
Żona Wookiego, kiedy widzi szalejący licznik na Kickstarterze:

Tak, pandemia ograniczyła twórcom możliwość testowania, więc coraz chętniej korzystają z takich rozwiązań. Mówił o tym np Ignacy Trzewiczek.
Być może takie chęci pojawią się po kampanii. AR, po naciskach graczy zmieniło nieco system działania kart w TG, więc warto wrzucać pomysły na forum kampanii w trakcie jej trwania.Ale nie widzę chęci na testowanie tego typu mechaniki przez Wookiego
Nie musi pisać, żeby się zalogować i poczytać - a poza tym ma na pewno niejedne oczy i uszy na tym forumPytonZCatanu pisze: ↑23 kwie 2021, 13:40 Z ciekawości sprawdziłem: Wookie przestał regularnie pisać tu na forum od wiosny 2018 roku (od tamtej pory napisał tylko 2 posty w jakiś tematach do umawiania się na zbiorowe zamówienia z KS).
Po co się interesować rodakami, skoro prawdziwy cel to zawsze był Zachód
Z dwojga złego Zachód nam sfinansuje (oby) fajne SGPo co się interesować rodakami, skoro prawdziwy cel to zawsze był Zachód
Na pewno dodam swoje 3 grosze. Dobrze, że wrzuciłeś link!MiXB pisze: ↑27 kwie 2021, 15:07 Wookie zaczął pierwszy temat nt. "poprawek" do projektu. Na pierwszy ogień - większa różnorodność w walce z potworami.
https://boardgamegeek.com/thread/264868 ... 4qyJHpiJbw
Sugeruję osobom, które są zaangażowane i poważnie traktują tą grę by się wypowiedziały, komentowały na BGG albo na YT, bo parę opinii z forum chętnie bym zobaczył w samej grze.
A teraz wstaw ten uniwersalny post do wszystkich pozostałych tematów na tym forum
Ja już dodałem swoje 3 grosze i zachęcam was do tego samego. Może nie wszytko jeszcze straconeHardkor pisze: ↑27 kwie 2021, 15:51Na pewno dodam swoje 3 grosze. Dobrze, że wrzuciłeś link!MiXB pisze: ↑27 kwie 2021, 15:07 Wookie zaczął pierwszy temat nt. "poprawek" do projektu. Na pierwszy ogień - większa różnorodność w walce z potworami.
https://boardgamegeek.com/thread/264868 ... 4qyJHpiJbw
Sugeruję osobom, które są zaangażowane i poważnie traktują tą grę by się wypowiedziały, komentowały na BGG albo na YT, bo parę opinii z forum chętnie bym zobaczył w samej grze.
Tak daleko bym się jeszcze nie zapędzał. Na razie zbiera informacje, ale czy i w jakim stopniu weźmie je pod uwage to tego jeszcze nie wiemyMichalCh132 pisze: ↑28 kwie 2021, 11:15 Również dorzuciłem kilka słów na temat talii potworów oraz na temat wyboru ataku. Cieszę się że Wookie bierze pod uwagę opinie community![]()
Coraz częściej. Feedback community podczas kampanii jest bardzo wazny,a czasem prowadzic nawet do reworku gryKaralek_PL pisze: ↑28 kwie 2021, 12:00 Jak często w świecie planszówek, autor gdy prosi community o pomysły na poprawę gry? Ja rozumiem zbieranie info od testerów ale od ludzi, którzy grę widzieli jedynie na filmikach?
Na pierwszy rzut oka szanuje takie podejście. Nikt nie jest nieomylny i jeżeli ludzie mówią, że warto było by coś zmienić to twórca powinien się temu elementowi przyjrzeć i rozważyć zmiany. Z drugiej strony, jak daleko miałby się posunąć by ta gra dalej była jego wytworem, a nie zlepkiem cudzych pomysłów?
Słuchanie społeczności odnośnie elementów, które mogą wydawać się nieciekawe / wzbudzają jakieś wątpliwości to normalna część pracy prawie każdego designera - niemniej na te problemy zwykle autor musi znaleźć rozwiązania samodzielnie, bo to ON najlepiej wie jak wszystkie mechaniki się łączą i jak działają (co dla osób trzecich może być całkowicie niejasne).Karalek_PL pisze: ↑28 kwie 2021, 12:00 Pytanie do osób śledzących różne kampanie i ich twórców. Jest to pierwsza gra, którą mam w planach wesprzeć, więc chciałbym się lepiej zorientować w sytuacji.
Jak często w świecie planszówek, autor gdy prosi community o pomysły na poprawę gry? Ja rozumiem zbieranie info od testerów ale od ludzi, którzy grę widzieli jedynie na filmikach?
Na pierwszy rzut oka szanuje takie podejście. Nikt nie jest nieomylny i jeżeli ludzie mówią, że warto było by coś zmienić to twórca powinien się temu elementowi przyjrzeć i rozważyć zmiany. Z drugiej strony, jak daleko miałby się posunąć by ta gra dalej była jego wytworem, a nie zlepkiem cudzych pomysłów?
Z drugiej strony rodzi się pytanie, w jaki sposób gra była testowana i przez kogo? Bo jeśli autor ogrywał prototyp w najbliższym gronie, to może dlatego społeczność ma tyle zastrzeżeń do tytułu?.Brylantino pisze: ↑28 kwie 2021, 12:10 Słuchanie społeczności odnośnie elementów, które mogą wydawać się nieciekawe / wzbudzają jakieś wątpliwości to normalna część pracy prawie każdego designera - niemniej na te problemy zwykle autor musi znaleźć rozwiązania samodzielnie, bo to ON najlepiej wie jak wszystkie mechaniki się łączą i jak działają (co dla osób trzecich może być całkowicie niejasne).
Stąd nawet jakby pozmieniał większość rzeczy, które zostaną zgłoszone, to dalej ON wymyślił jak naprawić wskazane problemy i nie umniejsza mu w żaden sposób tytułowania się autorem danej gry.