(Oficjalny) Go On Board

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
czorbok
Posty: 69
Rejestracja: 15 paź 2020, 18:04
Has thanked: 5 times
Been thanked: 15 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: czorbok »

Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie Go On Board:
Spoiler:
https://www.skillshot.pl/jobs/35510-gam ... o-on-board
Jak ktoś z Poznania to może go zainteresuje...
Awatar użytkownika
michcic
Posty: 223
Rejestracja: 18 paź 2014, 09:43
Has thanked: 16 times
Been thanked: 45 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: michcic »

Dzisiaj ogłoszenie kolejnej nowej gry. :)
Członek Stowarzyszenia Pamper - Grupa Testerska - organizatora Designer Camp.
Game developer w wydawnictwie Go On Board.

Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12801
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3932 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: japanczyk »

michcic pisze: 24 mar 2025, 14:33 Dzisiaj ogłoszenie kolejnej nowej gry. :)
O ktorej?
Awatar użytkownika
michcic
Posty: 223
Rejestracja: 18 paź 2014, 09:43
Has thanked: 16 times
Been thanked: 45 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: michcic »

Jeśli nic się nie wywali to już o 15.
Członek Stowarzyszenia Pamper - Grupa Testerska - organizatora Designer Camp.
Game developer w wydawnictwie Go On Board.

Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5256
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1567 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: Hardkor »

Mamy to. Tekken zapowiedziany! Nie powiem jestem mocno ciekawy co z tego wyjdzie.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
baradnor
Posty: 143
Rejestracja: 04 mar 2022, 11:14
Has thanked: 59 times
Been thanked: 18 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: baradnor »

Uff, portfel bezpieczny ;)
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1905
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 923 times
Been thanked: 1494 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: ave.crux »

Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 1070
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 378 times
Been thanked: 446 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: yrq »

ave.crux pisze: 24 mar 2025, 15:47 Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.

Ale poza tym to to samo :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12801
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3932 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: japanczyk »

yrq pisze: 24 mar 2025, 15:52
ave.crux pisze: 24 mar 2025, 15:47 Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.

Ale poza tym to to samo :)
Szkoda, ze nie Mortal, ale jak sie nie ma co sie lubi
Szczerze wyglada najprosciej z obecnie dostepnych gier bijatykowych - Street Fightera, Stree Masters, BattleCONa... you have my interest
Awatar użytkownika
loaru
Posty: 505
Rejestracja: 13 sty 2015, 10:07
Has thanked: 120 times
Been thanked: 250 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: loaru »

Dałem follow, ale pewnie i tak obrażę się na roster, jeśli zabraknie wielkiego nieobecnego w ostatnim Tekkenie - Lei Wulong :P
Luko_b
Posty: 258
Rejestracja: 19 sty 2020, 10:14
Has thanked: 241 times
Been thanked: 93 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: Luko_b »

szczudel pisze: 25 mar 2025, 19:52 Ale weź coś rozwiń. To co teraz pokazujesz to zwykły hate.

Moje pierwsze wrażenie: "przecież to nie ma sensu". Ale taka bitka na interaktywnej mapie to może być cos świeżego. Także po wstepnym całkowitym szoku, zaczynam z zainteresowaniem spoglądać.
Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.

Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?
killallpokemons
Posty: 8
Rejestracja: 13 lip 2015, 18:47
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: killallpokemons »

Znów będziemy grać w piotrusia i dopasowywać kolory, nie spodziewam się niczego innego niż wykorzystywanie uznanego IP do nauki projektowania. Czekaj, czekaj jakbyśmy to już przerabiali...
szczudel
Posty: 1787
Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
Has thanked: 130 times
Been thanked: 198 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: szczudel »

Luko_b pisze: 25 mar 2025, 20:05
szczudel pisze: 25 mar 2025, 19:52 Ale weź coś rozwiń. To co teraz pokazujesz to zwykły hate.

Moje pierwsze wrażenie: "przecież to nie ma sensu". Ale taka bitka na interaktywnej mapie to może być cos świeżego. Także po wstepnym całkowitym szoku, zaczynam z zainteresowaniem spoglądać.
Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.

Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?
To jest opinia.

W sumie to co pisałes o Wiedźminie to też można napisac o Mass Effect ale za takie opinie na BGG bany dają :lol:
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4829
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1807 times
Been thanked: 1301 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: garg »

szczudel pisze: 25 mar 2025, 22:20 To jest opinia.

W sumie to co pisałes o Wiedźminie to też można napisac o Mass Effect ale za takie opinie na BGG bany dają :lol:
Zakładam (poprawnie - mam nadzieję), że nie chciałbyś banowania za kulturalne wyrażanie opinii nawet, gdyby była niezgodna z Twoją?
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Kluczyk
Posty: 83
Rejestracja: 30 lis 2023, 15:58
Has thanked: 6 times
Been thanked: 38 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: Kluczyk »

Tak samo jak chętniej kupuje się gry, wiedząc, że maczał w nich palce konkretny autor, tak samo można z nich zrezygnować, mając świadomość, co ten autor dostarcza.

Mam podobnie jak Luko_b – gdy słyszę "nowa gra Łukasza Woźniaka", myślę: "to pewnie kolejna wydmuszka". Tekken na pierwszy rzut oka nie wzbudza mojego zainteresowania. Z ciekawości będę się mu przyglądał – a nóż mnie zaskoczą – ale nie mam wielkich nadziei.
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4829
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1807 times
Been thanked: 1301 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: garg »

Ja właśnie zaczynam ogrywanie Street Masters, więc poznam pewien benchmark dla tego typu gier :)

Co do gier Łukasza to także jestem ostrożny. Mam trochę autorów, których gry w ogóle lub prawie w ogóle mi nie podchodzą - jest to całkiem zacne grono i Łukasz nie musi się chyba wstydzić bycia zestawianym z Uwe Rosenbergiem, Alexandrem Pfisterem czy Martinem Wallacem :wink: .
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
Prototypowo
Posty: 173
Rejestracja: 13 cze 2022, 08:16
Has thanked: 67 times
Been thanked: 127 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: Prototypowo »

Misioł pisze: 25 mar 2025, 23:29 Ja w tekkena grałem już w latach 90 będąc ledwo wystającym znad stołu smarkiem. Więc fajnie by było, gdyby planszówka dojechała. Ale mam w głowie czerwone swiatełko, bo moim zdaniem wiedźmin mocno nie dojechał. Już pomijam oczywisty zarzut w postaci ogromnego downtimu... Ale zaprojektować grę która jest defacto wyścigiem po punkty i nawalić przy tym całą mapę (bardzo fajnych!) questów które tylko spowalniają i przeszkadzają w głównym celu.. na co to komu? Komu to potrzebne? Jeśli Tekken też będzie miał takiego (w mojej opinii) wielbłąda w designie to cóż - pewnie i tak sprzeda się świetnie - bo grę kupią fanatycy konsol a nie gracze planszowkowi. Dlatego z rezerwą podchodzę do tematu.
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.
WYDAWNICTWO COCONUTSALAD: https://coconutsalad.com/
Awatar użytkownika
Mark442
Posty: 163
Rejestracja: 25 wrz 2019, 11:11
Has thanked: 428 times
Been thanked: 104 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: Mark442 »

Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Mark
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5256
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1567 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2586
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 336 times
Been thanked: 561 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: tomp »

Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Są różne modele zarządzania. To, że w jakieś firmie jest dana kultura, to nie oznacza, że w każdej innej jest tak samo.
Generalizowanie w mojej opinii ma negatywne skutki.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
Mark442
Posty: 163
Rejestracja: 25 wrz 2019, 11:11
Has thanked: 428 times
Been thanked: 104 times

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

Post autor: Mark442 »

Hardkor pisze: 26 mar 2025, 10:26
Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.
Uwierzę we wszystko, tylko nie w zmiany stylu i charakteru gier Wookiego. Gry są nijakie i powtarzalne do bólu, dlatego poza zainteresowaniem z uwagi na właśnie te dwie cechy gier (styl i charakter poprzednich gier Wookiego aż nadto widoczny). Na marginesie, przy Wiedźminie pracował już zespół developerski i niczego to zmieniło...
Mark
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
Awatar użytkownika
yrq
Posty: 1070
Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 378 times
Been thanked: 446 times

Re: (Oficjalny) Go On Board

Post autor: yrq »

To nie miejsce na ujawnianie procesów działających w firmie, jednak mogę Was zapewnić, że zespół deweloperski ma dużą autonomię i przez to ogromny wpływ na kształt powstającej gry.
ODPOWIEDZ