Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5240
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1562 times
Been thanked: 1138 times
Kontakt:

Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: Hardkor »

Pierwsza rozgrywka za mną i już cała masa pytań się pojawiła. Mianowicie:

1. Atak na stolicę - czy liczymy atak robotników, którzy wybudowali budynki (czyli leża na planszy gracza)?

2. Liczymy podstawową siłę ataku, potem ability, potem spell i karta taktyki. Któryś z graczy zagrywa kartę, która pozwala mu przesunąć jednostki z tego samego kontynentu lub sąsiadujące z regionem. Czy w tej sytuacji gracz, który je przesunął przelicza ponownie ability? Czy robią to oboje? Prosta sytuacja: atakuje bohaterem warrioriona, uzywam przeniesiania i do bitwy dochodzi robotnik, a bohater ma umiejetnosc, ze walczac z robotnikami dostaje +1 do ataku.

3. Wydaje mi się, że rzucając zaklęcia, która pozwalają teleportować po mapie jednostki można to robić wszędzie poza stolicą wroga (tzn. mogę wrzucić jednostki pole obok, zrobić boost akcji i marsz, ale jednak nie teleport po prostu), jednak można tak zaatakować wieżę? Wydaje mi się, że tak, ale nie mogłem znaleźć doprecyzowania.

4. Jak się poruszają statki powietrzne? Czytaliśmy parę razy instrukcję i każdy nie do końca dalej rozumiał. Może to ktoś klarownie opisać?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Pelarg1r
Posty: 36
Rejestracja: 16 lut 2021, 23:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: Pelarg1r »

Ja również jestem po pierwszej rozgrywce, instrukcja bardzo słaba więc też mam kilka pytań ale mam też odpowiedzi na twoje:
1. Podczas obrony stolicy swoją siłę dodają wszystkie figurki a twojej planszy stolicy, więc zarówno serfy na polach akcji jak i ci w budynkach
2. Tutaj nie wiem, ale my graliśmy tak że liczyliśmy wszystko od nowa
3. Pewien nie jestem ale wydaje mi się że możesz teleportować jednostki na pole z wieżą
4. Statki powietrzne mogą wejść na każde pole, nie zatrzymuje ich pustynia, nie mogą zakończyć ruchu na polu wody oraz ruch przez środkowe pole morza (to z krakenem) kosztuje 2 punkty ruchu

Z kolei ja mam takie pytania:
1. Umiejętność drugiego poziomu doków ludzi pozwala Galeonowi atakować przybrzeżne jednostki bez dokowania, jednak aby tego dokonać muszę najpierw użyć akcji "Sail" czy jest to darmowa akcja? Nigdzie nie jest to doprecyzowane, ale my graliśmy tak że trzeba najpierw uzyć akcji Sail
2. Karta Conscripts pozwala przenieść jednostki z sąsiadujących pól oraz z pól tego samego kontynentu. Na karcie znajduje się restrykcja mówiąca o tym że po użyciu tej karty w jednym regionie nie może znajdować się więcej niż 5 jednostek. Czy jeśli użyję tej karty broniąć się w mojej stolicy, nadal muszę przestrzegać testu z karty?
3. Jeśli Charge kontruje Retreat, to przeciwnik, który użył karty Retreat otrzymuje -2VP po tym jak jego karta została skontrowana?
4. Podobnie jak w pierwszym pytaniu, nie do końca rozumiem jak działają machiny oblężnicze z mini dodatku. Zarówno balista jak i katapulta pozwalają atakować jednostki znajdujące się w regionach sąsiadujących z nimi. Aby aktywować te umiejętności muszę użyc akcji March, czy także jest to darmowa akcja?
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

1. Atak na stolicę - czy liczymy atak robotników, którzy wybudowali budynki (czyli leża na planszy gracza)?
Tak.


2. Liczymy podstawową siłę ataku, potem ability, potem spell i karta taktyki. Któryś z graczy zagrywa kartę, która pozwala mu przesunąć jednostki z tego samego kontynentu lub sąsiadujące z regionem. Czy w tej sytuacji gracz, który je przesunął przelicza ponownie ability? Czy robią to oboje? Prosta sytuacja: atakuje bohaterem warrioriona, uzywam przeniesiania i do bitwy dochodzi robotnik, a bohater ma umiejetnosc, ze walczac z robotnikami dostaje +1 do ataku.
Obaj gracze przeliczają swoją siłę na nowo, co jest opisane w instrukcji na str. 11:
Spoiler:

3. Wydaje mi się, że rzucając zaklęcia, która pozwalają teleportować po mapie jednostki można to robić wszędzie poza stolicą wroga (tzn. mogę wrzucić jednostki pole obok, zrobić boost akcji i marsz, ale jednak nie teleport po prostu), jednak można tak zaatakować wieżę? Wydaje mi się, że tak, ale nie mogłem znaleźć doprecyzowania.
Tak, można tak zaatakować wieżę.


4. Jak się poruszają statki powietrzne? Czytaliśmy parę razy instrukcję i każdy nie do końca dalej rozumiał. Może to ktoś klarownie opisać?
Opisałbym to tak:
Ludzie - poruszają się po polach wysp i po ścieżkach (Ferry Route).
Statki morskie - poruszają się po polach wody i na pola przybrzeżne (ale nigdy bezpośrednio z lądu na ląd, muszą pośrednio przepłynąć wodą).
Statki powietrzne - poruszają się po polach lądowych i po polach wody (nie po ścieżkach).


1. Umiejętność drugiego poziomu doków ludzi pozwala Galeonowi atakować przybrzeżne jednostki bez dokowania, jednak aby tego dokonać muszę najpierw użyć akcji "Sail" czy jest to darmowa akcja? Nigdzie nie jest to doprecyzowane, ale my graliśmy tak że trzeba najpierw uzyć akcji Sail
Moim zdaniem trzeba użyć akcji Sail aby zaatakować. Mógłbyś wówczas nawet pożeglować na pole obok i z powrotem, jeśli już stałeś na odpowiednim polu.
W oficjalnym FAQ (9 stronicowym) w tej kwestii jest tylko to:
Spoiler:

2. Karta Conscripts pozwala przenieść jednostki z sąsiadujących pól oraz z pól tego samego kontynentu. Na karcie znajduje się restrykcja mówiąca o tym że po użyciu tej karty w jednym regionie nie może znajdować się więcej niż 5 jednostek. Czy jeśli użyję tej karty broniąć się w mojej stolicy, nadal muszę przestrzegać testu z karty?
Tak.
Widzę, że zadałeś też to pytanie na BGG. Wiem, że nie jest łatwo tam znaleźć odpowiedź, ale mi się udało (odpowiedział wydawca): https://boardgamegeek.com/thread/217325 ... 3#31566733


3. Jeśli Charge kontruje Retreat, to przeciwnik, który użył karty Retreat otrzymuje -2VP po tym jak jego karta została skontrowana?
Tak. Nie dostaniesz -2 z Retreat tylko, jeśli przeciwnik zagrał Conscripts lub First Strike.


4. Podobnie jak w pierwszym pytaniu, nie do końca rozumiem jak działają machiny oblężnicze z mini dodatku. Zarówno balista jak i katapulta pozwalają atakować jednostki znajdujące się w regionach sąsiadujących z nimi. Aby aktywować te umiejętności muszę użyc akcji March, czy także jest to darmowa akcja?
Ideą katapult jest uczestniczyć w bitwach, które odbywają się na innym obszarze. Czyli jeśli na sąsiednim polu z katapultą jest bitwa, to możesz liczyć siłę katapulty podczas bitwy. Dodatkowo, co jest wyjaśnione w oficjalnym FAQ, nawet jak na tym polu, na którym jest bitwa masz 5 jednostek, to dalej katapulta może partycypować w bitwie.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2022, 01:32 przez qreqorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pelarg1r
Posty: 36
Rejestracja: 16 lut 2021, 23:45
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: Pelarg1r »

Dzięki za odpowiedź :) Udało mi się już w między czasie znaleźć FAQ więc znalazłem odpowiedzi na część pytań. Co do ruchu statków, czy dobrze rozumiem, że gra nie pozwala na ruch od wybrzeża do wybrzeża? Dosyć dziwna zasada, wydaje mi się że mocno spowalnia to taktykę bo żeby zaatakowac statkiem potrzebujemy aż dwóch rund.
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

Pelarg1r pisze: 26 maja 2022, 23:26 Co do ruchu statków, czy dobrze rozumiem, że gra nie pozwala na ruch od wybrzeża do wybrzeża? Dosyć dziwna zasada, wydaje mi się że mocno spowalnia to taktykę bo żeby zaatakowac statkiem potrzebujemy aż dwóch rund.
Nie pozwala w tym sensie, że nie wolno przejść bezpośrednio z wybrzeża na wybrzeże. Trzeba przepłynąć wodą. To oznacza, że jeśli jeden gracz dokuje na wybrzeżu, a drugi stanął swoim statkiem za nim na wodzie, to ten z wybrzeża zaraz po odbiciu od brzegu wywoła bitwę i nie dopłynie tam gdzie chciał. Jeśli zaś przykładowo tylko jeden gracz posiada statek pływający, to mając 3 punkty ruchu, może odbić z jednego kontynentu i dokonać ataku na drugim kontynencie.
CrossSleet
Posty: 382
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Has thanked: 65 times
Been thanked: 121 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: CrossSleet »

Czy w 1 rundzie mogę użyć swoich obu znaczników tylko na Capitol Actions? W sensie np zrobić recruit, a potem tax? Czy mogę tylko 1 recruit, a potem muszę poruszać się w obrębie march, sail, cast itd?
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

CrossSleet pisze: 27 maja 2022, 08:59 Czy w 1 rundzie mogę użyć swoich obu znaczników tylko na Capitol Actions? W sensie np zrobić recruit, a potem tax? Czy mogę tylko 1 recruit, a potem muszę poruszać się w obrębie march, sail, cast itd?
Nie ma restrykcji na sekcje akcji. Możesz zrobić 2 razy ruch w każdej rundzie, albo Recruit i Tax.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5240
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1562 times
Been thanked: 1138 times
Kontakt:

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: Hardkor »

pytanko mam. Od początku jak gram w Holas tak pamiętam zasadę, że wieże można budować TYLKO na innym kontynencie niż mamy stolicę. Zawsze tak graliśmy. Dziś grałem z nową grupą, która uczyłą się zasad z internetu i stwierdzili, że pierwsze słyszą o tym i w filmie nie było tego. Rzuciłem okiem w instrukcję i w sumie nie widzę przy budowaniu wież informacji, że nie można na swoim kontynencie. Grałem od zawsze źle czy jednak gdzieś po prostu tak było, ale nie znalazłem tej informacji w instrukcji dziś?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

Moim zdaniem grałeś źle. Jedyne ograniczenia związane z wieżami, to limit jednej wieży każdego gracza na kontynent (dwóch wież przy grze na dwie osoby) + limit ilości wież na gracza do poziomu stolicy.
8r0wn

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: 8r0wn »

Pytanie mam do Blood Tenta orków. Czy smok znajdujący się nad danym kontynentem też jest liczony jako jednostka do punktowania?
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: 8rown »

qreqorek pisze: 27 maja 2022, 01:31 Jeśli zaś przykładowo tylko jeden gracz posiada statek pływający, to mając 3 punkty ruchu, może odbić z jednego kontynentu i dokonać ataku na drugim kontynencie.
W jednej akcji, tak?
Minimaniak
Posty: 93
Rejestracja: 05 lut 2012, 09:51
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: Minimaniak »

Czy Air vessel i np maszyny oblężnicze liczy się do limitu 5 jednostek na polu?
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: 8rown »

Czy Szaman orków na 3 poziomie poświęcany do opłacenia taktyki pozwala usunąć wrogą jednostkę tak, że nie jest ona liczona do siły armii przed porównaniem sił?
Magnacor
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2020, 16:33

Heroes of Land air & sea

Post autor: Magnacor »

Cześć.
Ostatnio mieliśmy zagwozdkę.
Sytuacja.
Atakuje stolicę innego gracza. W stolicy ma tylko 3 chłopów. Czy może on zagrać kartę walki typu "barykada".
Pytanie. Czy może?
Przypominam, że nie można zagrać jeśli w bitwie biora udział tylko chłopy.
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: 8rown »

Magnacor pisze: 30 mar 2025, 22:06 Cześć.
Ostatnio mieliśmy zagwozdkę.
Sytuacja.
Atakuje stolicę innego gracza. W stolicy ma tylko 3 chłopów. Czy może on zagrać kartę walki typu "barykada".
Pytanie. Czy może?
Przypominam, że nie można zagrać jeśli w bitwie biora udział tylko chłopy.
Armia to jednostki. Czy oprócz chłopów obrońca miał wojownika, bohatera albo statek? Jeśli miał, to mógł, jeśli nie miał, to nie mógł.
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: qreqorek »

8rown pisze: 11 kwie 2025, 12:24
Magnacor pisze: 30 mar 2025, 22:06 Cześć.
Ostatnio mieliśmy zagwozdkę.
Sytuacja.
Atakuje stolicę innego gracza. W stolicy ma tylko 3 chłopów. Czy może on zagrać kartę walki typu "barykada".
Pytanie. Czy może?
Przypominam, że nie można zagrać jeśli w bitwie biora udział tylko chłopy.
Armia to jednostki. Czy oprócz chłopów obrońca miał wojownika, bohatera albo statek? Jeśli miał, to mógł, jeśli nie miał, to nie mógł.
W stolicy zawsze może zagrać. Przypominam, że Wieża i Budynek Stolicy, to nie chłop :lol:
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: 8rown »

qreqorek pisze: 11 kwie 2025, 12:51
8rown pisze: 11 kwie 2025, 12:24
Magnacor pisze: 30 mar 2025, 22:06 Cześć.
Ostatnio mieliśmy zagwozdkę.
Sytuacja.
Atakuje stolicę innego gracza. W stolicy ma tylko 3 chłopów. Czy może on zagrać kartę walki typu "barykada".
Pytanie. Czy może?
Przypominam, że nie można zagrać jeśli w bitwie biora udział tylko chłopy.
Armia to jednostki. Czy oprócz chłopów obrońca miał wojownika, bohatera albo statek? Jeśli miał, to mógł, jeśli nie miał, to nie mógł.
W stolicy zawsze może zagrać. Przypominam, że Wieża i Budynek Stolicy, to nie chłop :lol:
Na karcie jest napisane, że barykada może być zagrana, jeśli w armii masz coś ponad chłopa. A słowniczek w instrukcji definiuje armię jako jednostki. Ani wieża, ani budynek wchodzi w skład tego terminu.
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: qreqorek »

8rown pisze: 11 kwie 2025, 12:53
qreqorek pisze: 11 kwie 2025, 12:51
8rown pisze: 11 kwie 2025, 12:24
Armia to jednostki. Czy oprócz chłopów obrońca miał wojownika, bohatera albo statek? Jeśli miał, to mógł, jeśli nie miał, to nie mógł.
W stolicy zawsze może zagrać. Przypominam, że Wieża i Budynek Stolicy, to nie chłop :lol:
Na karcie jest napisane, że barykada może być zagrana, jeśli w armii masz coś ponad chłopa. A słowniczek w instrukcji definiuje armię jako jednostki. Ani wieża, ani budynek wchodzi w skład tego terminu.
Q: Some of the tactic combat cards say that if the army contains serfs only it can’t be used. What if a serf is in a boat or an airship? Would you be able to use that card? What about siege engines two spaces away involved in that battle? What about towers, (or a tower only)?
A: Those specific tactic cards are not usable if your army ONLY consists of Serfs. Boats, Airships, Siege Engines and Towers are not Serfs and therefore so those cards would be usable.

Oficjalne FAQ, pierwsza strona: https://boardgamegeek.com/filepage/2087 ... ficial-faq
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: 8rown »

qreqorek pisze: 11 kwie 2025, 13:04
8rown pisze: 11 kwie 2025, 12:53
qreqorek pisze: 11 kwie 2025, 12:51
W stolicy zawsze może zagrać. Przypominam, że Wieża i Budynek Stolicy, to nie chłop :lol:
Na karcie jest napisane, że barykada może być zagrana, jeśli w armii masz coś ponad chłopa. A słowniczek w instrukcji definiuje armię jako jednostki. Ani wieża, ani budynek wchodzi w skład tego terminu.
Q: Some of the tactic combat cards say that if the army contains serfs only it can’t be used. What if a serf is in a boat or an airship? Would you be able to use that card? What about siege engines two spaces away involved in that battle? What about towers, (or a tower only)?
A: Those specific tactic cards are not usable if your army ONLY consists of Serfs. Boats, Airships, Siege Engines and Towers are not Serfs and therefore so those cards would be usable.

Oficjalne FAQ, pierwsza strona: https://boardgamegeek.com/filepage/2087 ... ficial-faq
Ok, i gdzie tu o budynkach? Abstrahując już, że z instrukcji w ogóle nie wynika, by sama wieża mogła grać barykadę...
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: qreqorek »

Spoiler:
Jeśli chcesz grać wg własnych zasad, to możesz. Ja tylko odpowiadam, jakie są zasady, które nie zostały dostatecznie opisane w instrukcji do gry podstawowej, a które to zostały doprecyzowane w FAQ i na forum BGG. Zwłaszcza, jeśli ktoś podaje błędną odpowiedź, "bo wydaje mu się że tak jest". Masz wyraźnie napisane "Towers" w FAQ. Odpowiedz sobie też na pytanie, co w przypadku, jeżeli mam samą stolicę lub samą wieżę i nie mam w niej nikogo, nawet chłopka ani żadnego budynku, a Ty ją atakujesz. Czy stolica się broni, czy od razu jest wygrana? Broni się bo ma 5 punktów siły. Podobnie sama wieża się broni, ma 3 punkty siły. Czyli może podjąć działania walki nie mając na polu chłopków. A zatem nie ma tu mowy o sytuacji, gdy w walce po jednej ze stron bierą udział tylko chłopi.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2025, 19:38 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytowanie
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land air & sea

Post autor: 8rown »

Spoiler:
Panie, zluzuj gumę, możemy się nie zgadzać, ale po co ta zgrzewka?

Dalej nie odpowiadasz na pytanie, gdzie info, że budynki wchodzą w skład armii. Wieża nie musi wchodzić w skład armii, a może zagrać kartę taktyki, bo to wynika z instrukcji. I tyle.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2025, 19:38 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytowanie
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

Na karcie jest napisane, że barykada może być zagrana, jeśli w armii masz coś ponad chłopa. A słowniczek w instrukcji definiuje armię jako jednostki. Ani wieża, ani budynek wchodzi w skład tego terminu.
Na karcie jest napis "Cannot be used if your army is ONLY Serfs". Nie wiem jak jest zrobione tłumaczenie po polsku, ale nie ma tu zapisu "jeśli w armii masz coś ponad chłopa", a to wielka różnica. Ani sama wieża, ani sama stolica nie są Chłopem. Proszę, poczytaj forum BGG i nie wprowadzaj innych graczy w błąd.
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: 8rown »

qreqorek pisze: 11 kwie 2025, 13:21
Na karcie jest napisane, że barykada może być zagrana, jeśli w armii masz coś ponad chłopa. A słowniczek w instrukcji definiuje armię jako jednostki. Ani wieża, ani budynek wchodzi w skład tego terminu.
Na karcie jest napis "Cannot be used if your army is ONLY Serfs". Nie wiem jak jest zrobione tłumaczenie po polsku, ale nie ma tu zapisu "jeśli w armii masz coś ponad chłopa", a to wielka różnica. Ani sama wieża, ani sama stolica nie są Chłopem. Proszę, poczytaj forum BGG i nie wprowadzaj innych graczy w błąd.
Ok, to teraz sprawdź definicję armii.
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 217 times
Been thanked: 633 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: qreqorek »

8rown pisze: 11 kwie 2025, 13:28 Ok, to teraz sprawdź definicję armii.
Ok, teraz sprawdź oficjalne FAQ.
8rown
Posty: 56
Rejestracja: 12 lip 2024, 08:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Heroes of Land, Air & Sea - Pytania o zasady

Post autor: 8rown »

No w tym FAQ nie ma nic o stolicy.
ODPOWIEDZ