ŁW to przewidzial, i potwory sa rozbudowane w dodatku, trzeba jednak sypnac grosza dodatkowego -> analiza biznesowa.Deem pisze: ↑13 wrz 2023, 19:10 brak zróżnicowania potworów (może wyżej cenię inteligencję graczy casualowych niż autorzy i naprawdę wierzę, że byliby w stanie ogarnąć 1-2 zasady różnicujące daną bestię od innych ). I absolutnie nie próbuję wniknąć w umysł projektanta, żeby zgadnąć, czy to był brak odwagi, umiejętności czy analiza biznesowa - efekt był rozczarowujący
Pan X sie rozczarowal? W tym czasie sprzedano 10-20tys dodatku rozwijajacego potwory. Taki lajf.
Bruno ma racje, gra nie trafia w Wasze gusta poziomem skomplikowania? Ok, ale to nijak ma sie do oceny jakosci gry w kategorii skomplikowania, w jakiej gra weszla na rynek.
Oczekujecie uber trudnych gier z zamowien P250? Spoko, ale ŁW robi mega siano tworzac (wydaje sie) ze dobre gry dla mniej zatwardzialej publiki. Jedyni marudzacy to UberGracze, ŁW i casuale sa zadowoleni. To kto ma problem?
Oczekujecie politycznego Root'a w swiecie wiedzmina? Moze powstanie, a moze nie. Obecnie posiadacz licencji tworzy gry mniej skomplikowane i znajduje dla nich mnostwo klientow. Widac woli sprzedac 100tys gier i dac szame rodzinie, niz wydawac gre dla 250 pasjonatow trudnosci 5.0 i wyjsc na zero finansowo.
Ocenianie, ze kolejna gra od ŁW musi miec wszystkie cechy jego poprzednich gier to jakis negatywny fanatyzm, uprzedzenie nie majace podstaw w logice.