Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

Wczoraj nareszcie udało się rozegrać pierwsze potyczki w najnowszy tytuł od firmy Portal Games czyli grę w linii Neuroshima.

Resurgence jest to gra euro w post apokaliptycznym świecie gdzie będziemy się wcielać w liderów grupy którzy mają za zadanie najlepiej przygotować swoją grupę i bunkier w tych niesprzyjających warunkach. Tak więc od początku gry będziemy zarządzać swoimi ludźmi aby wykonywać akcje z planszy. Cała plansza jest podzielona na pewne sektory w mieście Moskwa, i to tam będziemy rozgrywać swoją potyczkę rywalizując z rywalami. Żeby było ciekawiej do niektórych akcji na planszy należy wysłać odpowiednich przeszkolonych robotników, dlatego że nie każdy będzie mógł zrobić to samo.

Ale zanim dojdziemy do wykonania akcji trzeba niejako ogłosić dowództwo czyli za pomocą naszych zasłonek będziemy umieszczać swoich robotników na odpowiednie pola i tym samym próbować zwiększyć inicjatywę w danym sektorze. I to jest naprawdę dobre bo już na tym etapie zaczynamy bardzo myśleć i kombinować gdzie i kogo wysłać do pracy. W międzyczasie oczywiście będziemy musieli rozbudowywać swój bunkier schronienie aby i tam móc w przyszłości wysyłać swoich pracowników na pola akcji. Jednocześnie lepiej rozbudowany bunkier pozwala nam na pobieranie lepszych misji i tym samym zdobycia więcej punktów zwycięstwa.

Kolejną ciekawą sprawą jest pojawianie się na planszy mutantów którzy będą nam przeszkadzać, ponieważ każdy mutant na planszy będzie powodował że koszt wykonania danej akcji będzie wzrastał o jeden zasób który będziemy musieli zapłacić. Jeżeli zagramy w nieco rozszerzony wariant to tam mutanci będą różni i w zależności od tego który się pojawi to będą różne zasady.

Jeżeli chodzi o grafikę i wykonanie to jestem fanem takiej kreski komiksowej, więc cała szata graficzna jak najbardziej przypadła mi do gustu nie mniej jednak pomimo że nie znam systemu RPG Neuroshima Hex która toczy się post apokaliptycznej Moskwie to nie czułem tutaj klimatu tej linii i tak naprawdę było to dla mnie po prostu kolejne euro z zarządzaniem pracownikami. Wykonanie gry jest całkiem okej, grube żetony pracowników, czytelna ikonografia oraz drewniane elementy w postaci zasobów. Planszetki cienkie ale nie sprawiające żadnych problemów, dodatkowo na plus zasługują karty które w moim odczuciu są grube i sztywne.

Całość wizualnie jak i mechanicznie odbieram na plus. Sama gra nie należy do trudnych i skomplikowanych tytułów ale mnogość akcji i dróg do zwycięstwa powoduje że jest nad czym pomyśleć. U mnie rozgrywki 2 osobowe zajmowały ok 90min ale przyznaję że sporo zamulałem. Myślę że godzina czy lekko ponad to realny czasowy wynik na partię. Teraz czekam na okazję zagrania na czterech graczy gdzie będzie mega ciasno i każdy surowiec będzie na wagę złota...... boję się jednak downtimeu bo pomimo planowania swoich ruchów często trzeba zmieniać swoją strategię.

Podsumowując, na tę chwilę Resurgence to naprawdę dobre i ciekawe euro w postapokaliptycznym świecie, gdzie każda akcja jak i nasz pracownik muszą być dobrze zaplanowane. Chętnie usiądę do kolejnej partii i poszwędam się po Moskwie rozbudowując swój przyczółek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
osimaru
Posty: 154
Rejestracja: 05 lip 2024, 14:59
Has thanked: 108 times
Been thanked: 62 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: osimaru »

Ja jako fan Neuroshimy Hex i 51. Stanu, od tej gry się odbiłem zaraz po jej zaprezentowaniu przez Portal. Nie dość, że euras (ale to już kwestia gustu, wiadomo) to wizualnie dla mnie odrzuca i kompletnie nie pasuje mi graficznie do uniwersum Nerki.

Czas pokaże czy doklejenie logo Neuroshima jej pomogło, czy wręcz przeciwnie. Podejrzewam, że gdyby nie to, to nawet bym na nią nie spojrzał 😅
Awatar użytkownika
Wildcard
Posty: 618
Rejestracja: 18 lut 2024, 12:42
Has thanked: 394 times
Been thanked: 226 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: Wildcard »

Ja i przynajmniej jedna osoba która znam kompletnie olalismy grę przez logo neuroshimy i dopiero po zapoznaniu się bliżej stwierdziliśmy że to w sumie fajny tytuł.
Awatar użytkownika
veljarek
Posty: 1201
Rejestracja: 07 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 6 times
Been thanked: 29 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: veljarek »

Po jednej grze stwierdzam, że fajny i solidny tytuł a logo NH nie wpływa nijak na rozgrywkę, bardziej bliski jest tam temat This War i Mine.
Fajna i szybka rozgrywka, jedyne co wkurza to ikonki na żetonach postaci, trzeba sie przyglądać co się wylosowało.
_______________
Nie wystarczy grać w gry, trzeba jeszcze grać we właściwe gry
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2547
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 330 times
Been thanked: 547 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: tomp »

osimaru pisze: 20 paź 2024, 10:33 Ja jako fan Neuroshimy Hex i 51. Stanu, od tej gry się odbiłem zaraz po jej zaprezentowaniu przez Portal. Nie dość, że euras (ale to już kwestia gustu, wiadomo) to wizualnie dla mnie odrzuca i kompletnie nie pasuje mi graficznie do uniwersum Nerki.

Czas pokaże czy doklejenie logo Neuroshima jej pomogło, czy wręcz przeciwnie. Podejrzewam, że gdyby nie to, to nawet bym na nią nie spojrzał 😅
tutaj zmieniono kształt i wielkość pudełka oraz grafiki na pudełku.
nie widzę różnicy wewnątrz między wersją przed i po neuro-brandingu.
myślę, że jakby wydawnictwo chciałoby zmienić to na Neuroshimę na 100% to musiałoby zmienić grafiki na planszy i kartach. Może prawa autorskie nie pozwalały.
Wg mnie mogli pozostać przy oryginalnym temacie. Wg mnie nie było sensu tego tak reklamować, tym bardziej, że dla niektórych hasło "Neuroshima" to jak czerwona płachta na byka.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
osimaru
Posty: 154
Rejestracja: 05 lip 2024, 14:59
Has thanked: 108 times
Been thanked: 62 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: osimaru »

tomp pisze: 20 paź 2024, 15:50 Wg mnie mogli pozostać przy oryginalnym temacie. Wg mnie nie było sensu tego tak reklamować, tym bardziej, że dla niektórych hasło "Neuroshima" to jak czerwona płachta na byka.
No właśnie ten brand jest imo bez sensu, bo Ci których logo Nerki przyciągnie to raczej sama gra odstraszy. Natomiast tym, którym mogła by się spodobać wcale przez to logo jej nie sprawdzą. O samej grze się wypowiadać nie będę, bo nie grałem, ale z tego co czytałem i widziałem to raczej nie dla mnie.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

Wildcard pisze: 20 paź 2024, 12:51 Ja i przynajmniej jedna osoba która znam kompletnie olalismy grę przez logo neuroshimy i dopiero po zapoznaniu się bliżej stwierdziliśmy że to w sumie fajny tytuł.
Nie pierwszy taki przypadek, ale fajnie ze udało się wam zagrać i gra się podobała.
veljarek pisze: 20 paź 2024, 13:18 Fajna i szybka rozgrywka, jedyne co wkurza to ikonki na żetonach postaci, trzeba sie przyglądać co się wylosowało.
Niby nie ma co się tam pomylić a jednak i mi się przydarzyło że myliłem pracowników (hełm/kask).
tomp pisze: 20 paź 2024, 15:50 Wg mnie mogli pozostać przy oryginalnym temacie. Wg mnie nie było sensu tego tak reklamować, tym bardziej, że dla niektórych hasło "Neuroshima" to jak czerwona płachta na byka.
Ale dla większości jednak pozytywne odczucia, więc to zapewne kwestia marketingu. Chociaż dla mnie to nie miało żadnego znaczenia. Być może że dla mnie świat Neuroshimy to tylko Hex i nawet uwielbiany 51Stan do dla mnie bardziej po prostu wizja świata postapo.
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2547
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 330 times
Been thanked: 547 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: tomp »

Zastanawiałem czy w mojej wypowiedzi użyć słowa "większość". stwierdziłem, że lepiej użyć słowa "niektórzy" jako bliżej niekreśloną ilość ludzi. Głównie dlatego, że nie mam tego typu danych statystycznych.
@BOLLO najwidoczniej posiadasz. Podzielisz się? Wydaje mi się, że tego typu dane mogą być bardzo interesujące.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

No tak racja :-)
wajwa
Posty: 2307
Rejestracja: 18 sty 2008, 10:24
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 361 times
Been thanked: 560 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: wajwa »

Pisałem o Resurgence w wątku o grze miesiąca, ze 2 miesiące temu.
Fajne euro do którego siadłem przypadkiem, nie chcąc zbytnio widząc logo Neuroshimy.
Tak, że to co jednym może pomóc, innym z kolei zaszkodzi, przy czym widzę to tak, że fani Neuroshimy mogą się rozczarować, bo tam nic z tej gry nie znajdą, tych zaś którzy mają awersję do NH może ominąć fajna giera...
No, tak że ten tego, ja wiem ... marketing ... 8)
Always look on the bright side of life
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

Kolejna udana rozgrywka w Resurgence.
Dlaczego udana? Bo każda partia w ten tytuł sprawia mi po prostu radość. Tym razem nastawiłem się na rekrutowanie sporej ilości ocalałych aby móc lepiej zarządzać swoimi robotnikami.

Graliśmy na trzech graczy i było ciasno, a więc trzeba było mocno planować swoje ruchy bo surowców szybko ubywało.

Mam natomiast mocne wątpliwości co do balansu bohaterów. Taka np Bibliotekarka vs Kosmonauta. Albo Kaznodzieja vs Glinarz.....

Fajnie rozgrywkę zmieniają żetony mutantów, bestii czy włóczęgi powodując że często zmieniamy swoje pierwotne plany.

Resurgence to nie jest ani wybitna mechanika ani klimat wylewający się z gry ale całość jest tak przyjemna że chętnie do niej będę wracał.

Gra zdecydowanie pozostanie w kolekcji obok Ocaleni i 51Stan.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
CezarIXen
Posty: 65
Rejestracja: 09 cze 2014, 10:28
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 250 times
Been thanked: 96 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: CezarIXen »

Miałem ostatnio okazje zagrać w ten tytuł i choć nie jest to gra zła to jednak nie trafiła w mój gust.
Problemem jest, że ta niczym się nie wyróżniające, choć nadal jest to solidny zlepek znanych mechanik.

Z plusów bardzo mi się podobało planowanie za zasłonką wyboru wysyłania żetonów, do jeden z 3 możliwych miejsc,
ale to psuło mi bardzo bag building czyli najpierw losowanie jakie żetony mamy do użycia ( i to nie tak , że nie lubię tego mechanizmu, bo szarlatani z Pasikurowic to moja ulubiona gra ), po prostu jak na gra euro to było zbyt losowe. Niezależnie jak dużo masz żetonów, twoje plany mogą legnąć w gruzach bo akurat tego co potrzebujesz nie będzie.

Choć główna wada, która najbardziej psuła mi rozgrywkę, to fakt, że jak wszyscy już zaplanowali swoje ruchy i odsłaniamy zasłonki, to czekanie na swoją turę jest nudne, bo albo mamy już wszystko zaplanowane, albo plany się popsuły, ale nie ma co układać nowych, bo sytuacja na planszy się zmieni zanim do nas dojdzie, więc człowiek czeka niezbyt zainteresowany co inni robią, bo nie za bardzo da się tutaj zaskoczyć ciekawa zagrywką, bo jedyne co inni gracze mogą zrobić to zabrać ci zasoby, ale sprawić że są droższe.

Ostatnia wada, to grafiki, sam wygląd mi nie przeszkadza, ale są dla mnie trochę zbyt nieczytelne, żetony potrafią wyglądać zbyt podobnie, oraz miejsca do których wysyłamy żetony tez jakoś da się łatwo pomylić.

Do reszty nie mam co się przyczepić, klasyczne, rozwijanie bazy by mieć więcej żetonów i umiejętności.
Spełnianie celów na punkty.
Wydarzenia zmieniające stan gry .
Kupowanie postaci z fajnymi zdolnościami itd.
Do reszty mechanizmów nie ma co narzekać bo fajnie współgrają i analizując wybory miedzy nimi da się dobrze bawić.

Ogólnie podsumowując, solidna gra z drobnymi wadami, więc jeśli ktoś szuka leciutkiego euro to gra ma szanse się spodobać, ale jeśli ktoś szuka czegoś więcej to tutaj tego nie znajdzie.

Przyznam jednak, że powinienem tej grze dać druga szanse, bo grałem wyjątkowo niewyspany, wiec może kolejne wrażenie nie byłby tak krytyczne, ale niezbyt to kusi, zwłaszcza, że jest tyle ciekawych gier.
AxlPl
Posty: 197
Rejestracja: 26 paź 2024, 09:18
Has thanked: 33 times
Been thanked: 68 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: AxlPl »

Ma ktoś już ogarną te gre żeby wypowiedzieć się o jej trudności? Chciałabym kupić gre worker placement w klimacie postapo ale dla niedzielnego gracza. Póki co znalazłam tylko ten tytuł ale te ponad 3 na bgg trochę przeraża. Podobnie ma Diuna imperium a to już dla mnie za bardzo złożona gra.
Zostaje jeszcze do wyboru Neuroshima Last Aurora
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2547
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 330 times
Been thanked: 547 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: tomp »

@AxlPl Sugerowałbym przejrzeć instrukcję i/albo obejrzeć gameplay.

Myślę, że można spokojnie grać. Decyzje na zasadzie: "pójdę tutaj", ewentualnie: "ojej, nie stać mnie, zatem idę tam".
ALE gra jest bardziej wymagająca od "rzuć kostką w monopoly".
Zależy kim są owi "niedzielni gracze" - jak grali już w "eurasy" to wg mnie krzywa uczenia się mechaniki gry trwa 1 rundę.
ciężkość "3+" raczej dla osób, które chcą bardzo mocno optymalizować. Wówczas sugerowałbym się tą liczbą. wg mnie widoczna ocena na bgg jest lekko zawyżona, oceniam poniżej wartości średniej.

główne elementy gry (upraszczam dla klarowności):
1) Wyścig na torach, tutaj jest prosta licytacja, kto doda więcej żetonów do typu danej lokacji. Dostaje się bonusy oraz punkty na koniec gry.
2) Zdobądź zasoby, aby zrealizować kontrakt albo idź pozyskać kontrakt. Realizacja kontraktów, oprócz punktów pozwala otrzymać pasywny dochód między rundami.
3) dbanie o poziom zasobów. np. pieczywa, aby nie było potrzeby korzystać z akcji Rest (odpoczynek?) - 1 worker na 1 pieczywo (bardzo słaba akcja)
4) rozbudowa bazy, aby mieć alternatywne akcje/źródła zasobów, dodatkowych pracowników oraz punkty.
5) dodatkowo można "zakupić ocalałych", aby pozyskać pasywne umiejętności (dostępne od następnej tury)
Mam wrażenie, że opisałem tutaj główny trzon gry.

Instrukcja angielska bardzo klarownie opisuje zasady gry.
Jest opis co można zrobić w lokacjach (ikony dosyć intuicyjne) oraz opis umiejętności "ocalałych" - zakładam że polska instrukcja jest kalką wersji angielskiej.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

AxlPl pisze: 23 lis 2024, 10:18 Ma ktoś już ogarną te gre żeby wypowiedzieć się o jej trudności?
Mam dużo partii ogranych i uważam że gra nie należy do tych trudnych. Nie wiem kim są owi" niedzielni gracze" bo i ja się do nich mogę śmiało zaliczyć. Ale jak ogarniają gry z różnymi mechanizmami to i te nie będą stanowiły zapewne problemów.

Ale nie jest to ani Talizman ani Monopoly. A z gier euro post apo polecam również sprawdzić sobie "Ocaleni".
Misioł
Posty: 73
Rejestracja: 24 cze 2023, 09:03
Has thanked: 16 times
Been thanked: 59 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: Misioł »

W końcu udało się zagrać pierwszy raz, to i ja wrzucę pierwsze wrażenia.
Pamiętam jak uparcie twierdziłem, że nie będe już kupował kolejnych eurasów z mieleniem zasobów w zasoby. Ale Trzewik zaczarował, zanęcił "nowatorską mechaniką budowania woreczka", czy jakoś tak. No i poszło. Tymczasem to budowanie woreczka równie dobrze mogłoby chyba być najprostszym składaniem talii, gdyby na planszy było miejsce na karty. Nic w tym nowatorskiego. Idąc dalej, mamy kolejne zgrane karty: worker placement, kontrakty, tory z zasobami jako nagroda. Słowem: do bólu standardowy euras jakich wiele. Nie mam już miejsca na półkach na takie tytuły.
Ale zagrałem i muszę przyznać, że jest to wszystko naoliwione, wygładzone, wypolerowane wręcz na błysk. Wchodzące na początek wydarzenie wprowadza nieznaczne, ale zauważalne urozmaicenie każdej rundy. Losowanie zetonów z woreczka i przydział połączony z torami przywództwa daje element interakcji i lekkiego blefu. Worker placement działa jak należy a rozbudowywanie kryjówki zwiększa jego możliwości. Trzeba przewidywać ruchy przeciwników. Kupowane karty można łączyć w fajne kombosy. Karty misji wydają się być zbalansowane a dodatkowo żeby je odpalić, trzeba postawić mietka w odpowiednie miejsce. Końcowe karty punktacji będą różnicować rozgrywkę. Instrukcja jest prosta, nie ma bzdurnych mikrozasad.
Wygląda na to, że gra zostanie w kolekcji i coś innego będzie musiało z niej wylecieć.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

Fajnie @Misioł że się jednak przekonałeś po partii. Tak tam nie ma nic innowacyjnego i nawet fabularnie gra mogłaby być o plantacji warzyw (w sumie ciekawy byłby to reskin), ale tak jak piszesz, tu wszystko działa dobrze. Owszem można byłoby to zrobić na kartach ale te żetony były tańsze w produkcji i zawsze to jednak coś innego niż karta. Chociaż teraz tak sobie myślę, że fajnie jakby te żetony były większe i drewniane.
Fajnie że gra Ci siadła.
Atk
Posty: 1555
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 549 times
Been thanked: 339 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: Atk »

AxlPl pisze: 23 lis 2024, 10:18 Ma ktoś już ogarną te gre żeby wypowiedzieć się o jej trudności? Chciałabym kupić gre worker placement w klimacie postapo ale dla niedzielnego gracza. Póki co znalazłam tylko ten tytuł ale te ponad 3 na bgg trochę przeraża. Podobnie ma Diuna imperium a to już dla mnie za bardzo złożona gra.
Zostaje jeszcze do wyboru Neuroshima Last Aurora
3 na bgg to wcale nic przerażającego, a last aurora spoko gierka. Lubimy do niej wrócić co jakis czas.
Awatar użytkownika
crazygandalf
Posty: 548
Rejestracja: 14 lut 2016, 16:25
Has thanked: 94 times
Been thanked: 712 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: crazygandalf »

Wrzuciliśmy rozgrywkę wraz z naszą recenzją. To tak gdyby ktoś był zainteresowany. :D
Resurgence - rozgrywka i recenzja
Awatar użytkownika
jacobPL
Posty: 195
Rejestracja: 05 paź 2020, 13:36
Lokalizacja: Warszawa / Poznań
Has thanked: 26 times
Been thanked: 52 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: jacobPL »

Ktoś poleca tylko pod solo, czy meh?
strzewka
Posty: 39
Rejestracja: 03 lut 2020, 11:33
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: strzewka »

Grałem tylko solo kilka razy i mi się podobało. Nie mam porównania z graniem w kilka osób. Solo nie jest tak łatwo wygrać. W grze jest dużo możliwości działania, można w różny sposób próbować dążyć do wygranej ale solo mamy ograniczone pole działania ilością możliwych akcji i rund więc nie wszystko na raz jesteśmy w stanie użyć, no ale o to chodzi, trzeba się zdecydować. Trzeba mądrze wykorzystywać każdy ruch.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6317
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1302 times
Been thanked: 1981 times
Kontakt:

Re: Resurgence ( Stan Kordonskiy)

Post autor: BOLLO »

jacobPL pisze: 11 mar 2025, 09:19 Ktoś poleca tylko pod solo, czy meh?
Jak najbardziej polecam pod solo. Granie z przeciwnikiem jest lekko inne ale wcale nie zabiera jakoś więcej funu względem rozgrywki solo.
ODPOWIEDZ