Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Wladek
Posty: 330
Rejestracja: 15 kwie 2008, 20:59
Lokalizacja: Vienna

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Wladek »

A, to w takim razie zwracam honor i chylę czoła przed pomysłowością i pracowitością. :D

wygląda niesamowicie. no, może poza planszą, ale to kwestia gustu :wink:
Lucf
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lip 2008, 22:29
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Lucf »

ło jejku, a tu znowu kwestia "legalności" ... każdy może grać w neuroshimę na zwykłej kartce i z wyciętymi żetonami z zeszytu.

Wydanie jest kapitalne - ale chyba najbardziej podoba mi sie to pudełko - idealnie pasuje do nazwy gry, no i do podstawowego elemntu - hexa.

Ja wolę planszę , jednak z dodatkowymi polami po bokach
Awatar użytkownika
Mordeczka
Posty: 202
Rejestracja: 03 gru 2007, 23:42
Lokalizacja: Pomorze
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Mordeczka »

Przeglądam sobie właśnie zdjęcia nowego dodatku do NHex (Bąbel13) na BGG i zauważyłem, że rewersy są zrobione wg starego stylu - duży znak armii. Trochę to dziwnie będzie wyglądać razem z grą w wersji 2.5 :? Może to co jest na BGG to jedynie wizualizacja dodatku, a do druku pójdzie "normalnie"?
Awatar użytkownika
Sztefan
Posty: 1690
Rejestracja: 01 wrz 2006, 17:18
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Sztefan »

No tak skoro żetony są już proste, to teraz nowy temat do krytykowania - rewersy. Jak wy gracie? :) Rewers to tylko szczegół, przecież w trakcie partii nie ma znaczenia.
Lucf
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lip 2008, 22:29
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Lucf »

No akut Sztefanie tu sie nie zgodzę - jako że NS kupilem niedawno i dokładnie przyjrzłaem się wszystkim wywaniom przed kupnem. i od razu nowe rewersy skojarzyły mi się ze starymi grami gdzie rewers miał takie połączone logo GRANNAGRANNAGRANNAGRANNAGRANNA ... całe szczęście że tutaj połączyli małe znaczki armii.

Otóż na rewers patrzysz przez całą grę -przecież żetony leżą rewersem do Ciebie , właśnie :) Akurat JA nie narzekam na grę - bo za mało w nią grałem - więc mogęnarzekać jedynie na wizualia ;)

i po prsotu podoba mi się WIELKI ZNAK MOJEJ ARMI, który dumnie reprezentuje moich żołnierzy! :)

zwróć uwagę, że NIKT WCZEŚNIEJ NIE NARZEKAŁ NA REWERSY - więc po co zmieniili coś dobrego? Jako fan postapokaliptycznych klimatów bardzo lubię te chAraktrerysctyczne znaki tyou skażenie etc. Znami neuroshimowych armii mają właśnie ten klimat


PODEJRZEWAM, że zmienili te rewersy BO:
kiedy ktoś miał na rewersie duży znak na CZARNYM tle, to kiedy żeton się porysował [np biała krecha , biała plama] to ŁATWO BYŁO zapamiętać taki żeton. Teraz gdy jest taka siatka , obraz zlewa się, oko nie wypatruje szczegółów, i jest takie "znaczenie" żetenów utrudnoine.

Choć powiem, że jeśli robili tę siatkę, to to powielone logo, moglo by być prznajmniej 1.5x większe. Wtedy by bylo lepiej widać że to siatka z logo armii.
Awatar użytkownika
Wladek
Posty: 330
Rejestracja: 15 kwie 2008, 20:59
Lokalizacja: Vienna

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Wladek »

Przeglądam sobie właśnie zdjęcia nowego dodatku do NHex (Bąbel13) na BGG i zauważyłem, że rewersy są zrobione wg starego stylu
Mówisz o tym zdjęciu? Wiesz... ja tu żadnego rewersu nie widzę :wink: Ciekawi mnie tylko czy dodadzą żeton zastępujący drugiego supermutanta w Borgo- póki co ta armia jest (imo) albo broken'em (w grze 1vs1) albo niegrywalna (free for all czyli 2vs1 lub 3vs1- nie oszukujmy się, Borgo jest pierwszym celem dla wszystkich).

Co do rewersów do edycji 2.0- w moim opakowaniu żetony były tak zmaltretowane (mówię oczywiście o rewersach), że nawet jeśliby powstala jakaś nowa rysa to nikt by nie zwrócił na to uwagi :roll:


I ostatecznie: Neuroshima online! Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, że twórca zasłużył na fanfary! :D
Awatar użytkownika
Mordeczka
Posty: 202
Rejestracja: 03 gru 2007, 23:42
Lokalizacja: Pomorze
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Mordeczka »

Lucf pisze:PODEJRZEWAM, że zmienili te rewersy BO:
Ja raczej jestem pewien, że zmienili je aby było łatwiej wycinać :lol: - pozostaje jedynie dokładnie wyciąć awers, nie martwiąc się o przesunięcie rewersu :wink:

Wladek - ja tu widzę conajmniej po dwa rewersy każdej z armii :twisted: : http://images.boardgamegeek.com/images/pic366692_md.jpg
Awatar użytkownika
Wladek
Posty: 330
Rejestracja: 15 kwie 2008, 20:59
Lokalizacja: Vienna

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Wladek »

To te bure pnącza i niebieskawe tarcze strzelnicze to rewersy? jej, paskudne.
Awatar użytkownika
Senaszel
Posty: 776
Rejestracja: 03 cze 2006, 21:54
Lokalizacja: Poznań

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Senaszel »

Wladek pisze:I ostatecznie: Neuroshima online! Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, że twórca zasłużył na fanfary! :D
:? No nie wiem ja się nie mogłem połączyć z serwerem.
:idea:
Czy ktos wie czy można grać armiami fanowskimi ?
Wingmakers
trzewik

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: trzewik »

Powiedzcie chłopaki, nie jest Wam ani trochę wstyd tak siedzieć i wieszać na drugim człowieku psy? Naprawdę sprawia Wam to taką sadystyczną przyjemność wyobrażać sobie tych trzech gości harujących w Portalu i kopać ich przy byle okazji? To naprawdę takie fajne mieć świadomość, że trzewik wejdzie sobie w niedzielę po obiadku na forum gier planszowych poczytać co tam ciekawego i znajdzie tam bluzgi i oszczerstwa na temat swojej gry?

Kurcze, jest to dla mnie nieprawdopodobnie dziwne, że może to być fajne tak jeździć po kimś i się go czepiać.

Na oczy nie widzieliście rewersów w Babel13. Nie widzieliście, a krytykujecie. Dla samej przyjemności krytykowania.

Fajnie będzie się spotkać na Pionku. Z chęcią ugoszczę Was w Gliwicach i posłucham jak prosto w oczy mi powiecie, że te rewersy, których nie widzieliście są paskudne...
Awatar użytkownika
Wladek
Posty: 330
Rejestracja: 15 kwie 2008, 20:59
Lokalizacja: Vienna

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Wladek »

Spokojnie Trzewiku. Jeżeli to co widnieje na zdjęciu to są rewersy- to rzeczywiście brzydko wyglądają. Jeżeli nie- i mają wyglądać tak jak znaczniki na sztabach armii to są rewelacyjne. Wbrew pozorom nie sprawia nam przyjemności sadystyczne kopanie ludzi z Portalu. Ba, NH jest jedną z moich ulubionych planszówek i nie widzę nic złego w tym, aby pisać (mówić) co mi się ewentualnie nie podoba. Naprawdę nie miałbym problemów, aby Ci powiedzieć prosto w oczy, iż proponowane rewersy na zdjęciu są po prostu brzydkie. A Babel i tak jest dla mnie must-buy'em niezależnie od tego jakie będzie miał rewersy.

Szczerze? szanuję Portal zarówno jako wydawnictwo, jak i ludzi (których osobiście przecież nie znam)- pod wpływem Waszej gry (NH) zainteresowałem się nawet Waszym systemem RPG pod podobnym tytułem (znaczy, kupiłem podręcznik podstawowy) i z niecierpliwością czekam na pierwsze wrażenia z Witchcraft'u. Po prostu być może trzeba trochę dystansu- wyraziłem tylko opinię o proponowanych (na oficjalnym zdjęciu z Waszej strony) przez Was rewersach do dodatku.

Tyle ode mnie. Bynajmniej nie miałem na myśli jakichś osobistych wycieczek po produkcji, której na oczy nie widziałem.
Przepraszam, jeżeli przez moje wypowiedzi poczułeś się osobiście dotknięty. Nie miałem tego na celu.
Lucf
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lip 2008, 22:29
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Lucf »

@mordeczka: słuszna uwaga ;)

@trzewik: nie wiem czemu tak straszysz by na Pionka nie pjeżdzać :| Ja krytykowalem rewersy z edycji 2.5 KTÓRĄ KUPIŁEM i CHYBA MAM PRAWO OCENIĆ ??? :|:|:|
jako twórca gier musisz się [niestety/stety] liczyć z możliwośćią krytyki. Czy wyobrażasz sobie reżysera filmowego, który skarży się, że kiedy otwiera gazetę i czyta negatywne recenzje to to skandal i że jeżdza po człowieku etc? :| Trochę dziwne to by było.

BTW - nie krytykowalem samej GRY tylko wykonanie (rewersy). No i może isntrukcję-ale zostawmy isntrukcję. Z tego co widzę WSZYSCY GRE CHWALĄ. Każdy może mieć/ma jedynie zastrzeżenia co do graficznych elementów. Przecież jednemu może się podobać DUŻY ZNAK armi, a drugiemu siatka złożona z tych znaków.

Jaki tu problem?
Ja powiem tylko jedno - nikt nie krytykował starych rewersów - i kiedy je zmieniliście [w 2.5] na siatkę, rodzą się podejrzenia, że to po to by łatwiej wyciąć i etc. Dla mnie uwaga jest taka , że mi bardziej podoba się ZNAK armi. Niezależnie czy nowe rewersy były zrobione po to by było taniej, czy latwiej wyciąć czy akurat dlatego, że np. ktoś Was szantażował by zrobić takie rewersy ;)

uf
Awatar użytkownika
Mordeczka
Posty: 202
Rejestracja: 03 gru 2007, 23:42
Lokalizacja: Pomorze
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Mordeczka »

Odnośnie NHex on-line to muszę powiedzieć, że jest to świetna rzecz. Jest trochę rzeczy do poprawienia i nie wszystko mi się podoba (czy ja bluzgam, kopie i rzucam oszczerstwa?), ale ma to potencjał :o Kwestia przetestowania i współpracy z autorem i będzie świetna gra.

Trzewik: Czyżby syndrom dnia poprzedniego, tak jak u mnie :wink: ?
"Na oczy nie widzieliście rewersów w Babel13. Nie widzieliście, a krytykujecie. Dla samej przyjemności krytykowania." - przecież dałem linka do obrazka. Nie twierdziłem, że mi się nie podoba, tylko że nie ma spójności rewersów z najnowszym wydaniem - przynajmnie tak wynika z tego co zobaczyłem. A raczej nie wrzucił tego ktoś kto tej gry nie widział. Chyba że jest to tylko wizualizacja i w druku będzie inaczej.
Rozumiem zdenerwowanie, szczególnie po niedzielnym obiadku :wink: ale nikt tu nie najeżdża na kogoś, raczej oceniamy samą grę, kwestia tylko czy można z tego wyciągnąć wnioski i zrobić lepsze wydanie.
trzewik

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: trzewik »

Lucf, czytaj ze zrozumieniem. W moim poście odniosłem się do chłopaków, którzy narzekają na rewersy w Babel13, że są brzydkie, choć nigdzie ich jeszcze nie ujawnialiśmy. Mój post nie dotyczył twoich uwag dotyczących gustu i opinii na temat wyglądu rewersów w nowym NS HEX. Ja się z tobą nawet zgadzam i też one mi się mniej podobają niż dawniejsze - ale to już kwestia gustów, można by o tym godzinami.

Mój post dotyczył krytyki rewersów, których nikt na oczy jeszcze nie widział.

To co widać na BGG to są żetony specjalne z nowych armii, jeden to Korzeń, drugi to bodaj Mina.

Chłopaki, ja rozumiem, że lubicie Portal, i to fajne. Zresztą, rozumiem też ludzi, którzy Portal nie lubią. Wolny kraj.

Ale na Boga, czy naprawdę pisanie takich negatywnych rzeczy to jest coś z czego można być dumnym? Czy jest to coś czym można się pochwalić komuś? "Ech, fajny negatywny komentarz na forum napisałem"

Bądźmy konstruktywni. Myślmy nad tym co piszemy. Zastanówmy się zawsze chwilkę. Po co robić taki obciach i krytykować wygląd czegoś, czego się nie widziało...

Z mojej strony pax bo nie chodzi tu o pyskówkę i fajnie, że gracie w HEXa i sie nim interesujecie i dobrze, że Babel13 ma potencjalnych klientow. Chodzi tylko o to, byście czasem mieli refleksję, że taki autor siedzi i czyta. I czasem mu głupio, jak czyta takie dziwne rzeczy o sobie...
Lucf
Posty: 1346
Rejestracja: 09 lip 2008, 22:29
Been thanked: 1 time

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Lucf »

Staram się czytać Ciebie z wielkim zrozumieniem :)
:) Zostawmy więc spory, powiedz trzewik, w jakich granicach cenowych będzie ten dodatek, hm?

ja mam pytanie merytoryczne - patrząc na zdjęcie zestawu widzę że żetony terenu [te obok welkiego bunkra] są jakby złączone - tak będzie? Czy źle widzę?

mam jescze jedno pytanie co do rozgrywki w 5-6 osób o której piszecie w intrukcji- rozumiem żeby zagrać na 5-6 osob trzeba mieć dodatkową armię i wtedy gramy także na czerwonych polach, tak?

mam jescze pytanie o Uniwersalnego żołnierza Hegemonii - ma CIOS i STRZAŁ w tym samym kierunku - jeśli tuż OBOK stoi wróg, a za nim w lini prostej dajmy na to jakiś wrogi moduł, to czy Uniwersalny zadaje CIOS jedntostce sąsiadującej, a strzał leci dalej na moduł? Czy i CIOS i STRZAŁ wbija się w jedną jedntoskę sąsiadująca z Hegemonią ?

Pytam bo czytajac opis w instrukcji można to różnie interpretować.
Awatar użytkownika
Wladek
Posty: 330
Rejestracja: 15 kwie 2008, 20:59
Lokalizacja: Vienna

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Wladek »

trzewik pisze:To co widać na BGG to są żetony specjalne z nowych armii, jeden to Korzeń, drugi to bodaj Mina.
O, i tu właśnie leży pies pogrzebany. Z powodu zmienionej kolorystyki tych żetonów (pozostałe żetony specjalne są w innej- bitwa, ruch, roszada, snajper etc) uznałem, że przedstawiają rewersy, które w porównaniu z jakością pozostałych armii wypadają... źle. I to rozpoczęło całe nieporozumienie. Swoją drogą, zastanowiłem się nim tamto napisałem- zmieniona kolorystyka naprawdę sugerowała (imo), że są to rewersy.

Tyle ode mnie w celu wyjaśnienia. I teraz z lekkim sercem zakopujemy topór wojenny.

Czy i CIOS i STRZAŁ wbija się w jedną jedntoskę sąsiadująca z Hegemonią ?
Imo tak. Żołnierz uderza tylko w jednym segmencie inicjatywy, czyli oba uderzenia idą w tę samą sąsiednią jednostkę w takim wypadku (jednocześnie).
Awatar użytkownika
Sztefan
Posty: 1690
Rejestracja: 01 wrz 2006, 17:18
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Sztefan »

Lucf pisze:
mam jescze pytanie o Uniwersalnego żołnierza Hegemonii - ma CIOS i STRZAŁ w tym samym kierunku - jeśli tuż OBOK stoi wróg, a za nim w lini prostej dajmy na to jakiś wrogi moduł, to czy Uniwersalny zadaje CIOS jedntostce sąsiadującej, a strzał leci dalej na moduł? Czy i CIOS i STRZAŁ wbija się w jedną jedntoskę sąsiadująca z Hegemonią ?

Pytam bo czytajac opis w instrukcji można to różnie interpretować.
Strzał na pewno wlatuje w postać. Strzelasz zawsze do najbliższego żetonu. A to, że najbliższy żeton dostaje w tej fazie inicjatywy również z walki wręcz to nic (również jakby dostał od kogoś innego). W jednej fazie inicjatywy wszystkie ataki sa wykonywane jednocześnie. Jednostka z przykładu dostaje w tej samej chwili i cios i strzał, a ginie dopiero pod koniec tej fazy inicjatywy.
trzewik

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: trzewik »

1. Wladek i Sztefan mają rację, oba strzały są w tym samym momencie, więc oba trafiają w danego wroga.

2. Cena Babela13 to będzie prawdopodobnie 20Euro, czyli w Polsce prawdopodobnie 59,00 - 65,00 złotych. Sprawa się jeszcze waha.

3. Żetony terenu leżące pod bunkrem nie są złączone, to osobne tereny, jeden to las a drugi jezioro.

4. Jeśli chodzi o rozgrywkę 5-6 graczy to nie wiem jak to jest rozwiązane. Nad projektem Babel13 pracował Michał Oracz i ja niewiele wiem na ten temat. Ja odpowiadałem za projekt Witchcraft i na te pytania mogę wyczerpująco odpowiadać.
Kakalec
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2008, 14:34

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Kakalec »

Lucf pisze:... ale NH chyba nie ma wer. online by wypróbować?
Już ma :) Zapraszam do gry: http://www.online.neuroshima.org .
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2008, 19:23 przez Kakalec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mordeczka
Posty: 202
Rejestracja: 03 gru 2007, 23:42
Lokalizacja: Pomorze
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Mordeczka »

trzewik pisze: Ja odpowiadałem za projekt Witchcraft i na te pytania mogę wyczerpująco odpowiadać.
Czy możesz powidzieć coś więcej o tym projekcie? Pomimo szczątkowych informacji i jednym filmie jaki znalazłem, jestem bardzo zainteresowany tą grą. Wydaje się być łatwa do nauczenia ale "ciężka" w użyciu, a takie gry lubię.
Może sensowne byłoby założenie osobnego wątku?

ps. ciekawe jak z cięciem będzie :twisted: - taki żart, nie chcę nikogo kopać :wink:
Awatar użytkownika
Sztefan
Posty: 1690
Rejestracja: 01 wrz 2006, 17:18
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Sztefan »

http://wydawnictwoportal.pl/index2.php? ... p=26&cat=3

Na str. 6-7 wywiad z Trzewikiem odnośnie Witchcrafta.

A jak się wybierasz w najbliższy weekend do Gliwic to pewnie będzie można zagrać przedpremierowo zarówno w Witchcrafta jak i dodatek do Hexa.
Awatar użytkownika
mst
Posty: 5767
Rejestracja: 25 wrz 2007, 10:42
Lokalizacja: gliwice
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: mst »

Sztefan pisze:A jak się wybierasz w najbliższy weekend do Gliwic to pewnie będzie można zagrać przedpremierowo zarówno w Witchcrafta
Przedpremierowo i megagabarytowo. :wink:
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
trzewik

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: trzewik »

Artykuł w Gwiezdnym Piracie (PDF do pobrania) to dobre źródło pierwszych newsów o Witchcrafcie.

Generalnie jest to gra dla 2 graczy, która korzystając z mechaniki "unit facing" znanej z NS HEX daje totalnie odmienną rozgrywkę, bardzo mózgożerną, wymagającą, intensywną. Gracze naprzemiennie wykonują ruchy wpierw wprowadzając do bitwy całą swóją armie (ośmiu magów), a następnie naprzemiennie ich aktywują rzucając zaklęcia. Cała magia i trik w grze polega na tym, że trafiona jednostka NIE JEST zabijana i ściągana z planszy jak w każdej grze wojennej, lecz jest przejmowana dzięki magii i zaczyna służyć nam.

Jest to więc taka gra o przewagę na planszy, o podkradanie magów przeciwnika i wykorzystywanie ich w swojej armii. Strasznie emocjonująca gra. Można pogryźć żetony i przeciwnika momentami.

Na BGG dałem jej 10 (dla porównania NS HEX bodaj 7, a Zombiaki chyba 6), więc nie jest to jakieś sztuczne podbijanie gry, tylko szczera ocena.

Jak wspomniano - zapraszam na Pionka, będzie można grać i to na gorącym, odebranym z drukarni egzemplarzu!! :twisted:
Awatar użytkownika
tassman
Posty: 389
Rejestracja: 31 sty 2008, 10:52
Lokalizacja: Rzeszów
Been thanked: 2 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: tassman »

czy ktos posiada instrukcej w wersji elektronicznej do 2.5 ewentualnie starszej?
Awatar użytkownika
Sztefan
Posty: 1690
Rejestracja: 01 wrz 2006, 17:18
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex jako te ciepłe bułeczki ;-)

Post autor: Sztefan »

Z informacji ze sklepu Portala wynika, że dodatek do Hexa pojawi się dopiero w drugiej połowie października, podobnie jak Witchcraft.
ODPOWIEDZ