Oddaje głos na GF, choćby dla pledge managera w tym samym miejscu.
Sam system komentarzy czy kilka innych usprawnień też ma swoje zalety, wciąż jednak to Twoja decyzja więc wybierz optymalnie dla firmy
Za sam projekt trzymam kciuki - wstępny zarys walki brzmi obiecująco, krok w stronę zmniejszenia upkeepu / przyspieszenia wyliczenia rezultatu walki / zmniejszenie losowości przez liniowy rozwój statystyk na plus. Pamiętaj jednak by wciąż pozostawić nam decyzyjność, ja osobiście nie chciałbym widzieć aż takiego uproszczenia jak w Destinies (tam rozwój podobał mi się w pierwszych misjach, ogrywając już końcówkę czy dodatek emocji było jak na grzybach).
Jeśli można, zapytam o kilka spraw:
1. Czy planujesz skile jako element rozwoju bohatera? (np karty aka whirlwind = aoe, atak z wyskoku = mocny atak, zjada dwie aktywację, riposta = postawą defensywna, nie atakujemy ale atakowani mamy wzmocnioną obronę i wykonujemy kontrę... Podaje przykłady na szybko
2. Czy planujesz zachować mapę potyczek czy walka będzie na kartach mapy - tu jako przykład design etherfields, jedna lokacja = kilka stref
3. Czy w kreowanym świecie występuje magia a jeśli tak czy bohaterowie będą się mogli w niej rozwijać?
4. Czy odskok od przeciwnika i powiązana kara może być zależna od tego kto dominuje w strefie? Zasada zaangażowania w walkę wręcz wszystkich w strefie osobiście mnie drażni, mam dwóch bohaterów związanych walka z jednym przeciwnikiem itp. Czy w ogóle planujesz zmiany pod taktyczne rozwiązania w potyczkach aby uniknąć sytuacji gdzie walka staje się statyczna - eliminacja stref ataku i flanki może być źle odebrana (no chyba, że boost będzie do mkdudikatoru ataku).
5. Wspomniałeś o przechowywaniu, storage na all in niech będzie ciut bardziej Kallax friendly niż dla 2114
PS. Dzisiaj właśnie rozpocząłem przygodę z synem w ad 2114, na razie jego zaangażowanie wygląda obiecująco - wybrał snajpera, ja wziąłem zwiadowce
