze Wookiego? Jeśli tak, to jest równie nienaturalna, co pozycja figurki, ale mniej się rzuca w oczy przez ciemną kolorystykę tła i postaci (i przez to, że jest 2d).mmag pisze: ↑24 lut 2021, 13:15 Szczerze? Jakby wykonano figurkę 1:1 jak na grafice na planszetce postaci to obstawiam narzekania z gatunku "Toż to wiedźmin, czy baletnica? I po co on tak tę nóżkę podczas walki podnosi, niczym stereotypowa, nieśmiała panna składając się do pocałunku w romantycznie filmie z połowy ubiegłego wieku... To Wiedźmin, czy Przeminęło z Wiatrem ma być?"
Nie sądzę, że co by nie było pokazane to będzie "be". W pozycji tej figurki jest po prostu kilka rzeczy nie tak i rzuca się to w oczy. Styl i poziom detali mi się podoba, obstawiam, że pozostałe figurki będą fajniejsze.
Aha, i ja już chyba wolę pozowanie z rozłożonymi rękoma, niż to co tutaj:
- odbijanie się pod dziwacznym kątem od wystającego kamienia, dziwne ułożenie obu nóg
- swoją drogą - chyba musiał stać na tym jednym wystającym kamieniu od jakiegoś czasu, bo niespecjalnie mogę wymyślić jak mógłby na niego wskoczyć żeby przy odbiciu mieć stopę skierowaną w dół
- stoicki spokój na twarzy, zamknięte usta, nie wygląda jakby miał zaraz zaatakować ani jakby był w trakcie walki
- wysoko uniesiony miecz, bez żadnego podparcia, prawie opierający się o potylicę, ręce mocno cofnięte - takie trzymanie miecza utrudnia wyprowadzenie sensownego ciosu i sprawi problemy podczas lądowania na ziemi
No cóż, są różne gusta, moim zdaniem figurka szału nie robi jeśli chodzi o pozycję, ale przyznam, że fanom bejsbolu może się spodobać.
- Backero
- Posty: 406
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 166 times
- Been thanked: 96 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Na podstawie dzisiejszego filmiku [https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be], gdzie widać jedynie strzępki artów z planszetek innych wiedźminów można wypatrzeć z jakich artów one pochodzą. Tak samo jak Wiedźmin szkoły Kota jest artem z Gwinta [https://gwent.one/pl/card/202806], tak pozostali to "Kolgrim" [https://gwent.one/pl/card/202794] i "Wiedźmin szkoły Niedźwiedzia" [https://gwent.one/pl/card/202816]. Niestety nie zidentyfikowałem jeszcze reszty. Pozostałe 2 plansze mogą mieć placeholder na arcie, bo wydają się podobne.
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
W kwestii konkurencji w postaci cmon - małe zestawienie bohaterów z najnowszego Zombicide:
Prawie wszystkie postacie wpisane w płaską, dwuwymiarową przestrzeń późniejszej formy, będące wariacją na temat pozy:
A) dwie bronie, ręce szeroko rozstawione
B) jedna broń po skosie, wzdłuż ciała.
Tak więc podtrzymuję to co pisałem wcześniej - koncept z wiedźmina, w postaci dynamicznej pozy i rzeźbionej podstawki wygrywa tu z łatwością. I z przyjemnością wolę malować taką, charakterystyczną figurkę aniżeli bandę klonów... Czy są firmy tworzące lepsze figurki? Tak, oczywiście! Ale patrząc na sam render, myślę że twórcy nie mają czego się wstydzić, jeśli chodzi o planszówkową klasę średnią (cmon, ar itd...), tym bardziej, że i nie figurkami ta gra ma stać.
Kwestia bejsbolowej pozy, przesunięcia dłoni na rękojeści itd - przyznaję że jestem ignorantem. Możliwe, że dla "znawców" tematu historycznego fechtunku poza wygląda absurdalnie. Ja, jako przeciętny klient nie mam z tym problemu. Tym bardziej że nie takie cuda pojawiają się w grach/filmach/grafikach/figurkach, więc nie wprowadzałbym dziwnych wymogów, gdzie nagle to Wookiego się zaczyna punktować za brak realizmu w przedstawieniu walczących postaci...
Wreszcie - nie zapominajmy, że mówimy tu o figurce wielkości 32mm. Finalnie tak bardzo przeszkadzająca mimika i tak najpewniej zniweluje się do dwóch plamek oczu i poziomej kreski ust. Medalion którego tak bardzo brakuje byłby milimetrową kulką, a dłoń "prawidłowo ułożona" różniłaby się położeniem o pół milimetra w tej skali. Oczywiście - twórcy mogliby przedstawić nam perfekcyjne rendery rodem od AR. Problem w tym, że później i tak by skończyły... jak figurki od AR
Reasumując - nie bawmy się w podwójne standardy. bo mam wrażenie, że to co tu jest tak krytykowane i obśmiewane, w każdej innej produkcji nawet nie zostałoby zauważone.
PS. Odnosząc się jeszcze do realizmu - na ile się orientuję, kluczem w pojedynkach była szybkość, umiejętność zadawania zaskakujących ciosów, które nie były sygnalizowane powolnymi zamachami i przewidywalnymi ruchami, które pozwalałyby na łatwe zejście z linii ataku i uniknięcie ciosu, lub jego zablokowanie/skontrowanie. Wiedźmini - jako mutanci o podkręconych parametrach fizycznych, szybkości, sile, zwinności, refleksie itd. podejrzewam, że mieliby w swoim arsenale różne "nietypowe" pozycje i formy - nieosiągalne dla innych sztuczki zdolne wybić z rytmu i zaskoczyć zwykłego człowieka. Kręcenie piruetów i obracanie się placami do przeciwnika w przypadku każdego normalnego pojedynku zakończyłoby się szybką śmiercią - a z czego wiemy (i na ile pamiętam trening Ciri), w walce wiedźminów była to "norma".
Zresztą - czego oczekujesz po gościu noszącym dwa miecze na plecach
Spoiler:
A) dwie bronie, ręce szeroko rozstawione
B) jedna broń po skosie, wzdłuż ciała.
Tak więc podtrzymuję to co pisałem wcześniej - koncept z wiedźmina, w postaci dynamicznej pozy i rzeźbionej podstawki wygrywa tu z łatwością. I z przyjemnością wolę malować taką, charakterystyczną figurkę aniżeli bandę klonów... Czy są firmy tworzące lepsze figurki? Tak, oczywiście! Ale patrząc na sam render, myślę że twórcy nie mają czego się wstydzić, jeśli chodzi o planszówkową klasę średnią (cmon, ar itd...), tym bardziej, że i nie figurkami ta gra ma stać.
Kwestia bejsbolowej pozy, przesunięcia dłoni na rękojeści itd - przyznaję że jestem ignorantem. Możliwe, że dla "znawców" tematu historycznego fechtunku poza wygląda absurdalnie. Ja, jako przeciętny klient nie mam z tym problemu. Tym bardziej że nie takie cuda pojawiają się w grach/filmach/grafikach/figurkach, więc nie wprowadzałbym dziwnych wymogów, gdzie nagle to Wookiego się zaczyna punktować za brak realizmu w przedstawieniu walczących postaci...
Wreszcie - nie zapominajmy, że mówimy tu o figurce wielkości 32mm. Finalnie tak bardzo przeszkadzająca mimika i tak najpewniej zniweluje się do dwóch plamek oczu i poziomej kreski ust. Medalion którego tak bardzo brakuje byłby milimetrową kulką, a dłoń "prawidłowo ułożona" różniłaby się położeniem o pół milimetra w tej skali. Oczywiście - twórcy mogliby przedstawić nam perfekcyjne rendery rodem od AR. Problem w tym, że później i tak by skończyły... jak figurki od AR
Reasumując - nie bawmy się w podwójne standardy. bo mam wrażenie, że to co tu jest tak krytykowane i obśmiewane, w każdej innej produkcji nawet nie zostałoby zauważone.
PS. Odnosząc się jeszcze do realizmu - na ile się orientuję, kluczem w pojedynkach była szybkość, umiejętność zadawania zaskakujących ciosów, które nie były sygnalizowane powolnymi zamachami i przewidywalnymi ruchami, które pozwalałyby na łatwe zejście z linii ataku i uniknięcie ciosu, lub jego zablokowanie/skontrowanie. Wiedźmini - jako mutanci o podkręconych parametrach fizycznych, szybkości, sile, zwinności, refleksie itd. podejrzewam, że mieliby w swoim arsenale różne "nietypowe" pozycje i formy - nieosiągalne dla innych sztuczki zdolne wybić z rytmu i zaskoczyć zwykłego człowieka. Kręcenie piruetów i obracanie się placami do przeciwnika w przypadku każdego normalnego pojedynku zakończyłoby się szybką śmiercią - a z czego wiemy (i na ile pamiętam trening Ciri), w walce wiedźminów była to "norma".
Zresztą - czego oczekujesz po gościu noszącym dwa miecze na plecach
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 18:00 przez mmag, łącznie zmieniany 16 razy.
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 gru 2016, 12:19
- Lokalizacja: Słupsk
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 32 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Oczywiście! Przecież nie od dzisiaj wiadomo że emocje i ekspresja u wiedźminów to rzecz widoczna z daleka, zresztą wielu z nich dostawało swojego rodzaju oskary za wykonywane teatralne role. A dzięki swojemu obżarstwu i lenistwu, stosowali jedyną wartą nauki technikę kamienia (według niektórych nazywana również "klocem'), która polega na powolnym machaniu mieczem, najlepiej w pozycji siedzącej ewentualnie leżącej. To ostatnie jest szczególnie widoczne u szkoły "leniwego przekarmionego kota będącego pod opieką starszej pani". Żaden szanujący wiedźmin nigdy nie ćwiczył swojej szybkości, gibkości i siły, a ta cała próba traw zmieniała im jedynie oczy, żeby mogli łatwiej bałamucić dzierlatki na wiejskich potańcówkach.allagainstyou pisze: ↑24 lut 2021, 13:56 Aha, i ja już chyba wolę pozowanie z rozłożonymi rękoma, niż to co tutaj:
- odbijanie się pod dziwacznym kątem od wystającego kamienia, dziwne ułożenie obu nóg
- swoją drogą - chyba musiał stać na tym jednym wystającym kamieniu od jakiegoś czasu, bo niespecjalnie mogę wymyślić jak mógłby na niego wskoczyć żeby przy odbiciu mieć stopę skierowaną w dół
- stoicki spokój na twarzy, zamknięte usta, nie wygląda jakby miał zaraz zaatakować ani jakby był w trakcie walki
- wysoko uniesiony miecz, bez żadnego podparcia, prawie opierający się o potylicę, ręce mocno cofnięte - takie trzymanie miecza utrudnia wyprowadzenie sensownego ciosu i sprawi problemy podczas lądowania na ziemi
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 34 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Jasne, koncepcja fajna, tylko wykonanie mnie nie przekonuje. Na tyle, że wolałbym figurkę o bardziej tradycyjnym wyglądzie. No ale wiadome, wszystkim się nie dogodzi, a ta zaproponowana poza jak widać ma już swoich zagorzałych fanów.
Też nie do końca rozumiem dlaczego niektórych temat tak bardzo "grzeje", ot kilku osobom nie do końca się spodobała niestandardowa figurka. Nie można sobie pożartować bo to gra Wookiego? Wydaje mi się, że on akurat jest na fali wznoszącej jeśli chodzi o poziom projektowanych gier, że Tytani będą dobrze odebrani i Wiedźmin także. Jak oferta pierwszego dnia będzie atrakcyjna to jest duża szansa, że będzie to mój pierwszy preorder. Gdyby taka figurka była pokazana w innej grze której projekt bym śledził, to przecież tak samo bym sobie śmieszkował...
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Co do tej figurki, to warto wziąć poprawkę, że wiedźmini byli przeznaczeni do walki z różnymi potworami, więc ich techniki szermiercze pewnie były odpowiedznio poszerzone, w stosunku do tych pojedynkowych przeciwko ludziom.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
"REALIZM" w grze, której zmutowany człowiek, na dopalaczach i po kilu głębszych denaturatu, mieczem tnie bazyliszki, południce, i inne gumowe straszydła.
Poproszę więcej popcornu! Wybornie czyta się wybrane posty...
Poproszę więcej popcornu! Wybornie czyta się wybrane posty...
-
- Posty: 3469
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 572 times
- Been thanked: 1349 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Chodzi o realizm fizyki. Wiadomo, że są elementy fantastyczne, ale jak figurka ma pozę dynamiczną, a fizyka ruchu nie do końca jest dobrze oddana to intuicyjnie coś nie pasuje.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 21:02 przez Fojtu, łącznie zmieniany 1 raz.
- mistrz_yon
- Posty: 705
- Rejestracja: 26 kwie 2005, 11:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 253 times
- Kontakt:
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
To świetna wiadomość, bo arty w Gwincie są na naprawdę wysokim poziomie. I jest ich naprawdę dużo.Backero pisze: ↑24 lut 2021, 16:23 Na podstawie dzisiejszego filmiku [https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be], gdzie widać jedynie strzępki artów z planszetek innych wiedźminów można wypatrzeć z jakich artów one pochodzą. Tak samo jak Wiedźmin szkoły Kota jest artem z Gwinta [https://gwent.one/pl/card/202806], tak pozostali to "Kolgrim" [https://gwent.one/pl/card/202794] i "Wiedźmin szkoły Niedźwiedzia" [https://gwent.one/pl/card/202816]. Niestety nie zidentyfikowałem jeszcze reszty. Pozostałe 2 plansze mogą mieć placeholder na arcie, bo wydają się podobne.
- BOLLO
- Posty: 5604
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: Bielawa
- Has thanked: 1159 times
- Been thanked: 1816 times
- Kontakt:
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
bardziej " no nie znowu kamienny skaczący wiedzmin"
-
- Posty: 3469
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 572 times
- Been thanked: 1349 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Mi trochę średnio pasuje ta twarz i włosy, jakoś współcześnie to wygląda
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Bardziej kolejny srający wiedźmin
Musze powiedziec, ze jestem zniesmaczony "różnorodnością" póz Wiedźminów
To są po prostu słabe sculpty - jako figurki moglby byc spoko, ale jako figurki do gry są złe. Po prostu.
Musze powiedziec, ze jestem zniesmaczony "różnorodnością" póz Wiedźminów
To są po prostu słabe sculpty - jako figurki moglby byc spoko, ale jako figurki do gry są złe. Po prostu.
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- Shodan
- Posty: 1273
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 492 times
- Been thanked: 462 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
A mnie ta cała sytuacja zaczyna już irytować. Pokazuje się nam jakieś figurki, jakieś obrazki, jakieś teksty fluffowe. Wolałbym zobaczyć talie każdej postaci i jak to mechanicznie działa, a nie kolejne trzy strony bicia piany.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Szkoła Żmii! Słynie z nieprzewidywalnego i zaskakującego stylu walki. Żmije walczą za pomocą dwóch ostrzy zwanych „kłami” i specjalizują się w truciznach. Adepci tej wiedźmińskiej szkoły nie ograniczają się wyłącznie do wykonywania zleceń na potwory — za odpowiednią cenę zabiją każdego, człowieka i nie-człowieka. Według niektórych bycie zabójcą jest ujmą dla wiedźmina, a Ty jak sądzisz?Spoiler:
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 34 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Moim zdaniem Wookie bardzo dobrze "sprzedaje" tę grę. Tylko te figurki... No ani Bejsbolista, ani Caganer na kolumnie mnie nie przekonują... Myślę, że gdyby artysta najpierw zastanowił się jaką pozycję chce przedstawić, dlaczego postać się w niej znalazła i wyobraziłby sobie jakąś sensowną scenę, to te figurki wyglądałyby inaczej. Pewnie różniłyby się od tych przedstawionych ledwie kilkoma detalami, no ale jednak obecnie przez te detale wyszło słabo. I tak, w takim Western Legends figurki też wyglądają sztucznie, pozując np ze skrzyżowanymi pistoletami wycelowanymi w niebo - ale tutaj był pomysł aby figurki wyglądały naturalniej i to mogło się udać. Niewiele zabrakło. Niestety w takim wydaniu to jednak wolałbym typowe pozowanie - ale to tylko moje zdanie, niektórym się podoba.
Żeby nie było tak negatywnie - ta nowa figurka jest dla mnie mniej irytująca niż ta stara.... A z drugiej strony, to widziałem Bejsbolistę na filmiku u Wookiego i gotowa figurka wyglądała lepiej niż rendery, może były zaprezentowane pod niekorzystnym kątem a w realu wyglądają lepiej - więc idąc tym tropem, to może w realu obie figurki jakoś dadzą radę.
Żeby nie było tak negatywnie - ta nowa figurka jest dla mnie mniej irytująca niż ta stara.... A z drugiej strony, to widziałem Bejsbolistę na filmiku u Wookiego i gotowa figurka wyglądała lepiej niż rendery, może były zaprezentowane pod niekorzystnym kątem a w realu wyglądają lepiej - więc idąc tym tropem, to może w realu obie figurki jakoś dadzą radę.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Przeciwnie. Doskonale to przemyślał.
Również czekam na istotne detale. Zwłaszcza na materiały z przykładowych rozgrywek. Nie oczekuję molocha, czy prostackiej gry. Decyzję o wsparciu podejmę świadomie. Nie pod wpływem budowanego zachwytu, lecz pod wpływem przemyślanej analizy. To, czy figurka kasztani pod siebie, czy odbija piłki bejsbolowe, jest dla mnie zupełnie nieistotne.
- PytonZCatanu
- Posty: 4797
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1859 times
- Been thanked: 2303 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Wookiee słabo to wykombinował - powiedział użytkownik na 16 stronie wątku (jednym z 2 na forum) o grze, o której prawie nikt nic nie wieShodan pisze: ↑26 lut 2021, 15:56 A mnie ta cała sytuacja zaczyna już irytować. Pokazuje się nam jakieś figurki, jakieś obrazki, jakieś teksty fluffowe. Wolałbym zobaczyć talie każdej postaci i jak to mechanicznie działa, a nie kolejne trzy strony bicia piany.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024