![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak, wysyłki w maju, tak jak planowaliśmy. Szczegółowe terminy zależą od celników.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak, wysyłki w maju, tak jak planowaliśmy. Szczegółowe terminy zależą od celników.
A nie od grubości koperty przypadkiem?
Wszystko jest napisane w zdaniu, które przytaczasz:Kisun pisze: ↑09 maja 2018, 14:58 "Aby ułatwić korzystanie z tej instrukcji podczas gry, oznaczyliśmy tekst na
kilka różnych sposobów" a już ponizej w Kolorystycznym oznaczeniu komponentow jest napisane: "loh to...gra, posiadająca wiele aspektów (nie napisali komponentow). Dla ułatwienia podzieliliśmy je (aspekty - bo to kontynuacja myśli z poprzedniego zdania) na 4 różne kategorie i powiązaliśmy komponenty gry (wreszcie o nich mowa) z kolorami. Każdy kolor reprezentuje inny aspekt gry" No kurde, cała treść ewidentnie dotyczy instrukcji.
Jeżeli nie to niech ktoś mi wyjaśni jakie to są te (kilka) sposoby oznaczania tekstu? Poza pogrubieniem i symbolem. Nie jest napisane że kolor każdego z komponentów został ustalony według jego działania. Już widzę że będzie 100 pytań do i bez faq i dłubania w BGG się nie obejdzie. No szkoda.
A nawet jeżeli to jakie komponenty mają takie kolory? Figurki nie, może karty?
Chociaż rozumiem że akapit powyżej może wprowadzać lekkie zamieszanie, to został on jednak doprecyzowany później. Kolorystykę tę dobrze widać np na kartach pokazanych na stronie 12 (której numer uciekł nawiasem mówiąc). Czerwona część karty dotyczy walki z potworami, a niebieska zarządzania hoplitami. Chodzi o to, że wiesz który komponent dotyczy których zasad w instrukcji (w ten sposób wiesz gdzie w razie wątpliwości szukać i to jest to ułatwienie nauki zasad i korzystania z instrukcji) i tyle a nie że kolor mówi czego dotyczą zasady.Dla ułatwienia podzieliliśmy je na 4 różne kategorie i powiązaliśmy komponenty gry (karty, żetony, arkusze) z kolorami.
W zdaniu które zacytowałem jest przecież napisane o jakie komponenty chodzi, ale żem cierpliwy człek to wprost napiszę:Kisun pisze: ↑09 maja 2018, 17:30 Dziękuję za wyjaśnia. Nadal nie wiem na jakich komponentach tych kolorów szukać. Na razie wspomniano o kartach. Plansze graczy, może plansza główna, mają też oznaczenia kolorystyczne nawiązujące do tego podziału? Żetony? Ale skoro to takie oczywiste, to przepraszam że śmiałem pytać.
W sumie nawet kostka też do tego pasuje bo jest czerwona :V(karty, żetony, arkusze)
hmmm, to troszeczkę staje się bardziej atrakcyjne ( albo groźne dla kieszeni
Za wcześnie by to ocenić. Jeśli się będzie dało, to zrobimy. Ale to zupełnie inni wydawcy, producenci i harmonogramy, zatem trudno coś takiego teraz obiecać.
Czyli już postanowione?scolman pisze: ↑06 maja 2018, 12:52Przyłączę się do tego pytania - Kiedy wydacie po polsku - My Little Scythe?karawanken pisze: ↑02 maja 2018, 19:31 https://stonemaiergames.com/games/my-little-scythe/
Pytanie brzmi: Kiedy?
Witam, czy macie już przetłumaczony faq na język polski?ozy pisze: ↑08 maja 2018, 15:01 Polska instrukcja LoH już online: http://www.phalanxgames.pl/do-pobrania/
Nie, jeszcze jesteśmy przed premierą.wirusman pisze: ↑15 maja 2018, 09:09Witam, czy macie już przetłumaczony faq na język polski?ozy pisze: ↑08 maja 2018, 15:01 Polska instrukcja LoH już online: http://www.phalanxgames.pl/do-pobrania/
Tylko ten... ponoć w tym tygodniu mają rozpocząć się wysyłki polskiej wersji do backerów
Pozwolę sobie podążyć temat.Dla ułatwienia podzieliliśmy je na 4 różne kategorie i powiązaliśmy komponenty gry (karty, żetony, arkusze) z kolorami.
W drugim zdaniu brakuje może / nie może.Gracz umieszcza swojego bohatera na mapie, w regionie z żeto-
nem zadania. W tej turze bohater wykonać podstawowej akcji ruchu.
Czy znacznik"/" oznaczyć "albo" czy "oraz"? Zakładam że albo i po udanym polowaniu dobieram jedną z 3 dostępnych akcji?w nagrodę wybiera artefakt przypisany do tego potwora albo ka-
płana/neutralny artefakt wynikający z zadanych ran (tylko podczas tego
polowania)