To ja jeszcze dodam, że na wiele tygodni przed premierą, gdy gra w pełni hulała ja BGA i ją ogrywano jak i komentowano na BGG, wytykając błędy itp., to współautor J. Krenner wyrażał ubolewanie, że jest wyrażana taka krytyka.sowacz pisze: ↑27 kwie 2025, 16:19 Ta gra jest wydana na chybcika. W głównej instrukcji nie ma części zasad (m.in. jak dokładnie działają te bonusowe żetony z dzwonkiem). W angielskiej wersji gry w instrukcji jest QR code, który powinien przekierowywać do appendixa na oryginalnej stronie wydawcy. Problem w tym, że ten QR code otwiera stronę z błędem 404. No ale po własnoręcznym przeszukiwaniu strony Lookout spiele można tam odnaleźć appendix, który jest równocześnie erratą i fixem do instrukcji drukowanej (o tutaj link: https://www.lookout-spiele.de/upload/en ... 250904.pdf, no i co my tam mamy:
1. Dodanie nowej zasady, która pewnie ma załatać strategię na uszczuplenie talii. Teraz w trakcie gry można maksymalnie usunąć 5 kart krów w trakcie całej rozgrywki. Należy trzymać osobny stos kart odrzuconych koło siebie, żeby pilnować nie przekroczenia tej liczby 5.
2. Budynek 2A dostał erratę i wydawca teraz twierdzi, że linia między dwiema akcjami powinna być slashem i można wykonać albo jedną akcję albo drugą.
Jest też tam wytłumaczenie wszystkich bonusowych żetonów, nie ma tego z jakiegoś powodu w instrukcji w pudełku. Część z nich ma pasywny efekt przez całą rozgrywkę, część jest jednorazowa. Niestety położyli UI i z rysunku na tych żetonach to nie wynika. Przy pasywnych efektach czasem jest znak nieskończoności, a czasem go nie ma.
Generalnie ta gra powinna jeszcze kilka miesięcy posiedzieć sobie na testach, to co wypuścili jest niestety niedorobionym produktem, który na szybko próbują łatać, po testach na produkcji.
I to bardzo dobry pomysł.
Ps. To, w jaki sposób gra została wydana, woła o pomstę do nieba.