No to trochę szkoda. Nie będę bił piany o jakąś jedną planszetkę a na konwenty żadne nie jeżdżę (a na pewno nie będę jechał specjalnie po towar za 50 gr). Może kiedyś się trafi w przystępniejszy sposób
Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Wcześniej jak runda się kończyła i zmienialiśmy tor wysokości z 1000 na samolot kończyliśmy grę, przez co nie zdążaliśmy wyhamować. Grając z prawidłowymi zasadami czyli rundę dłużej już bardzo prosto wyhamować będąc na lotniskuNeXuS AlphA pisze: ↑26 cze 2024, 09:08 W sensie ze lotnisko juz jest ale samolot jeszcze nie wylądował czy że jak samolot juz wylądował a jeszcze przed lotniskiem?![]()
![]()

-
- Posty: 303
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 145 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Właśnie dlatego chciałem sprecyzować "jak na torze wysokość zostaje tylko samolot" bo mi to brzmiało że samolot zszedł na wysokości (on widnieje okienku) a lotniska jeszcze nie ma


- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Dla tych, którzy nie załapali się na promki przypomnę linki do:
Dodatkowych scenariuszy, które można zagrać prosto z pudełka,
oraz scenariuszy Print and Play.
Dodatkowych scenariuszy, które można zagrać prosto z pudełka,
oraz scenariuszy Print and Play.
-
- Posty: 1148
- Rejestracja: 23 cze 2023, 22:11
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 586 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Pingnij mnie wieczorem to zeskanuje xD
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
No o mnie też namówili...
A wcześniej nawet nie rozważałem zakupu.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Też się dziś w tym momencie zawiesiliśmy bo na początku myśleliśmy że gdy samolot zrówna się na koniec tury z lotniskiem to już koniec - tyle że co z prędkością hamowania? Dopiero na czystą logikę zrozumieliśmy że została tura do dogrania - że tak powiem - już na ziemi, inaczej by się nie dało.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Po prostu zwykle w rundzie pod koniec której samolot równał się wysokością z lotniskiem dopiero do tego lotniska dolatywaliśmy. Pod koniec gry gdy większość klap i kół jest aktywna, ruch nawet o 1 pole wymaga wysokich wartości i nie było szans zmieścić się limicie hamowania. Jak się okazało, że przysługuje jeszcze jedna ostatnia runda, no to wiadomo będąc na lotnisku łatwo wybrać niskie wartości i wyhamować.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Dzięki wielkie!Pomnik pisze: ↑26 cze 2024, 20:37 Promka dla chętnych
EDIT: powinno działać, zmieniłem uprawnienia xD
Dziwię się, że LDG po tej wtopie z promką nie udostępniło chociaż oficjalnego PDFa do własnego wydruku.
- psia.kostka
- Posty: 4851
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 557 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
A moze wlasnie o to chodzi, ze ktos dostal "second thought", ze ta gra ma propagowac radosc latania, a nie strach przed katastrofa? I promka zostala schowana pod lade ostatecznie?
Ale dodatek "turbulencje" troszke by temu przeczyl.
Ale dodatek "turbulencje" troszke by temu przeczyl.
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
- vnzk
- Posty: 595
- Rejestracja: 10 cze 2018, 11:39
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 331 times
- Been thanked: 529 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Na FB napisali, że oryginalny wydawca nie wyraził zgody.
W takim wypadku już w instrukcji podstawki używaliby bardziej "delikatnych" określeń zapewnepsia.kostka pisze: ↑27 cze 2024, 08:16 A moze wlasnie o to chodzi, ze ktos dostal "second thought", ze ta gra ma propagowac radosc latania, a nie strach przed katastrofa? I promka zostala schowana pod lade ostatecznie?
Ale dodatek "turbulencje" troszke by temu przeczyl.



Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Dokładnie, dla wielu karta z lądowaniem Wrony była impulsem do zakupu w przedsprzedaży.
Udostępnienie PDFa to takie minimum przyzwoitości w stosunku do swoich klientów.
Błędne karty z Ranczera rozsyłali bez problemu i tu dystrybucja promki dla kupujących w przedsprzedaży też powinna być w ten sposób rozwiązana. Jeśli to taki problem to mogli chociaż zaproponować korzystną zniżkę na dodatek zawierający dodatkowe lądowanie. Tak się buduje brand loyalty

-
- Posty: 841
- Rejestracja: 15 paź 2018, 21:52
- Lokalizacja: Elbląg
- Has thanked: 122 times
- Been thanked: 521 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Dziwna decyzja - mam nadzieję, że to skrót myślowy i nie wyraził "jeszcze" zgody...
Tutaj są dodatkowe materiały do gry: https://www.scorpionmasque.com/Skyteam/?lang=en (strona oryginalnego wydawcy). Są tam pliki w 6 językach - są tam też scenariusze zlokalizowane dla danego kraju, mam nadzieję, że polska lokalizacja pojawi się tam na dniach i będzie tam też zawarty ten promocyjny scenariusz?
Ktoś coś wie jaki jest plan co do tych oficjalnych dodatków PnP? Czy nie pojawią się nigdy i trzeba samemu przetłumaczyć albo drukować wersję EN?
- gath
- Posty: 218
- Rejestracja: 08 cze 2006, 21:47
- Lokalizacja: Białystok
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Pytałem swego czasu o lokalizację tych PDF-ów na PL. Otrzymałem odpowiedź, że mają się ukazać na stronie Lucky Duck w okolicach premiery gry. Jeżeli ktoś wyczai to proszę o info i link.
- Gun3R
- Posty: 201
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 23:10
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 66 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Zagrałem na BGA w jakieś 10 pierwszych scenariuszy i zauważyłem, że o ile poziomy zielone i pomarańczowe pozostawiają trochę przestrzeni na nieudane rzuty, tak np jakiś czerwony scenariusz dopuszczał jedynie 2 kości przeznaczone na kawy, a reszta musiała pasować. Zatem wydaje mi się, że te trudniejsze scenariusze są zbyt zależne od szczęśliwych rzutów.
Hobbystyczny modelarz i drukarz 3D. Tutaj buduję swoją markę ;)
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 02 mar 2022, 14:18
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Oczywiście, że jak mocno nie wejdzie to nie ugrasz czerwonego choćbyś nie wiem co zrobił, natomiast nie jest to wg. mnie „zbyt zależne od szczęśliwych rzutów” - wiele różnych kości można wrzucić w to samo miejsce uzyskując koniec końców ten sam efekt - kolejność ich układania i dobre skumanie intencji z partnerem może uratować nawet słabą „rękę” - ale tak, kości na kawę za bardzo nie można marnować. Kości, poza kawą, można i trzeba modyfikować/przerzucać na wiele sposobów dzięki kartom umiejętności.Gun3R pisze: ↑03 lip 2024, 23:48 Zagrałem na BGA w jakieś 10 pierwszych scenariuszy i zauważyłem, że o ile poziomy zielone i pomarańczowe pozostawiają trochę przestrzeni na nieudane rzuty, tak np jakiś czerwony scenariusz dopuszczał jedynie 2 kości przeznaczone na kawy, a reszta musiała pasować. Zatem wydaje mi się, że te trudniejsze scenariusze są zbyt zależne od szczęśliwych rzutów.
U nas czerwone poszły w miarę gładko - pomijając ten z timerem (tutaj to żeśmy się naklęli mocno zanim się udało) to reszta weszła za pierwszym, lub drugim razem (ale zawsze na ostrzu noża).
Fajna to jest gra

-
- Posty: 841
- Rejestracja: 15 paź 2018, 21:52
- Lokalizacja: Elbląg
- Has thanked: 122 times
- Been thanked: 521 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Pojawiły się materiały PnP w wersji polskiej: https://www.scorpionmasque.com/Skyteam/?lang=pl (wskoczyło tam też kilka innych języków). Niestety nie zawiera się w nich promka z WAW.dannte pisze: ↑27 cze 2024, 23:23 Tutaj są dodatkowe materiały do gry: https://www.scorpionmasque.com/Skyteam/?lang=en (strona oryginalnego wydawcy). Są tam pliki w 6 językach - są tam też scenariusze zlokalizowane dla danego kraju, mam nadzieję, że polska lokalizacja pojawi się tam na dniach i będzie tam też zawarty ten promocyjny scenariusz?
Ktoś coś wie jaki jest plan co do tych oficjalnych dodatków PnP? Czy nie pojawią się nigdy i trzeba samemu przetłumaczyć albo drukować wersję EN?
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Jest tam odnośnik do sklepu Kaczek, gdzie widnieje oferta gra+karta promo, ale niedostępne.dannte pisze: ↑07 lip 2024, 16:02 Pojawiły się materiały PnP w wersji polskiej: https://www.scorpionmasque.com/Skyteam/?lang=pl (wskoczyło tam też kilka innych języków). Niestety nie zawiera się w nich promka z WAW.
Czy do gier zakupionych u nich w sklepie dodawali tę kartę promo? Czy nigdzie jej nie było i tylko na tych konwentach?
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Na pyrkonie dorzucali do każdej kupionej sztuki.
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
- Usul
- Posty: 310
- Rejestracja: 29 sie 2006, 19:31
- Lokalizacja: Białystok
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Mam wersję z pyrkonu, kupoburze co działo się wokół gry olewam, bo nie śledzę, ale mogę dwa słowa napisać o grze.
Dla mnie bardzo siadła - prostsze scenariusze (zielone + żółte) są super do grania z dzieciakami - muszą sami podejmować decyzje, nie ma/zminimalizowany jest problem alfa/rodzic gracza, trudniejsze we 2 dorosłych, dodajmy, że dobrze się rozumiejących, "czujących się", że tak powiem
Gra ma bardzo mocny syndrom jeszcze jednej partii, nawet jak jest wtopa, to reset zajmuje może minutę i ze względu na to, że gra jest niedługa, nie boli i nie zniechęca.
Na tą chwilę mam z 40 partii i tak jak pisałem - gra siadła jak złoto - szybka, przyjemna, tania. Myślałem, że będzie fillerkiem, a zdarzało się, że cięliśmy 2h jako główne danie.
Dla mnie bardzo siadła - prostsze scenariusze (zielone + żółte) są super do grania z dzieciakami - muszą sami podejmować decyzje, nie ma/zminimalizowany jest problem alfa/rodzic gracza, trudniejsze we 2 dorosłych, dodajmy, że dobrze się rozumiejących, "czujących się", że tak powiem

Na tą chwilę mam z 40 partii i tak jak pisałem - gra siadła jak złoto - szybka, przyjemna, tania. Myślałem, że będzie fillerkiem, a zdarzało się, że cięliśmy 2h jako główne danie.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Spróbowałem zagrać w wersję solo z BGG i nawet fajnie to wyszło. Pierwszy gracz rzuca swoimi kośćmi, kładzie pierwszą na planszetce i rzuca pierwszą kością co-pilota. Ustawia ją, kładzie swoją drugą kość i ponownie rzuca kością "drugiego gracza". I tak do końca rundy. Nie przełoży się to 1:1 na mechanizm 2-osobowy bo jednak układając kość co-pilota znamy swój układ ale poprzez rzucanie po jednej kości za c-p element niepewności pozostaje.