Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

jediwolf pisze: 06 lut 2022, 23:54
matio2007 pisze: 06 lut 2022, 23:44
gogovsky pisze: 06 lut 2022, 23:29

Coś jak wóż w Darkest Dungeon 2?:)
Ktoś już mi o tym mówił ostatnio :) Ale szczerze mówiąc nie znam tej gry, więc nie wiem czy jest to podobnie rozwiązane.
Założenie jest takie, że na wozie rozwijamy pewne strefy np. narzędzia w warsztacie, lub sprzęt alchemiczny, i możemy za ich pomocą wytwarzać nowy ekwipunek, mikstury itd. Nie rozwijamy wozu jako środka lokomocji (typu lepsze koła), tylko jako bazę.
Czyli całkowicie zrezygnujecie ze stałej bazy? Trochę szkoda, zawsze to lubiłem w rpegach. Że ma się swój kąt do którego można wrócić i coś tam porobić :)
Całkowicie, to już pewne. Ale w wozie też można się przespać :P
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5256
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1567 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Hardkor »

Nie mogę się doczekać kampanii :D Licze, że znowu pojawi się gameplay przed nią oraz cena nie zabije... chociaż rozumiem covidowe realia
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
sasquach
Posty: 2020
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1040 times
Been thanked: 665 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: sasquach »

matio2007 pisze: 06 lut 2022, 23:27 - wcześniejsza baza będzie funkcjonować jako wóz/zaprzęg, który będzie podróżował wraz z bohaterami, i który będziemy mogli rozwijać aby wytwarzać nowe przedmioty
- nie będzie kości obrony, zamiast nich obrona będzie automatycznie zmniejszać obrażenia o odpowiednią wartość
- poruszać się będziemy po mapie utworzonej z kart (jak w Tainted Grail/Destinies itd), ale tu jeszcze się mocno zastanawiamy, bo poprzedni system też miał swoje zalety
- planszetki bohaterów będą dwuwarstwowe
Same dobre zmiany. Szczególnie mapa z kart to świetna sprawa. W 7th continent był np. fajny patent, że na mapie były poukrywane numery paragrafów i jak taki się znalazło to odkrywało się coś dodatkowego. Fajna bonus dla spostrzegawczych. A chyba w destinies czasami zamiast dokładnych wskazówek gdzie się udać, były opisy miejscówek na podstawie których można odnaleźć coś na mapie (np. "szukajcie portu na wschodzie").

A skoro już idziecie w epokę podobną do Warhammera to ja poproszę lokalną wersję skavenów :)
Awatar użytkownika
reggaetonero
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2014, 21:38
Has thanked: 102 times
Been thanked: 3 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: reggaetonero »

Nie mogę się doczekać obszerniejszych materiałów.
Mimo, że mam all-in Łowców i obawiam się, że do czasu startu nowej kampami na pewno go nie ogram, to obok produkcji Mateusza nie mogę przejść obojętnie :D
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

shuji pisze: 08 lut 2022, 08:07 Cześć Mateusz! Gratuluję entuzjastycznego przyjęcia zapowiedzi Twojej gry. Myślę, że możesz to śmiało interpretować jako pokłosie sukcesu nie tylko samej gry Hunters 2114 ale również sukcesu samej kampanii i Twojego podejścia do wspierających - wszystkie wydawnictwa powinny się od Ciebie uczyć. Jestem też pełen podziwu, że cały czas idziesz swoją drogą i nie dałeś się wciągnać w macki jakiegoś większego wydawnicta :) (chociaż grę w uniwersum Neuroshimy na mechanice Łowców AD XXXX bym przytulił bardzo:) )

Co do samej gry - czy przejścia na mapę kafelkową oznacza, że gra będzie mniej wymagająca jeśli chodzi o gabaryty stołu ? Łowców niestety do tej pory nie przeszedłem ze względu na warunki mieszkaniowe. Po kilku misjach tych kart było tak dużo, że po 1 nie miałem miejsca, a po 2 składanie i rozkładanie gry to była masakra. To nie jest uwaga do samej gry, bo takie rozwiazanie miało sens i się broniło mechaniczne, bardziej to wina mojego bieda-mieszkania :)

Pomysł z mobilną bazą jest super, naprawia to największą bolączkę.

Mam nadzieję, że dostępny będzie też taki wyrąbisty storage box z insertem - bez tego 2114 są moim zdaniem nie grywalni :)

Czy możesz nam zdradzić, na kiedy +/- planujesz kampanię? Chociaż który kwartał ? To nie są tanie rzeczy i jakoś trzeba zaplanować wsparcie :) Obiecałem sobie, że w tym roku żadnych kickstarterów, ale dla tej gry zrobię na pewno jeden wyjątek.
Hej, dzięki za miłe słowa :)
Co do terminu kampanii, to na razie planuję końcówkę 2 kwartału, ale oczywiście może się to jeszcze zmienić.
Storage box będzie na 100%.
Jeżeli chodzi o gabaryty stołu, to chciałbym zmniejszyć zapotrzebowanie, i wierzę, że jest szansa aby to osiągnąć. Chcemy używać mniejszych kart zleceń (63x41), które są układane na lokacjach (i nie będzie żadnych układanych pod spodem), w związku z tym lokacje będą mogły leżeć tuż obok siebie, co powinno pomóc. Zobaczymy czy nie pojawi się jeszcze jakiś problem ze zmniejszeniem tych kart.
Awatar użytkownika
andrzejstrzelba
Posty: 632
Rejestracja: 03 gru 2019, 17:40
Has thanked: 278 times
Been thanked: 320 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: andrzejstrzelba »

To może ja wrzucę swój komentarz tak trochę zupełnie z innej strony.
Jeszcze do ubiegłego tygodnia zupełnie nie znałem gry Łowcy A.D. 2114. Zupełnie nie trafiają do mnie klimaty postapokaliptyczne i być może dlatego tak się stało.
Sprawdzam nowe tematy na forum i ... Wpadam na plany wydania gry, której akcja dzieje się w mrocznych klimatach pod koniec 15 wieku. Do tego wielu graczy rozpływa się nad poprzednim tytułem i postacią samego autora.
Na pewno bliżej zainteresuję się tym tytułem i mam nadzieję, że mój stół 190x95 cm okaże się wystarczający.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5256
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1567 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Hardkor »

Ważne moim zdaniem jest właśnie to co kolega wyżej napisał. Porządny zapis i ewentualnie insert/card holdery. Tak, że szybko rozkładasz i wiesz co do czego. Fajnie też jak jest to opisane. Najbardziej się przy tej kampanii boje, że covidowa rzeczywistość pokaże takie ceny, że po prostu będzie dla mnie za drogo. Oczywiście nie mam tu problemu do autora, bo każdy zarobić na chleb musi, ale widać jak ceny idą w górę.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1462
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 183 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Emil_1 »

Jak czytam Wasze komentarze, to muszę przyznać, że to źródło olbrzymiej ilości pomysłów:)
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1462
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 183 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Emil_1 »

Matio2007
Jeśli chodzi o zapis to spójrz, jak to robi isofarian guard .
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
Azel
Posty: 340
Rejestracja: 16 gru 2018, 17:04
Has thanked: 98 times
Been thanked: 49 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Azel »

Ale przecież była dobra karta zapisu. Dzięki niej (przynajmniej dla mnie) rozkładanie gry szło dość sprawnie, biorąc pod uwagę ilość komponentów.
Sprzedaję: Beyond Humanity: Astrominers / Astrogórnicy PL
Awatar użytkownika
kamron6
Posty: 1109
Rejestracja: 23 sty 2010, 20:57
Has thanked: 52 times
Been thanked: 66 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: kamron6 »

To może dodam od siebie: niech autor zmieni system walki, w mojej opinii stał za bardzo w rozkroku pomiędzy klasycznymi crawlerami, a gloomhaven. Jeśli to się zmieni na plus (w jedną lub drugą stronę) to kupuję w ciemno ;) (Och, jakby mi się marzyło walka na poziomie taktycznym z gloomhaven i całą resztą z łowców :D , no może poza mechaniką bazy, którą też można lekko ulepszyć)
Osoby z Wrocławia zapraszam do wrocławskiej grupy facebookowej zrzeszającej miłośników gier strategicznych i wojennych
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

Dzięki za pomysły dotyczące sposobu zapisywania, na pewno będziemy jeszcze myśleć, jak usprawnić ten aspekt.
Walka - wprowadziliśmy kilka zmian, teraz testujemy jak to działa i zdam raport jak będzie finalny efekt :)
Wcześniej wspominałem, że nie będzie kości obrony, tylko obrona będzie automatycznie obniżać liczbę obrażeń.
Drugą praktycznie pewną zmianą jest sposób obliczania sukcesów. Do tej pory było tak, że podczas np. walki wręcz sumowaliśmy siłę + modyfikator broni, i rzucaliśmy tyloma kośćmi ataku. Teraz nasz współczynnik (siła w tym przypadku) daje od razu sukcesy, a dorzucamy jedynie kości za modyfikator broni. Np. landsknecht z Siłą =3 oraz mieczem dwuręcznym, który ma modyfikator +6 kości, uzyska 3 sukcesy + rzut 6 kośćmi.
Ograniczy to nieco losowość i pozwoli lepiej zaplanować swoje akcje.
Trzecią zmianą jest rezygnacja z różnego pancerza od frontu/tyłu podczas ataków dystansowych. Ponieważ nacisk będzie położony tym razem na walkę wręcz (z uwagi na inne czasy), nie będziemy sztucznie komplikować zasad dla łuczników/strzelców.
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?
Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2022, 22:50 przez matio2007, łącznie zmieniany 1 raz.
kiniol1
Posty: 154
Rejestracja: 23 mar 2020, 10:15
Has thanked: 314 times
Been thanked: 30 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: kiniol1 »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?
Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Ja osobiście wolę gamefound. I tak pewnie pledge menagera będziesz miał na gamefound.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 1042
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 261 times
Been thanked: 280 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Moonday »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41 Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Mi jest w zasadzie obojętne na której platformie pojawi się kampania, byleby nie było cyrków z koniecznością doliczania vat osobno i po kampanii.
Co do samej gry, to zazwyczaj stawiam na opcję z sundrop i jeżeli taka się pojawi, to ją wybiorę. Zmiany w mechanice gry, o których pisałeś w tym poście, uważam za obiecujące. Jeżeli planujesz zachować rozwiązanie związane z układaniem mapy z kart, to może warto dodać matę, która będzie to wszystko porządkowała (na wzór tej z TG). Osobiście lubię takie rozwiązania. Czy w grze będzie dostępna opcja "true solo", z możliwością gry jednym bohaterem? Czekam na materiały na YT jak już będziesz chciał pokazać grę, ale mnie i tak już praktycznie przekonałeś :)
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4827
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1802 times
Been thanked: 1295 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: garg »

A ja wole KS, bo nie muszę płacić w chwili klikania, tylko na koniec kampanii :) .
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
sasquach
Posty: 2020
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1040 times
Been thanked: 665 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: sasquach »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41 Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Gamefound ze względu na menu pozwalające sprawnie poruszać po stronie kampanii, możliwość dodawania ankiet (zamiast liczyć głosy w formularzach) i pewnie parę innych wygodnych rzeczy :)
garg pisze: 08 lut 2022, 23:18 A ja wole KS, bo nie muszę płacić w chwili klikania, tylko na koniec kampanii :) .
Na gamefound też nie musisz. Działa to tak samo jak na KS. Po polskich wspieraczkach jak zagramw.to czy wspieram.to trzeba wpłacać od razu.
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 1103
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 730 times
Been thanked: 707 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Irr3versible »

Oddaje głos na GF, choćby dla pledge managera w tym samym miejscu.
Sam system komentarzy czy kilka innych usprawnień też ma swoje zalety, wciąż jednak to Twoja decyzja więc wybierz optymalnie dla firmy :)
Za sam projekt trzymam kciuki - wstępny zarys walki brzmi obiecująco, krok w stronę zmniejszenia upkeepu / przyspieszenia wyliczenia rezultatu walki / zmniejszenie losowości przez liniowy rozwój statystyk na plus. Pamiętaj jednak by wciąż pozostawić nam decyzyjność, ja osobiście nie chciałbym widzieć aż takiego uproszczenia jak w Destinies (tam rozwój podobał mi się w pierwszych misjach, ogrywając już końcówkę czy dodatek emocji było jak na grzybach).
Jeśli można, zapytam o kilka spraw:
1. Czy planujesz skile jako element rozwoju bohatera? (np karty aka whirlwind = aoe, atak z wyskoku = mocny atak, zjada dwie aktywację, riposta = postawą defensywna, nie atakujemy ale atakowani mamy wzmocnioną obronę i wykonujemy kontrę... Podaje przykłady na szybko
2. Czy planujesz zachować mapę potyczek czy walka będzie na kartach mapy - tu jako przykład design etherfields, jedna lokacja = kilka stref
3. Czy w kreowanym świecie występuje magia a jeśli tak czy bohaterowie będą się mogli w niej rozwijać?
4. Czy odskok od przeciwnika i powiązana kara może być zależna od tego kto dominuje w strefie? Zasada zaangażowania w walkę wręcz wszystkich w strefie osobiście mnie drażni, mam dwóch bohaterów związanych walka z jednym przeciwnikiem itp. Czy w ogóle planujesz zmiany pod taktyczne rozwiązania w potyczkach aby uniknąć sytuacji gdzie walka staje się statyczna - eliminacja stref ataku i flanki może być źle odebrana (no chyba, że boost będzie do mkdudikatoru ataku).
5. Wspomniałeś o przechowywaniu, storage na all in niech będzie ciut bardziej Kallax friendly niż dla 2114 ;)

PS. Dzisiaj właśnie rozpocząłem przygodę z synem w ad 2114, na razie jego zaangażowanie wygląda obiecująco - wybrał snajpera, ja wziąłem zwiadowce :)
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1462
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 57 times
Been thanked: 183 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Emil_1 »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?
Figurki będą produkowane w tej samej fabryce, postaramy się poprawić jakość materiału, figurki robi też nowy rzeźbiarz. To jest fabryka produkująca wszystko dla AR lub LMS, więc potencjalnie jakość powinna być taka sama. Myślę też, że jakość matryc się zmieniła w ostatnich latach, a my używaliśmy cały czas tych samych matryc co w pierwszym druku.
Nie planujemy sundropa, ale nie jest to jeszcze wykluczone.
Kampania raczej będzie na Gamefound, ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
Jeśli gamefound ma niższą marżę niż kickstarter to bym brał gamefound. Patrząc na ostatnie kampanie to na gamefound też są zbierane duże pieniądze.
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5256
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1567 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Hardkor »

matio2007 pisze: 08 lut 2022, 22:41
shuji pisze: 08 lut 2022, 22:16 Czy możesz zdradzić czy kampania jest planowana na KS czy Gamefound ? Czy jakość / materiał / fabryka figurek będzie inna ? Czy rozważasz opcję pledga z wstępnie pomalowanymi figurkami (coś jak sundrop od AR)?

Co o tym sądzicie, wolelibyście wspierać na KS czy GF?
GF wydaje się lepszym i ciekawszym narzędziem. Jedynym plusem za KS jest jego popularność, ale jak zrobisz odpowiedni marketing to i tak będzie okej. Co do sundropu to też jestem za! Również VAT wliczony w cenę gry byłby na plus niż płacenie go osobno w PM :) ALe to nie wiem czy ci się opłaca.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Azel
Posty: 340
Rejestracja: 16 gru 2018, 17:04
Has thanked: 98 times
Been thanked: 49 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Azel »

+1 GF
+1 sundrop
Sprzedaję: Beyond Humanity: Astrominers / Astrogórnicy PL
Awatar użytkownika
MarekPlus
Posty: 177
Rejestracja: 01 lis 2020, 11:00
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 39 times
Been thanked: 101 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: MarekPlus »

+1 Gamefound

Sundrop ale jako opcja/alternatywa. Ja wolę zwykłe do malowania.

Mi wielkość kart w 2114 pasowała i nie chciałbym mniejszych tak samo ten duży storagebox.
Awatar użytkownika
ArnhemHorror
Posty: 530
Rejestracja: 01 maja 2013, 23:09
Lokalizacja: NibyLandia
Has thanked: 378 times
Been thanked: 174 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: ArnhemHorror »

Ja tam nie mam żadnych preferencji, więc za KS-em płakać nie będę ;)
W życiu jest miejsce na jedynie 3 2 1 LCGi.
matio2007
Posty: 724
Rejestracja: 05 gru 2013, 12:55
Has thanked: 4 times
Been thanked: 287 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: matio2007 »

Irr3versible pisze: 09 lut 2022, 02:32 1. Czy planujesz skile jako element rozwoju bohatera? (np karty aka whirlwind = aoe, atak z wyskoku = mocny atak, zjada dwie aktywację, riposta = postawą defensywna, nie atakujemy ale atakowani mamy wzmocnioną obronę i wykonujemy kontrę... Podaje przykłady na szybko
2. Czy planujesz zachować mapę potyczek czy walka będzie na kartach mapy - tu jako przykład design etherfields, jedna lokacja = kilka stref
3. Czy w kreowanym świecie występuje magia a jeśli tak czy bohaterowie będą się mogli w niej rozwijać?
4. Czy odskok od przeciwnika i powiązana kara może być zależna od tego kto dominuje w strefie? Zasada zaangażowania w walkę wręcz wszystkich w strefie osobiście mnie drażni, mam dwóch bohaterów związanych walka z jednym przeciwnikiem itp. Czy w ogóle planujesz zmiany pod taktyczne rozwiązania w potyczkach aby uniknąć sytuacji gdzie walka staje się statyczna - eliminacja stref ataku i flanki może być źle odebrana (no chyba, że boost będzie do mkdudikatoru ataku).
5. Wspomniałeś o przechowywaniu, storage na all in niech będzie ciut bardziej Kallax friendly niż dla 2114 ;)
1. Rozwój będzie poszerzony w stosunku do 2114. Będzie możliwy rozwój wszystkich współczynników, max poziomu życia, max poziom morale, dodatkowe sloty na ekwipunek, oraz wykupywanie kart akcji (ale bez ograniczeń jak poprzednio, po prostu każda karta ma swój koszt punktowy). To wszystko różne zależnie od bohatera. Cały system ekwipunku zostaje podobny.
2. Zostają misje jako osobna rzecz od mapy świata i eksplorowania.
3. Tak, występuje magia, bohaterowie którzy mają odpowiednie zdolności będą mogli się w niej rozwijać.
4. Zobaczymy, być może wprowadzimy tu pewne zmiany.
5. Wymiary jeszcze nie są ustalone, ale spodziewam się czegoś podobnego jak poprzednio niestety :).
I ogólna uwaga do KS/GF - finansowo wygląda podobnie jeżeli chodzi o prowizję, KS ma większe zasięgi i więcej klientów, ale GF jest znacznie wygodniejszy w obsłudze dla wydawcy, no i PM jest w tym samym miejscu co tez ułatwia sprawę. Ta decyzja jeszcze przed nami.
Awatar użytkownika
Reku_
Posty: 469
Rejestracja: 04 paź 2020, 12:23
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 62 times
Been thanked: 114 times

Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)

Post autor: Reku_ »

matio2007 pisze: 06 lut 2022, 23:27
- wcześniejsza baza będzie funkcjonować jako wóz/zaprzęg, który będzie podróżował wraz z bohaterami

Dobre! będzie tabor cygański! Albo wóz Drzymały. Kto powiedział, że rycerz musi zawsze tyłek ugniatać na siodle, może jeździć RV
Lista gier na BGG
Rabaty: Aleplanszówki 3%, Portal 6%, Mepel 2%, 3Trolle 7%(tylko to już nic nie znaczy) - chcesz coś zamówić - napisz
ODPOWIEDZ