Bonfire z dodatkiem to obecnie dla mnie 8.5-9/10. Dodatek daje to co tygrysy lubią najbardziej, czyli więcej elementów do składania silniczka i robienia combosów. Dostajemy poniższe moduły:
Zwierzęta- wybieramy sobie na początku zwierzaka który daje nam jakąś gamebreaking umiejętność, dzięki czemu tworzy się fajna asymetria. Przykładowo, żółw pozwala popłynąć na dowolną wyspę za jeden kafelek akcji, inny pozwala kłaść kafelki losu na sobie dzięki czemu mamy gwarantowane 6 kafelków akcji, a jeszcze inny pozwala zapunktować starszyznę dopiero na koniec gry. Dla mnie super sprawa, 10/10 na tą chwilę, chyba, że okaże się, że jedne umiejętności są lepsze od innych.
Wydarzenia- są tylko pozytywne, ale nie każdy będzie z nich w stanie skorzystać. Nie są takie mocne jak zwierzaki, ale w odpowiedniej konfiguracji z resztą elementów potrafią dać sporo. Jak na policzalnego eurasa to są wprowadzają trochę za dużo losowości jak na mój gust. Ale do sprawdzenie przy kolejnych grach.
Drzewa- tu się sporo dzieje. Generalnie nad ścieżkami sadzimy drzewa które mogą dać nam punkty na koniec gry, mocną, jednorazową akcję (np. zdobądź dowolną misję za darmo) albo stałe zdolności w stylu (każda mandragora jest traktowana jak złoto). Do tego, sadząc drzewo odpalamy dodatkowe zdolności jeśli mamy strażniczki w danym kolorze. Fajna sprawa, ciekawie rozwija grę. Raczej bez nich już nie zagram, chyba, że będę kogoś uczył.
Piąty gracz- ech, nie wiem po co to komu

Plus czarne meeple na ciemniej planszy ciężko dostrzec. 2/10
Do tego zrobiłem swój pierwszy achievement - skończyłem gra używając tylko trzech kafli losu (w tym tego początkowego). Na dzień dobry odsłoniliśmy wydarzenie które pozwalało kupować gnomy za jedną akcję i jeden surowiec. No to kupiłem od razu tego gnoma co daje złotą akcję za kupno gnoma i się kręciłem

Potem jeszcze kilka gnomów które też dawały kafelki akcji i jakoś poszło. Do tego miałem żółwia pozwalającego na teleportację statkiem za jedną akcję, więc szybko zdobyłem wszystkie strażniczki, dzięki czemu łatwo odpalałem zdolności przy sadzeniu drzew, które też dawały kafelki akcji
