Na rynku krążą czy na stronach internetowych tylko? Widziałeś zdjęcie wersji TOS w dziczy?
Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 216 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. Pisząc rynek nie miałem na myśli bazaru w jakimś zakuprzu tylko ogólną strukturę pozwalająca na handel. Widziałem wersję TOS w ofercie sklepów. Np 3 trolle żeby daleko nie szukać. Ale pojawia się też w innych sklepach A zdjęcia można znaleźć też na bgg. Stąd pytanie czy jest jakaś różnica pod względem zawartości.
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Nie ma różnicy względem zawartości bo nie ma żadnych 2 wersji. A sklepy internetowe używają nieoficjalnych grafik bóg wie dlaczego.
A więc też np. OLX i allegro lokalnie. Dlatego pytam.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 216 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Wieczorny tetris.
Chyba jednak jest szansa upchnąć wszystkie 10 ras w jednym pudle. Będzie to raczej "insert" niższych lotów ale co jedno pudło to jedno pudło Może się go jeszcze dopracuje ale dopóki nie pojawi się coś profesjonalnego to starczy Część pudełek do ras się ujednolici bo teraz mam dwa rodzaje wycięte i wtedy będzie więcej miejsca by ładniej to poukładać.
Chyba jednak jest szansa upchnąć wszystkie 10 ras w jednym pudle. Będzie to raczej "insert" niższych lotów ale co jedno pudło to jedno pudło Może się go jeszcze dopracuje ale dopóki nie pojawi się coś profesjonalnego to starczy Część pudełek do ras się ujednolici bo teraz mam dwa rodzaje wycięte i wtedy będzie więcej miejsca by ładniej to poukładać.
Spoiler:
- PytonZCatanu
- Posty: 4554
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1695 times
- Been thanked: 2130 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Pierwsza partia w STA za mną.
Czas gry: 6:20h
Liczba graczy: 4
Mój status odnośnie IP: znam uniwersum dość dobrze, seriale i niektóre filmy, ale nie obejrzałem wszystkiego (w przeciwieństwie do Star Wars ) i moje uczucia są raczej ciepłe, ale nie gorące.
Wydanie: bardzo dobre
Poziom wejścia: jeśli ocenić TYLKO tłumaczenie zasad, to nie jest to gra trudna. Oczywiście, ilość zasad jest spora (bo to duże 4x), ale ogromna większość z nich jest naturalna, płynna i oczywista, jak już raz się usłyszy.
Klimat: według mojego „ciepłego” stosunku oraz moich dwóch współgraczy, którzy mienią się wielkimi fanami uniwersum, gra ma klimat Star Treka bardzo mocny.
Jak ją oceniam? Unikam tego punktu, ponieważ nie wiem jak go zacząć… opisze więc pewną sinusoidę: przez pierwsze 3-4h gry to była dla mnie gra 9/10 w 4 i 5 godzinie to było dla mnie 5/10 i chciałem, żeby już się skończyła, ale ostatnia godzina gry to znowu 9/10. Ostatecznie na BGG dałem 9/10
Zapytacie skąd ten spadek. Grało mi się fantastycznie i zmierzałem ku zwycięstwu. Oczywiście, jedynym sposobem, aby mnie powstrzymać, było zabranie mi planety domowej (grałem federacją, a więc Ziemia). Gracze, gdy się zorientowali gdzie to zmierza, przez 25 min wspólnie zaczęli analizować możliwości wspólnego ataku na moją planetę startową. Oczywiście, przewidziałem to wcześniej i odpowiednio się przygotowałem. I tutaj wydarzyły się dwie rzeczy: gracze wymyślili, że przyjadą od tylu mojej planety, gdzie według mnie nie było już miejsca, ale według ich było. Później, dociągnęli wydarzenie które dało im darmowy tunel do Ziemi, co zaoszczędziło im Command Token na wywołanie ataku…. To jeszcze bym przebolał. Ale to była 4 godzina gry i jeśli ich atak byłby skuteczny (a był), to nie tylko nie wygrywam, ale wszyscy zużywamy resourcy i NIKT NIE JEST blisko wybranej, a to oznacza kolejne mozolne rundy… W ostatniej godzinie gra nabrała znowu mięsa i były epickie bitwy pomiędzy 3 graczami walczącymi o zwycięstwo (ten jeden dostał pare eventów na początku gry to mocno go przyhamowało).
Podsumowując, największym plusem jest unikalny, mega ciekawy sposób eksploracji i budowy mapy, jednak pod warunkiem, ze określimy precyzyjnie, jak on ma wyglądać (np. profesjonalna i dedykowana mata tutaj pomoże).
Największym minusem dowtime i tendencja do przedłużania się gry, brak mechanizmu który zmuszałby od jakiegoś momentu do zmierzania ku końcowi gry (np. Gra o Tron ma maksymalną liczbę rund). Minusem, który może boleć, ale można też go zaakceptować, jest losowość wydarzeń i duża nierówność pomiędzy nimi (np. negatywne wydarzenia sa takie, które będą cię wkurzać, i takie, które zniszczą ci flotę – dostanie niektórych na początku gry może zabić jej sens). Lekarstwem na tą losowość może być odpowiednie przygotowanie decku eksploracji (choćby przełożenie bardzo złych wydarzeń gdzieś dalej, aby nie wyrzuciły jakiegoś gracza z gry na początku).
Za emocje, które pomimo wszystkich wad zostają w graczach (trochę taki przypadek jak w Kosmicznych Spotkaniach, które nic wspólnego z balansem i sprawiedliwością nie mają ) daje jednak 9/10.
(jestem bardzo ciekawy partii na 3 graczy - czas będzie odpowiednio krótszy i moja ocena może być wyższa).
Czas gry: 6:20h
Liczba graczy: 4
Mój status odnośnie IP: znam uniwersum dość dobrze, seriale i niektóre filmy, ale nie obejrzałem wszystkiego (w przeciwieństwie do Star Wars ) i moje uczucia są raczej ciepłe, ale nie gorące.
Wydanie: bardzo dobre
Poziom wejścia: jeśli ocenić TYLKO tłumaczenie zasad, to nie jest to gra trudna. Oczywiście, ilość zasad jest spora (bo to duże 4x), ale ogromna większość z nich jest naturalna, płynna i oczywista, jak już raz się usłyszy.
Klimat: według mojego „ciepłego” stosunku oraz moich dwóch współgraczy, którzy mienią się wielkimi fanami uniwersum, gra ma klimat Star Treka bardzo mocny.
Jak ją oceniam? Unikam tego punktu, ponieważ nie wiem jak go zacząć… opisze więc pewną sinusoidę: przez pierwsze 3-4h gry to była dla mnie gra 9/10 w 4 i 5 godzinie to było dla mnie 5/10 i chciałem, żeby już się skończyła, ale ostatnia godzina gry to znowu 9/10. Ostatecznie na BGG dałem 9/10
Zapytacie skąd ten spadek. Grało mi się fantastycznie i zmierzałem ku zwycięstwu. Oczywiście, jedynym sposobem, aby mnie powstrzymać, było zabranie mi planety domowej (grałem federacją, a więc Ziemia). Gracze, gdy się zorientowali gdzie to zmierza, przez 25 min wspólnie zaczęli analizować możliwości wspólnego ataku na moją planetę startową. Oczywiście, przewidziałem to wcześniej i odpowiednio się przygotowałem. I tutaj wydarzyły się dwie rzeczy: gracze wymyślili, że przyjadą od tylu mojej planety, gdzie według mnie nie było już miejsca, ale według ich było. Później, dociągnęli wydarzenie które dało im darmowy tunel do Ziemi, co zaoszczędziło im Command Token na wywołanie ataku…. To jeszcze bym przebolał. Ale to była 4 godzina gry i jeśli ich atak byłby skuteczny (a był), to nie tylko nie wygrywam, ale wszyscy zużywamy resourcy i NIKT NIE JEST blisko wybranej, a to oznacza kolejne mozolne rundy… W ostatniej godzinie gra nabrała znowu mięsa i były epickie bitwy pomiędzy 3 graczami walczącymi o zwycięstwo (ten jeden dostał pare eventów na początku gry to mocno go przyhamowało).
Podsumowując, największym plusem jest unikalny, mega ciekawy sposób eksploracji i budowy mapy, jednak pod warunkiem, ze określimy precyzyjnie, jak on ma wyglądać (np. profesjonalna i dedykowana mata tutaj pomoże).
Największym minusem dowtime i tendencja do przedłużania się gry, brak mechanizmu który zmuszałby od jakiegoś momentu do zmierzania ku końcowi gry (np. Gra o Tron ma maksymalną liczbę rund). Minusem, który może boleć, ale można też go zaakceptować, jest losowość wydarzeń i duża nierówność pomiędzy nimi (np. negatywne wydarzenia sa takie, które będą cię wkurzać, i takie, które zniszczą ci flotę – dostanie niektórych na początku gry może zabić jej sens). Lekarstwem na tą losowość może być odpowiednie przygotowanie decku eksploracji (choćby przełożenie bardzo złych wydarzeń gdzieś dalej, aby nie wyrzuciły jakiegoś gracza z gry na początku).
Za emocje, które pomimo wszystkich wad zostają w graczach (trochę taki przypadek jak w Kosmicznych Spotkaniach, które nic wspólnego z balansem i sprawiedliwością nie mają ) daje jednak 9/10.
(jestem bardzo ciekawy partii na 3 graczy - czas będzie odpowiednio krótszy i moja ocena może być wyższa).
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
- dispe
- Posty: 355
- Rejestracja: 03 gru 2019, 12:42
- Lokalizacja: WWA
- Has thanked: 274 times
- Been thanked: 114 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Przypomniałeś mi o instrukcji, miałem wrzucić odświeżoną wersję PL:
Wybaczcie jeśli coś tam pomyliłem ale jeszcze nie grałem w grę i nie znam aż tak dobrze tego uniwersum a do tego spędziłem nad tym mnóstwo czasu i już nie miałem siły na więcej.
Zamieniłem "węzły" na "moduły" jakoś mi lepiej brzmiało. Jak macie uwagi to śmiało piszcie na PW. Jeśli dobrze zrozumiałem, to wszystkie zmiany w stosunku do pierwotnej instrukcji są zaznaczone na różowo. Miałem zrobić ujednoliconą wersję na czarno ale już nie miałem na to czasu.
Spoiler:
Zamieniłem "węzły" na "moduły" jakoś mi lepiej brzmiało. Jak macie uwagi to śmiało piszcie na PW. Jeśli dobrze zrozumiałem, to wszystkie zmiany w stosunku do pierwotnej instrukcji są zaznaczone na różowo. Miałem zrobić ujednoliconą wersję na czarno ale już nie miałem na to czasu.
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Przejrzałem tylko pobieżnie kilka pierwszych stron, jedyne co zauważyłem to że słowa Borg się generalnie nie odmienia.dispe pisze: ↑08 lis 2022, 18:11 Przypomniałeś mi o instrukcji, miałem wrzucić odświeżoną wersję PL:Wybaczcie jeśli coś tam pomyliłem ale jeszcze nie grałem w grę i nie znam aż tak dobrze tego uniwersum a do tego spędziłem nad tym mnóstwo czasu i już nie miałem siły na więcej.Spoiler:
Zamieniłem "węzły" na "moduły" jakoś mi lepiej brzmiało. Jak macie uwagi to śmiało piszcie na PW. Jeśli dobrze zrozumiałem, to wszystkie zmiany w stosunku do pierwotnej instrukcji są zaznaczone na różowo. Miałem zrobić ujednoliconą wersję na czarno ale już nie miałem na to czasu.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 216 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Nie wiem w sumie czy istnieje jakieś "oficjalne" tłumaczenie ale jest tak jak mówisz. Ewentualnie spotkałem się jeszcze w serialach z odmianą ale tylko w liczbie pojedyńczej (jesteśmy Borgiem, załatwiliśmy Borga itd).
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
To, plus polska wiki nie odmienia więc jest jakaś podstawa. No i w oryginale nigdy nie było użyte słowo borgs.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- kaimada
- Posty: 1133
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 127 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Raczej w latach dziewięćdziesiątych tłumaczono "My jesteśmy Borg".
Teraz tłumaczenia zeszły na psy, więc może być inaczej, ale tradycyjnie jest jeden Borg, którego się nie odmienia.
Teraz tłumaczenia zeszły na psy, więc może być inaczej, ale tradycyjnie jest jeden Borg, którego się nie odmienia.
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Przez tego całego Borg, zapomniałem napisać że fantastyczną robotę odwaliłeś z tą instrukcją. Brawo Dispe.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- shaggy92
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 mar 2012, 22:42
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 14 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Który z dodatków jest wg was najlepszy?
Chciałbym zwiększyć pulę graczy z 3 do 4 ale tak by dodać jakaś zbalansowana rasę która też będzie się wystarczająco różniła od o podstawowych.
Chciałbym zwiększyć pulę graczy z 3 do 4 ale tak by dodać jakaś zbalansowana rasę która też będzie się wystarczająco różniła od o podstawowych.
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 28 lip 2017, 20:27
- Lokalizacja: Rybnik
- Has thanked: 479 times
- Been thanked: 53 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
A ja mam pytanie odnośnie nowego dodatku: The Dominion War a szczególnie tej mechaniki: " Dominion war variant that changes the playing field by dividing the civilizations into two rival alliances with players striving to see their Alliance dominate the opposing Alliance"
Ktoś ma, grał, sprawdzał?
Ktoś ma, grał, sprawdzał?
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Każdemu inna pieszczota, ale jakbym miał się pokusić o gradację, to:
1. Ferengi Alliance - w zasadzie to nic temu dodatkowi się nie da zarzucić. Ulepsza grę pod każdym względem.
2. Dominion - nowa frakcja + 2 nowe tryby gry? Yes please!
3. Cardassian Union i Breen Confederacy
4. Vulcan High Command - bardzo ciekawa frakcja ale widać duże niedociągnięcia w zasadach niestety
5. Borg Assimilation - ogromny potencjał a wyszło... okej
6. Andorian Empire - fajna frakcja, ale podobne problemy jak z vulcanami (choć nie w takim stopniu bo mają mniej unikalnych elementów). Ich żetony są prawie bezużyteczne.
99. Escalation Packs - Dno i 3 metry mułu. Dodatek które nie ulepsza ale pogarsza grę. Omijać szerokim łukiem.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- shaggy92
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 mar 2012, 22:42
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 14 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
A jakbyś mógł jeszcze lekko scharakteryzować każdą z tych 4 ras?Bludgeon pisze: ↑19 lis 2022, 21:50 Każdemu inna pieszczota, ale jakbym miał się pokusić o gradację, to:
1. Ferengi Alliance - w zasadzie to nic temu dodatkowi się nie da zarzucić. Ulepsza grę pod każdym względem.
2. Dominion - nowa frakcja + 2 nowe tryby gry? Yes please!
3. Cardassian Union i Breen Confederacy
Jak mniej więcej kreuje się ich strategia / agresywność itp?
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Ferengimi lepiej grać dość agresywnie, co nie znaczy że dużo walczyć. Eksploracja jest okej, ale priorytetem powinno być podłączenie do jak największej ilości graczy. Tylko nieliczne advancementy są dla nich ważne.shaggy92 pisze: ↑20 lis 2022, 09:36A jakbyś mógł jeszcze lekko scharakteryzować każdą z tych 4 ras?Bludgeon pisze: ↑19 lis 2022, 21:50 Każdemu inna pieszczota, ale jakbym miał się pokusić o gradację, to:
1. Ferengi Alliance - w zasadzie to nic temu dodatkowi się nie da zarzucić. Ulepsza grę pod każdym względem.
2. Dominion - nowa frakcja + 2 nowe tryby gry? Yes please!
3. Cardassian Union i Breen Confederacy
Jak mniej więcej kreuje się ich strategia / agresywność itp?
Dominion żeby się rozkręcić potrzebuje jak najwięcej rozkazów. Jeśli to masz, to najlepiej wtedy grać mocno agresywnie. Jeśli zaczynają w GQ i wylosują dominion wreck, to mają w sumie łatwą grę i dużą szansę na zwycięstwo jeśli nie będą grać głupio. Advancementy dające rozkazy to priorytet, i są potrzebne.
Cardassianie powoli eksplorują na początku przez konieczność zostawiania statków z tyłu, ale w ostatniej fazie gry potrafią być niepowstrzymanym walcem inwazji planetarnych, o ile zainwestujesz w kilka kluczowych advancementów.
Breen są niesamowicie skuteczni w defensywie co pozwala im się okopać i z domu w miarę bezpiecznie robić wypady z niskim ryzykiem odwetu. Czasem ciężko im znaleźć sojuszników przez ich wadę. Nie mają zdolności generującej kulturę o czym trzeba pamiętać.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 216 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Bludgeon pisze: ↑19 lis 2022, 21:50 Każdemu inna pieszczota, ale jakbym miał się pokusić o gradację, to:
1. Ferengi Alliance - w zasadzie to nic temu dodatkowi się nie da zarzucić. Ulepsza grę pod każdym względem.
2. Dominion - nowa frakcja + 2 nowe tryby gry? Yes please!
3. Cardassian Union i Breen Confederacy
4. Vulcan High Command - bardzo ciekawa frakcja ale widać duże niedociągnięcia w zasadach niestety
5. Borg Assimilation - ogromny potencjał a wyszło... okej
6. Andorian Empire - fajna frakcja, ale podobne problemy jak z vulcanami (choć nie w takim stopniu bo mają mniej unikalnych elementów). Ich żetony są prawie bezużyteczne.
99. Escalation Packs - Dno i 3 metry mułu. Dodatek które nie ulepsza ale pogarsza grę. Omijać szerokim łukiem.
Jeszcze nr 7 - frakcyjne kosteczki
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
No tak, ale kosmetyczne apgrejdy pominąłem.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 sie 2019, 22:26
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Czy ktoś ma, albo wie gdzie znaleźć, grafiki do wykonania maty na własną rękę? Wydawało mi się, że widziałem kiedyś jakieś fanowskie projekty, ale teraz nie mogę niczego znaleźć.
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Jakiej maty? Bo ja zrobiłem swego czasu takie:Varth Dader pisze: ↑24 lis 2022, 10:52 Czy ktoś ma, albo wie gdzie znaleźć, grafiki do wykonania maty na własną rękę? Wydawało mi się, że widziałem kiedyś jakieś fanowskie projekty, ale teraz nie mogę niczego znaleźć.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 sie 2019, 22:26
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Chodzi o matę podobna do oficjalnej (91cm x 91cm) z sugerowanymi miejscami rozmieszczenia układów początkowych.
Spoiler:
- Bludgeon
- Posty: 606
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 89 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Kumam, nie widziałem niczego takiego nigdzie.Varth Dader pisze: ↑25 lis 2022, 00:06 Chodzi o matę podobna do oficjalnej (91cm x 91cm) z sugerowanymi miejscami rozmieszczenia układów początkowych.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 sie 2019, 22:26
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Znalazłem... ale wg założeń powinna być wydrukowana w rozmiare 129,5cm x 129,5cm więc póki co odpada, ale może uda się jeszcze coś z tego zrobić.
Kod: Zaznacz cały
https://cf.geekdo-images.com/xyrFLx73qvL3aCZE427iqA__original/img/sF3gI_iFmXDEqAWNfHrUZnHEL9g=/0x0/filters:format(png)/pic3733187.png
- Gambit
- Posty: 5239
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 526 times
- Been thanked: 1846 times
- Kontakt:
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Pytanie jaką to ma rozdzielczość. Oryginalnie plik był wrzucony jako 72dpi. Do wydruku jest potrzebne 150dpi albo 300dpi. Z tego co wiem, autor miał wrzucić "poprawiony" plik na BGG, ale nie sprawdzałem, czy już to zrobił.Varth Dader pisze: ↑25 lis 2022, 08:49Znalazłem... ale wg założeń powinna być wydrukowana w rozmiare 129,5cm x 129,5cm więc póki co odpada, ale może uda się jeszcze coś z tego zrobić.Kod: Zaznacz cały
https://cf.geekdo-images.com/xyrFLx73qvL3aCZE427iqA__original/img/sF3gI_iFmXDEqAWNfHrUZnHEL9g=/0x0/filters:format(png)/pic3733187.png
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 sie 2019, 22:26
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 36 times
Re: Star Trek: Ascendancy (Aaron Dill, John Kovaleski, Sean Sweigart)
Z tego co widzę to ma dodane ze swojego konta dwie grafiki mat, jednak wg mnie są identyczne i mają 72dpi.