Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 854
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 865 times
Been thanked: 892 times
Kontakt:

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: anitroche »

agt pisze: 01 paź 2024, 16:29 Ojej.
Nie sądziłam, że to "taka" kooperacja.
Halo Wieża do mnie idzie, a Zaginiona Ekspedycja mi nie podeszła..
Z Zaginioną Ekspedycją to ma tyle wspólnego że... obie to kooperacja ;). Moim zdaniem feeling z obu gier jest inny. Osobiście też wolę Ekspedycję, bo po prostu wolę policzalność kart niż zupełną nieprzewidywalność kości, no ale obie gry mam na półce, bo dla mnie to różne gry jednak.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
Scamander
Posty: 743
Rejestracja: 05 gru 2018, 14:20
Has thanked: 293 times
Been thanked: 313 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: Scamander »

agt pisze: 01 paź 2024, 16:29 Ojej.
Nie sądziłam, że to "taka" kooperacja.
Halo Wieża do mnie idzie, a Zaginiona Ekspedycja mi nie podeszła..
Nah, Zaginiona Ekspedycja to dla mnie meh/10, Halo wieża za to bardzo podeszła.
Kal-El83
Posty: 1223
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 427 times
Been thanked: 194 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: Kal-El83 »

HW cenię za nienachalne podrzucanie i formacji. Jak dla mnie, najważniejsze dla sprawnego zarządzania poczynaniami jest to, żeby Pierwszy gracz wrzuca kość na silnik drugi na horyzont (lub na odwrót) w pierwszym ruchu i już wiadomo w co gramy.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
agt
Posty: 1534
Rejestracja: 17 sie 2020, 13:48
Has thanked: 895 times
Been thanked: 490 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: agt »

Poległam na przygotowaniu przed pierwszą rozgrywką. :D

Czy te naklejki mam użyć jako dystansowe, ale jednostronne, żeby pulpit dało się otwierać, czy chodzi właśnie o to, żeby to zmontować na stałe?

Wolę się upewnić zanim sobie coś zepsuję na przyszłość. :)
Awatar użytkownika
scraber
Posty: 432
Rejestracja: 06 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 294 times
Been thanked: 136 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: scraber »

agt pisze: 06 paź 2024, 15:45 Poległam na przygotowaniu przed pierwszą rozgrywką. :D

Czy te naklejki mam użyć jako dystansowe, ale jednostronne, żeby pulpit dało się otwierać, czy chodzi właśnie o to, żeby to zmontować na stałe?

Wolę się upewnić zanim sobie coś zepsuję na przyszłość. :)
Naklejki są dwustronne, przyklejasz je na stałe - robią wtedy za dystans, w który wsuwasz te planszetki lotnisk
agt
Posty: 1534
Rejestracja: 17 sie 2020, 13:48
Has thanked: 895 times
Been thanked: 490 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: agt »

NeXuS AlphA pisze: 25 cze 2024, 23:03 No minus jest taki że w takim ujęciu "klejenie" jest punktowe więc np. u góry jak są mniejsze/wyższe elementy to tam taka planszetka się rozłazi (pojawiały się już u mnie problemy z wsuwaniem lotniska/wysokości, bo wchodziły w ów boki). No ale wiadomo, jak komuś to wadzi może od razu kleić klejem ;) Póki co drażniło mnie to mniej niż pudełko "eko" :mrgreen:
Czy w tej sytuacji, dopóki jestem na etapie niesklejonego pulpitu, lepiej jest zainwestować w więcej takich naklejek (wyciąć sobie z taśmy dwustronnej), żeby bardziej równomiernie zdystansować?
Czy nie ma to raczej wpływu na rozgrywkę?

Bo mam jeszcze taką niejasność: czy te paski lotniska i wysokości wsuwa się do środka pulpitu czy pod spód (po stole)?
Z powyższej wypowiedzi można wnioskować, że do środka. Ale gdy analizowałam rozmieszczenie naklejek wewnątrz to jest to chyba niemożliwe..

Poproszę o pomoc. :)
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 678
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 309 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: JollyRoger90 »

Wsuwa się pod spód :)

myślę że te naklejki co są w zestawie są wystarczające. Nikt przecież z tego nie będzie strzelał :)
bourbon
Posty: 131
Rejestracja: 17 maja 2019, 10:26
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 36 times
Been thanked: 25 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: bourbon »

pojawil sie generator lotnisk

https://skyteam.fly.dev/
adicz520
Posty: 48
Rejestracja: 31 maja 2021, 12:42
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: adicz520 »

Hej, jest ktoś może na konwencie wawagra i byłby w stanie załatwić promocyjną kartę z scenariuszem Wrony? Z tego co pamiętam kaczki mogą rozdawać ją tylko na konwentach, i niestety pomimo, że zamówiłem grę w preorderze to jej nie dostałem. Byłbym bardzo wdzięczny i możliwe jakoś bym się odwdzięczył :)
Davson
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2020, 18:22

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: Davson »

Dawali ale do zakupionej gry, ja tak dostałem.
adman
Posty: 253
Rejestracja: 05 sty 2015, 12:22
Lokalizacja: k/Olsztyna
Been thanked: 21 times

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

Post autor: adman »

Davson pisze: 03 gru 2024, 07:12 Dawali ale do zakupionej gry, ja tak dostałem.
Dawali wszystkim którzy chcieli. Wystarczyło podejść i powiedzieć.
sprzedam: Sword and Sorcery
ODPOWIEDZ