Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
wajwa
Posty: 2311
Rejestracja: 18 sty 2008, 10:24
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 364 times
Been thanked: 563 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: wajwa »

Dodatek z pewnością wydłuża setup i rozgrywkę.
Daje na pewno koła ratunkowe w postaci dostępności jakichś akcji, jak inne lokacje ktoś pozajmuje.
Nie skraca to jednak krótkiej kołderki w tej grze.
Nadal nie da się zrobić wszystkiego :wink:
I to jest akurat na plus.
Always look on the bright side of life
Awatar użytkownika
Fiacik
Posty: 468
Rejestracja: 24 wrz 2013, 09:59
Has thanked: 71 times
Been thanked: 77 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Fiacik »

wajwa pisze: 07 sty 2025, 13:11 Dodatek z pewnością wydłuża setup i rozgrywkę.
Daje na pewno koła ratunkowe w postaci dostępności jakichś akcji, jak inne lokacje ktoś pozajmuje.
Nie skraca to jednak krótkiej kołderki w tej grze.
Nadal nie da się zrobić wszystkiego :wink:
I to jest akurat na plus.
Plusem jest też to, że wreszcia akcja latarni nabiera sensu.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

Fiacik pisze: 08 sty 2025, 12:28
wajwa pisze: 07 sty 2025, 13:11 Dodatek z pewnością wydłuża setup i rozgrywkę.
Daje na pewno koła ratunkowe w postaci dostępności jakichś akcji, jak inne lokacje ktoś pozajmuje.
Nie skraca to jednak krótkiej kołderki w tej grze.
Nadal nie da się zrobić wszystkiego :wink:
I to jest akurat na plus.
Plusem jest też to, że wreszcia akcja latarni nabiera sensu.
Hmm...latarnie w podstawce najczęściej odpalają się z sensem w 3ciej rundzie. W dodatek grałem, fajny ale dla mnie psuje to co uwielbiam w podstawce= czas rozgrywki.
Awatar użytkownika
Fiacik
Posty: 468
Rejestracja: 24 wrz 2013, 09:59
Has thanked: 71 times
Been thanked: 77 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Fiacik »

BOLLO pisze: 08 sty 2025, 12:36
Fiacik pisze: 08 sty 2025, 12:28
wajwa pisze: 07 sty 2025, 13:11 Dodatek z pewnością wydłuża setup i rozgrywkę.
Daje na pewno koła ratunkowe w postaci dostępności jakichś akcji, jak inne lokacje ktoś pozajmuje.
Nie skraca to jednak krótkiej kołderki w tej grze.
Nadal nie da się zrobić wszystkiego :wink:
I to jest akurat na plus.
Plusem jest też to, że wreszcia akcja latarni nabiera sensu.
Hmm...latarnie w podstawce najczęściej odpalają się z sensem w 3ciej rundzie. W dodatek grałem, fajny ale dla mnie psuje to co uwielbiam w podstawce= czas rozgrywki.
U nas rozgrywka wydłużyła się nieznacznie, niemal niezauważalnie, więc dla mnie ten dodatek to win-win.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

Fiacik pisze: 09 sty 2025, 09:13
BOLLO pisze: 08 sty 2025, 12:36
Fiacik pisze: 08 sty 2025, 12:28

Plusem jest też to, że wreszcia akcja latarni nabiera sensu.
Hmm...latarnie w podstawce najczęściej odpalają się z sensem w 3ciej rundzie. W dodatek grałem, fajny ale dla mnie psuje to co uwielbiam w podstawce= czas rozgrywki.
U nas rozgrywka wydłużyła się nieznacznie, niemal niezauważalnie, więc dla mnie ten dodatek to win-win.
A jak z wynikami u Was? Ile macie rozgrywek za sobą z dodatkiem?
Awatar użytkownika
Mrukar
Posty: 345
Rejestracja: 06 cze 2021, 13:48
Has thanked: 283 times
Been thanked: 195 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Mrukar »

Tune Tool (znajdźcie na FB) pokazał nowy upgrade, tym razem do Białego Zamku. Tak to fajnie wygląda, że już dorzucałem grę do zamówienia, tylko się na AleP. skończyła :(
Awatar użytkownika
cichywiatr
Posty: 129
Rejestracja: 26 wrz 2019, 10:52
Has thanked: 37 times
Been thanked: 49 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: cichywiatr »

BOLLO pisze: 09 sty 2025, 09:24 A jak z wynikami u Was? Ile macie rozgrywek za sobą z dodatkiem?
Mam koło 10 rozgrywek z dodatkiem (większość solo) i wyniki miałem w zakresie 60 - 80 punktów.

Nigdy nie udało mi się użyć żetonu powyżej 80 punktów. Dużo zależy jakie karty są na planszy.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

cichywiatr pisze: 09 sty 2025, 10:06
BOLLO pisze: 09 sty 2025, 09:24 A jak z wynikami u Was? Ile macie rozgrywek za sobą z dodatkiem?
Mam koło 10 rozgrywek z dodatkiem (większość solo) i wyniki miałem w zakresie 60 - 80 punktów.

Nigdy nie udało mi się użyć żetonu powyżej 80 punktów. Dużo zależy jakie karty są na planszy.
Dokładnie mam to samo spostrzeżenie , dodatkowo ważne są wartości na kościach. Zamierzam niebawem "ustawić" rozgrywkę wybierając wedle mnie najlepsze układy kart i grać na "ustawionych" kościach (same 6) aby zobaczyć czy faktycznie można wycisnąć takie punkty i czy jest to łatwe przy takiej ustawce.
Cierń
Posty: 612
Rejestracja: 15 gru 2008, 11:53
Lokalizacja: Gliwice/Sośnica
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Cierń »

BOLLO pisze: 03 sty 2025, 11:06 Zastanawiam się nad tym dodatkowym znacznikiem +160 PZ w dodatku. Wiem że dodatkowe 3akcje połączone z tym dodatkiem palą zwoje i pozwolą na robienie większych kombosów ale ktoś z was się zbliżył chociaż do takiego wyniku? Ja na razie nie przekroczyłem jeszcze magicznego 100PZ . Wszystko oczywiście zależy od wartości kości jaki się wylosują, jakie karty będą do dyspozycji i jak pozwolą się kombić ale 160PZ to dla mnie na tę chwilę totalna abstrakcja....coś jak przy PGaja (ale w to to nie umiem grać na PZ).
Na podstawce wyciśnięcie ponad 80 PZ jest możliwe, więc kto wie, choć faktycznie 160 brzmi niesamowicie :).
Awatar użytkownika
cichywiatr
Posty: 129
Rejestracja: 26 wrz 2019, 10:52
Has thanked: 37 times
Been thanked: 49 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: cichywiatr »

BOLLO pisze: 09 sty 2025, 10:22 Dokładnie mam to samo spostrzeżenie , dodatkowo ważne są wartości na kościach. Zamierzam niebawem "ustawić" rozgrywkę wybierając wedle mnie najlepsze układy kart i grać na "ustawionych" kościach (same 6) aby zobaczyć czy faktycznie można wycisnąć takie punkty i czy jest to łatwe przy takiej ustawce.
Ciekawy pomysł, możesz podzielić się wynikami.

Na bgg kiedyś patrzyłem jak osoba miała w podstawce 80 punktów. Posiadała 14 z 15 meppli porozstawianych na mapie. Nie wiem jak to zrobiła, ale tutaj musiała ostro robic chain action, bo przy 9 ruchach musiała przynajmniej 5 razy dwa mepple na ruch wystawiać.

https://boardgamegeek.com/thread/3173380/scores
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

cichywiatr pisze: 09 sty 2025, 11:08
BOLLO pisze: 09 sty 2025, 10:22 Dokładnie mam to samo spostrzeżenie , dodatkowo ważne są wartości na kościach. Zamierzam niebawem "ustawić" rozgrywkę wybierając wedle mnie najlepsze układy kart i grać na "ustawionych" kościach (same 6) aby zobaczyć czy faktycznie można wycisnąć takie punkty i czy jest to łatwe przy takiej ustawce.
Ciekawy pomysł, możesz podzielić się wynikami.

Na bgg kiedyś patrzyłem jak osoba miała w podstawce 80 punktów. Posiadała 14 z 15 meppli porozstawianych na mapie. Nie wiem jak to zrobiła, ale tutaj musiała ostro robic chain action, bo przy 9 ruchach musiała przynajmniej 5 razy dwa mepple na ruch wystawiać.

https://boardgamegeek.com/thread/3173380/scores
Ostatnia moja gra na 2 graczy i oboje wystawiliśmy 14pionow. Zabrakło mi jednego żelaza abym wystawił wszystkich. I wcale jakoś dużo punktów nie ugraliśmy.

Obrazek

Obrazek
Vaspher
Posty: 112
Rejestracja: 07 lis 2022, 11:11
Has thanked: 259 times
Been thanked: 22 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Vaspher »

BOLLO pisze: 09 sty 2025, 09:24 A jak z wynikami u Was? Ile macie rozgrywek za sobą z dodatkiem?
Dotychczas zagrałem w Biały Zamek 14 razy:
- 2x rozgrywka czteroosobowa w samą podstawkę
- 7x rozgrywka dwuosobowa w samą podstawkę
- 5x rozgrywka dwuosobowa z dodatkiem

Oboje z żoną jesteśmy zadowoleni z dodatku - nie przedłuża znacznie setupu, a daje nowe możliwości związane z latarnią i własną planszetką + crossowe korzyści z wysyłania większej liczby konkretnych pracowników.

Co do końcowej punktacji to większość rozgrywek wygrywa żona :D Jej najwyższe rezultaty to 83, 86 i rekord 99, mój najwyższy wynik to 82. Zdecydowanie zgadzam się, że pułap punktowy mocno zależy od ułożenia kart, kości i bonusów za wysyłanie.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

cichywiatr pisze: 09 sty 2025, 11:08 Ciekawy pomysł, możesz podzielić się wynikami.
Gra **Biały Zamek** zawsze dostarcza mi wiele emocji i wyzwań. Po kilkunastu partiach nurtowało mnie jednak, czy rzeczywiście da się zdobyć ponad 80 punktów? Moje dotychczasowe rozgrywki kończyły się zwykle z wynikiem pomiędzy 50 a 65 punktów, co wymagało sporo wysiłku. Skoro jednak twórcy gry wprowadzili punktację powyżej 80+, wiedziałem, że musi być to możliwe. Nawet grając solo, nie udawało mi się jednak zbliżyć do takiego wyniku.

Zdecydowałem się na przeprowadzenie eksperymentu, którego wcześniej nigdy nie próbowałem. Ustawiłem grę pod solo, przygotowując wszystkie karty, kości, znaczniki i pola akcji według mojego uznania w jak najbardziej efektywny sposób. Oczywiście nie miało to nic wspólnego z prawdziwą rozgrywką, ponieważ wyeliminowałem element przypadku. Wszystko przygotowałem, imitując możliwe układy kart i połączenia akcji.

Z premedytacją ustawiłem wszystkie kości na wartość 6, dobierając je co rundę. Nie zwracałem uwagi na współgracza, którego kości lądowały na polach akcji, których nie zamierzałem używać. Plan był prosty: w pierwszych dwóch rundach skupiłem się na wystawieniu jak największej liczby ogrodników, aby podwójnie punktować z bonusów na koniec rundy oraz zacząć wystawiać samurajów, by móc skorzystać z ich dodatkowych akcji. Ostatecznie, w trzeciej rundzie zamierzałem wystawić dworzan aby z pobierania kart pobierać bonusy i oczywiście nimi punktowacy a koniec gry.

Niestety, podczas gry zauważyłem, że zbyt wiele kart z opcją wystawienia ogrodników blokowało mi inne, potencjalnie bardziej strategiczne opcje. Po prostu wystawiłem ich za dużo.Oczywiście, w prawdziwej grze współgracz skutecznie blokowałby pewne akcje lub celowo brał kości z pól, gdzie mogliby punktować nasi ogrodnicy. Tutaj jednak, przyjmując czysto hipotetyczny układ i grając, by zdobyć jak najwięcej punktów, napotkałem inne wyzwania.

Pomimo posiadania wszystkich możliwych opcji do dyspozycji, gra nie była wcale prosta. Przez pierwsze dwie rundy nie zdobyłem ani jednego punktu, co zaczęło mnie martwić czy to się wogule uda. Dopiero w ostatniej rundzie udało mi się wystawić ostatniego dworzanina, pobrać odpowiednią kartę i zakończyć rozgrywkę z satysfakcją pustej planszetki gracza. Uczciwie muszę się przyznać że taka partia strasznie mnie wymęczyła psychicznie jeżeli chodzi o kombinowanie. Ta gra mnie po prostu zmiażdżyła ogromem możliwości i kombinowania wiedząc o tym że jedyną przeszkodą jest tylko i wyłącznie mój mózg.

Ku mojemu zdziwieniu, doświadczenie przyniosło pozytywne efekty. Udało mi się zdobyć ponad 80 punktów, choć muszę przyznać, że było to naprawdę trudne. Pamiętajcie, że wszystkie akcje wykonywałem kośćmi o wartości 6 i głównie z miejsca latarni. Zatem faktycznie przy odpowiednim układzie kart i kości jesteśmy w stanie zrobić taki wynik ale jest to niezwykle moim zdaniem trudne do wykonania.

Zachęcam Was do podzielenia się swoimi strategiami i doświadczeniami z gry **Biały Zamek**. Czy udało się Wam przekroczyć magiczną granicę 80 punktów bez dodatku? Jakie strategie stosujecie, aby uzyskiwać takie wyniki? Co Waszym zdaniem jest kluczowe, aby mocno punktować?

Obrazek
Spoiler:
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2530
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 214 times
Been thanked: 182 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Pan_K »

A czy dworzanie w ostatniej rundzie nie ograniczyli efektywności akcji latarni? I czy Twoim zdaniem mogło to mieć wpływ na wynik końcowy? W końcu kości ustawione na 6 musiały kusić bustowaniem akcji przez wspomaganie jej każdorazowo dochodem z latarni.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

Pan_K pisze: 14 sty 2025, 07:44 A czy dworzanie w ostatniej rundzie nie ograniczyli efektywności akcji latarni? I czy Twoim zdaniem mogło to mieć wpływ na wynik końcowy? W końcu kości ustawione na 6 musiały kusić bustowaniem akcji przez wspomaganie jej każdorazowo dochodem z latarni.
Nie bardzo rozumiem w jaki sposób dworzanie mieliby przeszkadzać mi w pozyskiwaniu profitów z latarni? Wręcz przeciwnie, używając ich (wstawiając do zamku) mogłem pobierać karty i używać latarni w jeszcze mocniejszy sposób. Ponieważ pierwszą nową kartę dobrałem dopiero z końcem 2giej rundy to owe boostowanie wystąpiło właśnie w 3ciej rundzie. Nie był to jakiś game changer ale dla mnie z tych 6steczek najważniejsze były monety które pozwoliły mi na wystawianie dworzan. A jakby nie patrzeć to wystawienie 5ciu to koszt 10jenów.

Myślę że w mojej rozgrywce kluczowe było boostowanie w pierwszych rundach ogrodników a następnie samurajów, tylko po to aby ostatecznie wystawić wszystkich dworzan, bo to oni tak naprawdę wygenerowali większość punktów bo aż 51pkt. Gdyby udało mi się wystawić chociaż 2 samurajów którzy punktują dworzan x2 to wynik byłby jeszcze o te 10pkt wyższy.
Mój test nie jest żadnym wyznacznik ale jedynie chciałem zobaczyć czy faktycznie takie wyniki są możliwe. Uważam że są one bardzo trudne do zrealizowania i potrzebny jest naprawdę bardzo dobry i sprzyjający układ kart, znaczników jak i przede wszystkim kości.
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2530
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 214 times
Been thanked: 182 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Pan_K »

Dworzanie wspomagają akcję latarni, rzecz jasna. Dlatego pytam, czy zostawienie ich na ostatnią rundę nie sprawiło, że przez większość rozgrywki ta akcja miała znikome znaczenie - i czy mogło to mieć wpływ na końcowy wynik.

Sprowadza się to do pytania, czy bonusy z ogrodników przeważyły brak bonusów z latarni? Bo ogrodnicy dają płaskie punkty na koniec gry i można ich było zostawić na koniec może. Tak tylko gdybam,
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6345
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1312 times
Been thanked: 2002 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: BOLLO »

Pan_K pisze: 14 sty 2025, 08:12 Dworzanie wspomagają akcję latarni, rzecz jasna. Dlatego pytam, czy zostawienie ich na ostatnią rundę nie sprawiło, że przez większość rozgrywki ta akcja miała znikome znaczenie - i czy mogło to mieć wpływ na końcowy wynik.

Sprowadza się to do pytania, czy bonusy z ogrodników przeważyły brak bonusów z latarni? Bo ogrodnicy dają płaskie punkty na koniec gry i można ich było zostawić na koniec może. Tak tylko gdybam,
Aby to stwierdzić musiałbym zagrać inaczej czyli najpierw skupić się na ogrodnikach następnie na dworzanach i w 3ciej rundzie wystawiać samurajów. Jednak jak tak sobie o tym myślę to nie byłoby to zbyt dobre ponieważ późne wystawienie samurajów i używanie dzięki nim "dodatkowej" akcji z dowolnej kości nie miałoby uzasadnienia bo pobieranie surowców dla samych surowców nie ma sensu. Wydaję mi sie zatem że opcja Ogrodnicy-Samuraje-Dworzanie to najlepsza opcja na punktowanie.

Ale szczerze się przyznam że takie masterowanie nie daję mi satysfakcji już, bo odkrycie "złotego" środka zabija ducha gry.
autopaga
Posty: 1629
Rejestracja: 29 wrz 2018, 20:27
Lokalizacja: Szczecin/Tanowo
Has thanked: 104 times
Been thanked: 369 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: autopaga »

To zależy czy grasz na niskie czy wysokie kości, ja lubię jednak szybko zboostować latarenkę i brać niskie kości, a gejsze jeszcze bardziej pomagają tej strategii.
Awatar użytkownika
Furan
Posty: 1630
Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
Lokalizacja: Warszawa, Wola
Has thanked: 13 times
Been thanked: 248 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Furan »

Pst. Pst. Słuchajcie uważnie, bo nie będę powtarzać. Biały Zamek do zagrania na yucata.de. :)
jakiCHś - w tym słowie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!

(S) Great Plains, Moon River, Im Schatten des Kaisers, Arkana Magii, Chartae, Jedzie pociąg z daleka, Paco Sako
LukaszLozz
Posty: 215
Rejestracja: 24 kwie 2020, 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 90 times
Been thanked: 82 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: LukaszLozz »

Jest też w wersji alfa na BGA więc lada moment będzie w otwartej becie.
Awatar użytkownika
Leviathan
Posty: 2453
Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 457 times
Been thanked: 1237 times
Kontakt:

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Leviathan »

Recenzja Białego Zamku na Wojennik TV:
Awatar użytkownika
Brylantino
Posty: 1444
Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 216 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Brylantino »

Ktoś orientuje się, czy dodatek Matcha będzie miał dodruk? Wymiotło go już ze wszystkich sklepów.
Awatar użytkownika
Scamander
Posty: 748
Rejestracja: 05 gru 2018, 14:20
Has thanked: 294 times
Been thanked: 316 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Scamander »

Info z 2-go lutego:

Obrazek
Torgu
Posty: 12
Rejestracja: 21 cze 2012, 19:30
Been thanked: 4 times

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: Torgu »

Zapraszam do zapoznania się z naszą recenzją Białego Zamku :)

https://popkulturowcy.pl/2025/01/12/bia ... lanszowej/
P-ek
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2021, 22:59
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Biały Zamek / White Castle (Isra C., Shei S.)

Post autor: P-ek »

Czy jest jakaś szansa na kupienie promo kart? Wnoszą coś do gry czy szkoda zawracać sobie tym głowę?
ODPOWIEDZ