Aeon's End (Kevin Riley)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
A super, kiedyś się chyba nie dało tego zrobić.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Ostoja Wieczna Zima+dodatki Era Innowacji-insert Redrewno Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Ostoja Wieczna Zima+dodatki Era Innowacji-insert Redrewno Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
ale 9xany = 3-2-4? 9xAny rozumiem, że masz 9 kompletnie losowych kart rynku, co nie jest tym samym co 3 dowolne klejnoty, 2 dowolne artefakty i 4 dowolne zaklęcia
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
generalnie tak, ale są wyjątki w postaci magów, którzy w zasadzie nie muszą kupować kart z rynku, żeby grać wydajnie
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie no, myslalem, ze chodzi ci o kompletny random - to przeciez masz setup 9xAny dla standardowego setupu 3-2-4
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Instrukcja sugeruje ustawienie 3-2-4 i w sumie zawsze tak grałem domyślnie bo tak mi było dobrze i nie potrzebowałem zmieniać. Ale fakt nie sprecyzowałem.
Prawdopodobieństwo że wyjdą same kryształy >5 jest bardzo, bardzo małe, nie wiem czy mi się kiedykolwiek trafiło, a reszta jest do ogarnięcia.
Prawdopodobieństwo że wyjdą same kryształy >5 jest bardzo, bardzo małe, nie wiem czy mi się kiedykolwiek trafiło, a reszta jest do ogarnięcia.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Ostoja Wieczna Zima+dodatki Era Innowacji-insert Redrewno Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Ostoja Wieczna Zima+dodatki Era Innowacji-insert Redrewno Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Polecam spróbować 2-3-4. Klejnoty ogólnie mają mniej ciekawe efekty niż relikty plus 3 stosy(21 kart) klejnotów to po prostu za dużo, bo nie kupuje się ich aż tak wiele. Nawet przy grze na 4 magów przy 2-3-4 wychodzi nam 2*7/4 = 3.5 klejnotów na każdego gracza co jest wg mnie totalnie wystarczającą ilością przy dobrym zarządzaniu talią. Przy niektórych marketach lub magach to w ogóle można sobie poradzić bez kupowania ani jednego klejnotu._leigam_ pisze: ↑22 lis 2022, 10:04 Instrukcja sugeruje ustawienie 3-2-4 i w sumie zawsze tak grałem domyślnie bo tak mi było dobrze i nie potrzebowałem zmieniać. Ale fakt nie sprecyzowałem.
Prawdopodobieństwo że wyjdą same kryształy >5 jest bardzo, bardzo małe, nie wiem czy mi się kiedykolwiek trafiło, a reszta jest do ogarnięcia.
Zgaduję, ze Lost z dodatku New Age. Ma osobną talię na boku, którą wykorzystuje do ulepszania podstawowych kryształów/iskier gdy zagra swoją unikalną kartę. Trzymając iskrę na bramie można nawet ulepszać deck co turę.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
A myślałem, że jakoś dziwnie gram, że mi dwa stosy klejnotów zupełnie wystarczają. Może niektóre osoby, które mocno dostają w kość od Nemezis właśnie na tym się gubią, że skupiają się na zakupach klejnotów, żeby potem ostro inwestować w najdroższe karty, tyle, że do tego czasu to i Nemezis już wyskakuje z mocniejszych popleczników i zamiast atakować jego, musimy się skupić na nich.
Aeon's End to jednak nie jest gra, gdzie mamy coś zbierać i po grze da nam to wygraną, albo gromadzić siły na ostateczne starcie i wtedy walnąć z grubej rury, tylko trzeba od początku do końca skupić się na jak najbardziej efektownym odejmowaniu punktów (i znów, lepsze może być 3 bramy po 2 ataku, zamiast 1 brama za 6 - bo można tę samą moc ataku efektywniej wykorzystać).
Może dlatego i z losowym rynkiem sporo osób nieźle sobie radzi (a nawet dopiero wtedy czuje wyzwanie), bo właśnie skupiają się na szybkim działaniu tym czym się da.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Zdecydowanie Lost jest najbardziej niezależnym od rynku magiem, ale grupa magów, którzy dają radę bez kupowania kart z rynku jest większa:
Spoiler:
Spoiler:
- Portal Games
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 316 times
- Kontakt:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Cześć! Daj znać, czy koniec końców zdecydowałeś się na promkę? Tymczasem wszystkim niezdecydowanym polecamy video unboxing, który przygotował dla Was Marek z ekipy Portal Games: https://www.youtube.com/watch?v=ma0BqtPa4mgSeraphic_Seal pisze: ↑06 lis 2022, 19:58 Jest sens brać Nowy Początek (ewentualnie z Tajemnicą Dziczy) nie mając w kolekcji nic innego z AE? Ten motyw ekspedycji brzmi bardzo ciekawie, takie mini legacy. Ale nawet dokupując Tajemnicę Dziczy to będzie tylko 2 różnych Nemesis. Ewentualnie mam możliwość wypożyczania sobie zupełnie podstawowej wersji z biblioteki. Do jutra promocja na portalu, więc czas nagli xd
- Bludgeon
- Posty: 617
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 92 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Szkoda że nie udało się wypuścić na rynek Nowego Początku przed gwiazdką. Prawdopodobnie kupa hajsu Portalowi przepadła (ja np. kupiłbym 1 dla siebie i 1 na prezent).
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Mysle, ze oni tez sie smuca
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
-
- Posty: 1906
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 978 times
- Been thanked: 620 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Wygląda trochę jak ubogi kuzyn wersji angielskiej. Koperty z nowymi rzeczami są cienkie i czarno żółte, a nie tekturowe i kolorowe jak w EN. Bramy oraz liczniki życie trzeba sobie samemu złożyć. Planszetki magów i nemezis są chyba z cieńszego papieru. Brak przekładek, choć to w sumie nic dziwnego bo kart pionowo ledwo się mieszczą.Portal Games pisze: ↑22 gru 2022, 12:25 Tymczasem wszystkim niezdecydowanym polecamy video unboxing, który przygotował dla Was Marek z ekipy Portal Games: https://www.youtube.com/watch?v=ma0BqtPa4mg
Gdyby była jeszcze w miarę utrzymana cena poprzednich podstawek - 100zł to luz, ale za 200zł to już trochę słabo, nawet biorąc pod uwagę obecne podwyżki.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Planszetki, bramy sa dostosowane do pozostalych polskich wersji nic w tym dziwnegosasquach pisze: ↑22 gru 2022, 14:12Wygląda trochę jak ubogi kuzyn wersji angielskiej. Koperty z nowymi rzeczami są cienkie i czarno żółte, a nie tekturowe i kolorowe jak w EN. Bramy oraz liczniki życie trzeba sobie samemu złożyć. Planszetki magów i nemezis są chyba z cieńszego papieru. Brak przekładek, choć to w sumie nic dziwnego bo kart pionowo ledwo się mieszczą.Portal Games pisze: ↑22 gru 2022, 12:25 Tymczasem wszystkim niezdecydowanym polecamy video unboxing, który przygotował dla Was Marek z ekipy Portal Games: https://www.youtube.com/watch?v=ma0BqtPa4mg
Gdyby była jeszcze w miarę utrzymana cena poprzednich podstawek - 100zł to luz, ale za 200zł to już trochę słabo, nawet biorąc pod uwagę obecne podwyżki.
Kopert sie uzywa po ich otworzeniu? Wrzucasz tam z powrotem elementy?
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
-
- Posty: 1906
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 978 times
- Been thanked: 620 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Chodzi mi głównie o to, że cena skoczyła o 100%, a zawartość tego nie oddaje, nawet biorąc pod uwagę obecną sytuację.
- sliff
- Posty: 966
- Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 403 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Patrząc po cenach na zatu, scd 60 funtów cena w sklepie ok 42.
Drogo ale, to może być niestety problem wszystkich gier w nowym roku, liczę że koniec konców zejdzie w okolicę 170
Drogo ale, to może być niestety problem wszystkich gier w nowym roku, liczę że koniec konców zejdzie w okolicę 170
- Ayaram
- Posty: 1650
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 730 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Kupiłem sobie w końcu podstaawkę na święta, jestem po 3 testowych grach true solo:
w wersji 15 hp, 4 karty tur gracza na gnieworodnego w wersji z zasad wprowadzających
w wersji 12 hp, 3 karty tur gracza na gwierododnego
jak wyżej na królową roju
wszystkie scenariusze w wersji "nie wzmocnionej"
Pierwsze wrażenia:
Minusy:
Mało urozmaicone karty z bazarku - typowy syndrom podstawki, a nawet bardziej niż w siostrzanych grach. Generalnie mało czuć, by zmiana kart w bazarku skłaniało mnie do zmiany strategii. Ot rampimy się, lecimy w drogie spelle i miażdżymy wroga. Ot raz będziemy mieli możliwość niszczenia kart więc łatwiej zrobimy swój silniczek, a raz trafią się karty ot ładunków, to będziemy częściej odpalać umiejke. Tyle.
grafika - jak kopiujemy dominiona to nie koniecznie w kwestii oprawy graficznej. Grafiki są brzydkie jak noc, żadnej grafiki na kartach scenariuszy itp.
mechanika braku tasowania - o tym braku tasowaniu to słyszę ciągle, jakby to była nie wiadomo jaka rewolucja, na ten moment wydaje mi się mocno nijaka. Ok, coś tam musimy więcej pomyśleć, ale żeby wyciągnąć z tego 100% trzeba by monitorować cały czas ile ma się kart w talii, ile na discardzie co konkretnie dobierzemy za turę, za dwa. Problem taki, że wtedy by się z tego zrobił niezły mózgożer. Jakbym chciał mózgożera raczej nie szukałbym w grach deckbuildinowych.. zwłaszcza w taką gdzie dosłownie chwile później, że wprowadzili mechanikę kart tur - bo ma być jak w walce - nieprzewidywalnie. No to w końcu jak?
Plusy:
Różnorodność scenariuszy/postaci - o to chodzi. Unikalne mechaniki, karty, zasady inny setup - tak powinny wyglądać gry z różnymi scenariuszami nic dodać, nic ująć. Z postaciami już trochę gorzej, ale wystarczająco dobrze. Generalnie wydaje mi się, że strategia w danej partii dużo bardziej zależało od postaci niż od dostępnych kart do kupna.
Plus/Minusy:
Mechanika tur - wydaje się turbo losowa. Dobrze mi się wydaje, że przeciwnik jest w stanie rozegrać 4 tur pod rząd? Biorąc pod uwagę, że są rzeczy które się stackują. To różnica miedzy 2-3 tury pod rząd, a po prostu na zmianę wydaje się naprawdę spora. No i kilka razy zdarzyło mi się z przyzwyczajenia olać kart tur i z automatu rozegrać turę po turze przeciwnika..
Tryb true solo - na 1wszy rzut oka wydaje się ok, jedyny problem to kwestia ile dobrać sobie tych HPków by było to wypośrodkowane. Nie mam pojęcia czy jest trudniej czy łatwiej. Niby na logikę powinno być trudniej, ale robimy 3 tury bardziej zoptymalizowanym deckiem niż w przypadku gier na multi.
Podsumowując: Jest ok. Po prostu ok. I za bardzo nie wiem co zrobić. Widzę świat, że ta gra staje się genialna wraz z dodatkami. Widzę świat że kupując wszystko dalej jest po prostu ok i na dłuższą metę szkoda zachodu.
w wersji 15 hp, 4 karty tur gracza na gnieworodnego w wersji z zasad wprowadzających
w wersji 12 hp, 3 karty tur gracza na gwierododnego
jak wyżej na królową roju
wszystkie scenariusze w wersji "nie wzmocnionej"
Pierwsze wrażenia:
Minusy:
Mało urozmaicone karty z bazarku - typowy syndrom podstawki, a nawet bardziej niż w siostrzanych grach. Generalnie mało czuć, by zmiana kart w bazarku skłaniało mnie do zmiany strategii. Ot rampimy się, lecimy w drogie spelle i miażdżymy wroga. Ot raz będziemy mieli możliwość niszczenia kart więc łatwiej zrobimy swój silniczek, a raz trafią się karty ot ładunków, to będziemy częściej odpalać umiejke. Tyle.
grafika - jak kopiujemy dominiona to nie koniecznie w kwestii oprawy graficznej. Grafiki są brzydkie jak noc, żadnej grafiki na kartach scenariuszy itp.
mechanika braku tasowania - o tym braku tasowaniu to słyszę ciągle, jakby to była nie wiadomo jaka rewolucja, na ten moment wydaje mi się mocno nijaka. Ok, coś tam musimy więcej pomyśleć, ale żeby wyciągnąć z tego 100% trzeba by monitorować cały czas ile ma się kart w talii, ile na discardzie co konkretnie dobierzemy za turę, za dwa. Problem taki, że wtedy by się z tego zrobił niezły mózgożer. Jakbym chciał mózgożera raczej nie szukałbym w grach deckbuildinowych.. zwłaszcza w taką gdzie dosłownie chwile później, że wprowadzili mechanikę kart tur - bo ma być jak w walce - nieprzewidywalnie. No to w końcu jak?
Plusy:
Różnorodność scenariuszy/postaci - o to chodzi. Unikalne mechaniki, karty, zasady inny setup - tak powinny wyglądać gry z różnymi scenariuszami nic dodać, nic ująć. Z postaciami już trochę gorzej, ale wystarczająco dobrze. Generalnie wydaje mi się, że strategia w danej partii dużo bardziej zależało od postaci niż od dostępnych kart do kupna.
Plus/Minusy:
Mechanika tur - wydaje się turbo losowa. Dobrze mi się wydaje, że przeciwnik jest w stanie rozegrać 4 tur pod rząd? Biorąc pod uwagę, że są rzeczy które się stackują. To różnica miedzy 2-3 tury pod rząd, a po prostu na zmianę wydaje się naprawdę spora. No i kilka razy zdarzyło mi się z przyzwyczajenia olać kart tur i z automatu rozegrać turę po turze przeciwnika..
Tryb true solo - na 1wszy rzut oka wydaje się ok, jedyny problem to kwestia ile dobrać sobie tych HPków by było to wypośrodkowane. Nie mam pojęcia czy jest trudniej czy łatwiej. Niby na logikę powinno być trudniej, ale robimy 3 tury bardziej zoptymalizowanym deckiem niż w przypadku gier na multi.
Podsumowując: Jest ok. Po prostu ok. I za bardzo nie wiem co zrobić. Widzę świat, że ta gra staje się genialna wraz z dodatkami. Widzę świat że kupując wszystko dalej jest po prostu ok i na dłuższą metę szkoda zachodu.
-
- Posty: 1906
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 978 times
- Been thanked: 620 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Sam sobie odpowiedziałeś, im dalej w las tym ciekawiej. Tak samo grafika się polepsza w dodatkach. Nie jakoś wybitnie, ale już tak nie kłuje w oczy jak podstawka.Ayaram pisze: ↑23 gru 2022, 19:05 Mało urozmaicone karty z bazarku - typowy syndrom podstawki, a nawet bardziej niż w siostrzanych grach. Generalnie mało czuć, by zmiana kart w bazarku skłaniało mnie do zmiany strategii. Ot rampimy się, lecimy w drogie spelle i miażdżymy wroga. Ot raz będziemy mieli możliwość niszczenia kart więc łatwiej zrobimy swój silniczek, a raz trafią się karty ot ładunków, to będziemy częściej odpalać umiejke. Tyle.
grafika - jak kopiujemy dominiona to nie koniecznie w kwestii oprawy graficznej. Grafiki są brzydkie jak noc, żadnej grafiki na kartach scenariuszy itp.
Ty nie, ale jak widać inni tak. Dla mnie ta mechanika jest super, przez to co napisałeś. I w cale to nie jest skomplikowane bo kolejność planujesz sobie kiedy kart masz w stosie kart odrzuconych i możesz sobie dowolnie planować co dobierzesz za trzy, a co za cztery tury. Chyba, że masz jakieś karty dobierające.Ayaram pisze: ↑23 gru 2022, 19:05 mechanika braku tasowania - o tym braku tasowaniu to słyszę ciągle, jakby to była nie wiadomo jaka rewolucja, na ten moment wydaje mi się mocno nijaka. Ok, coś tam musimy więcej pomyśleć, ale żeby wyciągnąć z tego 100% trzeba by monitorować cały czas ile ma się kart w talii, ile na discardzie co konkretnie dobierzemy za turę, za dwa. Problem taki, że wtedy by się z tego zrobił niezły mózgożer. Jakbym chciał mózgożera raczej nie szukałbym w grach deckbuildinowych..
Nie przewidywalna jest tylko pierwsza tura po dobraniu z tali, potem z każdą odsłoniętą kartą masz coraz więcej informacji. Każda gra wymaga trochę nieprzewidywalności, żeby była ciekawa i regrywalna. Inaczej mamy łamigłówkę jak w Cavernie solo.
Zdecydowanie polecam grać na dwie ręce. Gra staje się ciekawsza, pojawiają się interakcje między postaciami. Ostatnio złożyłem sobie takiego combosa z postaci, że praktycznie nie kupowałem gemów z rynku, a i tak obie postacie miały najdroższe spelleAyaram pisze: ↑23 gru 2022, 19:05 Tryb true solo - na 1wszy rzut oka wydaje się ok, jedyny problem to kwestia ile dobrać sobie tych HPków by było to wypośrodkowane. Nie mam pojęcia czy jest trudniej czy łatwiej. Niby na logikę powinno być trudniej, ale robimy 3 tury bardziej zoptymalizowanym deckiem niż w przypadku gier na multi.
-
- Posty: 2685
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 15:18
- Has thanked: 1304 times
- Been thanked: 1539 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Podobnie jak w powyższym poście:
- brak tasowania? Świetna sprawa i absolutnie konieczna do ogarniania jak znudzi Ci się granie na easy (12HP? 15?!?!). Polecam rozkładanie discardu w wachlarzyk, by kontrolować co z czym Ci wyjdzie na rękę po przełożeniu i kiedy kisić coś na ręce, a kiedy na bramach.
- solo koniecznie na dwóch magów. Optymalny układ do fajnych combosów, interakcji i niejednotorowego rozwijania talii
Ramp na początku zamiast wczesnej inwestycji w solidnego gonga może się łatwo odbić czkawką, jeśli Nemesis ma akurat groźnych i licznych popleczników w pierwszym etapie.
- brak tasowania? Świetna sprawa i absolutnie konieczna do ogarniania jak znudzi Ci się granie na easy (12HP? 15?!?!). Polecam rozkładanie discardu w wachlarzyk, by kontrolować co z czym Ci wyjdzie na rękę po przełożeniu i kiedy kisić coś na ręce, a kiedy na bramach.
- solo koniecznie na dwóch magów. Optymalny układ do fajnych combosów, interakcji i niejednotorowego rozwijania talii
Ramp na początku zamiast wczesnej inwestycji w solidnego gonga może się łatwo odbić czkawką, jeśli Nemesis ma akurat groźnych i licznych popleczników w pierwszym etapie.
Lubię TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie, nic wtedy nie kupiłem. Może jeszcze kiedyś przyjdzie pora na kupienie AEPortal Games pisze: ↑22 gru 2022, 12:25Cześć! Daj znać, czy koniec końców zdecydowałeś się na promkę? Tymczasem wszystkim niezdecydowanym polecamy video unboxing, który przygotował dla Was Marek z ekipy Portal Games: https://www.youtube.com/watch?v=ma0BqtPa4mgSeraphic_Seal pisze: ↑06 lis 2022, 19:58 Jest sens brać Nowy Początek (ewentualnie z Tajemnicą Dziczy) nie mając w kolekcji nic innego z AE? Ten motyw ekspedycji brzmi bardzo ciekawie, takie mini legacy. Ale nawet dokupując Tajemnicę Dziczy to będzie tylko 2 różnych Nemesis. Ewentualnie mam możliwość wypożyczania sobie zupełnie podstawowej wersji z biblioteki. Do jutra promocja na portalu, więc czas nagli xd
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sty 2022, 20:17
Aeon's End - używana gra - jak posortować karty?
Cześć, po dobrych recenzjach zdecydowałem się zakupić Aeon's End - (edycja druga) używaną, bo była w dobrym stanie i za dobre pieniądze - (rana może z 4 razy.) Mam jedynie pytanie czy ktoś mógłby mi pomóc jak posortować karty zawartościami STOP A, STOP B i STOP C. Chciałbym przygotować zestaw pod pierwszą rozgrywkę ale nie mam pojęcia jakie talie były początkowo i w jakim ustawieniu. Będę wdzięczny za pomoc.
- Chudej
- Posty: 411
- Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
- Lokalizacja: Białystok
- Has thanked: 347 times
- Been thanked: 328 times
Re: Aeon's End - używana gra - jak posortować karty?
Setup pod pierwszą grę jest rozrysowany w instrukcji jeśli dobrze pamiętam, pewnie jednak minus karty nemesis. Szczerze mówiąc to te karty STOP to niczego nie ułatwiają i IMO nie warto się bawić w sortowanie tego.RevenKrak85 pisze: ↑04 sty 2023, 12:10 Cześć, po dobrych recenzjach zdecydowałem się zakupić Aeon's End - (edycja druga) używaną, bo była w dobrym stanie i za dobre pieniądze - (rana może z 4 razy.) Mam jedynie pytanie czy ktoś mógłby mi pomóc jak posortować karty zawartościami STOP A, STOP B i STOP C. Chciałbym przygotować zestaw pod pierwszą rozgrywkę ale nie mam pojęcia jakie talie były początkowo i w jakim ustawieniu. Będę wdzięczny za pomoc.